De genoemde antwoorden op de vragen op de trap:
quote:
1) Het aantal letters van Frits zijn volledige echte naam (23) - het aantal piercings van Anne Marie (3) = 20
2) Lengte van Maarten in cm (204) / aantal zwemdiploma's van William (4) = 51
3) Aantal mensen Monica Da Silva trio (2) * letters volledige naam van Dio (18) = 36
4) Aantal middelbare school diploma's van Frits + huisnummer van Liesbeth = 33
5) Huisnummer Hadewych (22) + aantal rammen in de groep (2) + hoogste notering top40 van Tijdmachine (12) = 36
6) Aantal huisdieren Liesbeth (1) - aantal kreeften in de groep (2) + schoenmaat Hadewych (39) = 40
7) Schoenmaat Tim (42) * brilsterkte Anne Marie (0.5) + cijfer achter de komma van Olympische tijd Maarten (5) = 26
28 treden te kort
Vraag 1 is juist beantwoord. Aantal zwemdiploma's bij vraag 2 is onzeker. Aantal piercings bij vraag 3 weet ik persoonlijk ook niet.
Vraag 4 kan ik niet verifiëren.
Vraag 5 ook niet, maar de notering van Tijdmachine (12) is wel juist. Aantal rammen is 3 (Maarten, Liesbeth, Anne Marie). Ze zeiden 2.
Vraag 6 ook niet, maar ze draaiden de huisdieren en de kreeften om. Aantal kreeften is 2 (Frits en Tim) en aantal huisdieren 1. Dus ze deden 2 - 1, waar ze 1 - 2 moesten doen. Antwoord had denk ik 38 moeten zijn.
Vraag 7 ook niet, maar het cijfer achter de komma was 6 ipv de 5 die genoemd is. Dit scheelt echter maar 1.
Ergens moet dus nog 27 (+/- 2) misgeteld zijn. Een huisnummer is vrij makkelijk flink te verhogen/verlagen. En anders is een vermenigvuldiging ook een makkelijke manier om snel veel treden te verliezen.