Ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Fukushima het volgende:
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Maar ik zou wel even een briefje terug sturen, waar je zegt nooit wat besteld te hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Alllysssa het volgende:
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.
Gr. Patrick
Aangifte waarvan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?
Gr. Patrick
Waarom zou je dat (in tweede instantie ook nog een aangetekende brief sturen) doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
Zal het mailtje ff openen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Gr. Patrick
:-Dquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.quote:Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Maar als u bij uw huidige verhaal wilt blijven vind ik dat prima hoor en laten wij dit verder onderzoeken.
Het onderzoek zal aantonen waar de order werkelijk vandaan kwam destijds.
De hoofdbewoner op dat adres zullen wij dan aansprakelijk stellen voor de door ons gelede schade kosten en achterstallige rente.
Kosten van dit onderzoek bedraagt ¤ 55,- .
U mag het zeggen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijk groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
Wat een amateuristische bedoeningquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.
Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"
[..]
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.
Hopelijk kan je hier iets mee
Wat een faal stukje tekst.quote:Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Dat zal terugleiden naar mij omdat ik na een bevestinging die ineens in mijn mailbox verschijn in 2009 heb ingelogd om te kijken wat het nu was. Maar dat wil niet zeggen dat dit bewijs is dat ik besteld heb.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef TallMan het volgende:
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?
En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
Wil ik ook eens mee makenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:37 schreef Bananenman het volgende:
Hilarisch, dat mailtje van die gast van Tickets4UIk zou hem veel succes wensen.
Waarom krijg ik nooit van dat soort mailtjes, al was het alleen maar om een keer "see you in court" te kunnen terug sturen
quote:
Die mail die je krijgt is fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.
Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"
[..]
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.
Hopelijk kan je hier iets mee
quote:Tav. H. Geveke,
Wat een onbeschofte mail krijgen wij als antwoord van u! Wij sturen u vriendelijk een mail omdat u dat ons vroeg in het telefoongesprek. Wij hebben nog nooit gecorrespondeerd met u en proberen helemaal nergens onderuit te komen.
Wij hebben nog nooit een order bij u geplaatst en hebben nooit iets ontvangen, laat staan dat wij uberhaupt ooit bij een concert zijn geweest.
En woonadres en IP adres ? waar hebt u het over? wij hebben geen eens internet op het woonadres! en nooit gehad ook. U heeft de aanmaning ook verstuurd naar ons zakenadres en NIET prive.
U zou op zijn minst een net en goed gefundeerd antwoord hebben kunnen geven en dan ook in ieder geval de order en orderbevestiging van iets wat wij besteld hebben bij het antwoord kunnen voegen.
Nogmaals wij hebben niets bij u besteld of ontvangen en vreemd genoeg denkt u 4 jaar later van wel. Het zou volgens u gaan om in begin 2007 door u aan ons geleverde kaarten voor een concert.
Hoogachtend,
XXX
P.s. Nog 1 klein detail uit uw mail, waar baseerd u geachte "heer" W. op terwijl wij elkaar nog nooit gesproken hebben? Wij hebben u maar eens gegoogled......en begrijpen het waarom.
Radar, Kassa
----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Tickets4U
Aan: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:58
Onderwerp: RE: aanmaning
Geachte heer W,
Uw poging om onder deze factuur uit te komen is totaal zinloos daar we al eerder met u hebben gecorrespondeerd hebben hierover.
En zoals u weet hebben wij toen via het ip adres dat door onze data base geregistreerd is ten tijde van plaatsing van de order, een onafhankelijk onderzoek laten doen.
Daaruit is overduidelijk gebleken dat het ip adres bij uw woonadres behoort.
Daarmee hebben wij voldoende bewijs in handen deze zaak tot een dagvaarding te laten komen.
Ook kunnen we aantonen dat u destijds per mail heeft aangegeven van geen order te weten.
Dat mailtje kwam vanaf dezelfde pc als waar de order vanaf kwam.
Alle bewijzen hebben we gebundeld in uw dossier en liggen klaar voor onze gerechtsdeurwaarder.
Dit is dus uw allerlaatste kans het zonder verhogingen met ons op te lossen.
Er zal ook zeker geen uitstel meer komen tot betaling.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
Van: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:12
Aan: info@tickets4u.nl
Onderwerp: aanmaning
Nav ons telefonisch onderhoud.
In de bijlage mailen wij u de brief die wij van u ontvingen. Wij kennen uw bedrijf niet en zijn nog nooit bij een concert geweest. Dit moet een misverstand zijn.
Wij begrijpen niet waarom wij een mail moeten sturen, terwijl we u toch al aan de telefoon hadden en u onze gegevens had kunnen noteren? Niet erg vriendelijk en service gericht lijkt ons.
Hoogachtend,
XXX
Holy shit...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:38 schreef Maanvis het volgende:
Goed bedrijf
http://tickets4uoplichter(...)ZIJN+OPLICHTERS.html
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef Berkery het volgende:
Nog een leuke mailwisseling met tickets4u gevonden. Ze beweren dus dat ze het ip adres aan een woonadres kunnen koppelen, maar daarvoor moeten ze NAW gegevens vorderen bij de provider, en dat mag (bij mijn weten) alleen een opsporingsambtenaar, niet incasso Arie.
Ter leering ende vermaeck:
[..]
Elk zogenaamd ticket verkoopbureau zijn oplichters. Ze kopen de originele tickets voor aankoop prijs is en verkopen het duurder via hun eigen website. Zeker gewilde kaarten voor concerten die snel uitverkocht zijn.quote:
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebrokenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ik niet snap, sinds wanneer worden tickets uberhaupt geleverd VOOR ze betaald zijn? Raar verhaal van tickets4u
lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken![]()
sowieso dit soort ticketsitesquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken![]()
Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sowieso dit soort ticketsites![]()
dan mis ik mn concert maar hoor, maar het is echt bull dat ze leveren zonder betaling, dat gebeurt echt nergens met kaartjes
true hoewel dat ook altijd n gok blijftquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
En dan is het weer in een halfuur uitverkocht en hebben ze niet genoeg kaartenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan.
Lekker dan, wordt je nog genaaid ook. 99 halen, 100 betalen actie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |