quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:54 schreef Pagan het volgende:
LOL @ TT
Klinkt gezond, vezelrijk enzo.....
Stom, toen Pagan de link plaatste deed hij het wel, nu niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef Qwea het volgende:
http://www.lomedshop.nl/i(...)=1&keyword=sealtight
doet die het bij jullie wel?
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik had cake als ontbijt en een berliner bol for lunch vandaag trouwens
Tsss zo een nep bol, ik had een echtequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
De kraam staat hier nog tot het eind van de maand, goeie herinnering om nog ff een bolletje te halen voor die tijd
Ik wil een oliebol en een Berliner en een appelbeignetquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsss zo een nep bol, ik had een echte
Jezus fuckquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil een oliebol en een Berliner en een appelbeignet
Ja jezus fuck, jij eet er 6 op een dag, 3 is dan nog niks!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hey had je m'n post nog gezien toen straks over je gordijnen? Hangen ze?
Ik at die dag niks anders thoughquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jezus fuck, jij eet er 6 op een dag, 3 is dan nog niks!
Oh jaaaaaaaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
En mannen met de griep die zijn nog net niet terminaal he
Hang ze zelf op! That will teach himquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ow , nee, natuurlijk hangen ze niet.
Wat dat betreft is ie echt facking lui![]()
Maar goed, meneer heeft de griep deze week.
En mannen met de griep die zijn nog net niet terminaal he
MAAR, ze zijn uit de auto gehaald, daar lagen ze al sinds vorig jaar, en ze liggen nu ieg bij mij thuis.quote:
Ik kan dat heul niet ik ben een meisjequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hang ze zelf op! That will teach him
Ik grap altijd dat ik een klusjesman was geweest als ik als jongen was geboren, ik hou echt van dat soort klusjes. Lekker schroeven en poerenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan dat heul niet ik ben een meisje
Lekker in de tuinquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Pagan het volgende:
Ik wilde vandaag tuinman zijn, alleen is het hier zo klotenweer dat ik vandaag huisman ben.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan echt he-le-maal niks qua klussen, echt, ik moet nog geen spijker in de muur meppen, dan gaat het al mis![]()
Wat dat betreft ben ik echt heel traditioneel, doe mij maar de keuken of de naaitafel
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Helleu![]()
Gefeliciteerd met je mooie Billyboy
Knopen kan ik dus niet, dat doet mijn vader, die zet een knoop dr op en dan komt ie er echt nooit meer afquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef Pagan het volgende:
Strega is de betere kok van ons tweetjes, maar de laatste jaren deed ik het meeste. Gelukkig kan ze nu steeds meer zelf. Naaien kan ik echt niet, bij een knoop aanzetten houdt het voor mij op.
Dat mag als het feest isquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik had cake als ontbijt en een berliner bol for lunch vandaag trouwens
Nah dat kan toch nietquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat mag als het feest isGefeliciteerd met Billy
Neuh, wat ik doe kan ik goed, als ik het niet goed kan dan laat ik het gewoon goed doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dat kan toch niet![]()
Ik zag jou echt voor me, net als Vaduschk, als zo'n duizendpoot die élk klusje doet
Lag dat breiwerk niet aan de patroontjes of bedoel je echt de afwerking?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Mn moeder dacht ook dat ze kon naaien en dat ze kon breien trouwens, tyfus wat hebben wij vaak voor lul gelopen vroeger
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lag dat breiwerk niet aan de patroontjes of bedoel je echt de afwerking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze dacht namelijk ook dat ze zo goed was dat ze patronen kon negeren en lekker kon freestylen![]()
quote:
Kees moest even kijken of alles nog wel netjes zat, als grote zusquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat lag aan mn moeder dr breitalent, echt
![]()
Ze dacht namelijk ook dat ze zo goed was dat ze patronen kon negeren en lekker kon freestylen![]()
Kijk nou toch:
Zo lagen ze wel een half uur of zo , die twee![]()
( ok, ik gok dat Billy naar kipsnacks van tussen de middag smaakte maar toch...)
AWWWWquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat lag aan mn moeder dr breitalent, echt
![]()
Kijk nou toch:
Zo lagen ze wel een half uur of zo , die twee![]()
( ok, ik gok dat Billy naar kipsnacks van tussen de middag smaakte maar toch...)
Bijna een The Dog achtige fotoquote:
Ja ik ook/ Volgens mij ligt er een geniale nog bij pa. Geel-groen-rood in die trui. Echt jaren 80quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt zoveel leuke jaren '80 breisels aangehad vroeger, met dieren, bloemen of prints. Ik geniet zelfs van die oude foto's waar ze nog op staan, lekker retro
Carnavalstrui?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ook/ Volgens mij ligt er een geniale nog bij pa. Geel-groen-rood in die trui. Echt jaren 80
Kjoet.quote:
Haha, wij hadden echt van die hippie ouders, de kleren die we droegen voordat mn moeder dacht dat ze zelf ook wel wat kon maken waren echt heel erg coolquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:47 schreef indaha het volgende:
Ik heb anders ook nachtmerries van wat mijn moeder mij aantrok vroeger, een strepen trui en daar overheen een bloemetjesblouse met korte pofmouwtjes en voor als ik het koud zou krijgen een gifgroen nep leren jasje.![]()
Maar dat waren de 70thies dus toen kon alles schijnbaaren ze moesten er dan ook nog zo nodig een foto van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |