quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Dexter echt een supergave naam, maar...
[ afbeelding ]
Ik zou bang zijn dat ik mijn zoon dan i.v.m. de associatie een superlekkere vent ga vinden.
En de namen van mijn kinderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ook mijn best eens gedaan.. valt me op dat ik veel Franse namen erin heb staan
Niet allemaal zijn échte kanshebbers (ook omdat ik een meneer met een mening heb) maar ik vind ze wel allemaal leuk! Mijn kind staat er (uiteraard) ook in en ook de naam van mijn buik-kind
Succes met puzzelen
A: Arieke - Abel
B: - Boudewijn/Bram
C: Carleyn -
D: Dagmar - Dex
E: Elise - Ewout
F: Féline - Floris
G: - Graeme
H: Hanne - Hans
I: Isabel - Ivo
J: Jolie - Jack
K: Kirsten - Kas
L: Leia - Luuk
M: Marjorie/Mirre - Mart(in)/Matthijs
N: Nadine/Nore - Neo
O: Olivia - Olivier
P: Phaedra - Peter
Q:
R: Rosalie - Ruben
S: Suze - Sebastiaan
T: Tessel - Tijn
U:
V: Vera - Valentijn
W: Wende - Wessel
X:
Y:
Z: Ziva -
Ah dat krijg je dus als je een kat zo noemtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:39 schreef Reilain het volgende:
hahahaha
De kat van mijn ouders heet Dexter en is een enorme schijterd! Ik heb dus een compleet andere gedachte bij die naam!
Haha, no offence, maar ik geloof dat ik met niemand zo weinig overeenkomsten heb als met jouw lijstjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:24 schreef Quarant het volgende:
Oh leuk, een ABC
Augusta/ Anne
Bibi/ Benedict
Christa/ Clemens
Digna/ David
Eliane/ Elias
Flora/ Falco
Gé / Guus
Hadewych / Hidde
Ilva / Ithamar
Jetta / Jaïr
Kirsten/
Loïs/ Levi
Mensje / Mees
Nina / Norbert
Ona / Olav
Phileine/ Philip
Quinta / Quinten
Rosalie / Reinier
Salomé / ?
Thirza / Teun
Ursula / Urbaan
Veerle / Vincent
Wende / Wessel
Xhosa / Xavi
Yvonne / Yehudi
Zonne / Zweder
Ghe...Ik heb er inderdaad wel een aantal excentrieke tussen die niet in de top 10 van de SVB 2011 staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha, no offence, maar ik geloof dat ik met niemand zo weinig overeenkomsten heb als met jouw lijstje
Mm, geen nadruk op de O, qua schrijfwijze bestaat het ook als Oona, beetje overdreven naar mijn mening.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef Reilain het volgende:
Quarant er staan een paar heel leuke tussen!
Leuk!
Hoe zou je Ona uitspreken? O-na of Ooooo-na
hahahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
Mm, geen nadruk op de O, qua schrijfwijze bestaat het ook als Oona, beetje overdreven naar mijn mening.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef danic het volgende:
[..]
hahahahaNou Relain, steek die maar in je zak
Nee, ik ging er ook vanuit dat het zo uitgesproken werd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben blijkbaar de enige die Oona uit zou spreken als 'oenaa' ? Het is toch een Ierse naam? En dan dus als stool en cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |