Dus tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef flugeltje het volgende:
Mijn LF is standaard iets van 10 dagen... Mijn cyclus 23 dagen daardoor.
* binnensluiptquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe zit het trouwens met aspirine, ik weet dat een aantal hier dat geslikt hebben. Welke dosis hebben jullie gebruikt?
Nou ja, ik hoor wel vaker van mensen die even bezig zijn en die tijdens een heftige griep (incl. koorts enzo) zwanger raken! Misschien omdat je weerstand dan wat lager is en je lichaam aan het werk is om weer 'beter' te worden dat het geen tijd heeft om een embryootje af te stoten/niet in te laten nestelen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
* binnensluipt
Dat vroeg ik mij ook wel eens af eigenlijk... Bij ons heeft het met Minke redelijk lang (>1 jaar) geduurd voor ik zwanger was... En laat dat nou net die ene keer zijn geweest dat ik wat anti-biotica kreeg voor een ontstoken knie, na de vermoedelijke eisprong. Ik heb stiekum wel eens het gevoel dat dit de reden kan zijn geweest dat er (eindelijk) een innesteling is gelukt of zo. Nu zijn we ook al weer effe bezig geweest, maar nog geen zwangerschap (wel eisprongen als ik op temperatuur en testjes af ga)... Zou asperine dan een idee zijn (aangezien het zo'n simpel hulpmiddel is)?![]()
* weerwegsluipt
LB, hoe staat er mee inderdaad? Al een beetje dichter bij de sprong?
En eenvoor iedereen hier!
Even een berichtje uit de Alpen; ik heb elke IVF ook maar 3 eitjes gehad, het is toch echt de kwaliteit die teltquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:59 schreef Kolonia het volgende:
Bah Klums.
Ergens wel een fijn idee dat er een mogelijke oorzaak is gevonden lijkt me.
Ik heb gister de eerste echo gehad en weer maar weinig follikels.
Twee rechts en twee links en nog een paar hele kleintjes.
En dat met spuiten van de maximale dosis Gonal F.
Het goede nieuws is wel dat de rechter eierstok deze keer wel meedoet.
Dinsdag is de volgende echo en hopelijk is er dan nog wat bijgegroeid.
Ga ik vanavond even lekker een hamstereierstok injecterenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik geloof dat gonal uit hamster eierstokken gehaald wordt en puregon is synthetisch (of andersom)
Oh wat gek, myn gyn zei wat anders. Nou ja ze hebben blijkbaar niet altijd gelijk..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Isla menopur geeft niet de meeste eitjes maar de eitjes die groeien zijn van betere kwaliteit! Puregon en gonalf geven vaker een hogere score!
Volgens mij reageert het bij iedereen anders.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:15 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Oh wat gek, myn gyn zei wat anders. Nou ja ze hebben blijkbaar niet altijd gelijk..
Ook vega hier. Ik heb deze besteld n.a.v. een artikel van de NVB.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:57 schreef Kolonia het volgende:
(ik vind trouwens die omega 3 niet zo fijn omdat ik vegetarier ben, maar aan de andere kant is dat wel iets dat ik dus al jaren mis en misschien wel het wondermiddel voor ons is. PZE, jij bent toch ook vegetarier (of verwissel ik je nu met iemand?) Heb jij ook wel eens moeite met pillen of de methoden waarmee medicijnen worden verkregen?)
Geweldig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook vega hier. Ik heb deze besteld n.a.v. een artikel van de NVB.
Het tweede punt dat je noemt is wat mij betreft een beetje "kop in het zand en gaan".
Edit: sinaspril is toch paracetamol?
Dat ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Volgens mij reageert het bij iedereen anders.
Uhm, bedoel je mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:57 schreef Kolonia het volgende:
@Klazien: Vandaag heb ik sinaspril, vit E en omega 3 gehaald. Wanneer begin ik daar het beste mee? Ik dacht zo rond de punctie, maar wanneer precies?
(ik vind trouwens die omega 3 niet zo fijn omdat ik vegetarier ben, maar aan de andere kant is dat wel iets dat ik dus al jaren mis en misschien wel het wondermiddel voor ons is. PZE, jij bent toch ook vegetarier (of verwissel ik je nu met iemand?) Heb jij ook wel eens moeite met pillen of de methoden waarmee medicijnen worden verkregen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Ja natuurlijk bedoel ik jou!quote:
Maar sinaspril is dus tegenwoordig paracetamol, schadelijk zal het niet zijn maar volgens mij levert dat ook niets op?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Verder doe ik dus wel een halfje sinaspril per dag, omdat ik het idee heb dat het iig niet schadelijk kan zijn in zo'n lage dosis.![]()
Ja klopt. Ik gebruik(te) de multi zwanger van vsm, omdat die redelijk te betalen zijn en nog enigszins natuurlijk. Maar met het injecteren van de chinese hamsterdinges heb ik wel even moeten denken... Wil ik dat wel? En bijna alle medicijnen hebben wel gelatine. Geen keus dus. Hupsakee, niet denken maar doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:57 schreef Kolonia het volgende:
PZE, jij bent toch ook vegetarier (of verwissel ik je nu met iemand?) Heb jij ook wel eens moeite met pillen of de methoden waarmee medicijnen worden verkregen?)
Bianca is met vakantie geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2012 20:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hebben bericht gehad uit Brussel. We mogen 6 februarial langskomen en hebben dan 3 afspraken op één dag. Goed geregeld door de Belgen.
We gaan naar de gyn, de afdeling klinische genetica (ivm de PGD) en naar de counsellor voor waarschijnlijk het behandelplan, zo ging het vorige keer in ieder geval wel! Dat gaat ineens snel!
![]()
We wachten nog op goedkeuring van de behandeling in Brussel m.b.t. onze ziektekostenverzekering. Ik heb vorige week de gyn uit het LUMC die vorige keer ook alle echo's en vooronderzoeken heeft gedaan weer gemaild om te vragen of ze dat nogmaals wil doen. Fingers crossed.
Bianca, hoe is het met jou?
quote:Ik ben het even een beetje kwijt, maar Ophelia, jij bent ook bezig toch?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:06 schreef Kolonia het volgende:
Lekker snel Nikki!
Vanochtend had ik de tweede echo en er zijn maar drie follikels gegroeid.
Dat vroeg ik me ook al af, maar aan de andere kant hoeft er natuurlijk maar net die ene goede bij te zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Koloon, gaan ze wel een punctie uitvoeren op die 3? Kunnen ze er niet een escape IUI van maken?
Voor mij is het relatief voorspelbaar, want voorspelbare cyclus. Een eerste echo op dag 12, ik verwacht dat ik dan terug moet komen op dag 14 en een inseminatie op 15 of 16 met eventueel een echo tussendoor. Tenzij dit natuurlijk het moment wordt dat mijn lijf alles omgooitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ophelia ook al weer bezig, spannend.
Stomme vraag misschien maar zodra je bezig bent met spuiten hoe vaak moet je dan terug voor een echo en is dat afhankelijk van de groei??
Ja, aangezien ik de maximale dosis Gonal F al spuit is de verwachting dat ik sowieso nooit veel follikels zal hebben. Kennelijk waren de acht follikels van de vorige keer een meevaller.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Koloon, gaan ze wel een punctie uitvoeren op die 3? Kunnen ze er niet een escape IUI van maken?
Dat zijn de moeilijkere momenten inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en mijn vriendin is vannacht bevallen van een zoontje, dus ik mag binnenkort gaan kraamschudden![]()
Dat wordt janken denk ik
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia, zondag terugplaatsing dus? Van allebei?
Hier gaat de duimstand aan!
Vervelend raar of kun je daar een mooie symbolische draai aan geven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef klumsy het volgende:
Worden ze dan eigenlijk ook samen teruggeplaatst? of doen ze er 1 per keer?
Nog 2 weken en dan ga ik ( als het goed is ) ook weer beginnen...
best raar eigenlijk dat ik dan waarschijnlijk opnieuw ga beginnen op de dag dat ik uitgerekend was...
Ik hoop dat een rare dag het begin van iets heel moois gaat wordenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef klumsy het volgende:
best raar eigenlijk dat ik dan waarschijnlijk opnieuw ga beginnen op de dag dat ik uitgerekend was...
Koloon, ik ga keihard voor je duimen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef Kolonia het volgende:
Wat een tegenvaller dananana.
Ik hoop voor je dat een isci genoeg zal zijn.
Punctie gehad en dat leverde maar twee eitjes op.
Nu naar hopen dat ze van goede kwaliteit zijn en zondag embryootjes zijn.
Dat is heel raar, máár ook ontzettend mooi.. Ik hoop ontzettend dat jouw Roan en Senna zorgen voor een cadeautjequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef klumsy het volgende:
Worden ze dan eigenlijk ook samen teruggeplaatst? of doen ze er 1 per keer?
Niet standaard nee, vreemd want het is maar een paar minuten werk, maar ik kan me voorstellen dat je toch wel wilt weten of er daar iets is voor je verder gaat met bijvoorbeeld een HSG. Of is er een reden om aan te nemen dat daar mogelijk een afwijking is en krijg je die sowieso?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Isla, ik geloof niet dat ze een samenlevingstest standaard doen, de artsassistent heeft het de laatste keer niet genoemd... wel iets om nog na te vragen
Lijkt me geen logische volgorde...HSG kan best pittig zijn, een samenlevingstest stelt niet zoveel voor. Als er al wat uit die samenlevingstest komt, hoef je misschien niet eens een HSG te doen. Maar vaak doen artsen die niet (ST) omdat die niet altijd betrouwbaar is.Je moet bijv wel heel zeker weten wanneer je eisprong is-om en nabij-en dat je uberhaupt een eisprong hebt, en dan ervoor vrijen en zo snel mogelijk die ST. Nouja gespeculeer om niets, ben benieuwd waar jouw arts mee komt!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, geen specifieke reden voor een hsg voor zover ik weet, maar dat doen ze hier wel standaard als uit de andere onderzoeken niets naar voren komt.
Ik zal nog eens informeren of en waarom ze die samenlevingstest niet doen. Kan best dat die na de hsg nog komt.
Dat dacht ik ook, ik vond die HSG geen kattenpis zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Lijkt me geen logische volgorde...HSG kan best pittig zijn, een samenlevingstest stelt niet zoveel voor.
Nououou... ik moet nogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik vond die HSG geen kattenpis zullen we maar zeggen...
Er zijn er hier ook die er fluitend doorheen gefietst zijn, laten we hopen dat jij in die categorie valtquote:
Daar heeft het volgens mij niets mee te maken. Het gaat er om dat die vloeistof door je eileiders wordt gespoten om te kijken of ze open zijn-wat je natuurlijk al weet-en het kan dus pijnlijk zijn als ze niet open zijn, al heb ik begrepen dat het ook pijnlijk kan zijn ook al zijn ze wel open. Ik heb ook een HSG gehad maar dat was tijdens een laparoscopie dus ik was onder narcose.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Het schijnt dat mijn baarmoeder niet alleen voorin ligt, maar dan ook nog naar achteren gekanteld, (waarschijnlijk een reden waarom het plaatsen van een spiraaltje zo pijnlijk was) dus ik hou er maar rekening mee dat het zeer doet. En die afspraak ga ik dus ook niet alleen heen, als ik moet.
Maargoed, da's toekomstmuziek, daarvoor kan er nog vanalles gebeuren, zoals hopelijk goed nieuws van Bianca, jou en Kolonia...
Heel goed, heb ik op een gegeven moment ook gedaan, is zoveel relaxter!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, ja daar was ik inderdaad van op de hoogte, en na die tijd op mn buik liggen![]()
We gaan het zien, ik zit nu op dag 20, verwacht dat mn cyclus nog iets van een week duurt... maar ik hou mn temperatuur niet meer bij, ik heb het uit handen gegeven en dat voelt wel fijn rustig
Ik heb het over die onderste regel haha.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:49 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Heel goed, heb ik op een gegeven moment ook gedaan, is zoveel relaxter!!!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:50 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Ik heb het over die onderste regel haha.![]()
Gefeliciteerd Kolonia en veel geduld gewenst de komende weken!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:12 schreef Kolonia het volgende:
Yeah,er is een embryootje.![]()
Het is een 4-cellige, maar wel van een hele mooie kwaliteit.
Vanmiddag ben ik PUPO.
Het gaat wel hoor, maar met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen goed nieuws, heb geen enkel zwangerschapssymptoom meer. Het is niet anders en dan op naar IVF 4 (eerst weer even 10 kilo afvallen)quote:Op zondag 22 januari 2012 10:29 schreef Kolonia het volgende:
Hoe is het met jou Bianca?
Hopelijk heb jij morgen ook goed nieuws te melden.
Ik begrijp de afkortingen en behandelingen en alles steeds maar half, maar ik zie een hoop jompels, dus yay!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:12 schreef Kolonia het volgende:
Vanmiddag ben ik PUPO.
Je begrijpt hemquote:Op zondag 22 januari 2012 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp de afkortingen en behandelingen en alles steeds maar half, maar ik zie een hoop jompels, dus yay!. Pregnant until proven otherwise? Ze gaan een embryo inbrengen, of hoe noem je dat? En die moet zich dan gaan innestelen?
Dit MOET hem worden!! Op je kop komende week! Meid wat ga ik hard duimen voor je!!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:12 schreef Kolonia het volgende:
Vanmiddag ben ik PUPO.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Kolonia het volgende:
Dank dames.
Ik ben aan het broeden onder een fleecedeken en meerdere poezen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Kolonia het volgende:
Dank dames.
Je wordt uitgebroed?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Kolonia het volgende:
Dank dames.
Broedze koloon!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:29 schreef Kolonia het volgende:
Dank dames.
ditquote:Op maandag 23 januari 2012 11:00 schreef trui het volgende:
bianca, ik zou de afspraak niet afbellen. ik had ook nooit zulke overtuigende kwaaltjes, én een bloeding (terwijl ik nog 'gewoon' zwanger was), het kan echt nog alle kanten op!
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:18 schreef bianca en michael het volgende:
Het ziekenhuis wil me toch graag zien zometeen maar dames, ik vertrouw ontzettend op mijn eigen intuitie en signalen, het is over.
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:18 schreef bianca en michael het volgende:
Het ziekenhuis wil me toch graag zien zometeen maar dames, ik vertrouw ontzettend op mijn eigen intuitie en signalen, het is over.
dit dusquote:Op maandag 23 januari 2012 17:19 schreef octopussy het volgende:
Bianca, ik had het je zo onwijs gegundSterkte meid!
Morgen ziekenhuis bellen, misschien kun je dan wel eerder terecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Chaoot in de bocht![]()
Ik heb de Pregnyl een uur te vroeg gespoten
Ik ga morgen even bellen inderdaad. Maar ik geloof dat het woensdag al erg vol wasquote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Morgen ziekenhuis bellen, misschien kun je dan wel eerder terecht.
Het zal wel vaker gebeuren lijkt me.
Nee hoor, het is om en nabij de 40 uur van te voren heb ik me laten vertellen. Ik heb die prik altijd s'avonds bij de eerste hulp gehaald en daar loopt het ook wel eens uit door spoedgevallen. Er is me altijd verteld dat dat niet uitmaakte. (een uurtje niet, twee uur of meer dan weer wel)quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen even bellen inderdaad. Maar ik geloof dat het woensdag al erg vol was![]()
Na ja, we zien wel, ik kan me niet voorstellen dat het bij IUI een enorm probleem is.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Chaoot in de bocht![]()
Ik heb de Pregnyl een uur te vroeg gespoten
Hier houden ze 36 uur aan, ik dus 37quote:Op maandag 23 januari 2012 23:41 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Nee hoor, het is om en nabij de 40 uur van te voren heb ik me laten vertellen. Ik heb die prik altijd s'avonds bij de eerste hulp gehaald en daar loopt het ook wel eens uit door spoedgevallen. Er is me altijd verteld dat dat niet uitmaakte. (een uurtje niet, twee uur of meer dan weer wel)
Woensdag iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:12 schreef Soempie het volgende:
[..]Hoop dat het niet uitmaakt?
Betekent het dat je morgen de IUI hebt? Of is dit nog iets van voorbereiding op de IUI?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Grappig detail bij ons is dat B. de pregnyl bij mij gezet heeft op 't bed van Elmo76 met hulp van haar moeder![]()
Een erg fokkig momentje
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Grappig detail bij ons is dat B. de pregnyl bij mij gezet heeft op 't bed van Elmo76 met hulp van haar moeder![]()
Een erg fokkig momentje
Mijn man durft inmiddels wel te kijken als ik mezelf prik, maar zelf prikken is echt een brug te ver.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik zou het heel vreemd vinden om Vriend die spuit te laten zetten. Maar hij wil het niet eens zien dus dat zal niet snel gebeuren![]()
Hier prikt mijn man me met plezier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:40 schreef Cathmar het volgende:
Mijn man kijkt er echt niet naar, en volgens mij krijgt hij nachtmerries bij het idee dat hij de naald in mij moet prikken. Maar hoeft ook niet, want ik heb er zelf totaal geen moeite (meer) mee. Ook de Pregnyl gaat prima. Ik was er eerst echt angstig voor en ben ook naar de EH geweest de eerste keren.
Succes vandaag!quote:
Succes vandaag!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier houden ze 36 uur aan, ik dus 37![]()
Zal vast wel goed zijn dan.
[..]
Woensdag idd
Na vanmiddag is het afwachten en bloedonderzoek over twee weken of bij eerdere tekenen dat het niet raak is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes vandaag!Laten ze het na vandaag op z'n beloop, zodat je later alleen een zwangerschapstest moet doen? Of is het allemaal wat ingewikkelder met inwendige echo's en misschien medicatie nog?
Thnxquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx allemaalDe buit is binnen, hopen dat ze van ei houden
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zit er vast wel eentje tussen die dol is op ei.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx allemaalDe buit is binnen, hopen dat ze van ei houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Je voelt hem al aankomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Jazeker
Zeg, lig jij eigenlijk wel op je kop?
Balen LB...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar lekker aan de Oreo's inderdaad....Knuffel!
Even een vraag voor dames die IUI met Clomid hebben gedaan: hoe voelde je je met die hormonen (anders?), vond je het meevallen/goed te doen en rijpten er ook echt meerdere eitjes?
(vraag ik voor een vriendin die onverklaarbare secundaire infertiliteit heeft)Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.that sucks....
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef Kolonia het volgende:
Sjit LB.
Ik hoop dat de oreo's je goed doen.
@Cathmar: in mijn ziekenhuis verwachten ze de eisprong 34 tot 38 uur na de pregnyl, maar in andere ziekenhuizen houden ze andere tijden aan. Het komt dus vast niet op een uurtje (of twee).
Daarbij kan het zaad wel even overleven in je baarmoeder, het wordt iig niet aangevallen door vijandig slijm (mocht dat het probleem zijn).
Als je er onzeker over bent moet je morgen gewoon even bellen, dan word je vast gerustgesteld.
Ja heul stom!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
Aaaaargh morgen is het weer zover. Ik ben zenuwachtig. Stom he?!
Neequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dus de perfecte heeft meer kans goed te ontdooien maar een slechte heeft meer kans echt te blijven plakken? Apart eigenlijk zeg!
Een cryo is een ingevroren embryo!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:01 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is het verschil tussen een cryo en een embryo dan, Gerbera?
Wat is er dan precies slecht aan? Dat stukje mis ik dan even... Tot hoever ze door gedeeld zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Neeook slechte hebben goede kans om te ontdooien... wáárom de ene slechte beter kan pakken dan die ene goede, of andersom, dát is net het stukje waar geen grip op te krijgen is..
Kort gezegd er is eigenlijk helemaal niks over te zeggen, dus dat ze daar eerst de 'slechtere' (puur op scores gebaseerd) opmaken is gewoon onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |