abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106686822
Gekoppeld met inkomenseis voor de Nederlands staatsburger en een certificaat datje de Nederlandse taal redelijk beheerst voor de andere. Je hebt 2 jaar de tijd om je voor te bereiden

Wel (vrijwel) meteen toegang tot werk en studie zoals iedereen die legaal in Nederland verblijft.

Na 5 jaar samengewoond te hebben mag je de Nederlandse nationaliteit aanvragen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_106688194
quote:
Alleen toegang tot Nederland op het moment dat je 2 jaar samen gewoond hebt elders in de wereld
Rare eis.
Als je dan toch eisen wil stellen dan zou ik eerder selecteren op de bankrekening, het inkomen, het opleidingsniveau en de Nederlandse taalvaardigheid.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_106688268
Wat schiet je daar mee op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:40:37 #54
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106688963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je vrouw zien als speelgoed, gaat vast goed met je in Colombia
Beter lezen. Met speelgoed bedoel ik de welvaart, niet de buitenlandse partners ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:45:50 #55
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_106689160
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Gescheiden wonen.

Trouwen, anderhalf jaar wachten en continue na elkaar toe reizen in je vrije tijd, en dan toegang. Komt vaker voor dan je denkt hoor, dat iedereen hier een ring om de vinger kan doen en je bent meteen welkom is zeker niet de standaard.
Dat is gewoon niet waar. De vrouw van mijn achterneef kon helemaal niet gelijk hierheen komen. Ze moest eerst allerlei toetsen halen binnen een bepaalde termijn. Volgens mij is het streng genoeg nu.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:45:58 #56
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689165
Pak dat effe anders aan.
Liever nog een inkomenseis / opleidingsniveau / toelatingsexamen dan een praktijkexamen in den vreemde. Daar worden de Marokkaanse bruidjes niet beter van.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_106689183
quote:
Wat schiet je daar mee op?
Veel. Hoogopgeleide burgers integreren beter dan laagopgeleide burgers en zij leveren een bijdrage aan onze samenleving, door een financiële eis te stellen weer je ´gelukszoekers` (niet dat ik die mensen iets kwalijk neem).

Wat schiet je op met de eis dat iemand moet samenwonen? Serieus, daar zie ik nu echt het nut niet van in. Ben ik als vrijgezel inferieur t.o.v. iemand die samenwoont?
#NoDAPL
pi_106689206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar. De vrouw van mijn achterneef kon helemaal niet gelijk hierheen komen. Ze moest eerst allerlei toetsen halen binnen een bepaalde termijn. Volgens mij is het streng genoeg nu.
Ach een paar idiote toetsen, daar wordt ook niemand wijzer van.

Zeker niet met vragen als "Waar staat in Nederland de afvalbak en wanneer verstuur je een kaartje".
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106689231
Welvaart behoudt je doordat mensen het willen en kunnen creeeren, niet door mensen binnen te laten komen die niet willen en/of kunnen
pi_106689268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Wat schiet je op met de eis dat iemand moet samenwonen? Serieus, daar zie ik nu echt het nut niet van in. Ben ik als vrijgezel inferieur t.o.v. iemand die samenwoont?
Nee, je bent alleen niet relavant voor deze topic
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:49:22 #61
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welvaart behoudt je doordat mensen het willen en kunnen creeeren, niet door mensen binnen te laten komen die niet willen en/of kunnen
Die aanname wordt maar al te vaak gemaakt door alleen naar papiertjes te kijken. De realiteit ligt bij veel mensen nou eenmaal anders. Zeker bij mensen uit 'armere' landen.

Daarom zeg ik: Geef mensen een eerlijke kans maar ga ze ook niet direct helpen met uitkeringen als het fout loopt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:49:51 #62
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je bent alleen niet relavant voor deze topic
Natuurlijk is hij wel relevant voor dit topic, het is een vreemde toelatingseis dat je nieuwkomers de keuze laat:
of een waardevolle toevoeging zijn voor de Nederlandse maatschappij,
of in staat bent geweest 2 jaar te hokken met een partner.

Dat eerste moet vereist zijn, dat tweede is niet een zaak die de overheid wat aangaat.
pi_106689336
Wat is dat nu toch voor onzin DAM?
Het gaat hier om de eisen die je volgens de reaguurders hier zou moeten stellen aan buitenlanders die hier willen gaan wonen.
Ik vind jouw eis van de ratten besnuffeld. Mijn eisen daarentegen, als je al eisen wil gaan stellen, hebben de politici al geïmplementeerd. In Nederland probeerden de politici dat maar onze (linkse?) rechters staken hier een stokje voor.
#NoDAPL
pi_106689383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach een paar idiote toetsen, daar wordt ook niemand wijzer van.

Zeker niet met vragen als "Waar staat in Nederland de afvalbak en wanneer verstuur je een kaartje".
Mensen volwaardig mee laten draaien werkt beter dan welke inburgeringscursus dan ook

Alleen moet je aantonen dat je verblijf (=partner) voor de lange termijn is, 2 jaar elders samen wonen is dan een prima regeling
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:51:43 #65
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is dat nu toch voor onzin DAM?
Het gaat hier om de eisen die je volgens de reaguurders hier zou moeten stellen aan buitenlanders die hier willen gaan wonen.
Ik vind jouw eis van de ratten besnuffeld. Mijn eisen daarentegen, als je al eisen wil gaan stellen, hebben de politici al geïmplementeerd. In Nederland probeerden de politici dat maar onze (linkse?) rechters staken hier een stokje voor.
DAM heeft het specifiek over buitenlandse partners van Nederlanders. Niet over alle potentiële immigranten.

Verder ben ik het met je eens hoor.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:53:25 #66
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef Strani het volgende:

[..]

DAM heeft het specifiek over buitenlandse partners van Nederlanders. Niet over alle potentiële immigranten.

Verder ben ik het met je eens hoor.
Echter, zodra iemand de Nederlandse samenleving verlaat omdat hij en zijn partner hun samenwoonrijbewijs moeten halen, sla je een gat in zijn of haar CV en krijg je een gezin in de bijstand.
pi_106689489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Die aanname wordt maar al te vaak gemaakt door alleen naar papiertjes te kijken. De realiteit ligt bij veel mensen nou eenmaal anders. Zeker bij mensen uit 'armere' landen.

Daarom zeg ik: Geef mensen een eerlijke kans maar ga ze ook niet direct helpen met uitkeringen als het fout loopt.
Lullig voor die armere landen, maar ik voel me niet geroepen om mijn welvaart te delen met je importbruid die je ergens(god mag weten waar) in Bogota hebt opgedaan

Hoe wil je ze uitzetten overigens als het onverhoopt mis gaat?
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:54:39 #68
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Echter, zodra iemand de Nederlandse samenleving verlaat omdat hij en zijn partner hun samenwoonrijbewijs moeten halen, sla je een gat in zijn of haar CV en krijg je een gezin in de bijstand.
Inderdaad. Een soortgelijk punt noemde ik ook al maar voor DAM is dat gewoon 'dikke pech'.
pi_106689526
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Net alsof iemand zijn carrière gaat opgeven voor een vrouw. Als hij een carrière heeft kan hij die elders gewoon voortzetten
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:55:29 #70
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lullig voor die armere landen, maar ik voel me niet geroepen om mijn welvaart te delen met je importbruid die je ergens(god mag weten waar) in Bogota hebt opgedaan

Ah..je gaat weer eens op de persoonlijke tour. Jammer!

Bovendien was ik niet van plan ooit met haar in Nederland te gaan wonen dus wees maar niet bang hoor :)
pi_106689543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen toegang tot Nederland op het moment dat je 2 jaar samen gewoond hebt elders in de wereld
Je hebt het nu neem ik aan over mensen uit niet-EU landen? Binnen de EU zijn er namelijk open grenzen en dat is in verdragen vastgelegd.
pi_106689569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Inderdaad. Een soortgelijk punt noemde ik ook al maar voor DAM is dat gewoon 'dikke pech'.
Leven is nu eenmaal niet eerlijk
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:56:46 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_106689593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Deel jij jouw welvaart met een importbruid als zij samenwoont met een belastingbetalende kostwinnaar? Het maakt mij werkelijk niets uit of ik moet betalen voor Truus of Julitã, ik vind het allebei suf.
pi_106689606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah..je gaat weer eens op de persoonlijke tour. Jammer!

Bovendien was ik niet van plan ooit met haar in Nederland te gaan wonen dus wees maar niet bang hoor :)
Persoonlijk of niet, punt blijft gewoon staan
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:57:40 #75
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106689625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Leven is nu eenmaal niet eerlijk
En dat komt door mensen die dat graag zo houden, zoals jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')