Je liegt.quote:
Oh, je bent homo.quote:Dan kan je in de toekomst kiezen; je haar afknippen, een baan zoeken en gaan werken om het te krijgen of gewoon lekker schooieren bij echte mannen.
Hoe bewijzen zij dat? Wat er bewezen wordt is dat de vraag naar die producten groot is en er een te gemakkelijke manier is om het legaal te verkrijgen. Een goudmijn dus om dat dicht te lijmen, dan wordt er nog meer verdient.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De industrie heeft gewoon gefaald. De huidige fascistische wetten bewijzen dat.
Hoe, waar?quote:[..]
Je spreekt jezelf tegen
Maar die komt er niet want er wordt geen partij benadeelt als ik met mijn maten voetbal op mijn terrein.quote:[..]
Wel als er een wet tegen is.
Ik heb geen buren, ik woon op een boerderij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem. Je terroriseert je buren.
Zolang ie hier post is ie tenminste niet crimineel aan het voetballen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:21 schreef SpecialK het volgende:
Papiertje... hij is je moeite niet waard
Goede dooddoener om te verbloemen dat je argumenten niet voldoen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:21 schreef SpecialK het volgende:
Papiertje... hij is je moeite niet waard
Toch is er niets crimineel aan mijn hobby en mag jij straks gewoon weer gaan betalen voor de producten die je gebruikt. Niets mis mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zolang ie hier post is ie tenminste niet crimineel aan het voetballen.
Ik zie 'em liever op het veld. Grotere kans dat ie z'n door steroïden aangetaste botten breekt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zolang ie hier post is ie tenminste niet crimineel aan het voetballen.
Lekker bashen omdat je je gelijk niet kan halen. Laat je vooral kennen knul. Ik blijf wel hard lachen terwijl ik mijn superioriteit blijf etaleren. Financieel en moreel superieur.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zie 'em liever op het veld. Grotere kans dat ie z'n door steroïden aangetaste botten breekt.
Lief bedoeld natuurlijk, he, fitje. Kusje kroel
Moet je niet naar Cul toe en vertellen wat het vrouwtje voor je heeft klaar gemaakt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:26 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Lekker bashen omdat je je gelijk niet kan halen. Laat je vooral kennen knul. Ik blijf wel hard lachen terwijl ik mijn superioriteit blijf etaleren. Financieel en moreel superieur.
Wat heb jij gespoten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je niet naar Cul toe en vertellen wat het vrouwtje voor je heeft klaar gemaakt?
Qua uiterlijk ben je toch ook superieur? Jammer, dat FOK! nog geen knop heeft om iemand te volgen. Ik ben nu al fan van jequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:26 schreef FitnessFreak het volgende:
Lekker bashen omdat je je gelijk niet kan halen. Laat je vooral kennen knul. Ik blijf wel hard lachen terwijl ik mijn superioriteit blijf etaleren. Financieel en moreel superieur.
Ik haal niet graag mijn uiterlijk erbij om mijn argumenten te bekrachtigen. Dan denken mensen van o dat is zo'n knappe kop, die denkt toch niet na. Ik vermijd dat liever en kom straight to the point.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ben je toch ook superieur? Jammer, dat FOK! nog geen knop heeft om iemand te volgen. Ik ben nu al fan van je
Even aantonen dat het je allemaal toch niets kan schelen. Heel volwassen knul, wij geloven je hoor. Je hebt ons overtuigt. Wat een indruk maak jij nu zeg, werkelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:37 schreef SpecialK het volgende:
Ik zit trouwens bij Surfnet... Zijn zij nou een onderdeel van XS4ALL oid? Ga ik hier direct last van krijgen?
Dan kan ik mij vast mentaal voorbereiden op de 3 en een halve minuut die ik moet investeren in het omzeilen van deze maatregel. Tijd is geld, he.
Zo bescheiden van jequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:35 schreef FitnessFreak het volgende:
Ik haal niet graag mijn uiterlijk erbij om mijn argumenten te bekrachtigen. Dan denken mensen van o dat is zo'n knappe kop, die denkt toch niet na. Ik vermijd dat liever en kom straight to the point.
Het staat je vrij om een zaak te starten om je punten door te drukken. Je zal wel van een koude kermis thuis komen want er worden geen grondwetten overtreden. Er wordt geen informatie onthouden, slechts een illegale weg tot die informatie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:45 schreef SpecialK het volgende:
Het treurigste is trouwens dat we dus in een land leven waar voor de gemaakte en toegepaste wetten geen toetsingsplicht is. Een wet die doorgevoerd wordt mag in contradictie zijn met onze grondwet.
Ik heb altijd gedacht dat dit toetsen juist moest maar blijkbaar is die grondwet niet zo bar belangrijk. Wellicht laat ik wat nuance buiten beschouwing maar in de kern werkt het zo.
Welk artikel van de grondwet wordt volgens jou overschreden dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:45 schreef SpecialK het volgende:
Het treurigste is trouwens dat we dus in een land leven waar voor de gemaakte en toegepaste wetten geen toetsingsplicht is. Een wet die doorgevoerd wordt mag in contradictie zijn met onze grondwet.
Ik heb altijd gedacht dat dit toetsen juist moest maar blijkbaar is die grondwet niet zo bar belangrijk. Wellicht laat ik wat nuance buiten beschouwing maar in de kern werkt het zo.
Artikel 7. Lid 1 (mindere mate), Lid 2, Lid 3quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welk artikel van de grondwet wordt volgens jou overschreden dan?
quote:Artikel 7 van de Nederlandse Grondwet
In de Nederlandse Grondwet staat de vrijheid van meningsuiting als vrijheid van drukpers. Het impliceert twee verschillende rechten: het recht om te openbaren en het recht om te verspreiden.
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet (art 7 lid 1 GW)
Verspreiding mag ook door lagere wetgevers worden beperkt. Zelfstandige middelen van verspreiding (bv. het uitdelen van folders) mogen niet in hun geheel worden verboden: je moet kunnen blijven verspreiden.
Art. 7 lid 2 Grondwet verbiedt expliciet elke vorm van censuur voor radio en televisie. Art. 7 lid 3 Grondwet verbiedt alle andere vormen van censuur.
Kan je aantonen waaruit dat blijkt? In detail? Anders noem ik het geraaskal.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet hoe internet werkt.
Je kan mij niet overtuigen omdat ik het gelijk aan mijn kant heb.quote:Verder ga ik niet met je in discussie omdat jij mij niet van jestandpunt kunt overtuigen, en vice versa is dat net zo waarschijnlijk - no offence.
Hoe is dit censuur als de informatie nog gewoon te benaderen is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Artikel 7. Lid 1 (mindere mate), Lid 2, Lid 3
[..]
Ze verbieden alleen de illegale wijze van verkrijgen, maar je kunt je muziek, films, series gewoon nog op legale wijze kopen. Dus dit slaat nergens op, sorry. Er wordt niks gecensureerd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:51 schreef SpecialK het volgende:
Artikel 7. Lid 1 (mindere mate), Lid 2, Lid 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |