SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
Jij bent een ware grapjesherkenner.quote:
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.quote:
zo gezellig is het daar ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja als serieuze reactie dan...
Natuurlijk gaat deze slowchat met het 'hihi ik ben 12 laten we daten' wel wat ver, maar een offtopic gesprek moet hier op zijn tijd wel kunnen in de winterstop. Zeker omdat de mensen in het slowchat topic absoluut niet op ons zitten te wachten wat ik al eerder aankaartte.
Het laatste Ajax nieuws wordt hier toch ook gepost, alleen het is een keer rustig dus wat moet je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.
Dus ik vraag even hun mening
Er is geen Ajax-nieuwsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.
Dus ik vraag even hun mening
Ja ik snap jullie wel, daarom haal ik ook niks weg. Er is niks mis met even vrede in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het laatste Ajax nieuws wordt hier toch ook gepost, alleen het is een keer rustig dus wat moet je dan?
Topic maar laten zakken?
Stilte voor de storm... Zodra we AZ 2 keer in één week afmaken komen ze hier wel weer klagen dat het oneerlijk is dit en datquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik snap jullie wel, daarom haal ik ook niks weg. Er is niks mis met even vrede in het Ajaxtopic
AZ supporters die klagenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Stilte voor de storm... Zodra we AZ 2 keer in één week afmaken komen ze hier wel weer klagen dat het oneerlijk is dit en dat
wij zijn onder de 12quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgende week donderdag samen naar Ajax - AZ dan maar?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ supporters die klagen![]()
Ze stappen gewoon weer over naar Ajax.
Op www.ajax-nieuws.nl staat meerquote:
Dekbed en pyama ligt gewoon onder hun bed iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ supporters die klagen![]()
Ze stappen gewoon weer over naar Ajax.
Nee ff serieus, we zijn beiden ouder, maar ik kom er nog steeds in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wij zijn onder de 12
wij mogen
oh echtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee ff serieus, we zijn beiden ouder, maar ik kom er nog steeds in.
je bent gemeenquote:
en doorsturen naar mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |