je moet er maar van houden.quote:
Doet me denken aan de film Dead Birds.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef Godtje het volgende:
Even voor de fappers een foto met een normaal gezicht.
[ afbeelding ]
Dan kan het nu weer over tennis gaan.
Pak je gelijk wel een hele slechte fotoquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef Godtje het volgende:
Even voor de fappers een foto met een normaal gezicht.
[ afbeelding ]
Dan kan het nu weer over tennis gaan.
twitter:robin_haase twitterde op donderdag 12-01-2012 om 07:50:41Kiki bertens wins 60 40 ret. She played really really really good. The other girl did not have anything. We thought she would give up at 50 reageer retweet
Virtueel 118e nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef franklop het volgende:
Waar klimt ze naar toe op de ranking?
Yep.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef franklop het volgende:
3 Nederlandsen in de top 100 dan binnenkort?![]()
Wanneer was dat op het laatst? Met Schultz, Orlemans en Boogert ofzo?
quote:12 SCHULTZ-MCCARTHY, BRENDA
46 OREMANS, MIRIAM
55 BOOGERT, KRISTIE
wel bizar ja. Ik heb er 2 jaar terug ook zien spelen. Toen oogde ze ook best dik en alles behalve indrukwekkend. Maar de stappen die ze nu heeft gezet, goed hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:11 schreef TheArt het volgende:
Echt WTF!! Ik zag Kiki dik 1,5 jaar geleden voor het laatste spelen. Toen was ik bij het ITF-toernooi in Alphen, maar wat een giga stappen heeft ze gemaaktWat komt ze makkelijk mee met het niveau en wat heeft ze nog extra power in het spel gekregen. En ze echt gigantisch fit.
Ook de enige reden waarom ze een leuke tennister wasquote:
Ik vind haar nog steeds wel leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook de enige reden waarom ze een leuke tennister was
Klopt. Ik had haar daarvoor al wat meer zien spelen, maar ze werd steeds fitter en nu beweegt ze echt zo goed over de baan. Dat powerspelletje had ze altijd al en mentaal was ze altijd al sterk (dat zie je nu ook weer), maar nu ze fysiek echt zulke stappen heeft gemaakt, zie je dat ook heel duidelijk terug in de uitslagen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
wel bizar ja. Ik heb er 2 jaar terug ook zien spelen. Toen oogde ze ook best dik en alles behalve indrukwekkend. Maar de stappen die ze nu heeft gezet, goed hoor!
De laatste 1,5 game is het Halep die stikt van de foutenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef TheArt het volgende:
Kiki begint nu meer fouten te maken en Halep bijt zich wat meer vast in de rally. Gaat heel moeilijk worden, maar het spel wat Kiki laat zien overtuigt me al heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |