SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk007 op 12-01-2012 21:33:55 ]Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
En dit.quote:
Vraag 1 is juist beantwoord. Aantal zwemdiploma's bij vraag 2 is onzeker. Aantal piercings bij vraag 3 weet ik persoonlijk ook niet.quote:1) Het aantal letters van Frits zijn volledige echte naam (23) - het aantal piercings van Anne Marie (3) = 20
2) Lengte van Maarten in cm (204) / aantal zwemdiploma's van William (4) = 51
3) Aantal mensen Monica Da Silva trio (2) * letters volledige naam van Dio (18) = 36
4) Aantal middelbare school diploma's van Frits + huisnummer van Liesbeth = 33
5) Huisnummer Hadewych (22) + aantal rammen in de groep (2) + hoogste notering top40 van Tijdmachine (12) = 36
6) Aantal huisdieren Liesbeth (1) - aantal kreeften in de groep (2) + schoenmaat Hadewych (39) = 40
7) Schoenmaat Tim (42) * brilsterkte Anne Marie (0.5) + cijfer achter de komma van Olympische tijd Maarten (5) = 26
28 treden te kort
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ze misschien niet eens.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Dio was wel leuk maar ook oliedom, vind het geen groot gemis.
Haha met die paintball-opdrachtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Dio was wel leuk maar ook oliedom, vind het geen groot gemis.
nogal zielig jaquote:
Kijk eens in de OP.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Klote hoe krijgt dio een rood vingerafdrukje bij zijn naam
Dit ja?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT aangepast, maar voor wie / wat is dat zielig? Kijken hordes 't later op internet of zo?
Het is toch gewoon een spoiler of niet soms? Niet iedereen kan het om 20.30 meteen kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT aangepast, maar voor wie / wat is dat zielig? Kijken hordes 't later op internet of zo?
Doe ik maar niet anders gaan mensen hier zeuren denk ik.quote:
Maarten vind ik juist wel verdacht..quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ga schuiven van Tim naar Liesbeth. Ik vind haar gewoon echt een perfecte mol gedrag vertonen tot nu toe. Gewoon wel mollen maar niet te duidelijk en niet de hele tijd.
Tim en Maarten houd ik wel nog even vast als verdacht, puur omdat ik ze niet verdacht vind
OP's staan niet in de AT/MyAT.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
Maar dan staat er in de OP toch ook de spoiler?
Euh ja, er zijn genoeg mensen met bijvoorbeeld late dienst of wat voor reden dan ook dat ze niet direct kunnen kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik ben door de war door de woensdagavond uitzending.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
Maar dan staat er in de OP toch ook de spoiler?
Je gaat het topic dan toch niet lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja maar als ze de TT zien en het topic lezen weten ze er toch ook wie er uit gaar?
Wel een aantal, en je kan het topic wel nog vermijden, maar als het zo in je myat al staat dan is het lullig. Op de site van wie is de mol wordt ook de afvaller niet meteen verraden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja inderdaad, en dan nog.. Anders zien ze het een uurtje later..quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja maar als ze de TT zien en het topic lezen weten ze er toch ook wie er uit gaar?
Het duurde wel lang... maargoed hij is eruit!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef BasvB het volgende:
Tijdmachine stond trouwens wel op 12
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dio_(rapper)
Wanneer wordt die uitgezonden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik, en dat is een soort persoonlijk idee, vind dat er pas "spoilers" in de TT's mogen als de herhaling op tv is geweest.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Dat 'don't trust nobody' van Dio deed me denken aan Horace van vorig jaar. Ging hij er ook niet als tweede eruit?
Maar wel een dubbele ontkenning! Vertrouw niet niemand...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Dat 'don't trust nobody' van Dio deed me denken aan Horace van vorig jaar. Ging hij er ook niet als tweede eruit?
Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verdenk echt gewoon niemand.Geen idee waar het aan ligt, maar het zijn gewoon 8 zoutzakken die het voor elkaar verneuken en alle 8 mollen proberen te zijn.
Dus als je ooit later BN'er bent en je doet mee aan WIDM, zeg nooit: 'don't trust nobody'quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |