En ik zit ook nog eens op mobiel waardoor #17 er niet bij staat!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef Lauren. het volgende:
Alles wat ik wilde paste niet
Ben wel trots dat ik nu TS ben van Heels
Eerlijk, hoeveel schoenen heb jij ondertussen?:Pquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:36 schreef ChicaChula het volgende:
Ik spam nog een x mn nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Haha ik heb ook een aantal paar weggedaan!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:42 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Eerlijk, hoeveel schoenen heb jij ondertussen?:P
Ik doe nog eens reageren: Major jealousquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:36 schreef ChicaChula het volgende:
Ik spam nog een x mn nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:02 schreef 33 het volgende:
Deze is voor ChipsZak.,want die is vandaag jarig!!
[ afbeelding ]
![]()
Ook bedankt,quote:
Gefeliciteerd! Hoe ouwwd?quote:
Oja mss wel slim om die er bij te zetten hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:58 schreef -Peach het volgende:
Nice, wel toepasselijk dan die hartjes!Oooeehh wat zijn dan de andere schoenen? *nieuwsgierig*
WEDDING?!?!?!?! Ga je trouwen? Mogen wij ook allemaal komen als we heels aan doen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:50 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe ouwwd?
En kick ass schoenen, die kan je idd denk ik zelf goed maken.
Heb vandaag deze besteld in GOUD (dus niet rood:P ). Niet zo hoog, 9,5 cm, maar is om mee af te wisselen op mn wedding met mn andere schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkerrij, drie naar beneden
[ afbeelding ]
Hahaha. Dat has ik als dresscode moeten doen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
WEDDING?!?!?!?! Ga je trouwen? Mogen wij ook allemaal komen als we heels aan doen?
Gefeliciteerd joh! Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha. Dat has ik als dresscode moeten doen!
Ik ga volgende week vrijdag trouwen al...
25quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd joh! Hoe oud ben je eigenlijk?
En Chipszak ook congrats!
Wat leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Tof! Stiekem wel een beetje jaloersquote:
Jaaaaa iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Tof! Stiekem wel een beetje jaloers
Hoelang al samen? En hoe heeft hij je ten huwelijk gevraagd? We willen romantische verhalen!:D
Hahaha. Helaas istie niet zo romantisch. We zijn 6,5 jaar samen, wonen nu ongveer 5 jaar samen. Dochtertje van twee. Hij is 33. Dusja dan ook maar n keer trouwen (altijd in voor n feestje hequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Tof! Stiekem wel een beetje jaloers
Hoelang al samen? En hoe heeft hij je ten huwelijk gevraagd? We willen romantische verhalen!:D
Ik vind het wel romantisch! En echt heel leuk voor je!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha. Helaas istie niet zo romantisch. We zijn 6,5 jaar samen, wonen nu ongveer 5 jaar samen. Dochtertje van twee. Hij is 33. Dusja dan ook maar n keer trouwen (altijd in voor n feestje he) ). Hij had eten gemaakt en n spoor van rozenblaadjes naar de eetkamer, ring op het bord in doosje. Op zn knietjes. Beetje het gebruikelijke recept
. Maar wel heel schattig omdat ie dat soort dingen dus nooooit doet. En hij moest n beetje huilen, dusja, toen was ik om
![]()
En ik zal zeker pics posten von zhe dress en shoes in action.![]()
Aaaah ik vind het heel liefquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha. Helaas istie niet zo romantisch. We zijn 6,5 jaar samen, wonen nu ongveer 5 jaar samen. Dochtertje van twee. Hij is 33. Dusja dan ook maar n keer trouwen (altijd in voor n feestje he) ). Hij had eten gemaakt en n spoor van rozenblaadjes naar de eetkamer, ring op het bord in doosje. Op zn knietjes. Beetje het gebruikelijke recept
. Maar wel heel schattig omdat ie dat soort dingen dus nooooit doet. En hij moest n beetje huilen, dusja, toen was ik om
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
![]()
Een hoop felicitaties zo, maar gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ga jij ook trouwen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Whao rimpelsteeltje; dat zijn behoorlijke hakken voor op je dag ! Ik heb bewust wat lagere gekozen; zodat ik het ook tot 's nachts vol kan houden. En met van die extra kussentjes bij mijn tenen
Zien er alleen niet zo spectaculair uit als die van jou
Wachten op nelly bestelling duurt lang met dhl![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ga jij ook trouwen?Wat een looovveeee allemaal ineens in het topic!
![]()
Wow, stoer!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
binnen mn gewonnen paar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |