Ik ben er al helemaal aan gewend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
briljant, ik dacht: hee, mijn scherm ziet er even schemerig uit als zonsondergang buiten.
Jawel![]()
programma was bezig
Wat is dat voor programma danquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
briljant, ik dacht: hee, mijn scherm ziet er even schemerig uit als zonsondergang buiten.
Jawel![]()
programma was bezig
Ah! Wel een goed idee idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
Dit programma:
http://stereopsis.com/flux/
Jammer Borisz.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef borisz het volgende:
Helaas geen scriptiesstage bij KPMG. Veel aanmeldingen en dan moeten ze een keuze maken...
Heb ik geprobeerd maar ze wil op skivakantiequote:
quote:
Ff dit goedkoop gejat maar wilde ook dit zeggen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Tav! Tov!
En Pee@ je moeder en
voor de collega! Kan zijn niet mee naar de Ardennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.... en nu staat er witlof ham/kaas in de oven en ga ik zo even rustig eten.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klinkt goed!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef DarkElf het volgende:
Zo die bloemkool en komijn (met nog meer specerijen) 'fritters'' met zelfgemaakte hummus en limoen-yoghurt van Ottolenghi waren echt super lekker!! Heerlijk gegeten en zelfs de mr vond t heerlijk, en dat wil wat zeggen van een echte carnivoor
Hallo jijquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef spiegeltje_05 het volgende:
ben ik echt aan toe (net zoals 90% van de mensen waarschijnlijk)
Dankjewel, dat helptquote:
Druk vooralquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankjewel, dat helpt
Jij een leuke/drukke dag gehad?
Het zijn korte discussies iigquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt als een match made in heaven
Wel goedkoop, ik vrees dat dat het uitgangspunt was. Hazepeper is best duur, daarom geschrapt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef LieLie het volgende:
Ik vind stamppot sowieso niet feestelijk
Vind stamppot echt geen ruk aan behalve als snelle hap thuis (en mijn eigen stamp is veel lekkerder). Voel me zo ondankbaar om er over te zeuren, maar we hebben maar 1 gezamelijk etentje met het team per jaar, is altijd al gewoon op school dus dan vind ik het gewoon jammer als het zó simpel is. Voorheen kon het ook gewoon, bij de zelfde cateraar, dus vraag het me af of het met budget te maken heeft gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ik vrees dat dat het uitgangspunt was. Hazepeper is best duur, daarom geschrapt?
Wat zat er in de empanadas?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, Sun. Waren de stamppotten niet echt lekker dan? Dat vult namelijk best wel, toch?
Ik heb overigens deze week al Ribeye met chimichuri, empanadas de humita en quinoasalade gehad. Quinoa is een IncagerechtIk ga nog locro klaarmaken, maar dat moet een tijdje opstaan en dus meer geschikt voor zaterdag. Zaterdag ook een dessert met dulce de leche, de nationale lekkernij. Ik weet alleen nog niet wat
Een echt Hollands wintermenu dus, misschien wilden ze het idd wat goedkoper zoals Isa zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Nieuwjaastbuffet viel een beetje tegen dit jaar.. Wel goed gemaakt hoor, maar ik vind 2 soorten stamppot, aardappelpuree, 2 soorten stoofvlees, 2 soorten worst, speklap, spareribs, beetje rodekool en slappe stoofpeertjes niet echt een feestelijk buffetAlleen de rookworst was de moeite waard wat mij betreft. Ik miste de hazenpeper, varkenshaas en verschillende salades die we de afgelopen paar jaar hadden
![]()
Klein bordje gegeten (terwijl ik erge honger had) dus zo nog maar een hapje opzoeken
Thuis en op de VU een scriptie schrijven dan maarquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef Isabeau het volgende:
borisz: heel erg jammer man, dat was leuk geweest zegEn nu?
Vond je quinoa lekker? Lijkt me een beetje smakeloos. Empanadas daarentegen vind ik heerlijk, die maakte ik al op de middelbare school (herinneringen)quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, Sun. Waren de stamppotten niet echt lekker dan? Dat vult namelijk best wel, toch?
Ik heb overigens deze week al Ribeye met chimichuri, empanadas de humita en quinoasalade gehad. Quinoa is een IncagerechtIk ga nog locro klaarmaken, maar dat moet een tijdje opstaan en dus meer geschikt voor zaterdag. Zaterdag ook een dessert met dulce de leche, de nationale lekkernij. Ik weet alleen nog niet wat
Deze gemaaktquote:
Zelfs dát lijkt me nog leuker.. kenjenagaan..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan morgen wokken met het team. Kan best lekker zijn.
Quinoa is van zichzelf idd best smakeloos, maar met veel kruiden en vulling is het best lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vond je quinoa lekker? Lijkt me een beetje smakeloos. Empanadas daarentegen vind ik heerlijk, die maakte ik al op de middelbare school (herinneringen).
Dat is minder.. Maar op zich, als er goed vers spul ligt is het wel lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Quinoa is van zichzelf idd best smakeloos, maar met veel kruiden en vulling is het best lekker![]()
Met wokken kan je tenminste zelf nog een maaltijd samenstellen, LieLie. Alleen was mijn (en Lein's...) maag erg van slag de laatste keer dat ik gewokt heb
Vermoedelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat we een kleine voedselvergiftiging opliepen daar. Restaurant is overigens failliet. Verband?
En ja, ik vind het meestal erg lekker om zelf wat te combineren. Vooral met vis en groene groentes![]()
Tja, team is wel groot he, dus dan wordt het wel meteen een onderneming. Snap wel dat we het op school doen, maar dan is het gewoon jammer dat het wat tegen viel qua eten. Terwijl het dus wel een goede cateraar is en zo hoor! En het was allemaal goed klaargemaakt..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou dan met een teamuitje liever ergens bij een eetcafeetje iets eten wat je zelf uitkiest Sun?
Leuk bezig isa met die gerechtenallemaal
Ik had al wel eerder empanada's met een kipvulling gemaakt, dus dit moest uiteraard andersquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef LieLie het volgende:
Klinkt ook lekker trouwens. Vind alle pastei-achtige dingen altijd gezellig
En een wokrestaurant is geen optie, zoals LieLie's werk dat doet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, team is wel groot he, dus dan wordt het wel meteen een onderneming. Snap wel dat we het op school doen, maar dan is het gewoon jammer dat het wat tegen viel qua eten. Terwijl het dus wel een goede cateraar is en zo hoor! En het was allemaal goed klaargemaakt..
Het is dan ook voor het eerst dat ik nog aan 2 bruine bollen zit na het buffet...![]()
Leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef golfer het volgende:
Maar weer verder conspiricy-denken met WIDM.
Wij zijn met een stuk of 20.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een wokrestaurant is geen optie, zoals LieLie's werk dat doet?
Hoe groot is jullie team eigenlijk? Ik denk: school, dus dat valt wel mee
Grote school, iedereen wordt uitgenodigd, ook de oud-directeur en wat oud-collega's, alle stagiaires. 55 man/vrouw minimaal..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een wokrestaurant is geen optie, zoals LieLie's werk dat doet?
Hoe groot is jullie team eigenlijk? Ik denk: school, dus dat valt wel mee
20 klassen, bijna alles parttime, loslopend personeel, zit je al aan 40 man/vrouw. Overblijf moeders, oud personeel, stagiaires.. tikt aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Wow, ik had eerder de 20 man van LieLie's werk bij jou op school verwacht, Sun
Alle locaties dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
20 klassen, bijna alles parttime, loslopend personeel, zit je al aan 40 man/vrouw. Overblijf moeders, oud personeel, stagiaires.. tikt aan
hier zit de sportschool vol. een groep die voor het eerst is en rustig aan doet en waar je geen last van hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Wat jammer Borizs!
De sportschool was uitgestorven, hier geen goede voornemens kennelijk.
Mijn vroegere lagere school bestond uit 5 docenten (6 klassen toen nog), 1 stagiair en de schoonmaaksterquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
20 klassen, bijna alles parttime, loslopend personeel, zit je al aan 40 man/vrouw. Overblijf moeders, oud personeel, stagiaires.. tikt aan
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:06 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, ik heb dus mijn onderzoek ingeleverd!
Komt van Synovate die dit onderzoek heeft uitgevoerdquote:
Aziatisch = De Chinese Muurquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef z80 het volgende:
de pvv eet toch graag over de grens. slechts 32% Hollandse pot.
Ja, en ik had het prakgehalte bij PVV-ers hoger ingeschatquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef z80 het volgende:
de pvv eet toch graag over de grens. slechts 32% Hollandse pot.
Christelijke partijen, GL en D66 eten het minste aziatischquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aziatisch = De Chinese Muur
Mediterraan = De Pizzeria
Zie ja maar hoe dom vooroordelen zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en ik had het prakgehalte bij PVV-ers hoger ingeschat
Wat een leerzaam onderzoek eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie ja maar hoe dom vooroordelen zijn
Vindt het zeer vermakelijk. Verbaasd me dat de verschillen zo duidelijk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een leerzaam onderzoek eigenlijk
Welke zichzelf mateloos vervelende onderzoeker verzint er zo een onderzoek?quote:
Je kan je afvragen hoe zuiver of correct het onderzoek is, maar de resultaten zijn leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke zichzelf mateloos vervelende onderzoeker verzint er zo een onderzoek?
Krijgen we over enige tijd ook een onderzoek naar het toiletbezoek en de gewoontes op de WC van de verschillende partijen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
World of Warcraft is best leerzaam voor de jeugd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
World of Warcraft is best leerzaam voor de jeugd
[ afbeelding ]
quote:Mamihlapinatapai. De betekenis is 'de blik die wordt uitgewisseld door twee mensen die geen initiatief willen of durven nemen om iets aan te bieden, maar wel hopen dat de ander dat doet'.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben over Argentinië aan het lezen en dat is best interessantIk heb een verklaring gevonden voor het feit dat Argentinie overwegend blank is (de zwarten zijn in een oorlog allemaal als kanonnenvoer gebruikt), heb besloten dat Eva Peron door haar man is overleden (ze had baarmoederhalskanker) en het moeilijkst te vertalen Argentijnse woord gevonden.
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
dat woord zat laatst in de docu Life in a day! Was een favoriet woord van een meisje uit de US. Ze wist niet of ze het goed uitsprak omdat de taal waar het uit kwam blijkbaar dood is en het zou uit Vuurland komen vertelde ze.
Fascinerend vond ik dat..
Bizar dat jij er nu mee op de proppen komt
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]grappig! Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord en het is idd afkomstig van Vuurland
(wat zo heet omdat de eerste ontdekkingsreizigers (Nederlanders) er vuren zag branden van de inheemse bevolking)
Ik ookquote:
*spons meldt zich*quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookIk kan ze niet kwijt aan Ross want die vindt ze volgens mij niet interessant, dus de SC is de dupe
Na de oorlog tussen Paraguay and Argentinië waren er 300.000 van de 525.00 Paraguayanen omgekomen en waren er in totaal nog 28.000 mannen over in dat landquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
*spons meldt zich*Zolang het maar 'nutteloos' is
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na de oorlog tussen Paraguay and Argentinië waren er 300.000 van de 525.00 Paraguayanen omgekomen en waren er in totaal nog 28.000 mannen over in dat landEn het staat er niet bij, maar ik vermoed dat het gros daarvan te bejaard of je jong was om te vechten...
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef LieLie het volgende:
Ik ga morgen the wake up light app testen
/geenochtendmens
Er wordt gezegd dat de katholieke kerk in die tijd (na 1870 ongeveer) polygamie toestond, maar bewijs daarvoor is nooit gevondenquote:
Zal bestquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat de katholieke kerk in die tijd (na 1870 ongeveer) polygamie toestond, maar bewijs daarvoor is nooit gevonden
goed punt, 6 uur wekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik ga mijn bed opzoeken, wekker gaat weer (te) vroeg af.
Geen wekker.quote:
eigenlijk hoef ik morgen ook geen wekker te zetten. Maar omdat ik toch wakker wordt van die van MrLie ga ik die app maar testen.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:42 schreef borisz het volgende:
Morgen
- Jopenkerk
- Italiaan uit eten.
[/dagboek]
Geen idee. Met wat studiegenoten, eerste optie was shabu shabu, maar te veel protest dus wordt het Italiaansquote:
http://nos.nl/video/330246-limburg-wil-kenniscentrum.htmlquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Niet gezien, ik zal het nu meteen ff bekijken. Ik ken het onderzoek.
Goeie filmquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Hm. Sleep Cycle op 8:15, dus word wakker tussen 7:45 en 8:15
Morgen dagje werken, dan 's avonds met de 35-jarige eten en dan dansen.
Vanavond met een vriend Inglorious Basterds gekeken van Quinten Tarantino met Brad Pitt. Goeie film.
Oh lekker is dat.. gelukkig maar 2 hechtingen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef Sarabi het volgende:
Een avondje doorgebracht op de huisartsenpost met mijn beste vriendin
Ze was vanmiddag van de trap gevallen en het gat in haar arm was toch wel erg groot, dus twee hechtingen erin
Er mochten er toch maar 2 naar Maleisie of niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
MS Aussie Masterclass met Rick Steinvanuit Malasia bekeken.
Ja, 2 mutsen met brillen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Er mochten er toch maar 2 naar Maleisie of niet?
Oh jee.... Aluhoedje vouwen gaat.quote:En het is vriiijdaaag de deeertiieeeendeeee, oeeeehhhhhhhhh
Ah ja Kate en Rachel dacht ik, 2 vriendinnen die constant staan te giechelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 2 mutsen met brillen.
[..]
Oh jee.... Aluhoedje vouwen gaat.
Ja, die 2 dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah ja Kate en Rachel dacht ik, 2 vriendinnen die constant staan te giechelen
Je hebt ze toch opgenomen en dan kun je toch kijken wanneer je wilt? Masterchef UK is altijd zo afgelopen.. kun je daarna weer door toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die 2 dus.
Maar vanaf volgende week een klein probleem.
Nog 50 afleveringen van MC Aussie te bekijken terwijl MC BBC (de echte originele!) gaat begnnen.
Aus is schreeuwrig en oppervlakkig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind het jammer dat ik na Aus pas UK zag want ik vind UK dus niet echt leuk omdat het het bij lange na Aus niet haalt. Veel leukere tv.
quote:
Ze is niet zo snel onder de indruk dus toen ze bleef zeggen dat het toch een redelijk groot gat was ben ik toch maar even daar naar toe gereden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh lekker is dat.. gelukkig maar 2 hechtingen!
Wel een beetje, maar die zitten vooral in een ander gedeeltequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi, wat voor sportschool is dat eigenlijk dat er nauwelijks tot geen vrouwen komen? Een soort krachthok of zo?
De krachtpatsers zijn aardig omdat jij een vrouw bentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar die zitten vooral in een ander gedeelte
Verder wat oudere mannen die in 'mijn' kracht (en cardio) gedeelte zitten en ook gewone jeugd, maar gewoon erg weinig meiden.
Wel een gezellige sportschool hoor en zelfs de krachtpatsers zijn aardig.
Aussie is iets te veel emo tvquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Aus is schreeuwrig en oppervlakkig.
UK is BBC en wat meer verfijnt.
Vind ik.
Ongeveer het verschil tussen de VPRO op Ned3 en SBS-6
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De krachtpatsers zijn aardig omdat jij een vrouw bent.
Ze zijn ook aardig tegen mijn vriendquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De krachtpatsers zijn aardig omdat jij een vrouw bent.
Omdat jij zijn vrouw bentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze zijn ook aardig tegen mijn vriend
puik!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat
Suc6 tav.
Gipserafdagggggggggggggg
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat
Suc6 tav.
Gipserafdagggggggggggggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:05 schreef TAV74 het volgende:
Om met Dylan te spreken: Any day now, I shall be released
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En die stemquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik leuk alleen Dani huilt wel heel veel..
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:05 schreef TAV74 het volgende:
Om met Dylan te spreken: Any day now, I shall be released
Overzichtelijker ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Appels beter dan peren
Voedingsindustrie verheugd, taalkundigen maken bezwaar
Appels zijn beter dan peren. Dat is de uitkomst van een grootschalig onderzoek van de Universiteit van Tilburg. Bioloog Gieser Wildeman spreekt van een ‘schitterende doorbraak in de comparatieve fruitstudie’.
Wildeman legt uit: “Hoewel appels en peren op het eerste gezicht zeer veel op elkaar lijken, zijn de verschillen zeer moeilijk te kwantificeren.” Vertegenwoordigers van de voedingsmiddelenindustrie hebben enthousiast gereageerd. De primeur kent echter een keerzijde, zo waarschuwen taalkundigen: de uitdrukking ‘dat is appels met peren vergelijken’ zal moeten worden geschrapt uit het dagelijks taalgebruik.
Bert Bokhoven, onbezoldigd medewerker Spreekwoorden en Gezegden bij het Genootschap Onze Taal, noemt het onderzoek dan ook ‘ethisch betwistbaar’. “Een prachtige en nuttige uitdrukking gaat naar de haaien. Mensen staan nu met hun mond vol tanden als ze op een mooie manier willen zeggen dat een vergelijking tussen bepaalde zaken onmogelijk is.”
Bokhoven pleit voor snel ingrijpen om verdere schade te voorkomen. “Vanaf het eerste gebruik heeft een uitdrukking gemiddeld 87 jaar nodig om volledig ingeburgerd te raken. Als ik dan hoor dat ze er in Tokio bijna in geslaagd zijn om koffiedik doorzichtig te maken en dat Grolsch bezig is om de bierkaai overbodig te maken, houd ik mijn hart vast.”
Wildeman is niet van plan zijn onderzoek te staken. “We zijn nu bezig met het kweken van een appel die na rijping zo’n 6 kilometer van de boom valt. De enorme logistieke voordelen die dat oplevert, vinden wij belangrijker dan taalkundige probleempjes. En waar gehakt wordt, vallen spaanders. Althans, met de huidige hak- en spaandertechnologie.”
quote:''een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'
quote:''Ik ben nog niet formeel van dit besluit op de hoogte gesteld”, zegt Bosman, die momenteel ergens anders verblijft dan de rest van zijn fractie. "Ik heb een weekend bedenktijd gevraagd om me te beraden. Ik heb die zin in de mail in een opwelling geschreven. Het was sarcastisch bedoeld. Als ik iemand had willen beledigen had ik wel iets anders geschreven. De vraag of ik mijn zetel behoud, is nog niet aan de orde zolang ik niet formeel weet dat de PVV afscheid van me neemt."
Zo de vervelende dingen zijn klaar. Over een uurtje naar de hoogmisquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:42 schreef borisz het volgende:
Morgen
- Tandarts
- Documentje typen
- Jopenkerk
- Italiaan uit eten.
[/dagboek]
Wie is nu je favo?quote:
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Om half 11 dacht ik 'wakker blijven, wakker blijven, wakker blijven'. En toen werd ik weer wakker om 13.30u.
Dankjewelquote:
Wondermiddel die diclofenac.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
DankjewelHeb jij lekker hoest- en rilvrij geslapen?
Toppie joppie!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wondermiddel die diclofenac.![]()
Hele nacht en ochtend gewoon kunnen doorslapen zonder hoestbuien.
Nu nog wel flink snotterig, maar stukken minder beroerd dan de afgelopen dagen.
Ach ik moet The Vodafone of Haribo missen vanavond. Ik vind het eigenlijk niet zo heel ergquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond The Voice weer op teevee
Ja, staat alweer geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach ik moet The Vodafone of Haribo missen vanavond. Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg.
quote:
Leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Graag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga het gewoon live kijken want er is verder niet echt iets anders op tv. Ik zal mn mond weer houden tot jullie het gekeken hebben.
Voor zo weinig geld ben je te koop?quote:
En foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef DarkElf het volgende:
Fijn Bluezz dat je gips eraf is. Hoe voelt het nu?
Komt vanavond als ze weer thuis is van het werk misschien wel.quote:
Wordt dat niet beter nu het gips er al een paar uur af is?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:03 schreef Bluezz het volgende:
pijnlijkBij al die bewegingen die een normaal mens/pols doet
mwoah niet echt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordt dat niet beter nu het gips er al een paar uur af is?
mm doe maar voorzichtig aan nog he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:03 schreef Bluezz het volgende:
pijnlijkBij al die bewegingen die een normaal mens/pols doet
ja dat hakt erin idd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik wilde net opstaan van mn bureaustoel en leunde op de leuning pfffffff dat was echt echt heftig.
Maar het zal wel minder worden, die spieren hebben 5 weken stilgelegen.
quote:
Weet je het zeker Tav?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef Bluezz het volgende:
oh en wat zo smerig is, die schilfersmn hele zwarte vest en legging zitten steeds onder
![]()
Dat zal het denk zijn, niets meer gewend. Voorzichtig aan bewegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik wilde net opstaan van mn bureaustoel en leunde op de leuning pfffffff dat was echt echt heftig.
Maar het zal wel minder worden, die spieren hebben 5 weken stilgelegen.
Je moet niet alles live willen zienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
Uitspraak Joran is een langdurige / langdradig gedoe!
Als daar dan ook een langdradige/langdurige gevangenisstraf voor die gek tegenover staat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
Uitspraak Joran is een langdurige / langdradig gedoe!
Ik zit een boodschappenlijstje te maken en het staat toch aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je moet niet alles live willen zienTeletekstsupporters ftw
Levenslang mag van mijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als daar dan ook een langdradige/langdurige gevangenisstraf voor die gek tegenover staat.
Waarom paspoort afnemen? Is dat een PVV-standpunt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Levenslang mag van mijEn het afnemen van zijn NL paspoort.
Wat heeft dat laatste voor nut?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo'n droplul wil je toch niet als NL-er of wel? Enneh...sorry hoor: mij uitmaken voor PVV-er?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom paspoort afnemen? Is dat een PVV-standpunt?
Dus een misdadiger het Nederlands paspoort afnemen is jouw eigen idee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo'n droplul wil je toch niet als NL-er of wel? Enneh...sorry hoor: mij uitmaken voor PVV-er?
In de gevangenis hebben we weinig last van hem.Daarnaast kan het ook niet zoals Golfer zegt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo'n droplul wil je toch niet als NL-er of wel? Enneh...sorry hoor: mij uitmaken voor PVV-er?
Bijna hetzelfde als Golfer een VVD'er noemen. en ik een SP'erquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:55 schreef Felagund het volgende:
Daarnaast kan het ook niet zoals Golfer zegt.
Een tandje erger eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als Golfer een VVD'er noemen. en ik een SP'er
We geven hem een Marokkaans paspoort, dan klopt ons wereldbeeld weerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We geven hem een Marokkaans paspoort, dan klopt ons wereldbeeld weer
Dan komt het standpunt van Pee wel weer overeen met de PVV-voorstellen en hun denkbeelden daarover, want dan zou het volgens de PVV wel mogen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef TAV74 het volgende:
We geven hem een Marokkaans paspoort, dan klopt ons wereldbeeld weer
Matt, tof en andersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wie is nu je favo?
Billy? Kumar? Peter? Vind ik alledrie
Liggen ze nu in of buiten de vriezer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....ik heb wat gerookte spekreepjes uit de vriezer gehaald en die liggen nu al drie dagen in de vriezer. Zou dat nog eetbaar zijn
Ik zal het zo eens bekijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef Bluezz het volgende:
3 dagen? mmmmm kweenie.. ik zou het openmaken en dan ff goed doorbakken als het nog goed ruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben bonen voor de flyer gebruiktBonen en soul food.... apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joran staat hier ook al 1,5 uur aan
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
En? Hebben ze al wat interessants gezegd? Ben Rescue Special Ops gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bonen en soul food.... apart
Joran staat hier ook al 1,5 uur aan
Nog steeds bla bla. Ze heeft net gezegd dat Joran schuld bekende zodat er strafvermindering plaats zou vinden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En? Hebben ze al wat interessants gezegd? Ben Rescue Special Ops gaan kijken
Ehmm... die bonen vormen de basis van soul food, dus dat is juist heel toepasselijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bonen en soul food.... apart
Echtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
maar hij moet zijn straf in Peru uitzitten en daarna mag hij naar NL. .
Had ook gekund dat hij hier mocht zitten tochquote:
Ja, maar dat hij na de straf uitgezeten te hebben naar Nederland mag is niet echt nieuws hèquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had ook gekund dat hij hier mocht zitten toch... dan zou het bijna mijn buurman kunnen zijn
Nee dat nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hij na de straf uitgezeten te hebben naar Nederland mag is niet echt nieuws hè
28 jaar trouwens.
Jij geeft ook niet snel op hèquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef golfer het volgende:
10 juni 2038 komt ie alweer vrij, Pee.
Dan kan je tegen die tijd z'n paspoort afpakken.
Lijkt er niet op, maar moet hij niet in een aparte rechtszaak een verzoek voor indienen oid?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ze weten toch nog niet of hij zijn straf in NL uit mag zitten?
Nee, 2038quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe oud is Joran nu eigenlijk? en 2040 GolferToch?
Nee, z'n voorarrest vanaf 10-6-2010 gaat er vanaf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe oud is Joran nu eigenlijk? en 2040 GolferToch?
Hij is van 1987. Maar jij hebt ook google hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe oud is Joran nu eigenlijk?
Die is vast en zeker kapot. Zijn broertjes denk ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet maar steeds denken aan zijn moeder... ik heb zonen in ong. dezelfde leeftijd.. hoe moet het voor haar zijn
Adamquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ie Adam is mag ie vrij dus
24 + 28 is nog steeds 52 in Nederland.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, z'n voorarrest vanaf 10-6-2010 gaat er vanaf.
En Joran is nu 24 dus die is over 38 jaar 62.
hij zit toch ook in Peruquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
24 + 28 is nog steeds 52 in Nederland.
Oh ja, 28...geen 38.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En de moeder van Stephanie jaja, maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:32 schreef golfer het volgende:
De moeder van Natalee Holloway heeft er, denk ik, nog meer problemen mee.
Ik zat al te twijfelen, ik wist dat het fout was maar wist niet wat goed wasquote:
Ja wet aangenomen in mei, maar er moet nog een handtekening komen o.i.d. werd net gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja. Chili wilde hij naar vluchten. Leveren die trouwens niet uit?
Ook beter voor zijn sekslevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Hij zit daar in Peru beter dan in Nederland. Veel meer relatieve vrijheid en buitenlucht daar in de gevangenissen dan in Nederland waar je veel meer 'op cel' zit.
Op z'n Peruaans schijnt wel apart te zijn, ja.quote:
Dan worden eerst de tanden er uit geslagen voor joran moet pijpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Op z'n Peruaans schijnt wel apart te zijn, ja.
Met de hoeveelheid zeepjes die hij gaat rapen tellen de jaren wat harderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*rilquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid zeepjes die hij gaat rapen tellen de jaren wat harder
Rillen en gillen geeft meer genot, zegt de Sadequote:
Hij heeft jouw postuur, dus veel last van die kleine Peruaantjes zal ie niet hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef Den_Haag het volgende:
Met de hoeveelheid zeepjes die hij gaat rapen tellen de jaren wat harder
Ze kunnen vast wel een stevige bubba invliegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft jouw postuur, dus veel last van die kleine Peruaantjes zal ie niet hebben.
Joran is toch niet zó lang?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft jouw postuur, dus veel last van die kleine Peruaantjes zal ie niet hebben.
2 meter 5 ongeveer is ie.quote:
Markiesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Rillen en gillen geeft meer genot, zegt de Sade
Wow dat zie ik niet aan hem.. Die tolk ernaast was dan ook wel ongeveer 1.85mquote:
Fotoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
het ruikt hier naar heerlijke garnalen-krabtaart
quote:Barrie Stevens (68), voormalig jurylid van de Soundmixshow, weet het bijna zeker. TVOH-kandidaat Paul Turner is biseksueel.
We gaan nu beginnen met onze opname en met flink doorspoelen zullen we binnen no-time wel weer synchroon lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Christus! Ik mag niks zeggen maar wat heb ik net een geweldig optreden gezien(cover van Anouk - Nobody's Wife).
Wat een origineel liedjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Foto
Christus! Ik mag niks zeggen maar wat heb ik net een geweldig optreden gezien(cover van Anouk - Nobody's Wife).
Ok ik ben nu bij Niels.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan nu beginnen met onze opname en met flink doorspoelen zullen we binnen no-time wel weer synchroon lopen.
Nee ik heb een hekel aan het nr. Ik hou niet zo van rock en deze is grijzer dan grijsgedraaid, ook veel tijdens optredens met de Skihut. Moest ik weer doen alsof ik het leuk vondquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef LieLie het volgende:
Wij hadden trouwens een supertof teamuitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |