Nee, woon niet samen en nu?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij vooral redeneert vanuit een oogpunt dat jou sowieso wel goed uit zou komen. Waarschijnlijk heb jij toevallig al twee jaar met je partner samengewoond in Argentinië en heb je economisch ook niet zo veel te klagen?
Niet iedereen heeft die luxe.
Dus jij kan volgens jouw eigen idee niet in Nederland samenwonen met je vriendin?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, woon niet samen en nu?
Daar heeft Nederland zelf echter niet het meeste last van, na ons de zondvloed verhaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Meerendeel van de islamitische huwelijken tussen EU burger en niet EU burger worden in Nederland gewoon geregeld hoor
Vraag het aan iemand die in Nederland zijn geld verdient en geen residentie heeft in Nederland zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe wil jij vanuit het buitenland in Nederland gaan werken?
Ik weet trouwens dat je al jaren een troll bent maar ik dacht, ik probeer het nog eens.
Dat ik toevallig zelf zo werk wil niet zeggen dat iedereen dat kan of daar de kans toe krijgt. Je moet wel realistisch blijven meedenken met mensen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand die in Nederland zijn geld verdient en geen residentie heeft in Nederland zou ik zeggen
Iedere is er een teveel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland zelf echter niet het meeste last van, na ons de zondvloed verhaal.
Vette pech, je kan altijd nog samenwonen zonder problemen met iemand die legaal in Nederland kan verblijvenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ik toevallig zelf zo werk wil niet zeggen dat iedereen dat kan of daar de kans toe krijgt. Je moet wel realistisch blijven meedenken met mensen.
Je bedoelt je buitenlandse partner dumpen en het in Nederland nog eens proberen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vette pech, je kan altijd nog samenwonen zonder problemen met iemand die legaal in Nederland kan verblijven
Ben ik niet met je eens, ik ga niet oordelen over de liefde van anderen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere is er een teveel.
Met de 2 jaar eis zou je 99,9% van de gevallen voorkomen
Assumties maken gaat je niet al te goed afquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij kan volgens jouw eigen idee niet in Nederland samenwonen met je vriendin?
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik ga niet oordelen over de liefde van anderen.
Ik stel dan ook vragen om duidelijkheid te krijgen. Blijkbaar hou je niet zo van duidelijkheidquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Assumties maken gaat je niet al te goed af
Of met je buitenlandse partner elders dan Nederland gaan wonenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bedoelt je buitenlandse partner dumpen en het in Nederland nog eens proberen?
Als het normale vragen zijn geef ik er antwoord opquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel dan ook vragen om duidelijkheid te krijgen. Blijkbaar hou je niet zo van duidelijkheid
Dan moeten Islamitische bruiden of bruidegoms toch ook geen probleem zijn?quote:
Spanje is inderdaad een goede optie. Maar het blijft zonde dat Nederland zich opstelt als een klein kind dat het speelgoed niet wil delen met anderen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of met je buitenlandse partner elders dan Nederland gaan wonen
Zeg ik ook nergensquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moeten Islamitische bruiden of bruidegoms toch ook geen probleem zijn?
Je vrouw zien als speelgoed, gaat vast goed met je in Colombiaquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje is inderdaad een goede optie. Maar het blijft zonde dat Nederland zich opstelt als een klein kind dat het speelgoed niet wil delen met anderen.
Rare eis.quote:Alleen toegang tot Nederland op het moment dat je 2 jaar samen gewoond hebt elders in de wereld
Beter lezen. Met speelgoed bedoel ik de welvaart, niet de buitenlandse partnersquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je vrouw zien als speelgoed, gaat vast goed met je in Colombia
Dat is gewoon niet waar. De vrouw van mijn achterneef kon helemaal niet gelijk hierheen komen. Ze moest eerst allerlei toetsen halen binnen een bepaalde termijn. Volgens mij is het streng genoeg nu.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gescheiden wonen.
Trouwen, anderhalf jaar wachten en continue na elkaar toe reizen in je vrije tijd, en dan toegang. Komt vaker voor dan je denkt hoor, dat iedereen hier een ring om de vinger kan doen en je bent meteen welkom is zeker niet de standaard.
Veel. Hoogopgeleide burgers integreren beter dan laagopgeleide burgers en zij leveren een bijdrage aan onze samenleving, door een financiële eis te stellen weer je ´gelukszoekers` (niet dat ik die mensen iets kwalijk neem).quote:Wat schiet je daar mee op?
Ach een paar idiote toetsen, daar wordt ook niemand wijzer van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. De vrouw van mijn achterneef kon helemaal niet gelijk hierheen komen. Ze moest eerst allerlei toetsen halen binnen een bepaalde termijn. Volgens mij is het streng genoeg nu.
Nee, je bent alleen niet relavant voor deze topicquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat schiet je op met de eis dat iemand moet samenwonen? Serieus, daar zie ik nu echt het nut niet van in. Ben ik als vrijgezel inferieur t.o.v. iemand die samenwoont?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |