Ik ben er al helemaal aan gewend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
briljant, ik dacht: hee, mijn scherm ziet er even schemerig uit als zonsondergang buiten.
Jawel![]()
programma was bezig
Wat is dat voor programma danquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
briljant, ik dacht: hee, mijn scherm ziet er even schemerig uit als zonsondergang buiten.
Jawel![]()
programma was bezig
Ah! Wel een goed idee idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
Dit programma:
http://stereopsis.com/flux/
Jammer Borisz.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef borisz het volgende:
Helaas geen scriptiesstage bij KPMG. Veel aanmeldingen en dan moeten ze een keuze maken...
Heb ik geprobeerd maar ze wil op skivakantiequote:
quote:
Ff dit goedkoop gejat maar wilde ook dit zeggen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Tav! Tov!
En Pee@ je moeder en
voor de collega! Kan zijn niet mee naar de Ardennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.... en nu staat er witlof ham/kaas in de oven en ga ik zo even rustig eten.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klinkt goed!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef DarkElf het volgende:
Zo die bloemkool en komijn (met nog meer specerijen) 'fritters'' met zelfgemaakte hummus en limoen-yoghurt van Ottolenghi waren echt super lekker!! Heerlijk gegeten en zelfs de mr vond t heerlijk, en dat wil wat zeggen van een echte carnivoor
Hallo jijquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef spiegeltje_05 het volgende:
ben ik echt aan toe (net zoals 90% van de mensen waarschijnlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |