Zo heet mijn neef...quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:45 schreef innepin het volgende:
Oy Sorbo, Panda![]()
Mijn moeder wilde mij Doron noemen
Ik vind dat zo grappig om altijd te zienquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn naam hoor je echt nooit. als ik google vind ik er een stuk of 4 maar dat is dan wel over de hele wereld. wordt wel vaker gegeven als 2e naam overigens
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Tjimkje ghe, in alle lichte plekjes woont er maar 1 (al moet die ene uit hengelo verplaatst worden naar Heerhugowaard(ik)
en die in Zwolle is oma(niet moeilijk te raden waar de naam vandaan komt, het hoogste aantal (16) woont in Tytsjerksteradiel
waarschijnlijk een schattig incestgezinnetje
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een heel treurige naamVéél associaties ik bedoel Phullis? Dan zeg je toch vullis? En een tak met bladerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.takkewijf
Ik blijf erbij, had ik een dochter, had ik haar echt serieus zo willen noemen.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef danic het volgende:
Ik had jouw naam idd nog nooit eerder gehoord Fannetje.
Klopt wat je zegt over die namen hoor, ik had ook altijd meerdere Linda's en Esther's enzo.
grappigquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Vriendin van mijn moeder heet ook zoals jij Snoop.
Ik vind het serieus een mooie naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Zullen we ruilen dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind de klank van jouw naam juist zo mooi TF.
Oeh, wij hadden Frederique als meisjesnaam voor Sonealquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Troel het volgende:
Ik ben niet altijd even blij met mijn naam, vooral vanwege de streepjes, de 15 verschillende manieren om het te schrijven en de lengte, maar de rest van de tijd knijp ik in mijn handjes ermeeHet ergste wat ervan gemaakt is, is Frédérique Kerstboompiek en Fred Kroket, waarbij de laatste meer toepasselijk was
Nah, niet helemaal... dat zijn de geboortegemeentes, mijn naam valt dus onder Midden Drenthe, en die van de oudste onder Amersfoort, terwijl we daar niet wonen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Aggos! Er moeten 17 jongens met de naam Maaike door het leven!![]()
Wel een handige tip bedacht ik me, om het spreidingskaartje te bekijken als je een naam wilt geven, en niet de kinderbijslagsite. Is het gelijk inzichtelijk hoeveel kinderen er daadwerkelijk bij je in de buurt wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |