Ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Fukushima het volgende:
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Maar ik zou wel even een briefje terug sturen, waar je zegt nooit wat besteld te hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Alllysssa het volgende:
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.
Gr. Patrick
Aangifte waarvan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?
Gr. Patrick
Waarom zou je dat (in tweede instantie ook nog een aangetekende brief sturen) doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
Zal het mailtje ff openen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Gr. Patrick
:-Dquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.quote:Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Maar als u bij uw huidige verhaal wilt blijven vind ik dat prima hoor en laten wij dit verder onderzoeken.
Het onderzoek zal aantonen waar de order werkelijk vandaan kwam destijds.
De hoofdbewoner op dat adres zullen wij dan aansprakelijk stellen voor de door ons gelede schade kosten en achterstallige rente.
Kosten van dit onderzoek bedraagt ¤ 55,- .
U mag het zeggen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijk groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
Wat een amateuristische bedoeningquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.
Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"
[..]
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.
Hopelijk kan je hier iets mee
Wat een faal stukje tekst.quote:Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Dat zal terugleiden naar mij omdat ik na een bevestinging die ineens in mijn mailbox verschijn in 2009 heb ingelogd om te kijken wat het nu was. Maar dat wil niet zeggen dat dit bewijs is dat ik besteld heb.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef TallMan het volgende:
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?
En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
Wil ik ook eens mee makenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:37 schreef Bananenman het volgende:
Hilarisch, dat mailtje van die gast van Tickets4UIk zou hem veel succes wensen.
Waarom krijg ik nooit van dat soort mailtjes, al was het alleen maar om een keer "see you in court" te kunnen terug sturen
quote:
Die mail die je krijgt is fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.
Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"
[..]
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.
Hopelijk kan je hier iets mee
quote:Tav. H. Geveke,
Wat een onbeschofte mail krijgen wij als antwoord van u! Wij sturen u vriendelijk een mail omdat u dat ons vroeg in het telefoongesprek. Wij hebben nog nooit gecorrespondeerd met u en proberen helemaal nergens onderuit te komen.
Wij hebben nog nooit een order bij u geplaatst en hebben nooit iets ontvangen, laat staan dat wij uberhaupt ooit bij een concert zijn geweest.
En woonadres en IP adres ? waar hebt u het over? wij hebben geen eens internet op het woonadres! en nooit gehad ook. U heeft de aanmaning ook verstuurd naar ons zakenadres en NIET prive.
U zou op zijn minst een net en goed gefundeerd antwoord hebben kunnen geven en dan ook in ieder geval de order en orderbevestiging van iets wat wij besteld hebben bij het antwoord kunnen voegen.
Nogmaals wij hebben niets bij u besteld of ontvangen en vreemd genoeg denkt u 4 jaar later van wel. Het zou volgens u gaan om in begin 2007 door u aan ons geleverde kaarten voor een concert.
Hoogachtend,
XXX
P.s. Nog 1 klein detail uit uw mail, waar baseerd u geachte "heer" W. op terwijl wij elkaar nog nooit gesproken hebben? Wij hebben u maar eens gegoogled......en begrijpen het waarom.
Radar, Kassa
----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Tickets4U
Aan: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:58
Onderwerp: RE: aanmaning
Geachte heer W,
Uw poging om onder deze factuur uit te komen is totaal zinloos daar we al eerder met u hebben gecorrespondeerd hebben hierover.
En zoals u weet hebben wij toen via het ip adres dat door onze data base geregistreerd is ten tijde van plaatsing van de order, een onafhankelijk onderzoek laten doen.
Daaruit is overduidelijk gebleken dat het ip adres bij uw woonadres behoort.
Daarmee hebben wij voldoende bewijs in handen deze zaak tot een dagvaarding te laten komen.
Ook kunnen we aantonen dat u destijds per mail heeft aangegeven van geen order te weten.
Dat mailtje kwam vanaf dezelfde pc als waar de order vanaf kwam.
Alle bewijzen hebben we gebundeld in uw dossier en liggen klaar voor onze gerechtsdeurwaarder.
Dit is dus uw allerlaatste kans het zonder verhogingen met ons op te lossen.
Er zal ook zeker geen uitstel meer komen tot betaling.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
Van: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:12
Aan: info@tickets4u.nl
Onderwerp: aanmaning
Nav ons telefonisch onderhoud.
In de bijlage mailen wij u de brief die wij van u ontvingen. Wij kennen uw bedrijf niet en zijn nog nooit bij een concert geweest. Dit moet een misverstand zijn.
Wij begrijpen niet waarom wij een mail moeten sturen, terwijl we u toch al aan de telefoon hadden en u onze gegevens had kunnen noteren? Niet erg vriendelijk en service gericht lijkt ons.
Hoogachtend,
XXX
Holy shit...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:38 schreef Maanvis het volgende:
Goed bedrijf
http://tickets4uoplichter(...)ZIJN+OPLICHTERS.html
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef Berkery het volgende:
Nog een leuke mailwisseling met tickets4u gevonden. Ze beweren dus dat ze het ip adres aan een woonadres kunnen koppelen, maar daarvoor moeten ze NAW gegevens vorderen bij de provider, en dat mag (bij mijn weten) alleen een opsporingsambtenaar, niet incasso Arie.
Ter leering ende vermaeck:
[..]
Elk zogenaamd ticket verkoopbureau zijn oplichters. Ze kopen de originele tickets voor aankoop prijs is en verkopen het duurder via hun eigen website. Zeker gewilde kaarten voor concerten die snel uitverkocht zijn.quote:
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebrokenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ik niet snap, sinds wanneer worden tickets uberhaupt geleverd VOOR ze betaald zijn? Raar verhaal van tickets4u
lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken![]()
sowieso dit soort ticketsitesquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken![]()
Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sowieso dit soort ticketsites![]()
dan mis ik mn concert maar hoor, maar het is echt bull dat ze leveren zonder betaling, dat gebeurt echt nergens met kaartjes
true hoewel dat ook altijd n gok blijftquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
En dan is het weer in een halfuur uitverkocht en hebben ze niet genoeg kaartenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan.
Lekker dan, wordt je nog genaaid ook. 99 halen, 100 betalen actie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan.
Dan annuleren ze eenzijdig je order maar omgekeerd dat mag je nooit doen bij hun.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan is het weer in een halfuur uitverkocht en hebben ze niet genoeg kaarten
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Golden_Pauper het volgende:
lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
quote:Geachte heer McDonalds,
Wij kunnen bewijzen dat u 99 kaarten voor Lowlands heeft gekocht, want de bestelling is geplaatst vanaf het ip adres dat bij uw woonadres hoort.
Of gewoon via zijn internet verbinden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Dat moet je eigenlijk doen op een plek met gratis Wi-Fi. Dan kan de heer Geveke een leuke incasso mail op gaan stellen:
[..]
Dat zou een geniale zet zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of gewoon via zijn internet verbinden.
Kan hij mooi mailtjes naar zichzelf sturen
quote:Geachte heer XXXXX,
Wat er allemaal op het internet staat, staat verder los van uw zaak.
U denkt zich daar alleen achter te kunne verschuilen misschien maar dat gaat niet werken want wij hebben uw zaak nu onder de aandacht en zullen dit tot het bittere eind en hoogste rechter met u gaan uitvechten.
Op dinsdag 29 september 2009 heeft u onze website bezocht en kwam u op de pagina van X-qlusive.
Daar heeft u eerst het aantal te bestellen producten gewijzigd van 0 naar 1 en vervolgens op het knopje “bestellen” geklikt.
Daarna kwam u in uw winkelwagentje waar u op het knopje “bestelling afronden” heeft geklikt.
U kwam hierdoor op de volgende pagina waar er aan u werd gevraagd of u een bestaande klant bij ons was of dat u een nieuwe klant bij ons was.
U heeft aangegeven dat u een nieuwe klant bij ons was en daarmee kwam u in stap 1 van 5 van ons bestelproces.
In stap 1 wordt er aan u gevraagd of uw email adres wilt invullen.
Hierna klikt u op het knopje “volgende”.
U ontvangt nu in uw mailbox een code ter controle van uw mailadres.
Deze code vult u in op onze website en vervolgens klikt u op “volgende” zodat u in stap 2 komt van ons bestelproces.
In stap 2 dient u het volgende in te vullen:
Geslacht, geboorte datum, bedrijf, voornaam, tussenvoegsel, achternaam, postcode, huisnummer, toevoeging, land, postadres, telefoonnummer, mobiele nummer, land en hoe u ons gevonden heeft.
Vervolgens klikt u weer op “volgende” zodat u in stap 3 komt.
In stap 3 dient u aan te geven hoe u de kaarten wenst te ontvangen.
Komt u ze afhalen of wilt u ze per post of via E-mail ontvangen?
Vervolgens klikt u weer op “volgende” u komt nu in stap 4 van het bestelproces.
Hier geeft u aan hoe u wenst te betalen.
U klikt hierna weer op “volgende” waarna u in de laatste stap van het bestelproces komt.
Hier kunt u zelf nog een opmerking aan uw order toevoegen.
Vervolgens dient u akkoord aan te vinken voor de algemene voorwaarden (deze kunt u hier ook eerst nalezen)
En vervolgens dient u op het knopje “order bevestigen” te klikken.
Zodra u dat heeft gedaan is uw bestelling definitief bevestigd aan ons en ontvangt u dan ook meteen een order bevestiging per mail.
Dit gebeurt geheel geautomatiseerd en wordt zorgvuldig opgeslagen in onze database.
Heeft u niet het hele bestelproces doorlopen, of in ieder geval niet op het laatste knopje “order bevestigen” geklikt?
Dan heeft u ook geen order geplaatst en zullen wij ook niets in beeld krijgen.
Alleen als u het bestelproces wel volledig heeft afgerond krijgen wij uw gegevens hier in beeld.
En daar worden van onze kant geen fouten in gemaakt daar dat dit simpelweg niet mogelijk is.
Vervolgens heeft u dit proces nogmaals herhaald.
Hierbij krijgt u tot 3 maal aan toe heel duidelijk in beeld dat u al een bestelling heeft lopen bij ons en dat als u verder gaat dit extra kosten met zich mee brengt.
Ondanks dat heeft u ook deze 2e order volledig afgerond en bent u zelfs nog een 3e order gaan plaatsen op onze website.
Maar misschien kunt u een rechter er straks van overtuigen dat er duistere krachten in het spel zijn of kaboutertjes die met uw gegevens en met uw E-mail adres deze orders hebben geplaatst.
Nadat u besteld heeft is het aan u hoe u de order betaald en of u dat meteen doet of dat u dat later voldoet.
Nadat u betaald heeft worden uw kaarten dan per aangetekende post of garantiepost naar u verstuurd.
Niet betalen wil dus niet zeggen dat u ook niet besteld heeft.
Als u besteld heeft bent u verplicht tijdig te annuleren of anders te betalen.
Dit omdat de kaarten speciaal voor u worden vastgehouden.
Uw laatste 2 E-mails kunnen we niet openen en dus ook niet beantwoorden helaas.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
-----------------------------------
Van: XXXXXXX [mailto:XXXXX
Verzonden: woensdag 11 januari 2012 20:55
Aan: 'Tickets4U'
Onderwerp: RE: Aanmaning Klantnummer XXXXXXX
Geachte H. Geveke,
Ik heb eerder deze avond met een collega van u gesprokken en die vertelde me nog even het een en ander na te zoeken naar de mogelijke oorzaak.
Dit zal ik morgen dan ook doen en daarna contact opnemen met jullie firma.
Echter ben ik niet de enige die dit probleem heeft, heb zojuist diverse fora nagelezen die gedateerd zijn eind 2011, begin 2012.
Allemaal klagen ze over aanmaningen over door hun niet geplaatste bestellingen of niet ontvangen tickets etc. etc..
Hierbij wil ik u melden dat ik inmiddels mijn advocaten al heb ingelicht en dat er morgen aangifte zal worden gedaan tegen uw firma.
Tevens hebben de facturen ook hun verjaringstermijn van 2 jaar al overschreden, dus wettelijk hoef ik niet eens meer te betalen.
quote:Weer ontvang ik een zeer onprofessioneel mailtje vanuit jullie kant.
Zoals in 2009 ook al eerder gemeld er is met mijn gegevens besteld en mogelijk ingebroken op mijn mailbox die ik toen der tijd al nauwelijks gebruikte.
Dus dan kom je er al snel bij uit dat een ander persoon dit heeft moeten doen onder mijn gegevens.
Dat ik meerdere verhalen vind betreffende dezelfde voorvallen heeft inderdaad niets te doen met mijn zaak, maar het past allemaal wel in hetzelfde straatje.
Dit vind ik hooguit opmerkelijk omdat eerdere reactie die ik lees jullie beschreven “duistere krachten of kaboutertjes” erin voorkomen.
Deze opmerkingen bewijst maar weer hoe onprofessioneel Tickets4U is.
Inmiddels staat er vanuit mijn kant al een IT Advocaten team klaar om dit uit te zoeken, zij hebben in het verleden al vaker zaken afgehandeld tegen jullie.
Daarbij is het inloggen op jullie site nog steeds geen bewijs dat ik (XXXXXX) de bestelling heb geplaatst.
Ik vind het ook zeer laf dat een Incasso afdeling niet telefonisch bereikbaar is voor eventuele vragen en of opmerkingen, dit omdat jullie bang zijn om uitgescholden te worden of dergelijke.
Ook dit bewijst weer hoe onprofessioneel Tickets4U bezig is, want een ieder bedrijf wat een Incasso afdeling heeft is telefonisch bereikbaar. Jullie verschuilen je alleen maar achter een toetsenbord.
Daarbij nog iets als ik voor mezelf tickets zou bestellen, waarom zou ik dan in godsnaam 3 verschillende orders plaatsen voor 1 entree ticket.
Maar mijn advocaten hebben ook al diverse wedboeken erbij gepakt en jullie voorwaarden doorgenomen en juridisch gezien hebben jullie een slechte zaak.
Ze stelde mij voor om de eventuele annuleringskosten te betalen en dit ben ik eventueel bereid om vanuit mijn kant te doen.
Maar als jullie na ruim 2,5 jaar pas met de aanmaningen komen omdat jullie renten willen vangen zijn jullie wel heel slecht bezig.
wedboeken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef BounceIT het volgende:
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd
[..]
Speltip 23... speel alleen bluf als u ook verstand van zaken hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef _Flash_ het volgende:
Waarom zouden je advocaten er "wedboeken" bijpakken? Ik lees niks over een kansspel ofzo.
Ditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens ook niet zo kapot van de toon die BounceIT aanslaat in zijn mails. Beter blijf je zelf beleefd, formeel en feitelijk, in plaats van je net zo te verlagen als de andere partij.
Dit dus. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.quote:Stop er maar mee BounceIT
Je faalt nogal hard.
BounceIT is niet de TS.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Dit dus. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
In de OP stellen dat je nooit iets hebt besteld maar dan vervolgens wel bereid zijn de annuleringskosten te betalen, terwijl je zelf ook stelt dat de hele vordering al verjaard is...
Jouw reactie is eigenlijk nog triester dan die van hun. Wat op zich al een hele prestatie is..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef BounceIT het volgende:
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd
[..]
Laatste 2 emails kunnen wij niet openen en dus niet lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:22 schreef BounceIT het volgende:
Hier weer een stuk leesvoer mensen
[..]
Dit is gewoon mijn manier van tegengas gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens ook niet zo kapot van de toon die BounceIT aanslaat in zijn mails. Beter blijf je zelf beleefd, formeel en feitelijk, in plaats van je net zo te verlagen als de andere partij.
Om te kijken of Tickets4U in dit geval rechtvaardig bezig isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef _Flash_ het volgende:
Waarom zouden je advocaten er "wedboeken" bijpakken? Ik lees niks over een kansspel ofzo.
Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets inquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Speltip 23... speel alleen bluf als u ook verstand van zaken hebt.
Ben gewoon benieuwd waar ze dan mee aankomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Dit dus. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
In de OP stellen dat je nooit iets hebt besteld maar dan vervolgens wel bereid zijn de annuleringskosten te betalen, terwijl je zelf ook stelt dat de hele vordering al verjaard is...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef BounceIT het volgende:
Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets in
Denk dan eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef BounceIT het volgende:
Om te kijken of Tickets4U in dit geval rechtvaardig bezig is
Niet zomaar een advocaat he! Maar wel een heel IT advocaten team!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Denk dat eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Zou het van de oude IT in amsterdam zijn, als een stel village people verklede advocaten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet zomaar een advocaat he! Maar wel een heel IT advocaten team!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou het van de oude IT in amsterdam zijn, als een stel village people verklede advocaten.
Ooit gehoord van dyslectiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Denk dan eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Die bestaan standaard uit 2 man ;-)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet zomaar een advocaat he! Maar wel een heel IT advocaten team!
Dyslexiequote:
En jij weet daar natuurlijk alles van he...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dyslexie
En dat heeft niks met dyslexie te maken
Beste meneer Ajax, ik verwacht een contract van u ,ik ben het neefje van Pelé dus voetballen kan ik wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef BounceIT het volgende:
Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets in
Jazeker heb ik hiervan gehoord. Sterker nog, ik heb het zelf ookquote:
Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dyslexie
En dat heeft niks met dyslexie te maken
Nee klopd, vandaar dat ik het zelf ook hep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef BounceIT het volgende:
[..]
En jij weet daar natuurlijk alles van he...
Stel betweters hierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef CutCake het volgende:
[..]
Beste meneer Ajax, ik verwacht een contract van u ,ik ben het neefje van Pelé dus voetballen kan ik wel...
Hoeft niet, vandaar dat ze het jaren geleden hebben vast gesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.
Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.
Iemand die het wel snaptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
En ik ben erop getest en ik heb hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
Ik geloof je best dat je het hebt hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef BounceIT het volgende:
[..]
Iemand die het wel snapt
[..]
En ik ben erop getest en ik heb het
Weet ik veel? Ik heb het. En doe d/t ook nog vaak genoeg fout. Zelfde is dat als ik een zin typ ik er in mijn hoofd overtuigd van ben dat ik heel de zin getypt hebt. En als ik het dan na lees blijk ik gewoon hele woorden te missen. Snap ik dan zelf ook niet. Maar kan je gewoon weinig aandoen. Enige wat je er aan kan doen is alles goed na lezen, en als je het niet weet even op google ofzo kijken. Maar is niet uit te leggen als je nergens last van hebt. Maarja dit is eigenlijk weer een hele anderen discussie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?
Goeiedag zeg..quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:38 schreef Maanvis het volgende:
Goed bedrijf
http://tickets4uoplichter(...)ZIJN+OPLICHTERS.html
't kofschip/fokschaap heeft dan ook helemaal niets met de juiste spelling van het woord 'wetboek' te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?
Klopt, ik kan niet lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef r_one het volgende:
[..]
't kofschip/fokschaap heeft weinig niets met de juiste spelling van het woord wetboek te maken
Heb je dyslexie ofzo?quote:
Dat dacht ik ook. Slimmerikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef De-Hamster het volgende:
Ik voorzie een bericht dat hij nu de rekening krijgt voor de annuleringskosten die hij wel wil betalen over kaartjes die hij nooit heeft gekregen.
Het niveau matcht prima met tickets4u. Even onprofessioneel, even indrukwekkend!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef BounceIT het volgende:
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd
[..]
Dat idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef r_one het volgende:
[..]
't kofschip/fokschaap heeft dan ook helemaal niets met de juiste spelling van het woord 'wetboek' te maken
likequote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat idd.
En deze site maakt het mensen met dyslexie ook niet makkelijker met hun 2 fonts en teksten die niet in buttons passen door elkaar zetten
En niet resizebare pagina en een scrollbalk die niet werkt.. dat moet haast wel nep zijn.
Anyway; ontopic
Want je hebt een BTW-nummer nodig omdatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:04 schreef Self-Catering het volgende:
Wie heeft er een BTW-nummer en zoekt even de eigenaren/aandeelhouders op?
Ik bedoelde daarmee dat je de KVK gegevens van tickets4u kan inzienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Want je hebt een BTW-nummer nodig omdat
Daar hoef je helemaal geen BTW-nummer voor te hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:50 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat je de KVK gegevens van tickets4u kan inzien
Teringgggquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef Stokkie_ het volgende:
Je kan gewoon zoeken op bedrijfsnaam:
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=342170840000
De info is echter niet gratis en ik zou ook niet weten waarom je deze wilt hebben.
Nee hoor. Ik heb een kvk nr en moet er netzogoed zoals ieder ander voor deze gegevens betalen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Teringggg![]()
![]()
voor KVK houders is het wel gratis.
Tja in normale gevallen kan een bedrijf best in zijn recht staan. Bestel jij iets op Bol en betaal je vervolgens niet, dan zou je best een probleem kunnen krijgen na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef kalinhos het volgende:
ik vraag me wel altijd af in hoeverre zo'n bedrijf in haar recht staat. Het internet ís nou eenmaal nog een vrij grijs gebied qua wetgeving. Ook is t aardig bekend dat incassobureaus het niet zo heel interessant vinden waarom ze bij iemand langs moeten gaan. Betalen=betalen vaak voor deze bureaus.
Valt me nog mee dat het geen vof of zzp is..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef Stokkie_ het volgende:
Je kan gewoon zoeken op bedrijfsnaam:
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=342170840000
De info is echter niet gratis en ik zou ook niet weten waarom je deze wilt hebben.
quote:Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Laatst is er echter een interessante uitspraak geweest in een rechtzaak die hier van belang is.
Een man plaatst via een internetshop een bestelling, maar besluit vervolgens niet te betalen. De man gaat er daarbij vanuit dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt.
De shop houdt de man echter aan de bestelling en betaling en sleept de man voor de rechter.
De rechter oordeelt echter in het voordeel van de man. Via de wet koop op afstand heb je 7 werkdagen de tijd om zonder opgave van redenen af te zien van een aankoop. Door niet te betalen maakt de man gebruik van dat recht en is de koop ongedaan gemaakt. Conclusie: man hoeft niet te betalen.
Ik denk het niet, in die post oordeelt de rechter in het voordeel van de man ivm de wet koop op afstand. Deze wet geldt niet voor concertkaartjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:16 schreef livelink het volgende:
Als je iets bij Bol. com bestelt, dan krijg je het ook. En natuurlijk moet je dan ook betalen.
Verschil met deze zaak is dat de bestelling is afgebroken voordat er betaald is en je dus ook geen kaartjes krijgt. Maar ze sturen je wel alsnog de rekening.
Ik denk dat deze post het meest van toepassing is op deze situatie.
[..]
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:36 schreef opgebaarde het volgende:
Die site bestaat na al die klachten de afgelopen jaren nog steeds. Hoe kan dat?
Dus als ik iets bestel en ik ontvang het en ik weiger te betalen is het gratis? Wat handig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef TweakersOnly het volgende:
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Laatst is er echter een interessante uitspraak geweest in een rechtzaak die hier van belang is.
Een man plaatst via een internetshop een bestelling, maar besluit vervolgens niet te betalen. De man gaat er daarbij vanuit dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt.
De shop houdt de man echter aan de bestelling en betaling en sleept de man voor de rechter.
De rechter oordeelt echter in het voordeel van de man. Via de wet koop op afstand heb je 7 werkdagen de tijd om zonder opgave van redenen af te zien van een aankoop. Door niet te betalen maakt de man gebruik van dat recht en is de koop ongedaan gemaakt. Conclusie: man hoeft niet te betalen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dus als ik iets bestel en ik ontvang het en ik weiger te betalen is het gratis? Wat handig!
Wat een BS. Als je afziet van de koop door niet te betalen ben je altijd nog verplicht om het geleverde product terug te sturen. Ik zie in dat stukje van TweakersOnly ook nergens dat er daadwerkelijk een product is ontvangen.quote:
doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een faal stukje tekst.
Kom dan meteen met bewijzen ipv zo vaag te doen dat ze het kunnen zien.
Ik kan ook op deze manier bewijzen maken dat ik van tickets4u nog 1.000.000 euro krijg vanwege geleverde kaartjes aan hun.
Do it!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we Google niet mailen om die tyfus site van Tickets4u een paar linkjes omlaag te trappen?
Lijkt mij een stuk effectiever
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |