Ik ben er al helemaal aan gewend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
briljant, ik dacht: hee, mijn scherm ziet er even schemerig uit als zonsondergang buiten.
Jawel![]()
programma was bezig
Wat is dat voor programma danquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
briljant, ik dacht: hee, mijn scherm ziet er even schemerig uit als zonsondergang buiten.
Jawel![]()
programma was bezig
Ah! Wel een goed idee idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
Dit programma:
http://stereopsis.com/flux/
Jammer Borisz.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef borisz het volgende:
Helaas geen scriptiesstage bij KPMG. Veel aanmeldingen en dan moeten ze een keuze maken...
Heb ik geprobeerd maar ze wil op skivakantiequote:
quote:
Ff dit goedkoop gejat maar wilde ook dit zeggen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Tav! Tov!
En Pee@ je moeder en
voor de collega! Kan zijn niet mee naar de Ardennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.... en nu staat er witlof ham/kaas in de oven en ga ik zo even rustig eten.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klinkt goed!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef DarkElf het volgende:
Zo die bloemkool en komijn (met nog meer specerijen) 'fritters'' met zelfgemaakte hummus en limoen-yoghurt van Ottolenghi waren echt super lekker!! Heerlijk gegeten en zelfs de mr vond t heerlijk, en dat wil wat zeggen van een echte carnivoor
Hallo jijquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef spiegeltje_05 het volgende:
ben ik echt aan toe (net zoals 90% van de mensen waarschijnlijk)
Dankjewel, dat helptquote:
Druk vooralquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankjewel, dat helpt
Jij een leuke/drukke dag gehad?
Het zijn korte discussies iigquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt als een match made in heaven
Wel goedkoop, ik vrees dat dat het uitgangspunt was. Hazepeper is best duur, daarom geschrapt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef LieLie het volgende:
Ik vind stamppot sowieso niet feestelijk
Vind stamppot echt geen ruk aan behalve als snelle hap thuis (en mijn eigen stamp is veel lekkerder). Voel me zo ondankbaar om er over te zeuren, maar we hebben maar 1 gezamelijk etentje met het team per jaar, is altijd al gewoon op school dus dan vind ik het gewoon jammer als het zó simpel is. Voorheen kon het ook gewoon, bij de zelfde cateraar, dus vraag het me af of het met budget te maken heeft gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ik vrees dat dat het uitgangspunt was. Hazepeper is best duur, daarom geschrapt?
Wat zat er in de empanadas?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, Sun. Waren de stamppotten niet echt lekker dan? Dat vult namelijk best wel, toch?
Ik heb overigens deze week al Ribeye met chimichuri, empanadas de humita en quinoasalade gehad. Quinoa is een IncagerechtIk ga nog locro klaarmaken, maar dat moet een tijdje opstaan en dus meer geschikt voor zaterdag. Zaterdag ook een dessert met dulce de leche, de nationale lekkernij. Ik weet alleen nog niet wat
Een echt Hollands wintermenu dus, misschien wilden ze het idd wat goedkoper zoals Isa zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Nieuwjaastbuffet viel een beetje tegen dit jaar.. Wel goed gemaakt hoor, maar ik vind 2 soorten stamppot, aardappelpuree, 2 soorten stoofvlees, 2 soorten worst, speklap, spareribs, beetje rodekool en slappe stoofpeertjes niet echt een feestelijk buffetAlleen de rookworst was de moeite waard wat mij betreft. Ik miste de hazenpeper, varkenshaas en verschillende salades die we de afgelopen paar jaar hadden
![]()
Klein bordje gegeten (terwijl ik erge honger had) dus zo nog maar een hapje opzoeken
Thuis en op de VU een scriptie schrijven dan maarquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef Isabeau het volgende:
borisz: heel erg jammer man, dat was leuk geweest zegEn nu?
Vond je quinoa lekker? Lijkt me een beetje smakeloos. Empanadas daarentegen vind ik heerlijk, die maakte ik al op de middelbare school (herinneringen)quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, Sun. Waren de stamppotten niet echt lekker dan? Dat vult namelijk best wel, toch?
Ik heb overigens deze week al Ribeye met chimichuri, empanadas de humita en quinoasalade gehad. Quinoa is een IncagerechtIk ga nog locro klaarmaken, maar dat moet een tijdje opstaan en dus meer geschikt voor zaterdag. Zaterdag ook een dessert met dulce de leche, de nationale lekkernij. Ik weet alleen nog niet wat
Deze gemaaktquote:
Zelfs dát lijkt me nog leuker.. kenjenagaan..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan morgen wokken met het team. Kan best lekker zijn.
Quinoa is van zichzelf idd best smakeloos, maar met veel kruiden en vulling is het best lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vond je quinoa lekker? Lijkt me een beetje smakeloos. Empanadas daarentegen vind ik heerlijk, die maakte ik al op de middelbare school (herinneringen).
Dat is minder.. Maar op zich, als er goed vers spul ligt is het wel lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Quinoa is van zichzelf idd best smakeloos, maar met veel kruiden en vulling is het best lekker![]()
Met wokken kan je tenminste zelf nog een maaltijd samenstellen, LieLie. Alleen was mijn (en Lein's...) maag erg van slag de laatste keer dat ik gewokt heb
Vermoedelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat we een kleine voedselvergiftiging opliepen daar. Restaurant is overigens failliet. Verband?
En ja, ik vind het meestal erg lekker om zelf wat te combineren. Vooral met vis en groene groentes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |