abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106692326
Ik kreeg vandaag een aanmaning binnen van Tickets4u. Ik zou 2 tickets voor Mysteryland hebben besteld. Het rare is, dat het gaat over 2 tickets van Mysteryland in 2008, inmiddels al 4 jaar geleden.
Het gaat om een bedrag van ¤265,- en of ik dat binnen 7 dagen kan betalen anders wordt er een incassobureau ingeschakeld.

Echter, ik heb niks besteld via de website van Tickets4u, en ben al helemaal niet naar Mysteryland geweest.
Wat raden jullie aan om hier wat aan te doen? Ik ben van plan morgen aangifte te doen, al weet ik niet of dat helpt.

Ik hoor 't graag!
Gr. Patrick
pi_106692463
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:09:42 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106692757
klinkt als identiteitsdiefstal om zodoende tickets te bestellen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106692796
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Fukushima het volgende:
volgens mij hoef je dat niet meer te betalen, de verjaringstermijn is 2 jaar
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2401
Dit
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_106693188
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.

Gr. Patrick
pi_106693436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Alllysssa het volgende:
Oke harstikke bedankt!! Goh gelukkig want het blijft hoop geld.

Gr. Patrick
Maar ik zou wel even een briefje terug sturen, waar je zegt nooit wat besteld te hebben.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:24:51 #7
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_106693486
Dan hebben ze nog altijd bewijs te leveren dat jij die tickets hebt besteld en dat hun vordering terecht is.

Briefje terugsturen dat je nooit hebt besteld en dat de vordering onterecht is en dat je verwacht dat de zaak is afgedaan als ze niet met bewijs op de proppen komen.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_106693582
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?

Gr. Patrick
pi_106693650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik zal morgen een brief opstellen, aangetekend opsturen en kopie bewaren. Heeft aangifte zin?

Gr. Patrick
Aangifte waarvan?

En bespaar je de kosten van aangetekend verzenden, nergens voor nodig in dit geval.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:28:15 #10
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_106693665
Aangetekend? Nog kosten maken aan die onzin ook joh.

Zou een mailtje niet voldoende zijn anno 2012?
pi_106693719
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
pi_106693800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:
Mailtje zou genoeg moeten zijn ja, reageren ze daar niet op kan je altijd nog een aangetekende brief sturen.
Waarom zou je dat (in tweede instantie ook nog een aangetekende brief sturen) doen? :?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_106693802
Dat is ook zo ja. Bedankt!

Gr. Patrick
pi_106696776
Briefje/mailtje sturen, misschien hebben ze zich vergist in persoon/adres.

Heb je nog niet eerder een brief of aanmaning voor dit bedrag gehad, dan is het zeker verjaard.
pi_106697319
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Gr. Patrick
pi_106698011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Alllysssa het volgende:
Oke, ik heb een mailtje gestuurd naar incasso@tickets4u.nl & info@tickets4u.nl.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Gr. Patrick
Zal het mailtje ff openen.
Momentje.
pi_106698778
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
pi_106699535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
:-D
pi_106713482
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.

Al contact gehad met Tickets4U en ik kreeg dit terug"

quote:
Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Maar als u bij uw huidige verhaal wilt blijven vind ik dat prima hoor en laten wij dit verder onderzoeken.
Het onderzoek zal aantonen waar de order werkelijk vandaan kwam destijds.
De hoofdbewoner op dat adres zullen wij dan aansprakelijk stellen voor de door ons gelede schade kosten en achterstallige rente.
Kosten van dit onderzoek bedraagt ¤ 55,- .
U mag het zeggen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.

Hopelijk kan je hier iets mee
Bounce it!
pi_106713578
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, 10 januari heb ik een drietal aanmaningen gehad voor tickets van XQ Holland in 2009.

[..]

Ik heb zojuist al contact opgenomen met Juridisch Loket en zei melden dat als Tickets4U nooit de tickets heeft geleverd dat de overeenkomst moet worden ontbonden vanwege hun wanprestatie omdat er nooit tickets geleverd zijn.

Wat een amateuristische bedoening :')
Gewoon mensen bang maken in de hoop dat ze betalen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:52:15 #21
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_106713708
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?

En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_106713846
quote:
Ik kan hier zien dat u wel degelijk van deze orders af weet.
Ik snap best dat u een poging wilt wagen om hieronder uit te kunnen komen maar wij kunnen bewijzen dat u wel degelijk meer weet hiervan.
Wat een faal stukje tekst.

Kom dan meteen met bewijzen ipv zo vaag te doen dat ze het kunnen zien.

Ik kan ook op deze manier bewijzen maken dat ik van tickets4u nog 1.000.000 euro krijg vanwege geleverde kaartjes aan hun. :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:03:10 #23
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_106713861
Jeej wat een e-mail zeg. Hier klopt natuurlijk helemaal niks van.

Als ik een beetje google op ticket4you kom ik ook veel vreemde verhalen tegen. Oplichters!
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:07:14 #24
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_106713930
Jeey !! *O* *O*
Ik ga alvast de popcorn in de magnetron doen.

Weer een leuk topique :Y
zo goed..?
pi_106714340
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:52 schreef TallMan het volgende:
Dus ze gaan nog 55 euro extra vragen om hun bewijs te laten zien?

En dan ook nog een hoofdbewoner van een adres aansprakelijk stellen ipv. degene die besteld heeft?
Dat zal terugleiden naar mij omdat ik na een bevestinging die ineens in mijn mailbox verschijn in 2009 heb ingelogd om te kijken wat het nu was. Maar dat wil niet zeggen dat dit bewijs is dat ik besteld heb.

Maar ik wacht af waar Tickets4U nu mee gaat komen, aangezien ik niet de enige ben met dit probleem
Bounce it!
pi_106714404
Hilarisch, dat mailtje van die gast van Tickets4U _O- Ik zou hem veel succes wensen.

Waarom krijg ik nooit van dat soort mailtjes, al was het alleen maar om een keer "see you in court" te kunnen terug sturen ;(
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:38:39 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106714415
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106714537
Dit lijkt erg veel op oplichting en bangmakerij. Die eerste brief dat je moet betalen kan je naast je laten leggen, ze kunnen niet van het ene op andere moment met een deurwaarder naast je deur staan. Die andere mail dat je 55,- moet betalen voor onderzoekskosten is pure bangmakerij dat je geld bespaard als je die kaartjes maar direct betaald. Ik zou zeggen, stuur ze een mail (heb je al gedaan) en wacht dan maar af. In dit soort gevallen ligt de bewijslast aan hun kant en moeten zij met bewijs komen dat je de kaartjes daadwerkelijk hebt gekocht. Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken ;)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_106714556
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:37 schreef Bananenman het volgende:
Hilarisch, dat mailtje van die gast van Tickets4U _O- Ik zou hem veel succes wensen.

Waarom krijg ik nooit van dat soort mailtjes, al was het alleen maar om een keer "see you in court" te kunnen terug sturen ;(
Wil ik ook eens mee maken :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_106715121
*pakt popcorn*

Go! :D
  Milf donderdag 12 januari 2012 @ 10:30:29 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106715416
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
*pakt popcorn*

Go! :D
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106715726
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:31 schreef BounceIT het volgende:

[..]

Die mail die je krijgt is fantastisch :')

Ik zou terugsturen:
Succes met het onderzoek. Ik zie u graag voor de rechter waar u uw bewijzen mag tonen.
Met vriendelijke groet,
Ik.
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:54:34 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_106715889
Wat een kut paupers van dat Tickets4U.

Stuur ze 1 mail en laat ze verder lekker in de stront zakken als ze tof komen doen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_106716095
Sowieso, tickets kopen via een doorverkoop website :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_106716451
Nog een leuke mailwisseling met tickets4u gevonden. Ze beweren dus dat ze het ip adres aan een woonadres kunnen koppelen, maar daarvoor moeten ze NAW gegevens vorderen bij de provider, en dat mag (bij mijn weten) alleen een opsporingsambtenaar, niet incasso Arie.

Ter leering ende vermaeck:
quote:
Tav. H. Geveke,

Wat een onbeschofte mail krijgen wij als antwoord van u! Wij sturen u vriendelijk een mail omdat u dat ons vroeg in het telefoongesprek. Wij hebben nog nooit gecorrespondeerd met u en proberen helemaal nergens onderuit te komen.

Wij hebben nog nooit een order bij u geplaatst en hebben nooit iets ontvangen, laat staan dat wij uberhaupt ooit bij een concert zijn geweest.

En woonadres en IP adres ? waar hebt u het over? wij hebben geen eens internet op het woonadres! en nooit gehad ook. U heeft de aanmaning ook verstuurd naar ons zakenadres en NIET prive.

U zou op zijn minst een net en goed gefundeerd antwoord hebben kunnen geven en dan ook in ieder geval de order en orderbevestiging van iets wat wij besteld hebben bij het antwoord kunnen voegen.

Nogmaals wij hebben niets bij u besteld of ontvangen en vreemd genoeg denkt u 4 jaar later van wel. Het zou volgens u gaan om in begin 2007 door u aan ons geleverde kaarten voor een concert.

Hoogachtend,
XXX

P.s. Nog 1 klein detail uit uw mail, waar baseerd u geachte "heer" W. op terwijl wij elkaar nog nooit gesproken hebben? Wij hebben u maar eens gegoogled......en begrijpen het waarom.

Radar, Kassa

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Tickets4U
Aan: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:58
Onderwerp: RE: aanmaning

Geachte heer W,

Uw poging om onder deze factuur uit te komen is totaal zinloos daar we al eerder met u hebben gecorrespondeerd hebben hierover.

En zoals u weet hebben wij toen via het ip adres dat door onze data base geregistreerd is ten tijde van plaatsing van de order, een onafhankelijk onderzoek laten doen.

Daaruit is overduidelijk gebleken dat het ip adres bij uw woonadres behoort.

Daarmee hebben wij voldoende bewijs in handen deze zaak tot een dagvaarding te laten komen.

Ook kunnen we aantonen dat u destijds per mail heeft aangegeven van geen order te weten.

Dat mailtje kwam vanaf dezelfde pc als waar de order vanaf kwam.

Alle bewijzen hebben we gebundeld in uw dossier en liggen klaar voor onze gerechtsdeurwaarder.

Dit is dus uw allerlaatste kans het zonder verhogingen met ons op te lossen.

Er zal ook zeker geen uitstel meer komen tot betaling.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, H.Geveke.

Afdeling incasso.

Van: XXX
Verzonden: dinsdag 1 maart 2011 15:12
Aan: info@tickets4u.nl
Onderwerp: aanmaning

Nav ons telefonisch onderhoud.

In de bijlage mailen wij u de brief die wij van u ontvingen. Wij kennen uw bedrijf niet en zijn nog nooit bij een concert geweest. Dit moet een misverstand zijn.

Wij begrijpen niet waarom wij een mail moeten sturen, terwijl we u toch al aan de telefoon hadden en u onze gegevens had kunnen noteren? Niet erg vriendelijk en service gericht lijkt ons.

Hoogachtend,

XXX
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:17:47 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_106716538
Je hebt helemaal geen probleem, gewoon de ignore knop gebruiken.
pi_106716777
Wat eigenlijk het meest trieste hieraan is, is dat onze overheid regels omtrent de doorverkoop van kaartjes en maximale winsten die erop gemaakt mogen worden gemaakt heeft, maar nog steeds niet in staat in hun eigen bedachte regels goed na te gaan leven en zodoende zulke charletans achter slot en grendel te krijgen.
pi_106716927
quote:
Holy shit...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_106717152
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef Berkery het volgende:
Nog een leuke mailwisseling met tickets4u gevonden. Ze beweren dus dat ze het ip adres aan een woonadres kunnen koppelen, maar daarvoor moeten ze NAW gegevens vorderen bij de provider, en dat mag (bij mijn weten) alleen een opsporingsambtenaar, niet incasso Arie.

Ter leering ende vermaeck:

[..]

^O^
Heerlijk dit soort materiaal.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_106717704
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:30 schreef CoExist het volgende:

[..]

Holy shit...
Elk zogenaamd ticket verkoopbureau zijn oplichters. Ze kopen de originele tickets voor aankoop prijs is en verkopen het duurder via hun eigen website. Zeker gewilde kaarten voor concerten die snel uitverkocht zijn.

Trieste mensen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_106717996
Ik bezoek regelmatig concerten en heb gelukkig nog nooit besteld bij zulke websites! Ik ben veelal lid van betaalde of gratis fanclubs van mijn favo artiesten waardoor je vaak een pre-sale krijgt.

Maar dat het zo erg was gesteld met die malafide ticket bureaus daar had ik geen idee van.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_106723653
wat ik niet snap, sinds wanneer worden tickets uberhaupt geleverd VOOR ze betaald zijn? Raar verhaal van tickets4u
pi_106723859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ik niet snap, sinds wanneer worden tickets uberhaupt geleverd VOOR ze betaald zijn? Raar verhaal van tickets4u
Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken :') :')
Tap tap tap
pi_106723920
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik lees op andere websites dat je 75% van de prijs moet dokken als jed e kaartjes hebt geannuleerd of als je zelfs al het bestelproces hebt afgebroken :') :')
lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
.
pi_106723921
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

sowieso dit soort ticketsites :') :r dan mis ik mn concert maar hoor, maar het is echt bull dat ze leveren zonder betaling, dat gebeurt echt nergens met kaartjes
pi_106724137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

sowieso dit soort ticketsites :') :r dan mis ik mn concert maar hoor, maar het is echt bull dat ze leveren zonder betaling, dat gebeurt echt nergens met kaartjes
Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.
Tap tap tap
pi_106724190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan kun je ze beter van een onafhankelijke partij op Marktplaats kopen.
true hoewel dat ook altijd n gok blijft
pi_106724297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

lol, ben nu voor de grap halve bestellingen aan t doen, kijken of ze me ook gaan backtracen.
Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan. :D
pi_106724497
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Lekker je kunt 99 lowlandstickets bestellen a 285, voor een totaal bestelbedrag van 28.500, wanneer nu genoeg mensen dit doen ben ik benieuwd hoe ze hiermee om zullen gaan. :D
En dan is het weer in een halfuur uitverkocht en hebben ze niet genoeg kaarten O+
Tap tap tap
pi_106724542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Lekker dan, wordt je nog genaaid ook. 99 halen, 100 betalen actie?
pi_106724739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan is het weer in een halfuur uitverkocht en hebben ze niet genoeg kaarten O+
Dan annuleren ze eenzijdig je order maar omgekeerd dat mag je nooit doen bij hun. :')
pi_106724756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:11 schreef Golden_Pauper het volgende:

^O^
Dat moet je eigenlijk doen op een plek met gratis Wi-Fi. Dan kan de heer Geveke een leuke incasso mail op gaan stellen:

quote:
Geachte heer McDonalds,

Wij kunnen bewijzen dat u 99 kaarten voor Lowlands heeft gekocht, want de bestelling is geplaatst vanaf het ip adres dat bij uw woonadres hoort.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_106724885
Leuke topics altijd weer dit. :D
Hallon!
pi_106724905
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef Berkery het volgende:

[..]

^O^
Dat moet je eigenlijk doen op een plek met gratis Wi-Fi. Dan kan de heer Geveke een leuke incasso mail op gaan stellen:

[..]

Of gewoon via zijn internet verbinden.

Kan hij mooi mailtjes naar zichzelf sturen :7
pi_106725856
Topic boodmarked, ben erg benieuwd wat ze verder gaan proberen :D
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 17:20:23 #56
45833 crew  Fogel
pi_106728652
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Of gewoon via zijn internet verbinden.

Kan hij mooi mailtjes naar zichzelf sturen :7
Dat zou een geniale zet zijn!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_106755016
Hier weer een stuk leesvoer mensen

quote:
Geachte heer XXXXX,

Wat er allemaal op het internet staat, staat verder los van uw zaak.
U denkt zich daar alleen achter te kunne verschuilen misschien maar dat gaat niet werken want wij hebben uw zaak nu onder de aandacht en zullen dit tot het bittere eind en hoogste rechter met u gaan uitvechten.
Op dinsdag 29 september 2009 heeft u onze website bezocht en kwam u op de pagina van X-qlusive.
Daar heeft u eerst het aantal te bestellen producten gewijzigd van 0 naar 1 en vervolgens op het knopje “bestellen” geklikt.
Daarna kwam u in uw winkelwagentje waar u op het knopje “bestelling afronden” heeft geklikt.
U kwam hierdoor op de volgende pagina waar er aan u werd gevraagd of u een bestaande klant bij ons was of dat u een nieuwe klant bij ons was.
U heeft aangegeven dat u een nieuwe klant bij ons was en daarmee kwam u in stap 1 van 5 van ons bestelproces.
In stap 1 wordt er aan u gevraagd of uw email adres wilt invullen.
Hierna klikt u op het knopje “volgende”.
U ontvangt nu in uw mailbox een code ter controle van uw mailadres.
Deze code vult u in op onze website en vervolgens klikt u op “volgende” zodat u in stap 2 komt van ons bestelproces.
In stap 2 dient u het volgende in te vullen:
Geslacht, geboorte datum, bedrijf, voornaam, tussenvoegsel, achternaam, postcode, huisnummer, toevoeging, land, postadres, telefoonnummer, mobiele nummer, land en hoe u ons gevonden heeft.
Vervolgens klikt u weer op “volgende” zodat u in stap 3 komt.
In stap 3 dient u aan te geven hoe u de kaarten wenst te ontvangen.
Komt u ze afhalen of wilt u ze per post of via E-mail ontvangen?
Vervolgens klikt u weer op “volgende” u komt nu in stap 4 van het bestelproces.
Hier geeft u aan hoe u wenst te betalen.
U klikt hierna weer op “volgende” waarna u in de laatste stap van het bestelproces komt.
Hier kunt u zelf nog een opmerking aan uw order toevoegen.
Vervolgens dient u akkoord aan te vinken voor de algemene voorwaarden (deze kunt u hier ook eerst nalezen)
En vervolgens dient u op het knopje “order bevestigen” te klikken.
Zodra u dat heeft gedaan is uw bestelling definitief bevestigd aan ons en ontvangt u dan ook meteen een order bevestiging per mail.
Dit gebeurt geheel geautomatiseerd en wordt zorgvuldig opgeslagen in onze database.
Heeft u niet het hele bestelproces doorlopen, of in ieder geval niet op het laatste knopje “order bevestigen” geklikt?
Dan heeft u ook geen order geplaatst en zullen wij ook niets in beeld krijgen.
Alleen als u het bestelproces wel volledig heeft afgerond krijgen wij uw gegevens hier in beeld.
En daar worden van onze kant geen fouten in gemaakt daar dat dit simpelweg niet mogelijk is.
Vervolgens heeft u dit proces nogmaals herhaald.
Hierbij krijgt u tot 3 maal aan toe heel duidelijk in beeld dat u al een bestelling heeft lopen bij ons en dat als u verder gaat dit extra kosten met zich mee brengt.
Ondanks dat heeft u ook deze 2e order volledig afgerond en bent u zelfs nog een 3e order gaan plaatsen op onze website.
Maar misschien kunt u een rechter er straks van overtuigen dat er duistere krachten in het spel zijn of kaboutertjes die met uw gegevens en met uw E-mail adres deze orders hebben geplaatst.

Nadat u besteld heeft is het aan u hoe u de order betaald en of u dat meteen doet of dat u dat later voldoet.
Nadat u betaald heeft worden uw kaarten dan per aangetekende post of garantiepost naar u verstuurd.
Niet betalen wil dus niet zeggen dat u ook niet besteld heeft.
Als u besteld heeft bent u verplicht tijdig te annuleren of anders te betalen.
Dit omdat de kaarten speciaal voor u worden vastgehouden.

Uw laatste 2 E-mails kunnen we niet openen en dus ook niet beantwoorden helaas.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, H.Geveke.
Afdeling incasso.
-----------------------------------

Van: XXXXXXX [mailto:XXXXX
Verzonden: woensdag 11 januari 2012 20:55
Aan: 'Tickets4U'
Onderwerp: RE: Aanmaning Klantnummer XXXXXXX

Geachte H. Geveke,

Ik heb eerder deze avond met een collega van u gesprokken en die vertelde me nog even het een en ander na te zoeken naar de mogelijke oorzaak.
Dit zal ik morgen dan ook doen en daarna contact opnemen met jullie firma.

Echter ben ik niet de enige die dit probleem heeft, heb zojuist diverse fora nagelezen die gedateerd zijn eind 2011, begin 2012.
Allemaal klagen ze over aanmaningen over door hun niet geplaatste bestellingen of niet ontvangen tickets etc. etc..

Hierbij wil ik u melden dat ik inmiddels mijn advocaten al heb ingelicht en dat er morgen aangifte zal worden gedaan tegen uw firma.
Tevens hebben de facturen ook hun verjaringstermijn van 2 jaar al overschreden, dus wettelijk hoef ik niet eens meer te betalen.
Bounce it!
pi_106755046
Dit heb ik trouwens weer terug gestuurd

quote:
Weer ontvang ik een zeer onprofessioneel mailtje vanuit jullie kant.
Zoals in 2009 ook al eerder gemeld er is met mijn gegevens besteld en mogelijk ingebroken op mijn mailbox die ik toen der tijd al nauwelijks gebruikte.
Dus dan kom je er al snel bij uit dat een ander persoon dit heeft moeten doen onder mijn gegevens.

Dat ik meerdere verhalen vind betreffende dezelfde voorvallen heeft inderdaad niets te doen met mijn zaak, maar het past allemaal wel in hetzelfde straatje.
Dit vind ik hooguit opmerkelijk omdat eerdere reactie die ik lees jullie beschreven “duistere krachten of kaboutertjes” erin voorkomen.
Deze opmerkingen bewijst maar weer hoe onprofessioneel Tickets4U is.

Inmiddels staat er vanuit mijn kant al een IT Advocaten team klaar om dit uit te zoeken, zij hebben in het verleden al vaker zaken afgehandeld tegen jullie.
Daarbij is het inloggen op jullie site nog steeds geen bewijs dat ik (XXXXXX) de bestelling heb geplaatst.

Ik vind het ook zeer laf dat een Incasso afdeling niet telefonisch bereikbaar is voor eventuele vragen en of opmerkingen, dit omdat jullie bang zijn om uitgescholden te worden of dergelijke.
Ook dit bewijst weer hoe onprofessioneel Tickets4U bezig is, want een ieder bedrijf wat een Incasso afdeling heeft is telefonisch bereikbaar. Jullie verschuilen je alleen maar achter een toetsenbord.

Daarbij nog iets als ik voor mezelf tickets zou bestellen, waarom zou ik dan in godsnaam 3 verschillende orders plaatsen voor 1 entree ticket.

Maar mijn advocaten hebben ook al diverse wedboeken erbij gepakt en jullie voorwaarden doorgenomen en juridisch gezien hebben jullie een slechte zaak.
Ze stelde mij voor om de eventuele annuleringskosten te betalen en dit ben ik eventueel bereid om vanuit mijn kant te doen.
Maar als jullie na ruim 2,5 jaar pas met de aanmaningen komen omdat jullie renten willen vangen zijn jullie wel heel slecht bezig.
Bounce it!
pi_106755147
Hun 'klantenservice' heeft niet echt een opleiding gevolgd he?
Tap tap tap
pi_106755167
Internetmafia :')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_106755259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef BounceIT het volgende:

[..]

wedboeken?
pizdabolkin.nl
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:33:28 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106755315
Ik ben trouwens ook niet zo kapot van de toon die BounceIT aanslaat in zijn mails. Beter blijf je zelf beleefd, formeel en feitelijk, in plaats van je net zo te verlagen als de andere partij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106755548
Stop er maar mee BounceIT
Je faalt nogal hard. :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:42:55 #64
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_106755595
Waarom zouden je advocaten er "wedboeken" bijpakken? Ik lees niks over een kansspel ofzo.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46:22 #65
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_106755696
_O-
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_106755761
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef _Flash_ het volgende:
Waarom zouden je advocaten er "wedboeken" bijpakken? Ik lees niks over een kansspel ofzo.
Speltip 23... speel alleen bluf als u ook verstand van zaken hebt.
pi_106755868
wedboeken :D
Bla
pi_106755959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens ook niet zo kapot van de toon die BounceIT aanslaat in zijn mails. Beter blijf je zelf beleefd, formeel en feitelijk, in plaats van je net zo te verlagen als de andere partij.
Dit

De tegenpartij keer op keer onprofessioneel noemen en dan met zulke mails aankomen |:(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:54:48 #69
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_106755970
quote:
Stop er maar mee BounceIT
Je faalt nogal hard. :')
Dit dus. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.

In de OP stellen dat je nooit iets hebt besteld maar dan vervolgens wel bereid zijn de annuleringskosten te betalen, terwijl je zelf ook stelt dat de hele vordering al verjaard is...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_106756173
Gewoon verder negeren ofzo :)
What? No. We can't stop here. This is bat country.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:01:42 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106756176
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

In de OP stellen dat je nooit iets hebt besteld maar dan vervolgens wel bereid zijn de annuleringskosten te betalen, terwijl je zelf ook stelt dat de hele vordering al verjaard is...
BounceIT is niet de TS.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106756506
quote:

[..]

Jouw reactie is eigenlijk nog triester dan die van hun. Wat op zich al een hele prestatie is.. :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106756569
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:22 schreef BounceIT het volgende:
Hier weer een stuk leesvoer mensen

[..]

Laatste 2 emails kunnen wij niet openen en dus niet lezen :')
Goh wat toevallig :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_106756691
BounceIT, laat je toch niet intimideren man. Voorstellen om de annuleringskosten te betalen is toch wat ze willen! Hebben ze weer op slinkse wijze geld van iemand afhandig gemaakt..
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106756791
Damn, gewoon negeren die hap of de zaak even aan Kassa mailen!
pi_106757457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Dit is gewoon mijn manier van tegengas geven

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef _Flash_ het volgende:
Om te kijken of Tickets4U in dit geval rechtvaardig bezig is

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Speltip 23... speel alleen bluf als u ook verstand van zaken hebt.
Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets in

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Ben gewoon benieuwd waar ze dan mee aankomen
Bounce it!
pi_106757571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef BounceIT het volgende:

Mijn neef is advocaat dus ik weet wel degelijk waar ik over praat, ik ligt hem ook niet voor niets in

:')
  Milf vrijdag 13 januari 2012 @ 12:48:05 #78
16000 nikky
pi_106757612
quote:

Om te kijken of Tickets4U in dit geval rechtvaardig bezig is

Denk dan eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106757693
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef nikky het volgende:

[..]

Denk dat eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Niet zomaar een advocaat he! Maar wel een heel IT advocaten team!
pi_106757741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Zou het van de oude IT in amsterdam zijn, als een stel village people verklede advocaten. :D
pi_106757824
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou het van de oude IT in amsterdam zijn, als een stel village people verklede advocaten. :D
_O-
pi_106757855
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef nikky het volgende:

[..]

Denk dan eerder dat een advocaat in een Wedtboek gaat kijken.
Ooit gehoord van dyslectie

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Die bestaan standaard uit 2 man ;-)

Maar goed jullie weten het toch zo goed, dus jullie hebben gelijk jongens! (Y)
Bounce it!
pi_106757932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BounceIT het volgende:

[..]

Dyslexie
En dat heeft niks met dyslexie te maken
pi_106757950
Waarom zou je sowieso reageren? :')
pi_106757963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dyslexie
En jij weet daar natuurlijk alles van he...
Bounce it!
pi_106757999
quote:
Beste meneer Ajax, ik verwacht een contract van u ,ik ben het neefje van Pelé dus voetballen kan ik wel...
  Milf vrijdag 13 januari 2012 @ 12:58:40 #87
16000 nikky
pi_106758008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BounceIT het volgende:

[..]

Jazeker heb ik hiervan gehoord. Sterker nog, ik heb het zelf ook :{

:')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:59:34 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106758042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dyslexie
Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.
Een gedicht over Maanvis
pi_106758066
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef BounceIT het volgende:

[..]

En jij weet daar natuurlijk alles van he...
Nee klopd, vandaar dat ik het zelf ook hep. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 13-01-2012 13:00:53 (Typfoutje) ]
pi_106758095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef CutCake het volgende:

[..]

Beste meneer Ajax, ik verwacht een contract van u ,ik ben het neefje van Pelé dus voetballen kan ik wel...
Stel betweters hier |:(
Bounce it!
pi_106758191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je d-t fouten maakt heeft dat idd niets met dyslexie te maken, dat is gewoon een leerachterstand of een gebrekkig geheugen. De regels zijn immers super duidelijk.
Hoeft niet, vandaar dat ze het jaren geleden hebben vast gesteld.
Dus niet te snel een oordeel klaar hebben.

Maar BACK ON TOPIC MENSEN!!
Bounce it!
pi_106758212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_106758250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat kan er wel degelijk mee te maken hebben. Enige is dat tegenwoordig iedereen die niet goed in Nederlands is meteen zegt dat hij/zij er last van heeft.
Iemand die het wel snapt

quote:

[..]

En ik ben erop getest en ik heb het
Bounce it!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:06:15 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106758307
quote:

[..]

Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?
Een gedicht over Maanvis
pi_106758318
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef BounceIT het volgende:

[..]

Iemand die het wel snapt

[..]

En ik ben erop getest en ik heb het
Ik geloof je best dat je het hebt hoor.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:07:09 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106758338
Ik kan zelf overigens ook niet lezen maar ik heb geen stoornis om het op af te schuiven ;(.
Een gedicht over Maanvis
pi_106758393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan met zo iemand? Kan ie niet meer zien of een woord op een letter eindigt van het kofschip/fokschaap?
Weet ik veel? Ik heb het. En doe d/t ook nog vaak genoeg fout. Zelfde is dat als ik een zin typ ik er in mijn hoofd overtuigd van ben dat ik heel de zin getypt hebt. En als ik het dan na lees blijk ik gewoon hele woorden te missen. Snap ik dan zelf ook niet. Maar kan je gewoon weinig aandoen. Enige wat je er aan kan doen is alles goed na lezen, en als je het niet weet even op google ofzo kijken. Maar is niet uit te leggen als je nergens last van hebt. Maarja dit is eigenlijk weer een hele anderen discussie. :P
pi_106758430
quote:
Goeiedag zeg.. :N
pi_106758614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

't kofschip/fokschaap heeft dan ook helemaal niets met de juiste spelling van het woord 'wetboek' te maken :')
.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:15:34 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106758655
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef r_one het volgende:

[..]

't kofschip/fokschaap heeft weinig niets met de juiste spelling van het woord wetboek te maken :')
Klopt, ik kan niet lezen.
Een gedicht over Maanvis
pi_106759135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, ik kan niet lezen.
Heb je dyslexie ofzo?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:31:33 #102
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_106759180
Even de messen wetten voor dit topic. :')
Hallon!
pi_106762626
Ik voorzie een bericht dat hij nu de rekening krijgt voor de annuleringskosten die hij wel wil betalen over kaartjes die hij nooit heeft gekregen.
Of saté?
pi_106764556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef De-Hamster het volgende:
Ik voorzie een bericht dat hij nu de rekening krijgt voor de annuleringskosten die hij wel wil betalen over kaartjes die hij nooit heeft gekregen.
Dat dacht ik ook. Slimmerik :').
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:32:26 #105
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106765813
quote:

[..]

Het niveau matcht prima met tickets4u. Even onprofessioneel, even indrukwekkend!
Samen moeten jullie er wel uitkomen.
Ook hoi !
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:41:10 #106
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_106766166
Backfiretopics; ze blijven goed.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_106767459
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef r_one het volgende:

[..]

't kofschip/fokschaap heeft dan ook helemaal niets met de juiste spelling van het woord 'wetboek' te maken :')
Dat idd.

En deze site maakt het mensen met dyslexie ook niet makkelijker met hun 2 fonts en teksten die niet in buttons passen door elkaar zetten :')

Anyway; ontopic :)
pi_106767539
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Laatst is er echter een interessante uitspraak geweest in een rechtzaak die hier van belang is.

Een man plaatst via een internetshop een bestelling, maar besluit vervolgens niet te betalen. De man gaat er daarbij vanuit dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt.
De shop houdt de man echter aan de bestelling en betaling en sleept de man voor de rechter.

De rechter oordeelt echter in het voordeel van de man. Via de wet koop op afstand heb je 7 werkdagen de tijd om zonder opgave van redenen af te zien van een aankoop. Door niet te betalen maakt de man gebruik van dat recht en is de koop ongedaan gemaakt. Conclusie: man hoeft niet te betalen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:02:31 #109
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106769401
Ik hoop dat ze mij ook gaan aanmanen *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106909364
En? Nog nieuws?
Tap tap tap
pi_106912717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik hoop dat ze mij ook gaan aanmanen *O*
like
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_106914944
Gewoon storneren bij de bank
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:21:23 #113
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_106915534
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:08 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon storneren bij de bank
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:53:18 #114
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_106916799
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat idd.

En deze site maakt het mensen met dyslexie ook niet makkelijker met hun 2 fonts en teksten die niet in buttons passen door elkaar zetten :')

En niet resizebare pagina en een scrollbalk die niet werkt.. dat moet haast wel nep zijn.

Anyway; ontopic :)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:54:19 #115
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106916840
Interessant topic! Ben benieuwd naar de afloop.

BounceIT, ik zou het de volgende keer wel over de wetboeken van je advocaten hebben en niet over de wedboeken. :@
A grand adventure has begun.
pi_106917130
Echt hilarisch dit. :D
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_106917223
Wie heeft er een BTW-nummer en zoekt even de eigenaren/aandeelhouders op?
Of niet?
pi_106921006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:04 schreef Self-Catering het volgende:
Wie heeft er een BTW-nummer en zoekt even de eigenaren/aandeelhouders op?
Want je hebt een BTW-nummer nodig omdat :?
.
pi_106921164
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Want je hebt een BTW-nummer nodig omdat :?
Ik bedoelde daarmee dat je de KVK gegevens van tickets4u kan inzien
Of niet?
pi_106921306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:50 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Ik bedoelde daarmee dat je de KVK gegevens van tickets4u kan inzien
Daar hoef je helemaal geen BTW-nummer voor te hebben.
.
pi_106921685
Je kan gewoon zoeken op bedrijfsnaam:
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=342170840000

De info is echter niet gratis en ik zou ook niet weten waarom je deze wilt hebben.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:13:40 #122
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_106921973
ff bellen met 0900-1234567
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_106929081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef Stokkie_ het volgende:

De info is echter niet gratis en ik zou ook niet weten waarom je deze wilt hebben.
Teringggg :'( :'( :'( voor KVK houders is het wel gratis.
Of niet?
pi_106930262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Teringggg :'( :'( :'( voor KVK houders is het wel gratis.
Nee hoor. Ik heb een kvk nr en moet er netzogoed zoals ieder ander voor deze gegevens betalen.
pi_106931069
Eigenlijk hoop je dat zulke mensen gewoon een keer de verkeerde tegenkomen. Dat mag overigens zelfs Alberto Stegeman zijn, maar gewoon dat alle gedupeerden even hun verhaal + geld terug komen halen. Walgelijke mensen.

Heb zelf ooit overigens via een vergelijkbare site, Seatwave, besteld. dit moest wel daar het een buitenlandse voetbalwedstrijd betrof. Seatwave krijgt over t algemeen wel vrij goede recensies
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_106931376
Kun je Alberto er niet gewoon op afsturen dan? :P
Tap tap tap
pi_106931905
Sjezus, die mailtjes klinken alsof dit "bedrijf" vanaf de zolderkamer van een of ander vmbo pubertje gerund wordt. Ik zou er niet eens meer op reageren.
pi_106932069
ik vraag me wel altijd af in hoeverre zo'n bedrijf in haar recht staat. Het internet ís nou eenmaal nog een vrij grijs gebied qua wetgeving. Ook is t aardig bekend dat incassobureaus het niet zo heel interessant vinden waarom ze bij iemand langs moeten gaan. Betalen=betalen vaak voor deze bureaus.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_106937213
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef kalinhos het volgende:
ik vraag me wel altijd af in hoeverre zo'n bedrijf in haar recht staat. Het internet ís nou eenmaal nog een vrij grijs gebied qua wetgeving. Ook is t aardig bekend dat incassobureaus het niet zo heel interessant vinden waarom ze bij iemand langs moeten gaan. Betalen=betalen vaak voor deze bureaus.
Tja in normale gevallen kan een bedrijf best in zijn recht staan. Bestel jij iets op Bol en betaal je vervolgens niet, dan zou je best een probleem kunnen krijgen na verloop van tijd.

Hier worden echter alleen maar stellingen geponeerd en 0,0 met bewijs aangetoond. Daarbij komt zoiets via de mail ook super onprofessioneel over. Het helpt daarbij overigens niet als je zelf een idiote reactie terugstuurt. Reageer niet of reageer met als boodschap dat je niets besteld hebt en dat indien zij hier bewijzen voor stellen te hebben je graag de rechtsgang tegemoet ziet.

Verder geen tijd aan verspillen. Oplichtertjes imo

Daarbij is het hier ook geen incassobureau, maar de `incassoafdeling. Deze zouden dus inhoudelijk wel van de vordering af moeten weten.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:04:25 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_106937798
tvp
pi_106939724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef Stokkie_ het volgende:

Valt me nog mee dat het geen vof of zzp is..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:16:46 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106939940
Als je iets bij Bol. com bestelt, dan krijg je het ook. En natuurlijk moet je dan ook betalen.
Verschil met deze zaak is dat de bestelling is afgebroken voordat er betaald is en je dus ook geen kaartjes krijgt. Maar ze sturen je wel alsnog de rekening.

Ik denk dat deze post het meest van toepassing is op deze situatie.

quote:
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Laatst is er echter een interessante uitspraak geweest in een rechtzaak die hier van belang is.

Een man plaatst via een internetshop een bestelling, maar besluit vervolgens niet te betalen. De man gaat er daarbij vanuit dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt.
De shop houdt de man echter aan de bestelling en betaling en sleept de man voor de rechter.

De rechter oordeelt echter in het voordeel van de man. Via de wet koop op afstand heb je 7 werkdagen de tijd om zonder opgave van redenen af te zien van een aankoop. Door niet te betalen maakt de man gebruik van dat recht en is de koop ongedaan gemaakt. Conclusie: man hoeft niet te betalen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_106940010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:16 schreef livelink het volgende:
Als je iets bij Bol. com bestelt, dan krijg je het ook. En natuurlijk moet je dan ook betalen.
Verschil met deze zaak is dat de bestelling is afgebroken voordat er betaald is en je dus ook geen kaartjes krijgt. Maar ze sturen je wel alsnog de rekening.

Ik denk dat deze post het meest van toepassing is op deze situatie.

[..]

Ik denk het niet, in die post oordeelt de rechter in het voordeel van de man ivm de wet koop op afstand. Deze wet geldt niet voor concertkaartjes.

Neemt niet weg dat dat hele tickets4u natuurlijk een grote grap is :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:35:42 #134
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_106940136
Ze worden er wel makkelijk rijk van :{

Oplichters :{
pi_106940147
Die site bestaat na al die klachten de afgelopen jaren nog steeds. Hoe kan dat?
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:40:35 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_106940186
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:36 schreef opgebaarde het volgende:
Die site bestaat na al die klachten de afgelopen jaren nog steeds. Hoe kan dat?
Dat vraag ik mij ook af.
pi_106949016
TICKETS4U B.V.
Waal 1
1509 HB ZAANDAM
NederlandThe Netherlands

Tel 06-13779xxx
Web www.tickets4u.nl
KvK 34217084 0000 Amsterdam
RSIN 818097061

Vestnr 000020560389

Stuur een PM en dan stuur ik het nummer door. Heb ook een naam van de eigenaar.
Misschien kun je hem rechtstreeks mailen.
pi_106949649
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_106949864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef TweakersOnly het volgende:

Dus als ik iets bestel en ik ontvang het en ik weiger te betalen is het gratis? Wat handig! :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_106949927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dus als ik iets bestel en ik ontvang het en ik weiger te betalen is het gratis? Wat handig! :')
:Y
pi_106950880
quote:
15s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
:Y
Wat een BS. Als je afziet van de koop door niet te betalen ben je altijd nog verplicht om het geleverde product terug te sturen. Ik zie in dat stukje van TweakersOnly ook nergens dat er daadwerkelijk een product is ontvangen.
pi_106951488
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat een faal stukje tekst.

Kom dan meteen met bewijzen ipv zo vaag te doen dat ze het kunnen zien.

Ik kan ook op deze manier bewijzen maken dat ik van tickets4u nog 1.000.000 euro krijg vanwege geleverde kaartjes aan hun. :')
doen *O*
pi_106951915
Kunnen we Google niet mailen om die tyfus site van Tickets4u een paar linkjes omlaag te trappen?
Lijkt mij een stuk effectiever
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:00:28 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_106953249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we Google niet mailen om die tyfus site van Tickets4u een paar linkjes omlaag te trappen?
Lijkt mij een stuk effectiever
Do it!
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:00:43 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_106953255
Of DDOSje.
pi_106953311
Tvp
pi_106959691
De voorwaarden zijn ook geschreven door iemand die dyslectisch is vermoed ik :P Af en toe staan er zinnen in waar niet doorheen te komen is gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')