Mhua mentaal is het juist goed. Gisteren waren gewoon heel veel zenuwen. Kiki is juist heel erg sterk in zich terugvechten. Dit toernooi eerder al 4-1 achter derde set en 6-4 gewonnen. Ook in games overleefd ze vaak veel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef Norrage het volgende:
Punt voor het oprapen, slaat de bal meters uit. Mentaal is het nog wel een beetje instabiel, ook gezien die 5-0 die ze gisteren bijna weggaf
Nouja, dat bedoelde ik met mentaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua mentaal is het juist goed. Gisteren waren gewoon heel veel zenuwen. Kiki is juist heel erg sterk in zich terugvechten. Dit toernooi eerder al 4-1 achter derde set en 6-4 gewonnen. Ook in games overleefd ze vaak veel.
Het is best goed niveau jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:32 schreef TheArt het volgende:
Sommige rally's zijn wel op een hoog niveau voor een damespartij
Kiki haalt echt veel.
Ik vond haar deze laatste game juist super sterk spelen, alleen speelde Halep ook bijzonder goed. Goed niveau die laatste game.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef Norrage het volgende:
Pfff...setje binnen
Maakte ze het zichzelf best lastig
Jazeker. Maar ze had die bal op 5-2 niet moeten missenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond haar deze laatste game juist super sterk spelen, alleen speelde Halep ook bijzonder goed. Goed niveau die laatste game.
Waarvan 2 uit het Westlandquote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef franklop het volgende:
3 Nederlandsen in de top 100 dan binnenkort?![]()
Wanneer was dat op het laatst? Met Schultz, Orlemans en Boogert ofzo?
En stiekem is Misa ook gewoon uit het Westlandquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Waarvan 2 uit het Westland![]()
Die koptelefoon van die coach zie je ook overal op de tennisbaan, is dat een nieuwe tennishype ofzo
Nouja, mooi vinden is persoonlijke smaak, maar ik vind haar er gewoon 20 uitzien hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Ziba het volgende:
Goede speelster maar 1991? Ze lijkt wel 36. En mooi is ze ook niet te noemen.
Ik was de link Misa/Richard even vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
En stiekem is Misa ook gewoon uit het Westland
Sowieso is het Westland echt bizar. Thiemo komt er ook vandaan, dan hebben we Robin uit Den Haag...Al het goede tennis komt uit die hoek
Hoger dan ooit....quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Halep, hoe hoog staat die nou sinds haar borstverkleining?
Break Kiki
Mee eens. Zelfs ik als vrouw (en hetero) vind dit zondequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, verkleinen was wel logisch maar nu zit er helemaal niks meer aan zeg.
Pics.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mee eens. Zelfs ik als vrouw (en hetero) vind dit zonde
Ze gaat meespelen met Halep.... Die ineens drastisch van tactiek veranderd is. Dat heeft haar trainer denk ik gezegd....quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme... gaat ze nou heel laf hoge ballen staan te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |