Dus tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef flugeltje het volgende:
Mijn LF is standaard iets van 10 dagen... Mijn cyclus 23 dagen daardoor.
* binnensluiptquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe zit het trouwens met aspirine, ik weet dat een aantal hier dat geslikt hebben. Welke dosis hebben jullie gebruikt?
Nou ja, ik hoor wel vaker van mensen die even bezig zijn en die tijdens een heftige griep (incl. koorts enzo) zwanger raken! Misschien omdat je weerstand dan wat lager is en je lichaam aan het werk is om weer 'beter' te worden dat het geen tijd heeft om een embryootje af te stoten/niet in te laten nestelen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
* binnensluipt
Dat vroeg ik mij ook wel eens af eigenlijk... Bij ons heeft het met Minke redelijk lang (>1 jaar) geduurd voor ik zwanger was... En laat dat nou net die ene keer zijn geweest dat ik wat anti-biotica kreeg voor een ontstoken knie, na de vermoedelijke eisprong. Ik heb stiekum wel eens het gevoel dat dit de reden kan zijn geweest dat er (eindelijk) een innesteling is gelukt of zo. Nu zijn we ook al weer effe bezig geweest, maar nog geen zwangerschap (wel eisprongen als ik op temperatuur en testjes af ga)... Zou asperine dan een idee zijn (aangezien het zo'n simpel hulpmiddel is)?![]()
* weerwegsluipt
LB, hoe staat er mee inderdaad? Al een beetje dichter bij de sprong?
En eenvoor iedereen hier!
Even een berichtje uit de Alpen; ik heb elke IVF ook maar 3 eitjes gehad, het is toch echt de kwaliteit die teltquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:59 schreef Kolonia het volgende:
Bah Klums.
Ergens wel een fijn idee dat er een mogelijke oorzaak is gevonden lijkt me.
Ik heb gister de eerste echo gehad en weer maar weinig follikels.
Twee rechts en twee links en nog een paar hele kleintjes.
En dat met spuiten van de maximale dosis Gonal F.
Het goede nieuws is wel dat de rechter eierstok deze keer wel meedoet.
Dinsdag is de volgende echo en hopelijk is er dan nog wat bijgegroeid.
Ga ik vanavond even lekker een hamstereierstok injecterenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik geloof dat gonal uit hamster eierstokken gehaald wordt en puregon is synthetisch (of andersom)
Oh wat gek, myn gyn zei wat anders. Nou ja ze hebben blijkbaar niet altijd gelijk..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Isla menopur geeft niet de meeste eitjes maar de eitjes die groeien zijn van betere kwaliteit! Puregon en gonalf geven vaker een hogere score!
Volgens mij reageert het bij iedereen anders.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:15 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Oh wat gek, myn gyn zei wat anders. Nou ja ze hebben blijkbaar niet altijd gelijk..
Ook vega hier. Ik heb deze besteld n.a.v. een artikel van de NVB.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:57 schreef Kolonia het volgende:
(ik vind trouwens die omega 3 niet zo fijn omdat ik vegetarier ben, maar aan de andere kant is dat wel iets dat ik dus al jaren mis en misschien wel het wondermiddel voor ons is. PZE, jij bent toch ook vegetarier (of verwissel ik je nu met iemand?) Heb jij ook wel eens moeite met pillen of de methoden waarmee medicijnen worden verkregen?)
Geweldig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook vega hier. Ik heb deze besteld n.a.v. een artikel van de NVB.
Het tweede punt dat je noemt is wat mij betreft een beetje "kop in het zand en gaan".
Edit: sinaspril is toch paracetamol?
Dat ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Volgens mij reageert het bij iedereen anders.
Uhm, bedoel je mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:57 schreef Kolonia het volgende:
@Klazien: Vandaag heb ik sinaspril, vit E en omega 3 gehaald. Wanneer begin ik daar het beste mee? Ik dacht zo rond de punctie, maar wanneer precies?
(ik vind trouwens die omega 3 niet zo fijn omdat ik vegetarier ben, maar aan de andere kant is dat wel iets dat ik dus al jaren mis en misschien wel het wondermiddel voor ons is. PZE, jij bent toch ook vegetarier (of verwissel ik je nu met iemand?) Heb jij ook wel eens moeite met pillen of de methoden waarmee medicijnen worden verkregen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Ja natuurlijk bedoel ik jou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |