Zo heet ik naar mijn oma. Maar ipv het mooie Liza werd het een verkleinnaampje. En dat was echt niet leuk, 16 jaar en 1.80. Maarja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo heeft mijnvader Emma geveto'odda's heul nie mooi nie! Maar nu is het een vernoeming naar mijn overoma Marie. Ik denk dan: had me Marie of Maria genoemd. Beter dan de boerentrienennaam die ik nu heb
En mijn moeder wilde me Panda noemen. Ik win.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef Leandra het volgende:
Ach, mijn moeder wilde m'n zusje Adelheid noemen.... daar heeft m'n vader een stokje voor gestoken
Ik heb mijn naam genoemd een blaadje terugquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de namen van buuf en snoopy
Gezien dat is toch geen boerentrienen naam? Ik vind het een hele normale naam die nu ook nog regelmatig gegeven wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam genoemd een blaadje terug
deze danicquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik was in mijn tijd echt uniek, met mijn Fryske naam. Samen met nog een ander importmeisje. Beide uit het westen naar Friesland. Nienke en Maaike
Tussen de Miranda's, Bianca's Sandra's en Mariska's.
als Cato een jongen was geweest was haar zijn tweede naam Hieronymus geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:53 schreef miss_sly het volgende:
Bij schaap in de straat woonde vroeger een Heronimus. En zijn moeder riep hem dan als Heronimusje naar binnen voor het eten
hahahahahaha ja iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef danic het volgende:
[..]
hahahahaNou Relain, steek die maar in je zak
Klopt! Oonagh is zelfs officieel de ierse versie...quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben blijkbaar de enige die Oona uit zou spreken als 'oenaa' ? Het is toch een Ierse naam? En dan dus als stool en cool.
Of ze was een Remco Campert-liefhebber?quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:37 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien voelde mijn moeder gewoon dat ik regelmatig te lui zou zijn om mijn make up te evrwijderen voor t slapen waardoor ik er bij het ontwaken uitzie als een panda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |