quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:54 schreef Pagan het volgende:
LOL @ TT
Klinkt gezond, vezelrijk enzo.....
Stom, toen Pagan de link plaatste deed hij het wel, nu niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
http://www.lomedshop.nl/i(...)=1&keyword=sealtight
doet die het bij jullie wel?
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik had cake als ontbijt en een berliner bol for lunch vandaag trouwens
Tsss zo een nep bol, ik had een echtequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
De kraam staat hier nog tot het eind van de maand, goeie herinnering om nog ff een bolletje te halen voor die tijd
Ik wil een oliebol en een Berliner en een appelbeignetquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsss zo een nep bol, ik had een echte
Jezus fuckquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil een oliebol en een Berliner en een appelbeignet
Ja jezus fuck, jij eet er 6 op een dag, 3 is dan nog niks!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hey had je m'n post nog gezien toen straks over je gordijnen? Hangen ze?
Ik at die dag niks anders thoughquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jezus fuck, jij eet er 6 op een dag, 3 is dan nog niks!
Oh jaaaaaaaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
En mannen met de griep die zijn nog net niet terminaal he
Hang ze zelf op! That will teach himquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ow , nee, natuurlijk hangen ze niet.
Wat dat betreft is ie echt facking lui![]()
Maar goed, meneer heeft de griep deze week.
En mannen met de griep die zijn nog net niet terminaal he
MAAR, ze zijn uit de auto gehaald, daar lagen ze al sinds vorig jaar, en ze liggen nu ieg bij mij thuis.quote:
Ik kan dat heul niet ik ben een meisjequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hang ze zelf op! That will teach him
Ik grap altijd dat ik een klusjesman was geweest als ik als jongen was geboren, ik hou echt van dat soort klusjes. Lekker schroeven en poerenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan dat heul niet ik ben een meisje
Lekker in de tuinquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Pagan het volgende:
Ik wilde vandaag tuinman zijn, alleen is het hier zo klotenweer dat ik vandaag huisman ben.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan echt he-le-maal niks qua klussen, echt, ik moet nog geen spijker in de muur meppen, dan gaat het al mis![]()
Wat dat betreft ben ik echt heel traditioneel, doe mij maar de keuken of de naaitafel
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Helleu![]()
Gefeliciteerd met je mooie Billyboy
Knopen kan ik dus niet, dat doet mijn vader, die zet een knoop dr op en dan komt ie er echt nooit meer afquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef Pagan het volgende:
Strega is de betere kok van ons tweetjes, maar de laatste jaren deed ik het meeste. Gelukkig kan ze nu steeds meer zelf. Naaien kan ik echt niet, bij een knoop aanzetten houdt het voor mij op.
Dat mag als het feest isquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik had cake als ontbijt en een berliner bol for lunch vandaag trouwens
Nah dat kan toch nietquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat mag als het feest isGefeliciteerd met Billy
Neuh, wat ik doe kan ik goed, als ik het niet goed kan dan laat ik het gewoon goed doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dat kan toch niet![]()
Ik zag jou echt voor me, net als Vaduschk, als zo'n duizendpoot die élk klusje doet
Lag dat breiwerk niet aan de patroontjes of bedoel je echt de afwerking?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Mn moeder dacht ook dat ze kon naaien en dat ze kon breien trouwens, tyfus wat hebben wij vaak voor lul gelopen vroeger
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lag dat breiwerk niet aan de patroontjes of bedoel je echt de afwerking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze dacht namelijk ook dat ze zo goed was dat ze patronen kon negeren en lekker kon freestylen![]()
quote:
Kees moest even kijken of alles nog wel netjes zat, als grote zusquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat lag aan mn moeder dr breitalent, echt
![]()
Ze dacht namelijk ook dat ze zo goed was dat ze patronen kon negeren en lekker kon freestylen![]()
Kijk nou toch:
Zo lagen ze wel een half uur of zo , die twee![]()
( ok, ik gok dat Billy naar kipsnacks van tussen de middag smaakte maar toch...)
AWWWWquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat lag aan mn moeder dr breitalent, echt
![]()
Kijk nou toch:
Zo lagen ze wel een half uur of zo , die twee![]()
( ok, ik gok dat Billy naar kipsnacks van tussen de middag smaakte maar toch...)
Bijna een The Dog achtige fotoquote:
Ja ik ook/ Volgens mij ligt er een geniale nog bij pa. Geel-groen-rood in die trui. Echt jaren 80quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt zoveel leuke jaren '80 breisels aangehad vroeger, met dieren, bloemen of prints. Ik geniet zelfs van die oude foto's waar ze nog op staan, lekker retro
Carnavalstrui?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ook/ Volgens mij ligt er een geniale nog bij pa. Geel-groen-rood in die trui. Echt jaren 80
Kjoet.quote:
Haha, wij hadden echt van die hippie ouders, de kleren die we droegen voordat mn moeder dacht dat ze zelf ook wel wat kon maken waren echt heel erg coolquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:47 schreef indaha het volgende:
Ik heb anders ook nachtmerries van wat mijn moeder mij aantrok vroeger, een strepen trui en daar overheen een bloemetjesblouse met korte pofmouwtjes en voor als ik het koud zou krijgen een gifgroen nep leren jasje.![]()
Maar dat waren de 70thies dus toen kon alles schijnbaaren ze moesten er dan ook nog zo nodig een foto van maken
Nee echt een gewone. Ik zal zo eens kijken of hij toch niet hier ligt. Dan scan ik hem straks wel even in.. Maar ik denk dat de foto's uit die tijd nog bij pa liggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Carnavalstrui?
![]()
Ik wou dat ik leuke breisels aangehad had.
Mijn ma is echt een ramp, op elk gebied
Ik wil ook een fish eye voor op een cameraquote:
Ik bedenk me of ik een kinderfoto van jou met trui heb gezien hier (of in een kinderfototopic), maar weet het niet zeker meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee echt een gewone. Ik zal zo eens kijken of hij toch niet hier ligt. Dan scan ik hem straks wel even in.. Maar ik denk dat de foto's uit die tijd nog bij pa liggen
Volgens mij is the Dog wel Fish eye, maar ik weet dr niks van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook een fish eye voor op een cameraMaar volgens mij is The Dog geen fish eye, want de rest is niet vervormt, wat met een fish wel is, toch? Dan klopt je kop helemaal niet meer
Tofquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Mijn camera heeft een fish eye functie, is niet helemaal perfect, maar lijkt er wel genoeg op, zonder moeilijke lenzen of zo.
En hij is mooi genoeg hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is the Dog wel Fish eye, maar ik weet dr niks van.
Mijn camera heeft een fish eye functie, is niet helemaal perfect, maar lijkt er wel genoeg op, zonder moeilijke lenzen of zo.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedenk me of ik een kinderfoto van jou met trui heb gezien hier (of in een kinderfototopic), maar weet het niet zeker meer
Ja, ik zou zo een ding ook nooit voor het echie kopen, tis echt maar een gadget, en idd, zie ik meestal baggerfotos ermee. Ik had es hele leuke gemaakt van Thessa, w8 ffquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En hij is mooi genoeg hoor. Ik ken mensen met 'echte' fisheye-lenzen en die vervormen zo sterk dat je niks meer herkent, 't enige wat je eraan hebt is anderen laten zien dat je een dure fisheyer hebt
LOLquote:
Lolquote:
quote:
Oeh Bos!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef Bos81 het volgende:
De pindasoep (zelfgemaakt) was erg lekker![]()
Nasi/bamigroenten en champignons met wat olie bakken, (groente)bouillion erbij doen. even laten koken, dan een eetlepel of 4 pindakaas erbij doen en goed laten smelten tot een lekker soepje Eventueel nog wat sambal,peper en ketjap naar smaak en voila..quote:
Klinkt erg lekker!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nasi/bamigroenten en champignons met wat olie bakken, (groente)bouillion erbij doen. even laten koken, dan een eetlepel of 4 pindakaas erbij doen en goed laten smelten tot een lekker soepje Eventueel nog wat sambal,peper en ketjap naar smaak en voila..![]()
![]()
en voor de vleeseters onder ons kun je er eventueel ook hamreepjes of gerookte kipreepjes in doen
Ik vind het maar enge vragenquote:
Oe dat lijkt me ook lekker ja..quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker!![]()
Ik heb laatst zelf pindakaas gemaakt, die is ook zo Mmmmm geworden.
Ja, beetje wel hé.quote:
Klinkt goed Bos!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nasi/bamigroenten en champignons met wat olie bakken, (groente)bouillion erbij doen. even laten koken, dan een eetlepel of 4 pindakaas erbij doen en goed laten smelten tot een lekker soepje Eventueel nog wat sambal,peper en ketjap naar smaak en voila..![]()
![]()
en voor de vleeseters onder ons kun je er eventueel ook hamreepjes of gerookte kipreepjes in doen
Hajeeeetjesquote:
Oh dat is wel een vreselijke allergie. Je krijgt toch ook last als je bijvoorbeeld met je partner zoent als die wel pindas heeft gehad?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goed Bos!
Ik ben alleen allergisch voor pinda's, dus ik pas, maar volgens mij smaakt het heerlijk.
Hij isquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Bos ik heb Big Fish opgesnord, ik ga hem in het weekend kijken, ben erg benieuwd
Hehe, ik vermoed van wel, maar ik loop al bijna 5 meter de andere kant op als ik het ruik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een vreselijke allergie. Je krijgt toch ook last als je bijvoorbeeld met je partner zoent als die wel pindas heeft gehad?
Oke, tof! Ik zag al een hoog cijfer op IMDb.quote:
Oh dat is leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:08 schreef Strega het volgende:
Ik ben allemaal leuke speeldingen wezen shoppen. Zondag de 22ste naar mijn broer en schoonzus, met drie kleine koters. Ze wonen een eind van ons vandaan, dus heb ze door mijn ongeluk enz. heel lang niet meer gezien. Dat word dus verwennen
Okee. Ik kreeg hem een jaar geleden als tip van Cee. Net als Amelie, die gaat er zaterdag denk ik in..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Bos ik heb Big Fish opgesnord, ik ga hem in het weekend kijken, ben erg benieuwd
Oh die wil ik ook nog een keer kijken!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik kreeg hem een jaar geleden als tip van Cee. Net als Amelie, die gaat er zaterdag denk ik in..
Voor de oudste van zes (een echt meisjesmeisje) een schattig kinderserviesje met heksjes in een koffertje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leukWat heb je gekocht?
Ja, ik heb het ook echt voor Pagan gemaakt, en hij is nu aan z'n laatste pot bezig. Dus binnenkort maar weer nieuwe maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou echt pindakaas willen maken trouwens, misschien met de knijper op de neus.Lijkt me echt een leuk cadeautje om te maken voor een pindakaasliefhebber
Ik zie nu ineens iemand grabbelen in een potje, ala Winnie de Pooh en het potje honingquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef Strega het volgende:
en hij is nu aan z'n laatste pot bezig.
Leuke cadeaus!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Voor de oudste van zes (een echt meisjesmeisje) een schattig kinderserviesje met heksjes in een koffertje.
Voor de middelste (5) (jongen) een piratenkoffer met inhoud.
Voor de jongste (3) (rauwdauw meisje) een tiunset met gieter en gereedschap, van Dikkie Dik.
Dikkie Dik emmertjes.
Voor allemaal, Japanse papieren ballonnen van vissen, 3 normale, en één supersize in diverse kleuren. Nu alles nog mooi inpakken als het geleverd is. Leve internet en I-deal.
Oh wat leuk, kende ik helemaal niet, goeie tipquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Strega het volgende:
Traditionele Japanse papier ballonnen, gemaakt van helder, crispy,
milieuvriendelijk papier en verkrijgbaar in veel verschillende diersoorten.
Simpelweg opblazen en neerleggen of ophangen.
Weer plat te drukken en op te blazen zo vaak je blieft.
Elke ballon wordt plat geleverd en is daardoor ook erg geschikt als kadootje per post.
Diameter enkele ballon ca. 18 cm, XL ballon ca. 25 cm
Geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar
[ afbeelding ]
Ik had van de zomer een kleintje in m'n kinder surprise ei zittenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Strega het volgende:
Traditionele Japanse papier ballonnen, gemaakt van helder, crispy,
milieuvriendelijk papier en verkrijgbaar in veel verschillende diersoorten.
Simpelweg opblazen en neerleggen of ophangen.
Weer plat te drukken en op te blazen zo vaak je blieft.
Elke ballon wordt plat geleverd en is daardoor ook erg geschikt als kadootje per post.
Diameter enkele ballon ca. 18 cm, XL ballon ca. 25 cm
Geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar
[ afbeelding ]
Oh dus ik hoef me niet te schamen dat ik die ook nog koopquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van de zomer een kleintje in m'n kinder surprise ei zitten
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had van de zomer een kleintje in m'n kinder surprise ei zitten
Frietjes, nom nom nomquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging net voor die vriendin in die winkel even Mac langsbrengen, ze werkt alleen en van 9 tot 2100 vandaag. Drie keer kip6 meegenomen voor de hondjes, die hebben staan smullen met zn zessen haha, echt geweldig, een waar feestje was het!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frietjes, nom nom nom![]()
Ook nog zo'n heerlijke macchiato shake?
Mail je het recept wel even.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Strega, en Pagan, Billy bedankt jullie voor het vreselijk leuke kaartje
en wat een leuke dingen heb je gekocht zeg, die ballonnen zijn ook tof voor Thessa
Maaaaaaaaaaaaar vorige week toen ze hier was kwam ze naar me toen en vroeg ze heel droog Heb je niks voor me? dus ik moet volgens mij maar eens wat minder voor het kind kopen geloof ik
Ik ging net voor die vriendin in die winkel even Mac langsbrengen, ze werkt alleen en van 9 tot 2100 vandaag. Drie keer kip6 meegenomen voor de hondjes, die hebben staan smullen met zn zessen haha, echt geweldig, een waar feestje was het!
Oh Strega, hoe maak je zelf pindakaas zeg?
Nog eventjes, ik probeer wat vroeger naar bed te gaan, maar slaap vaak zo slechtquote:
Het gaat te fur!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef Miniem het volgende:
Ik had weer een Fok! droom
Ik droomde dat ik op straat Strega's kaarten had gevonden. Toen had ik de kaarten maar in de postanaal brievenbus gestopt
My god, wat droom ik
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef Qwea het volgende:
godver. Ik kan best op mijn voet staan, maar ik mag het 2 weken niet. Echt hoerig hoor.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:22 schreef Miniem het volgende:
Ik droomde dat ik op straat Strega's kaarten had gevonden. Toen had ik de kaarten maar in de postanaal brievenbus gestopt
My god, wat droom ik
ja, ik weet. Maar ik ben er echt fucking chago van ook. Hele dag op die hoerenbank liggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zou vooral niet ff twee weken lekker voorzichtg zijn of zo.
Straks loop je weer langer te sodemieteren met die poot omdat je je weer es te eigenwijs voelde om te doen wat ze zeggen
Ja twee weken of mss de rest van je leven, kneusje, makkelijke keuzequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik weet. Maar ik ben er echt fucking chago van ook. Hele dag op die hoerenbank liggen.
Je hebt al een kraai gehad, nu een egel en nog steeds al die hondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat mn honden cute waren maar nu wil ik een otter!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamaar jamaar ik wil het!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:46 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge
[..]
Je hebt al een kraai gehad, nu een egel en nog steeds al die honden![]()
[/papamodus]
Otters zijn leuk, komt bij mij na de zeehond, ze zwemmen zo leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat mn honden cute waren maar nu wil ik een otter!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, otters staan boven de zeehond op de cuteheidslijstquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Otters zijn leuk, komt bij mij na de zeehond, ze zwemmen zo leuk
En schaapjes in bestellingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:46 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge
[..]
Je hebt al een kraai gehad, nu een egel en nog steeds al die honden![]()
[/papamodus]
Noooooooquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, otters staan boven de zeehond op de cuteheidslijst
My god, wat droom ik
Oh hell yes!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
En Paul moet weg uit VOH vanaaf, maar dat gebeurt natuurlijk niet
Ik zie en hoor het al voor mequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een Duitse advocaat aan de lijn, en die sprak heeeeeeel erg Duits Engels tegen me. Dus ik netjes in het Duits terugspreken.
Blijft ie Engels lullen, maar zo slecht dat ik hem amper kon verstaan.
Ja nee echt, volgens mij was het echt zo een jonge hippe gast die dacht dat ie heel goed Engels sprakquote:
Allo Allo Engels terugpraten, epic win!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een Duitse advocaat aan de lijn, en die sprak heeeeeeel erg Duits Engels tegen me. Dus ik netjes in het Duits terugspreken.
Blijft ie Engels lullen, maar zo slecht dat ik hem amper kon verstaan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allo Allo Engels terugpraten, epic win!
Als de ketting altijd gepast heeft en nu te los zit is deze óf versleten, óf je kettingspanners moeten aangedraaidquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:01 schreef Miniem het volgende:
Zwarte handen van mijn fiets fixen.
Moet de ketting inkorten, maar daar heb ik een kettingpons voor nodig.
En dat is ff wachten tot woensdag
Motornerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als de ketting altijd gepast heeft en nu te los zit is deze óf versleten, óf je kettingspanners moeten aangedraaid
Misschien plakt hij ze eerst op een vel papierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ergerde me al aan de prioriteitstickers op de post ( uit NL ) van een bepaalde cliënt hier.
Nu zie ik dat hij er betypte post-its in doet, op de documenten.
HIJ DOET POST ITS IN DE TYPEMACHINE
De as zit al helemaal naar achter, kettingspanners aandraaien wordt te vast of ze zitten te los.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als de ketting altijd gepast heeft en nu te los zit is deze óf versleten, óf je kettingspanners moeten aangedraaid
Jamaar sowieso, typemachinequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien plakt hij ze eerst op een vel papier
En ik ga er niet veel aan vieren, zondag met familie, that's it. En de winter is nog niet over hoor (hij is eigenlijk nog niet begonnen)
Duitsers denken altijd dat ze ganz geil lullenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, volgens mij was het echt zo een jonge hippe gast die dacht dat ie heel goed Engels sprak
Maar dan is je ketting dus versleten en kan je er wel een schakel tussenuit halen maar sta je binnen afzienbare tijd met een gebroken ketting. Gewoon een nieuwe omleggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
De as zit al helemaal naar achter, kettingspanners aandraaien wordt te vast of ze zitten te los.
Dus ketting inkorten en de as weer naar voren zetten.
Jaaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Serieus, als mensen zo slecht Engels lullen dan ga ik bijna meedoen, echt te erg
Enig idee bij welke winkel je er 1 kan halen voor een mooi prijsje?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan is je ketting dus versleten en kan je er wel een schakel tussenuit halen maar sta je binnen afzienbare tijd met een gebroken ketting. Gewoon een nieuwe omleggen.
E. 7,50 bij Halfords mooi genoeg? Al heb je natuurlijk wel kans dat deze ook passend gemaakt moet worden en je dus toch een kettingpons nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Enig idee bij welke winkel je er 1 kan halen voor een mooi prijsje?
De fietsenboer om de hoek, neem de oude ff mee en vraag er eentje van gelijke lengte, dan kun je die er thuis zo omfietsen. Voor 5-10 euro ben je wel klaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Enig idee bij welke winkel je er 1 kan halen voor een mooi prijsje?
Ik wacht op de post dat je godverdomme 15 kilometer in de regen sneeuw en storm naar huis moest lopen omdat je ketting gebroken was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:
Ga het eerst wel proberen door de ketting in te korten.
Als dat niet lukt koop ik wel een nieuwe ketting of gooi ik de fiets op de sloop![]()
Baggerding ook
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht op de post dat je godverdomme 15 kilometer in de regen sneeuw en storm naar huis moest lopen omdat je ketting gebroken was.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht op de post dat je godverdomme 15 kilometer in de regen sneeuw en storm naar huis moest lopen omdat je ketting gebroken was.
Tenzij je heel krap zit excusez le mot zou ik een nieuwe ketting halen. deze gaat zo kapot, dat is ook erg lastig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:
Ga het eerst wel proberen door de ketting in te korten.
Als dat niet lukt koop ik wel een nieuwe ketting of gooi ik de fiets op de sloop![]()
Baggerding ook
Wie het laatst lacht heeft het niet begrepen.quote:
Ik zag trouwens tegels met tekst bij de Action, er zaten nog best wat flauwe tussenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht heeft het niet begrepen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens tegels met tekst bij de Action, er zaten nog best wat flauwe tussen
quote:
Whehehehe!quote:
Ik heb er een paar zelf gemaakt hierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegeltjes, alleen als ze zelf bedacht zijn zijn ze leuk.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik moest wel lachen om: het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik weet niet wat het is met die tegeltjes vandaag. Maar Lucille twitterde net zelf een bordje met die tekst erop.
Wat prachtig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net twee schitterende nijlganzen aan de maas, ze waren zo leuk, grote bek tegen de meeuwen en tegen de eenden hadden ze, niet bang voor de hondjes ook
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik weet niet wat het is met die tegeltjes vandaag. Maar Lucille twitterde net zelf een bordje met die tekst erop.
Ik heb echt lang naar ze staan kijken, ze hadden echt een grote bek tegen alles, ze liepen onwijs te bazen, en ik vond ze zooooooo gaafquote:
Oh gatver, ik heb echt een schijthekel aan tollertjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanochtend nog een hele mooie Duck Tolling retriever bij de Appie, maar die was zo aan het brullen, dat ik de foto maar heb laten zitten
Ja dat was deze wel, al is buiten staan op een drukke vrijdag ook niet alles natuurlijk. Maar de kleur was wel erg mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gatver, ik heb echt een schijthekel aan tollertjes.
Zenuwlijers
Ze zijn schilderachtig mooi. Ik heb ze volgens mij nog nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt lang naar ze staan kijken, ze hadden echt een grote bek tegen alles, ze liepen onwijs te bazen, en ik vond ze zooooooo gaaf
Wie verstand heeft van honden jat geen tollerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat was deze wel, al is buiten staan op een drukke vrijdag ook niet alles natuurlijk. Maar de kleur was wel erg mooi
Ik snap het ook niet hoor, zo'n rashond buiten laten staan... willen ze hem kwijt?
Nee, ik zie normaal hier ook alleen maar van die saaie canadese ganzen, dit was echt een heel apart koppel, maar ik googelde ze net en zag dat ze wel veel voorkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn schilderachtig mooi. Ik heb ze volgens mij nog nooit eerder gezien.
My god, wat droom ik
Baaf jarig? Dan zeer gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien plakt hij ze eerst op een vel papier
En ik ga er niet veel aan vieren, zondag met familie, that's it. En de winter is nog niet over hoor (hij is eigenlijk nog niet begonnen)
Ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Baaf jarig? Dan zeer gefeliciteerd!
De winter komt niet meer dit jaar, teveel zonnevlekken.
Hier hebben we er ook twee, zijn een paar jaar geleden blijven hangen bij de vaste ganzengroep hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net twee schitterende nijlganzen aan de maas, ze waren zo leuk, grote bek tegen de meeuwen en tegen de eenden hadden ze, niet bang voor de hondjes ook
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaa, echt apart he, ik bleef luisteren hahaha, geweldig. En ze toeteren nogal veel ook he, zelfs voor ganzenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook twee, zijn een paar jaar geleden blijven hangen bij de vaste ganzengroep hier.
De nijlganzen slapen in bomen en maken een heel hard toeterend geluid, zo'n beetje als een misthoorn op een schip
Het zijn echt mooie beestjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, echt. in het begin schrok ik me dood. In de zomer, nog laat buiten zittend en dan ineens dat harde getoeter uit een boomquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, echt apart he, ik bleef luisteren hahaha, geweldig. En ze toeteren nogal veel ook he, zelfs voor ganzen
Ja ik wil maandag ff naar de tuinland. Intratuin in Groningen is nu Tuinland. Wel jammer, minder assortiment.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef Miniem het volgende:
Terug van kringloop, autosloop en Intratuin.
Zak van 150L turfstrooisel en een bakje spagnum gekocht
Waarvoor moet je erheen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja ik wil maandag ff naar de tuinland. Intratuin in Groningen is nu Tuinland. Wel jammer, minder assortiment.
Ach ik wil even wat winterviolen halen. En primula's en wat narcissen.quote:
Ja nou zn echte feestje (quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Het zijn echt mooie beestjes![]()
Heeft Billy genoten van zijn feestje met speciaal bezoek ?
Turfquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef Miniem het volgende:
Terug van kringloop, autosloop en Intratuin.
Zak van 150L turfstrooisel en een bakje spagnum gekocht
Ik wist ook echt niet wat ik hoorde, en ik weet wat voor een teringherrie ganzen kunnen maken, maar dit is echt een heel mal geluidquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, echt. in het begin schrok ik me dood. In de zomer, nog laat buiten zittend en dan ineens dat harde getoeter uit een boom![]()
Maar ze zijn prachtig en hondsbrutaal.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef Miniem het volgende:
[..]Heb nu turfstrooisel gekocht ipv tuinturf. tuinturf slibt makkelijk dicht.
Welke tuincentra heb je in de buurt?
Hou op, die twee hier in de buurt zijn me al genoeg. En dan hebben we nog altijd de vaste ploeg hiervoor het huis van zo'n 20 boerenganzen. En hier in de buurt foerageren hele troepen ganzen in de winter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist ook echt niet wat ik hoorde, en ik weet wat voor een teringherrie ganzen kunnen maken, maar dit is echt een heel mal geluid![]()
En echt tegen alles he, tegen de meeuwen, de eenden, mensen die langs liepen, helemaal flippen![]()
Je buurman zal ze fokken of zo
Klinkt goed , ze zullen wel gesmuld hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou zn echte feestje (![]()
) is zondag pas, dan komen Thessa en haar crew. Gisteren had ie lunchdate met hondenvriendjes en ook nog na het werk ff daarheen, kip6 van de Mac x3 voor 6 hondjes
Ik ben 's morgens altijd heel vroeg op en dat is idd genieten, lekker stil en dan zie je eekhoorntjes en konijntjes langsflitsenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
OP Texel sta ik altijd tot in mn tenen te genieten van die vogelgeluiden 's morgens als ik daar om 6 uur de dijk op loop.
Booooooh, nog 4.5 maand
Was dat een herplaatser of een pup nog?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja, was heel leuk
Heeeeeeeeeel mss gaat zij van die winkel trouwens dat chineesje nemen dat ik zo graag wil maar niet kan nemen
Wat vroeg Indaha! Ben je echt zo'n ochtendmens of moet je voor iets zo vroeg opstaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef indaha het volgende:
Ja maar ik ben ook al om 4 uur op en dan is het nachtelijk leven nog aan de wandel
Ja, ik ook. En ik slaap al slecht en als ik dan vroeg ga slaap ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Werk dacht ik, iets met krantendistrubutie toch?
Ik moet er echt niet aan denken, ik ben zooooooo een avondmens
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:11 schreef Strega het volgende:
http://www.arrak.fi/en/ag
Leuk linkje om te zien wat voor anagrammen er met bv je naam gemaakt kunnen worden. Ook in NL.
Ja ok maar jullie hebben ook een omgedraaid ritme denk ik he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En ik slaap al slecht en als ik dan vroeg ga slaap ik helemaal niet.
Ik probeer rond half 10/10 uur erin te liggen , maar dat lukt niet altijdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Datzeggik, kranten![]()
Toch ga je ook niet heel vroeg naar bed he?
Ik heb gelukkig echt maar weinig slaap nodig, ik doe het het best op 6 uur, van meer word ik al snel dufquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik probeer rond half 10/10 uur erin te liggen , maar dat lukt niet altijden ik ga soms ook nog wel even terug naar bed als ik verder een rustige dag heb.
Ja, dat is slim. Ik kan er zomers gelukkig veel beter tegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok maar jullie hebben ook een omgedraaid ritme denk ik he?
Ik doorbreek dat na een poosje thuis door een nacht over te slaan en dan duik ik weer in mn werkritme
Maar in de winter is slapen weer makkelijker vind ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is slim. Ik kan er zomers gelukkig veel beter tegen.
Ja ik ook hoor. Toen ik werkte begon ik altijd om 07.30. Ik werkte 4 x 9. Maar van mezelf ben ik meer avondmens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar in de winter is slapen weer makkelijker vind ik.
Ik zou liever een ochtendmens zijn wellicht hoor, maar ach, ik kan er mee leven
Briljant linkje voor web/wordfeudquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:11 schreef Strega het volgende:
http://www.arrak.fi/en/ag
Leuk linkje om te zien wat voor anagrammen er met bv je naam gemaakt kunnen worden. Ook in NL.
Verstand komt met de jarenquote:
Oh Baaf, wat zou dat zonde zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren
oh-oh, jij gaat dus in mei naar Texel? Doe 'ns adressen geven enzo, dan kom ik misschien ook. vooral nu Japan niet doorgaat dit jaar, m'n werkgever kan nog niet beloven dat ik contractverlenging krijg
Better safe than sorry, in het ergste geval ben ik in april aan het solliciteren of heb ik net een nieuwe baan, twee weken weg willen is niet dan strategisch verantwoordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh KUT Baaf, ik zag je al gaan![]()
Ik ben er 7 tot en met 11 mei. En we zitten hier:
http://www.waddenparkavantitexel.nl/
Multi is er dan ook![]()
Wij hebben het grootste huis, bijna alles is al vol dan, maar die kleine huisjes zijn er vast nog wel, voor jou zou dat niet veel uitmaken toch?
Ik zou zo graag eind mei/begin juni gaan. Ik ga ff kijken of er dan iets vrij is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh KUT Baaf, ik zag je al gaan![]()
Ik ben er 7 tot en met 11 mei. En we zitten hier:
http://www.waddenparkavantitexel.nl/
Multi is er dan ook![]()
Wij hebben het grootste huis, bijna alles is al vol dan, maar die kleine huisjes zijn er vast nog wel, voor jou zou dat niet veel uitmaken toch?
Heej, Texel en Japan, veel zal het niet schelen qua tofheidquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Better safe than sorry, in het ergste geval ben ik in april aan het solliciteren of heb ik net een nieuwe baan, twee weken weg willen is niet dan strategisch verantwoord.
135 zelfs voor type Bo
Je moet bellen met die luiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eind mei/begin juni gaan. Ik ga ff kijken of er dan iets vrij is.
Life happens. M'n werkgever en ik hebben in een paar gesprekken geconcludeerd dat ik niet ben wat ze van me verwachtten en dat het werk niet is wat ik ervan verwachtte. De vraag is nu of er wel een passende rol voor mij is binnen dit bedrijf en of beide partijen de inspanning aan willen gaan deze rol te faciliteren cq. in te vullen. Zo ja, blijf ik.quote:
Oh echt? Ik dacht dat het goed beviel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Life happens. M'n werkgever en ik hebben in een paar gesprekken geconcludeerd dat ik niet ben wat ze van me verwachtten en dat het werk niet is wat ik ervan verwachtte. De vraag is nu of er wel een passende rol voor mij is binnen dit bedrijf en of beide partijen de inspanning aan willen gaan deze rol te faciliteren cq. in te vullen. Zo ja, blijf ik.
Inmiddels heb ik ook al weer nieuwe aanbiedingen op zak
Er was ook de nodige soulsearching voor nodig om te concluderen dat er aardig wat verschil zat tussen wat ik wilde en wat ik deed (kleine schattige aziatische meisjensdames vertroebelen de geest). Volgende week het, wat mij betreft laatste, gesprek over deze kwestie en als dat niet wederzijds bevredigend is ga ik weer de markt op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat het goed beviel.
Nieuwe aanbiedingen FTW
Joh ,genoeg kleine schattige Aziatische meisjes op de wereld, en ze lijken allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er was ook de nodige soulsearching voor nodig om te concluderen dat er aardig wat verschil zat tussen wat ik wilde en wat ik deed (kleine schattige aziatische meisjensdames vertroebelen de geest). Volgende week het, wat mij betreft laatste, gesprek over deze kwestie en als dat niet wederzijds bevredigend is ga ik weer de markt op.
Ik duim voor een goed gesprek en anders een leuke nieuwe baanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er was ook de nodige soulsearching voor nodig om te concluderen dat er aardig wat verschil zat tussen wat ik wilde en wat ik deed (kleine schattige aziatische meisjensdames vertroebelen de geest). Volgende week het, wat mij betreft laatste, gesprek over deze kwestie en als dat niet wederzijds bevredigend is ga ik weer de markt op.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff Chico in zn skipak sjorren en naar huis en boodschappen doen en zulks
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh ,genoeg kleine schattige Aziatische meisjes op de wereld, en ze lijken allemaal op elkaar
Ciaoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff Chico in zn skipak sjorren en naar huis en boodschappen doen en zulks
Ja, volgens mij hebben ze ook rolstoelvriendelijke huisjes toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet bellen met die lui![]()
Ik wil in oktober nog es
Nee, maar met 3 honden en rolstoel enz. hoeft dat ook niet. Je gaat er toch heen om lekker buiten te zijn. Een goed bed en douche/wc is dan prima.quote:
Nieuwe aanbiedingenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Life happens. M'n werkgever en ik hebben in een paar gesprekken geconcludeerd dat ik niet ben wat ze van me verwachtten en dat het werk niet is wat ik ervan verwachtte. De vraag is nu of er wel een passende rol voor mij is binnen dit bedrijf en of beide partijen de inspanning aan willen gaan deze rol te faciliteren cq. in te vullen. Zo ja, blijf ik.
Inmiddels heb ik ook al weer nieuwe aanbiedingen op zak
Gamma, Ikea o.i.d.?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:50 schreef Miniem het volgende:
Iemand die weet waar je plakplastic/folie kan kopen?
Bij winkels die van die rollen verkopen? Zoals men vroeger wel in de kasten plakte?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel in kleuren of motieven.
Niet dat doorzichtige.
Maar eens rondneuzen ergens.
ongeluk?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Nieuwe aanbiedingen![]()
En wat je zegt, Texel is ook mooi![]()
Ik hoop echt dat we een weekje heen kunnen.
Na mijn ongeluk zijn we nergens meer geweest, behalve natuurlijk mijn vier opnames van elk zo'n maand.![]()
Oh, al ruim drie jaar geleden. Enkel, complicaties bij toch al niet goede voeten, gebed zonder end.quote:
Je hebt natuurlijk ook nog die beestenbende die het niet makkelijk maakt ff weg te gaan maar zou zo'n midweekje Texel niet lukken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Nieuwe aanbiedingen![]()
En wat je zegt, Texel is ook mooi![]()
Ik hoop echt dat we een weekje heen kunnen.
Na mijn ongeluk zijn we nergens meer geweest, behalve natuurlijk mijn vier opnames van elk zo'n maand.![]()
Leuk Bos! Al had ik gehoopt dat je met een leukere stad zou komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef Bos81 het volgende:
TexelHelaas ver weg voor mij, maar misschien als ik wat sterker ben ga ik er nog wel een keer heen. Ik ga in ieder geval nu echt een keer alleen naar een andere stad, over 2 weken waarschijnlijk. Dan heb ik ook een week vrij ingelast en ik heb al een 16euro dagkaart bij de Blokker gekocht. Ik denk aan Arnhem, maar mischien dat ik nog verder ga, even nog over nadenken...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Nijmegen is leuker dan Arnhem Bos, Arnhem is echt een beetje saai
Ik zat ook in tranen toen ik ze bekeek ja...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Uhm nee, ik zit niet echt tv te kijken, ik keek net de foto;s van Bink
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het allemaal maar slecht handelen, Karel is nog iets te vers
Ja ik ben er nog niet uit, misschien ga ik toch wel proberen Oh-Oh en the dog clan te spotten en die boekenkerk in te gaan. Dacht eerst dat een retour met korting naar Maastricht onder de 16 euro was, maar die kost 18.60 dus misschien toch die kant op. Denk overigens ook gewoon aan Haarlem, maar de reistijd zit me een beetje in de maag..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos! Al had ik gehoopt dat je met een leukere stad zou komen![]()
Ja, denk het wel, Zaterdags zou ik ook wel een keer kunnen hoor, maar de planning is vooralsnog ergens doordeweeks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Als je alleen naar Maastricht komt, kom je dan doordeweeks??
Ja dat lijkt me zeker wat. Ik heb de week waarin het februari wordt vrijgenomen, omdat ik dan in de overstap zit van stoppen bij het ene en uitbreiding bij het andere. De woensdag of de dinsdag komen mij dan het beste uit...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een uur pauze, dus dan spreken we in de pauze af, als het een beetje fijn weer is koop ik broodjes voor ons en eten we ze buiten terwijl ik de hondjes laat rennen op de Griend, en anders trakteer ik je ergens op een lunch, lijkt je dat wat?
Haarlem is leukkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog niet uit, misschien ga ik toch wel proberen Oh-Oh en the dog clan te spotten en die boekenkerk in te gaan. Dacht eerst dat een retour met korting naar Maastricht onder de 16 euro was, maar die kost 18.60 dus misschien toch die kant op. Denk overigens ook gewoon aan Haarlem, maar de reistijd zit me een beetje in de maag..
Ja, de huisbaar heeft bij de gemeente uitstel gevraagd, hij moest namelijk een aantal panden van hem verplicht opknappen. Voorlopig zit er nog geen beweging in, word er een beetje gek vanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh heb je al es iets gehoord over je kamer?????
Oh bagger zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, de huisbaar heeft bij de gemeente uitstel gevraagd, hij moest namelijk een aantal panden van hem verplicht opknappen. Voorlopig zit er nog geen beweging in, word er een beetje gek van
Lafstaf, zo noemt Q in beschonken toestand een biercafe in Maastrichtquote:
Maastricht? Neequote:
Heul wel, je kan bij mij wonenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Het is ook niet alsof ik nog andere opties heb, overal staan bizar lange wachtlijsten of betaal je 500 euro voor een halve bezemkast.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, de huisbaar heeft bij de gemeente uitstel gevraagd, hij moest namelijk een aantal panden van hem verplicht opknappen. Voorlopig zit er nog geen beweging in, word er een beetje gek van
Hooooooo, even denken, volgens mij wel eens wezen stappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet in jouw stadje geloof ik, wel alles in de omgeving
Ja fuck die schoolquote:
Sta je wel al ingeschreven of zoek je gewoon 'gewoon' Zwabs?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Het is ook niet alsof ik nog andere opties heb, overal staan bizar lange wachtlijsten of betaal je 500 euro voor een halve bezemkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |