je moet er maar van houden.quote:
Doet me denken aan de film Dead Birds.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef Godtje het volgende:
Even voor de fappers een foto met een normaal gezicht.
[ afbeelding ]
Dan kan het nu weer over tennis gaan.
Pak je gelijk wel een hele slechte fotoquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef Godtje het volgende:
Even voor de fappers een foto met een normaal gezicht.
[ afbeelding ]
Dan kan het nu weer over tennis gaan.
twitter:robin_haase twitterde op donderdag 12-01-2012 om 07:50:41Kiki bertens wins 60 40 ret. She played really really really good. The other girl did not have anything. We thought she would give up at 50 reageer retweet
Virtueel 118e nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef franklop het volgende:
Waar klimt ze naar toe op de ranking?
Yep.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef franklop het volgende:
3 Nederlandsen in de top 100 dan binnenkort?![]()
Wanneer was dat op het laatst? Met Schultz, Orlemans en Boogert ofzo?
quote:12 SCHULTZ-MCCARTHY, BRENDA
46 OREMANS, MIRIAM
55 BOOGERT, KRISTIE
wel bizar ja. Ik heb er 2 jaar terug ook zien spelen. Toen oogde ze ook best dik en alles behalve indrukwekkend. Maar de stappen die ze nu heeft gezet, goed hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:11 schreef TheArt het volgende:
Echt WTF!! Ik zag Kiki dik 1,5 jaar geleden voor het laatste spelen. Toen was ik bij het ITF-toernooi in Alphen, maar wat een giga stappen heeft ze gemaaktWat komt ze makkelijk mee met het niveau en wat heeft ze nog extra power in het spel gekregen. En ze echt gigantisch fit.
Ook de enige reden waarom ze een leuke tennister wasquote:
Ik vind haar nog steeds wel leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook de enige reden waarom ze een leuke tennister was
Klopt. Ik had haar daarvoor al wat meer zien spelen, maar ze werd steeds fitter en nu beweegt ze echt zo goed over de baan. Dat powerspelletje had ze altijd al en mentaal was ze altijd al sterk (dat zie je nu ook weer), maar nu ze fysiek echt zulke stappen heeft gemaakt, zie je dat ook heel duidelijk terug in de uitslagen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
wel bizar ja. Ik heb er 2 jaar terug ook zien spelen. Toen oogde ze ook best dik en alles behalve indrukwekkend. Maar de stappen die ze nu heeft gezet, goed hoor!
De laatste 1,5 game is het Halep die stikt van de foutenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef TheArt het volgende:
Kiki begint nu meer fouten te maken en Halep bijt zich wat meer vast in de rally. Gaat heel moeilijk worden, maar het spel wat Kiki laat zien overtuigt me al heel erg.
Mhua mentaal is het juist goed. Gisteren waren gewoon heel veel zenuwen. Kiki is juist heel erg sterk in zich terugvechten. Dit toernooi eerder al 4-1 achter derde set en 6-4 gewonnen. Ook in games overleefd ze vaak veel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef Norrage het volgende:
Punt voor het oprapen, slaat de bal meters uit. Mentaal is het nog wel een beetje instabiel, ook gezien die 5-0 die ze gisteren bijna weggaf
Nouja, dat bedoelde ik met mentaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua mentaal is het juist goed. Gisteren waren gewoon heel veel zenuwen. Kiki is juist heel erg sterk in zich terugvechten. Dit toernooi eerder al 4-1 achter derde set en 6-4 gewonnen. Ook in games overleefd ze vaak veel.
Het is best goed niveau jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:32 schreef TheArt het volgende:
Sommige rally's zijn wel op een hoog niveau voor een damespartij
Kiki haalt echt veel.
Ik vond haar deze laatste game juist super sterk spelen, alleen speelde Halep ook bijzonder goed. Goed niveau die laatste game.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef Norrage het volgende:
Pfff...setje binnen
Maakte ze het zichzelf best lastig
Jazeker. Maar ze had die bal op 5-2 niet moeten missenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond haar deze laatste game juist super sterk spelen, alleen speelde Halep ook bijzonder goed. Goed niveau die laatste game.
Waarvan 2 uit het Westlandquote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef franklop het volgende:
3 Nederlandsen in de top 100 dan binnenkort?![]()
Wanneer was dat op het laatst? Met Schultz, Orlemans en Boogert ofzo?
En stiekem is Misa ook gewoon uit het Westlandquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Waarvan 2 uit het Westland![]()
Die koptelefoon van die coach zie je ook overal op de tennisbaan, is dat een nieuwe tennishype ofzo
Nouja, mooi vinden is persoonlijke smaak, maar ik vind haar er gewoon 20 uitzien hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Ziba het volgende:
Goede speelster maar 1991? Ze lijkt wel 36. En mooi is ze ook niet te noemen.
Ik was de link Misa/Richard even vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
En stiekem is Misa ook gewoon uit het Westland
Sowieso is het Westland echt bizar. Thiemo komt er ook vandaan, dan hebben we Robin uit Den Haag...Al het goede tennis komt uit die hoek
Hoger dan ooit....quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Halep, hoe hoog staat die nou sinds haar borstverkleining?
Break Kiki
Mee eens. Zelfs ik als vrouw (en hetero) vind dit zondequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, verkleinen was wel logisch maar nu zit er helemaal niks meer aan zeg.
Pics.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mee eens. Zelfs ik als vrouw (en hetero) vind dit zonde
Ze gaat meespelen met Halep.... Die ineens drastisch van tactiek veranderd is. Dat heeft haar trainer denk ik gezegd....quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme... gaat ze nou heel laf hoge ballen staan te spelen
Wel irritant dat die coaches erbij mogen... daar was ze zelf nooit op gekomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:06 schreef Norrage het volgende:
Wel heel slimme tactiek change van Halep hoor. En die zit nu weer helemaal terug in de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel irritant dat die coaches erbij mogen... daar was ze zelf nooit op gekomen
Service is wel zwak vind ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Bertens nog nooit live zien spelen maar ze is lekker allround
Is dat leuk dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:14 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dat ik dit zit te kijken ipv Nadal-Tipsarevic
Heb het ook opstaan, maar er zitten wel geniale punten bij daar, maar ik dwaal toch steeds af naar deze streamquote:
Druk wegnemen... dat snap ik welquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef luckass het volgende:
Als het 5-5 wordt is ook niet erg. Wat een mongool.
WTFquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef luckass het volgende:
Nouja, ik vind het wel een terechte opmerking. Ik zeg dat ook altijd tegen mijn teamquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef luckass het volgende:
Ja precies. Ik zeg dat ook altijd tegen m'n kinderen. Werkt 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel een terechte opmerking. Ik zeg dat ook altijd tegen mijn team
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef luckass het volgende:
Waarschijnlijk tegen Halep, halve finale wordt het eindstation voor Kiki.
Rus heeft haar looks mee, maar straalt echt niets uit idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft meer uitstraling op de baan dan Rus vind ik
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef mitt het volgende:
Kiki, geweldig. Tegen Halep zal ze wel verliezen maar sowieso een mooie prestatie zeg!
En ik was vroeger altijd fan van Date
quote:
Dat vind ik ook wel meevallen (die looks)quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rus heeft haar looks mee, maar straalt echt niets uit idd.
Pous won gewoon even van onze Rus he. Daarbij zal Kiki ook wel moe zijn nu.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef mitt het volgende:
Ik jinx rustig verder. Finale is fantastisch, maar daar blijft het bij.
met een trofee in haar handenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Norrage het volgende:
Als ze het toernooi wint, wat staat ze dan?
Tussen de 90 en 100 ofzo. Denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Norrage het volgende:
Als ze het toernooi wint, wat staat ze dan?
Ok, voor mijn idee lag Fes in Hongarijequote:Op zaterdag 28 april 2012 11:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
16.00. Het is twee uur vroeger in Fes/z.
Marokko ligt daar toch in de buurt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, voor mijn idee lag Fes in Hongarije.
Gisteren had ie er ook al een paar jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wat een rare boodschap van Christian de Jong trouwens: "Natuurlijk speel je slecht. Durf te verliezen."
Nee, dat is een aanmoediging.
Tegen iemand in gaan die zegt dat die slecht speelt maak je het ook alleen maar erger mee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wat een rare boodschap van Christian de Jong trouwens: "Natuurlijk speel je slecht. Durf te verliezen."
Die kerel is echt maf..gisteren ook al van die rare dingen steeds.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik snap best wat hij wilde zeggen, maar het kwam er vrij kneuzig uit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:36 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Tegen iemand in gaan die zegt dat die slecht speelt maak je het ook alleen maar erger mee.
En 2 andere verloren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef franklop het volgende:
Was al bekend dat Bertens een eerdere ontmoeting had gewonnen?
jinxquote:
het blijft WTAquote:
daar keek ik even overheenquote:
Die is niet voor de pous neequote:
jup, 2006quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef franklop het volgende:
eerste sinds misha in Rosmalen denk ik?
Als qualifier ook nogquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Hoe bizar ook om gewoon de kwart, semi en finale zonder setverlies te winnen..in haar 2e WTA (hoofd)toernooi pas
Van Pous?quote:
Musampa de Janeiro.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Die baas sta ik nog mee op de foto toen ik 8 was ofzo.
Lijkt me sterk. Of het zal toch in ieder geval bij één keer blijven dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Gelijk veel fans
Erg Leuk.
Nu hopen dat ze zo doorgaat en niet met de coaches in bed duikt.
Proestquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Of het zal toch in ieder geval bij één keer blijven dan.
"Natuurlijk is het niet lekker zoals je me pijpt. Het maakt niet uit dat je me niet kan opwinden. Durf een waardeloze minnares te zijn."
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Of het zal toch in ieder geval bij één keer blijven dan.
"Natuurlijk is het niet lekker zoals je me pijpt. Het maakt niet uit dat je me niet kan opwinden. Durf een waardeloze minnares te zijn."
Ze heeft al jaren een relatie met Christopher Dekker, die zelf een aardige bal kan slaan. Dus dat zal het probleem zeker niet zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Gelijk veel fans
Erg Leuk.
Nu hopen dat ze zo doorgaat en niet met de coaches in bed duikt.
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een fantastische prestatie zeg. Haar 2e WTA toernooi, qualifier, en dan ook nog eens geen set verliezen in de laatste wedstrijden. Hopelijk kan ze zo doorgaan.
Ze zal nu wel de top 100 binnenkomen, toch?
Als je het fout hebt, dan volgen er zware straffen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had het voorgerekend. Ze zal maandag de top-100 binnenkomen als 92e.
Goede jinxquote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De kwalificaties moeten een eitje worden in deze vorm.
Wat een onzin, maar dat heb ik wel vaker als ik jouw posts leesquote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vorm bestaat niet bij tennis. Althans niet op topniveau. Je presteert het hele jaar.
Ja dat kan je wel denken. Maar tennis is geen duursport waar je vorm kan plannen. Bij Real kunnen ze toch ook niet pieken in mei en rustig aan doen in september? Zelfde geldt voor een tennisser. Vertel mij eens hoe een speler zorgt dat ie in vorm komt en uit vorm raakt?quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat heb ik wel vaker als ik jouw posts lees
Natuurlijk kan iemand gewoon in of uit vorm zijn..als je kijkt naar het jaar 2011 van Djokovic, Nadal, Federer en Murray kan je ook precies zien wanneer ze wel en niet in vorm waren. Los van de resultaten is het op de baan ook gewoon goed te zien.
Tuurlijk kan dat maar als het een ongrijpbaar iets is dan is het nogal onnozel om te praten over zaken als 'vorm doortrekken'.quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat heb ik wel vaker als ik jouw posts lees
Natuurlijk kan iemand gewoon in of uit vorm zijn..als je kijkt naar het jaar 2011 van Djokovic, Nadal, Federer en Murray kan je ook precies zien wanneer ze wel en niet in vorm waren. Los van de resultaten is het op de baan ook gewoon goed te zien.
Oke mee eens. Je zou het vorm kunnen noemen. Je kan het ook omdraaien en zeggen dat iemand op zn niveau speelt en wanneer ie dat niet doet is ie slecht. Ben je constant op niveau, dan ben je een klasbak met af en toe een dip. Ben je zo wisselvallig als het weer dan zou je misschien kunnen spreken van vorm.quote:Op zondag 29 april 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Dat is de discussie helemaal niet. Jij zegt dat vorm niet bestaat..dat is weer heel wat anders dan het wel of niet kunnen plannen van die vorm..
Uiteraard kan niemand zijn vorm echt inplannen. Het enige dat je kan doen is zorgen dat de omstandigheden optimaal zijn om op het juiste moment te pieken, maar meer dan goede randvoorwaarden scheppen kan je niet doen. Als men zegt dat iemand een bepaalde vorm moet doortrekken dan is dat ook meer een hoopvolle verwachting dan een gebod, maar dat snap je zelf ook wel.
Ik zie alleen de bekende namen hoorquote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk al die successupporters dan in dit topic
Beter had je niet gewonnen Kiki, dan was het tenminste leuk gebleven hier
Het is toch leuk voor dit meisje dat ze er nieuwe fans bij heeft?quote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was degene die dit topic voor haar opende, toen lag jij nog in de luiers.quote:Op zondag 29 april 2012 09:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar we kunnen bij deze noteren dat jij al bij de 'harde kern' hoorde voor ze dit toernooi gewonnen had.
Heeft city succes dan? XDquote:Op zondag 29 april 2012 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was degene die dit topic voor haar opende, toen lag jij nog in de luiers.
Zeker ook fan van Manchester City? Successupporter!!!!!!1122!!!!!
Och man, scheer je weg ja!quote:Op zondag 29 april 2012 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik claim toch nergens nu wel fan te zijn van haar? Ik vind het leuk voor haar dat ze een toernooi gewonnen heeft, that's all.
Hoe denk je dat sporters überhaupt aan supporters komenquote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 20:03:25Kikkkiiii, kikk, kikk, kikk, kikkkkkiiiiiiiiii. #kiki reageer retweet
Hipster.quote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef luckass het volgende:
Er is een kleine afterparty geweest?twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 20:03:25Kikkkiiii, kikk, kikk, kikk, kikkkkkiiiiiiiiii. #kiki reageer retweet
Robin was Boswachter voorquote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef luckass het volgende:
Er is een kleine afterparty geweest?twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 20:03:25Kikkkiiii, kikk, kikk, kikk, kikkkkkiiiiiiiiii. #kiki reageer retweet
Uit een Misa-topic van vorig jaar, wel jammer dat ik vergat het Kiki Bertenstopic daarna te openen omdat ik druk bezig was met de voorbereidingen op een vakantie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:39 schreef Ericr het volgende:
Wordt het trouwens niet tijd voor een Kiki Bertens-topic? Zelfde niveau als Krajicek inmiddels.
Oh maar ik doe er niet lacherig om, omdat het voor mijn zoon ook werkt. Het verbaasde me alleen omdat die uitspraak er bij mijn zoon ingepompt is, en aangezien we allemaal vrij dicht bij elkaar leven dacht ik direct aan de sporttherapeut.quote:Op zondag 29 april 2012 13:46 schreef Norrage het volgende:
Iedereen doet erg lacherig over die opmerkingen van die Chistiaan, maar dit zijn precies de dingen die ik zelf fijn vind als ze in een wedstrijd tegen me gezegd worden. En die ik ook tegen mijn team-genootjes altijd zeg...
Ik weet dat jij er anders over denkt, maar de rest van de mensen in dit topicquote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh maar ik doe er niet lacherig om, omdat het voor mijn zoon ook werkt. Het verbaasde me alleen omdat die uitspraak er bij mijn zoon ingepompt is, en aangezien we allemaal vrij dicht bij elkaar leven dacht ik direct aan de sporttherapeut.
Is inderdaad gewoon een groot tennis cliché. Bij sommigen werkt het wel, vooral dat wat meer gespannen spelers. Sommigen kijken je ook aan van 'Verliezen? Wtf heb je het overquote:Op zondag 29 april 2012 13:46 schreef Norrage het volgende:
Iedereen doet erg lacherig over die opmerkingen van die Chistiaan, maar dit zijn precies de dingen die ik zelf fijn vind als ze in een wedstrijd tegen me gezegd worden. En die ik ook tegen mijn team-genootjes altijd zeg...
quote:Op zondag 29 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ambrosius, de man die zijn werk serieus neemt. Kutje.
Nou nou, waar ben je Morthil met de complimenten?!?!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je het fout hebt, dan volgen er zware straffen!
Hebben we het gehad over complimentenquote:Op maandag 30 april 2012 09:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, waar ben je Morthil met de complimenten?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Quali's RG volgens mij pas weer, dacht dat ik dat ergens gelezen had.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:46 schreef Hazzard het volgende:
Waar en wanneer gaat ze weer aan de bak? Ben benieuwd hoe ze dit gaat doorzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |