dit dusquote:Op maandag 23 januari 2012 17:19 schreef octopussy het volgende:
Bianca, ik had het je zo onwijs gegundSterkte meid!
Morgen ziekenhuis bellen, misschien kun je dan wel eerder terecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Chaoot in de bocht![]()
Ik heb de Pregnyl een uur te vroeg gespoten
Ik ga morgen even bellen inderdaad. Maar ik geloof dat het woensdag al erg vol wasquote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Morgen ziekenhuis bellen, misschien kun je dan wel eerder terecht.
Het zal wel vaker gebeuren lijkt me.
Nee hoor, het is om en nabij de 40 uur van te voren heb ik me laten vertellen. Ik heb die prik altijd s'avonds bij de eerste hulp gehaald en daar loopt het ook wel eens uit door spoedgevallen. Er is me altijd verteld dat dat niet uitmaakte. (een uurtje niet, twee uur of meer dan weer wel)quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen even bellen inderdaad. Maar ik geloof dat het woensdag al erg vol was![]()
Na ja, we zien wel, ik kan me niet voorstellen dat het bij IUI een enorm probleem is.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Chaoot in de bocht![]()
Ik heb de Pregnyl een uur te vroeg gespoten
Hier houden ze 36 uur aan, ik dus 37quote:Op maandag 23 januari 2012 23:41 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Nee hoor, het is om en nabij de 40 uur van te voren heb ik me laten vertellen. Ik heb die prik altijd s'avonds bij de eerste hulp gehaald en daar loopt het ook wel eens uit door spoedgevallen. Er is me altijd verteld dat dat niet uitmaakte. (een uurtje niet, twee uur of meer dan weer wel)
Woensdag iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:12 schreef Soempie het volgende:
[..]Hoop dat het niet uitmaakt?
Betekent het dat je morgen de IUI hebt? Of is dit nog iets van voorbereiding op de IUI?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Grappig detail bij ons is dat B. de pregnyl bij mij gezet heeft op 't bed van Elmo76 met hulp van haar moeder![]()
Een erg fokkig momentje
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Grappig detail bij ons is dat B. de pregnyl bij mij gezet heeft op 't bed van Elmo76 met hulp van haar moeder![]()
Een erg fokkig momentje
Mijn man durft inmiddels wel te kijken als ik mezelf prik, maar zelf prikken is echt een brug te ver.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik zou het heel vreemd vinden om Vriend die spuit te laten zetten. Maar hij wil het niet eens zien dus dat zal niet snel gebeuren![]()
Hier prikt mijn man me met plezier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:40 schreef Cathmar het volgende:
Mijn man kijkt er echt niet naar, en volgens mij krijgt hij nachtmerries bij het idee dat hij de naald in mij moet prikken. Maar hoeft ook niet, want ik heb er zelf totaal geen moeite (meer) mee. Ook de Pregnyl gaat prima. Ik was er eerst echt angstig voor en ben ook naar de EH geweest de eerste keren.
Succes vandaag!quote:
Succes vandaag!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier houden ze 36 uur aan, ik dus 37![]()
Zal vast wel goed zijn dan.
[..]
Woensdag idd
Na vanmiddag is het afwachten en bloedonderzoek over twee weken of bij eerdere tekenen dat het niet raak is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes vandaag!Laten ze het na vandaag op z'n beloop, zodat je later alleen een zwangerschapstest moet doen? Of is het allemaal wat ingewikkelder met inwendige echo's en misschien medicatie nog?
Thnxquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx allemaalDe buit is binnen, hopen dat ze van ei houden
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zit er vast wel eentje tussen die dol is op ei.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx allemaalDe buit is binnen, hopen dat ze van ei houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Je voelt hem al aankomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Jazeker
Zeg, lig jij eigenlijk wel op je kop?
Balen LB...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar lekker aan de Oreo's inderdaad....Knuffel!
Even een vraag voor dames die IUI met Clomid hebben gedaan: hoe voelde je je met die hormonen (anders?), vond je het meevallen/goed te doen en rijpten er ook echt meerdere eitjes?
(vraag ik voor een vriendin die onverklaarbare secundaire infertiliteit heeft)Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.that sucks....
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef Kolonia het volgende:
Sjit LB.
Ik hoop dat de oreo's je goed doen.
@Cathmar: in mijn ziekenhuis verwachten ze de eisprong 34 tot 38 uur na de pregnyl, maar in andere ziekenhuizen houden ze andere tijden aan. Het komt dus vast niet op een uurtje (of twee).
Daarbij kan het zaad wel even overleven in je baarmoeder, het wordt iig niet aangevallen door vijandig slijm (mocht dat het probleem zijn).
Als je er onzeker over bent moet je morgen gewoon even bellen, dan word je vast gerustgesteld.
Ja heul stom!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
Aaaaargh morgen is het weer zover. Ik ben zenuwachtig. Stom he?!
Neequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dus de perfecte heeft meer kans goed te ontdooien maar een slechte heeft meer kans echt te blijven plakken? Apart eigenlijk zeg!
Een cryo is een ingevroren embryo!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:01 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is het verschil tussen een cryo en een embryo dan, Gerbera?
Wat is er dan precies slecht aan? Dat stukje mis ik dan even... Tot hoever ze door gedeeld zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Neeook slechte hebben goede kans om te ontdooien... wáárom de ene slechte beter kan pakken dan die ene goede, of andersom, dát is net het stukje waar geen grip op te krijgen is..
Kort gezegd er is eigenlijk helemaal niks over te zeggen, dus dat ze daar eerst de 'slechtere' (puur op scores gebaseerd) opmaken is gewoon onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |