SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 1% gewijzigd door Chocolatebear op 11-01-2012 21:28:23 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ga een weekschema maken met oefeningen.
Dinsdag en woensdag sporten, donderdag pauze, vrijdag weer sporten, zaterdag yes/no/maybe, if not > maandag. Nu de oefeningen...
Even excellen.![]()
![]()
HaiC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Laat maar horen what is what.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens ga ik straks tóch maar gewoon naar de dokter, ondanks dat het niet meer bloed. Krijg toch een 'onderbuik gevoel' (ha-ha).The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou, ik krijg gewoon een kuur en dat is dat. Ah en een preek over het liefst veilige seks, if not dan tenminste even plassen en douchen erna, van voren naar achter vegen en niet te koud kleden. Die laatste is nonrelevant, i.m.o.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat maar horen what is what.Hai, gefeliciteerd (nog).quote:![]()
![]()
Dank je wel.quote:
C'est la vie
Dude, waarom niet eerder naar huisarts dan?quote:
Tevens al die mensen die doen alsof het een fucking soa is, zo naar.Omdat peer.![]()
Antibiotica.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou, ik krijg gewoon een kuur en dat is dat. Ah en een preek over het liefst veilige seks, if not dan tenminste even plassen en douchen erna, van voren naar achter vegen en niet te koud kleden. Die laatste is nonrelevant, i.m.o.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet ik!quote:Waarom denk je dat ik zo lang wacht.
Liever dat het normaal over gaat maar gezien die bacterien al 2 weken de tijd hebben gehad om zch te vermenigvuldigen in mijn lichaam, kan het niet lang meer duren voor ze bij mijn nieren zijn.
Aan de andere hand, ik ga vragen om een antibiotica die gelijk mijn neus even aanpakt.![]()
Moa, dat valt mee lol. Mja, het is wel iets wat je van seks krijgt, e. hjecoeleolalaola bactierie ofzo. Heb het best vaak daardoor gekregen, eerst lekker (kont)seksen en dan opeens een blaasontsteking hebben. No me gusta.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dude, waarom niet eerder naar huisarts dan?
Tevens al die mensen die doen alsof het een fucking soa is, zo naar.
Zwakke lichaamsonderdelen horen niet thuis in koppige mensen.![]()
![]()
Jullie zijn stil, ik ga jullie verlaten, ik moet even de reddende engel uithangen door middel van mijn matties te tetra hydro cannabiliseren. Daarna laat ik me afzetten bij de sportschool, ga ik een uur trainen om daarna weer heerlijk lekker te smoken en dan maar hopen dat het wat wordt op mijn werk.![]()
Allen, 1 fijne dag gewenst!![]()
Liever AB dan een nierbekkenontsteking inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Weet ik!Waarom denk je dat ik zo lang wacht.
Liever dat het normaal over gaat maar gezien die bacterien al 2 weken de tijd hebben gehad om zch te vermenigvuldigen in mijn lichaam, kan het niet lang meer duren voor ze bij mijn nieren zijn.
Aan de andere hand, ik ga vragen om een antibiotica die gelijk mijn neus even aanpakt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Precies, maar het liefst geen van beiden dus, vandaar mijn omgang met de urgentie van dingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Liever AB dan een nierbekkenontsteking inderdaad.![]()
En precies de ochtend na mijn tripavontuur ligt het volgende pakje truffels in mn brievenbusdie laat ik maar ff een maandje of 2 in mn vriezer, tot de lente ofzo..
![]()
Goed idee wel, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga een weekschema maken met oefeningen.
Dinsdag en woensdag sporten, donderdag pauze, vrijdag weer sporten, zaterdag yes/no/maybe, if not > maandag. Nu de oefeningen...
Even excellen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Stuur maar door.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
En precies de ochtend na mijn tripavontuur ligt het volgende pakje truffels in mn brievenbusdie laat ik maar ff een maandje of 2 in mn vriezer, tot de lente ofzo..
Ik ben hier gekomen puur om de naam van TS te adoreren.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Daarna toch wel even opgeruimd he? Smeerpijp.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik ben hier gekomen puur om de naam van TS te adoreren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat heeft dat nou weer voor nut?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarna toch wel even opgeruimd he? Smeerpijp.
Willyfoofoo has posted.
Zo'n kwak sperma in ons topic is toch een beetje vies he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer voor nut?Een poederbrief heb ik verstuurd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je al een mailtje naar peter gestuurd??The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sperma? Wie had het nou weer over sperma? Vieze man!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo'n kwak sperma in ons topic is toch een beetje vies he.
[..]
Een poederbrief heb ik verstuurd.
Willyfoofoo has posted.
Jij zegt dat je hier bent gekomen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sperma? Wie had het nou weer over sperma? Vieze man!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij zegt dat je hier bent gekomen!![]()
Willyfoofoo has posted.
Ik kwam in je fotoboek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sperma? Wie had het nou weer over sperma? Vieze man!![]()
quote:
Kwaliteit dit.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is mijn SFW-collectie.quote:Ben helaas de site kwijt waar ze allemaal in een bundeltje stonden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwaliteit dit.Willyfoofoo has posted.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer artistieke kontjes als je zoekt op 'eyedontnod', goed werk wel.
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wil er één van posten, maar is net weer banbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer artistieke kontjes als je zoekt op 'eyedontnod', goed werk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
De Turkse snackbar naast mijn school heeft dat spul ook altijd. Kneiterduur.quote:
Willyfoofoo has posted.
ah, ik heb t net bij de vomar gehaald. 99 centquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De Turkse snackbar naast mijn school heeft dat spul ook altijd. Kneiterduur.![]()
Ah oktober, dat valt best mee, tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, ik al sinds oktober niet en ik ga ook niet huilen
Deathlift or Die.![]()
zou jij dat leuk vinden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah oktober, dat valt best mee, toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, ik al sinds oktober niet en ik ga ook niet huilen![]()
![]()
Nee, maar zo een aantrekkelijk meisje als jij zou daar zo verandering in kunnen brengen.quote:Deathlift or Die.![]()
Ik spreid gewoon m'n benen niet voor jan en allemanquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar zo een aantrekkelijk meisje als jij zou daar zo verandering in kunnen brengen.![]()
![]()
Wel voor Truus en allevrouw?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spreid gewoon m'n benen niet voor jan en alleman
Nooit gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel voor Truus en allevrouw?![]()
![]()
quote:
Beetje verpest bij een ex en iemand de belofte gedaan 2 weken niets te doen. Mooie uitdaging voor mezelf ookquote:Classy.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spreid gewoon m'n benen niet voor jan en alleman
Deathlift or Die.![]()
Mijn haar! Nou ja vroeger.quote:C'est la vie
Wie niet?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Iedere dag, de hele dag.quote:C'est la vie
Eentje van 2 jaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk! Een kitten of?
[..]
Ethanolic.
All good things are wild and free.![]()
Jij hebt totaal geen smaak dus ik dacht ik vraag het even subtielquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het een chick with dick dat je dit vraagt ofzo? Of ben je écht homo?.
![]()
Blauwe ogen, bruin haar, mooi borsten, goed gezicht, ergens heb je wel smaak hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen smaak dus ik dacht ik vraag het even subtiel.
C'est la vie
Jij hebt zo weinig smaak dat de papillen op je tong het reeds hebben begevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen smaak dus ik dacht ik vraag het even subtiel.
.
![]()
Hebben wij ruzie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt zo weinig smaak dat de papillen op je tong het reeds hebben begeven.
![]()
Dit best wel, ze is te mannelijk for my liking. Ze ziet eruit als een dik verwend kind.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het een chick with dick dat je dit vraagt ofzo? Of ben je écht homo?![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En terecht!quote:
C'est la vie
Die.Broek.Is.Te.Fugly
C'est la vie
Dat wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
Als hij wat minder verwijfd zou zijn is het een prima esthetische adonis.C'est la vie
En als je een vent was?quote:C'est la vie
Vreemde eend in de bijt.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
No homo, maar voor die rechter z'n lijf zou ik wel tekenen om dat te hebben hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje in shape zijn, maar ik vind dit gewoon te overdreven..
En ik bedoelde de hoezo? meer als grap omdat jij dat vaak zegt![]()
![]()
echt he echt zo'n vieze anerbolen opgepompte bodybuilder zonder nek echt ene michelinmannetjequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje in shape zijn, maar ik vind dit gewoon te overdreven.Geef mij een fiets en nog een jaar, echt groot is hij niet, maar die massa en dan zo lean wordt lastig zonder externe hormonen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No homo, maar voor die rechter z'n lijf zou ik wel tekenen om dat te hebben hoor.
En ik bedoelde de hoezo? meer als grap omdat jij dat vaak zegt![]()
Wat is er toch met jou bruh?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
echt he echt zo'n vieze anerbolen opgepompte bodybuilder zonder nek echt ene michelinmannetjeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Panzer GTFO met je mooiboys plus moeilijkzonderhormonenbullshit kthx.full stops and exclamation marks![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie is het dan? Een FOK!ker ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Fijn dat zijn hoofd zo goed te zien is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwaliteit dit.Ah gelukkig, kwaliteit, dank u.quote:full stops and exclamation marks![]()
That mass en sowieso 8%, enjoy your cortisol levels. Groot worden is minder moeilijk dan echt lean blijven op zo'n gewicht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:44 schreef krioro het volgende:
Panzer GTFO met je mooiboys plus moeilijkzonderhormonenbullshit kthx.
Die gast heet Naso trouwens, Zyzz is dood.![]()
Oh ja want al je dood bent verdwijnen alle foto's van je van het internet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
That mass en sowieso 8%, enjoy your cortisol levels. Groot worden is minder moeilijk dan echt lean blijven op zo'n gewicht.
Die gast heet Naso trouwens, Zyzz is dood.![]()
Zyzz had hartaanval als ik me niet vergis?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
![]()
Mooi lichaam, ja.Why am I not surprisedquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef aight1 het volgende:
Zyzz had hartaanval als ik me niet vergis?.
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:03 schreef Maisnon het volgende:
Neem je nou die bodybuilding shit hier ook al mee naar toe, ik word er zo moe vanAll good things are wild and free.![]()
Gametype die ik laatste 2 weken alleen maar speelquote:. Heb je elke minuut een met rook gemarkeerde spot in het level waar continu care packages vallen, en voor elke seconde dat je erin staat krijg je punten, des te meer mensen van je team er tegelijk staan, des te meer punten je krijgt. En natuurlijk gewoon killen enz.
![]()
![]()
Ik heb laatst weer een keertje Perfect Dark gespeeld
Gaat allemaal wel een stuk trager dan in m'n herinnering![]()
![]()
Speel ik nu ook vaak, en dan vooral met een striker. Lekker knallen daar. Vooral ook doordat ze niet zien dat je er aan komt door die rook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gametype die ik laatste 2 weken alleen maar speel. Heb je elke minuut een met rook gemarkeerde spot in het level waar continu care packages vallen, en voor elke seconde dat je erin staat krijg je punten, des te meer mensen van je team er tegelijk staan, des te meer punten je krijgt. En natuurlijk gewoon killen enz.
Ja ik vind t ook best dope eigenlijk, maar eigen killstreaks werken daar niet he?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gametype die ik laatste 2 weken alleen maar speel. Heb je elke minuut een met rook gemarkeerde spot in het level waar continu care packages vallen, en voor elke seconde dat je erin staat krijg je punten, des te meer mensen van je team er tegelijk staan, des te meer punten je krijgt. En natuurlijk gewoon killen enz.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee die zijn uitgeschakeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik vind t ook best dope eigenlijk, maar eigen killstreaks werken daar niet he?
Ik heb een class extra voor deze, met een smoke grenade. Double winquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Speel ik nu ook vaak, en dan vooral met een striker. Lekker knallen daar. Vooral ook doordat ze niet zien dat je er aan komt door die rook.!
![]()
Oh dat is een goede.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb een class extra voor deze, met een smoke grenade. Double win!
Nog geen eens aan gedacht.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:03 schreef Maisnon het volgende:
Neem je nou die game shit hier ook al mee naar toe, ik word er zo moe van![]()
Uh, ga je gangquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik mis een Fernandes tag cloud!
![]()
OK sry must bulk dus wil geen droogheid zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gast heet Naso trouwens, Zyzz is dood.quote:
full stops and exclamation marks![]()
![]()
Deze kan jij misschien wel waarderen krioro (nouja, ook andere mensen) hele toffe dub achtige cover van een nummer van the Arcade Fire![]()
Pulp Fictionquote:Kanker lelijk lichaamquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mooi lichaam, ja.
[..]
Why am I not surprised.
Mijn telefoon is weg![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:36 schreef Maisnon het volgende:
Deze kan jij misschien wel waarderen krioro (nouja, ook andere mensen) hele toffe dub achtige cover van een nummer van the Arcade Firequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:03 schreef Maisnon het volgende:
Neem je nou die muziek shit hier ook al mee naar toe, ik word er zo moe vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Pla Kratiam Prik Thai
Kip Massaman
Kankerlekker.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Pla Kratiam Prik Thai
Kip Massaman
Kankerlekker.![]()
Hoeveel van die kip had je wel niet man, 20 kilo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Pla Kratiam Prik Thai
Kip Massaman
Kankerlekker.full stops and exclamation marks![]()
Ik spreek Thais.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
aka de Koelie Poelier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeveel van die kip had je wel niet man, 20 kilo?![]()
Niks mis met een Kentucky Thai Chicken op z'n tijd.quote:Piepersquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga nu 4 kilo vastkokende piepers schillenHollander
![]()
![]()
Livereport via TC.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga nu 4 kilo vastkokende piepers schillenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks mis met een Kentucky Thai Chicken op z'n tijd.
Ohyeah baby, let's do that shit![]()
I'm so there.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
http://tinychat.com/pieperskillen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohyeah baby, let's do that shit
C'est la vie
Er valt niet te ontkomen aan de vervelende Michel Telo
C'est la vie
Zojuist twee uur MMA gedaan, like a baws.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
hele dag testosteronpieken van al die anabolen, sta de hele dag strakquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe dan al zo druk zo vroeg sochtends?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door alle testo injecties, sta ook te springen aaargghhhh fuaarkkkkkkquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe dan al zo druk zo vroeg sochtends?Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hele dag testosteronpieken van al die anabolen, sta de hele dag strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.joewpie
![]()
GoedemorgenC'est la vie
Hey Panzer, wanneer kom je uit de kast?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:36 schreef Jajong het volgende:
Hey Panzer, wanneer kom je uit de kast?.
![]()
Ik wil dat op TV doen, man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:36 schreef Jajong het volgende:
Hey Panzer, wanneer kom je uit de kast?![]()
Een nieuwe SSX?quote:
Lol. Ja, klinkt bekend dit. Gisteren de halve AH leeg gekocht!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben Phantomesse vandaag. Vreten als een malle en er komt geen einde aan![]()
Poedersuikerwafels
Grote chocoladesuikerwafels
Reep witte chrispy chocolade
6 broodjes
4 Vissnitzels
Was te stoned om nog te gaan sporten dus dat ga ik straks maar doen, gelijk een uurtje pilates meepakken want mijn rug doet steeds pijn na buikspier oefeningen, omdat hol.
Tevens, damens en herens, ik heb een kuurtje gehaald bij de dokters assistentie welke flink pissig op me was dat ik zo lang heb gewacht. Klachten moeten nu tegen de avond aan weg zijn anders moet ik morgen weer en gaan ze verder kijken wat er aan de hand is omdat ik het best vaak heb.
Volgende keer toch maar wat eerder naar de dokter.![]()
![]()
Huh, wat was er dan aan de hand? Beterschapquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens, damens en herens, ik heb een kuurtje gehaald bij de dokters assistentie welke flink pissig op me was dat ik zo lang heb gewacht. Klachten moeten nu tegen de avond aan weg zijn anders moet ik morgen weer en gaan ze verder kijken wat er aan de hand is omdat ik het best vaak heb.
![]()
Oeeehhhh, shiney.quote:Hmmmm, heb vrijdag twee weken terug een blaasontsteking opgelopen Meestal gaan die na een paar dagen weg bij mij, dus had ik zoets van nja hiervoor hoef ik niet naar de dokter toe. Echter na bijna 2 weken was het nog steeds niet over en ik heb niet zoveel zin in een nierbekkenontsteking dus ben ik toch maar een kuur gaan halen. Ik haat antibiotica, ik haat eigenlijk alle medicijnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Huh, wat was er dan aan de hand? Beterschap![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef Phantomesse het volgende:
![]()
Ja hallo dat heel FOK! naar de dokter gaat om het minste en geringste zegt niet dat ik dat doe. Pas wanneer ik het echt nodig acht. Dit was niet vanwege de blaasontsteking maar ter preventie van erger.quote:![]()
![]()
Gaat goed, heel goed. Dan eet ik nog gezond, boterhammen. Want ook goal voor de zomer. Hate it. Ook alles opgevreten btw?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Lol. Ja, klinkt bekend dit. Gisteren de halve AH leeg gekocht!
Poedersuikerwafels
Grote chocoladesuikerwafels
Reep witte chrispy chocolade
6 broodjes
4 Vissnitzels
Was te stoned om nog te gaan sporten dus dat ga ik straks maar doen, gelijk een uurtje pilates meepakken want mijn rug doet steeds pijn na buikspier oefeningen, omdat hol.
![]()
We hebben met zijn drie een heuse vreetkick gehad waarin alles wat eetbaar was binnen 20 minuten weg was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat goed, heel goed. Dan eet ik nog gezond, boterhammen. Want ook goal voor de zomer. Hate it. Ook alles opgevreten btw?![]()
Vandaar dus mijn grote drang om straks te gaan sporten, ondanks dat de fitness nu vast bomvol zal zijn maar dat is goed want dan ben ik niet het enige aanspreekpunt.![]()
Sportschool vind ik nou echt niksquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
We hebben met zijn drie een heuse vreetkick gehad waarin alles wat eetbaar was binnen 20 minuten weg was.
Vandaar dus mijn grote drang om straks te gaan sporten, ondanks dat de fitness nu vast bomvol zal zijn maar dat is goed want dan ben ik niet het enige aanspreekpunt.Gevoel alsof je 1000 jaar bezig bent om spierpijn te krijgen en bij thaiboksen heb ik dat heul niet. Ik verga van de spierpijn omdat ik dinsdag weer beetje als een malloot heb lopen trappen en stoten
.
![]()
Ja volgens mij moet je met dat soort blaasontsteking dingen enzo wel oppassen. Voor je het weet verspreid het of wat dan ook en kan je ineens onvruchtbaar worden![]()
Daarom, dat vind ik echt niet vallen onder het minste of geringste hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgens mij moet je met dat soort blaasontsteking dingen enzo wel oppassen. Voor je het weet verspreid het of wat dan ook en kan je ineens onvruchtbaar worden.
![]()
Een joint roken voor het sporten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Was te stoned om nog te gaan sportenEven handig als je pik in een bak zwavelzuur dopen voor het neuken.
Die Survive It mode zit er echtquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:43 schreef Maisnon het volgende:
SSX![]()
zoooooo veel zin in dat volgende deel, fuck alle shooters ik wil door sneeuw glijden
uit.
wie heeft een goede slowjams voor in de slaapkamer dan.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
wie heeft een goede slowjams voor in de slaapkamer dan.
![]()
![]()
![]()
![]()
:$ :$ :$
![]()
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
En ik vind madame jeanette al heet, lawd!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
Trinidad Scorpion Butch T pepper - 1,463,700 Scoville heat units![]()
Wauwquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef Allure_ het volgende:
Niet echt official, maar nice video.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Vreetzak!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
Zelfgemaakte brownies met walnoten
Ik heb vandaag keihard gesport dus het magquote:
Ga je dit weekend weer sporten? Dan kom ik je beglurenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag keihard gesport dus het mag
Nah, dit weekend ben ik er nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga je dit weekend weer sporten? Dan kom ik je beglurenDinsdag wel weer tho!
Het is .comquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok overnieuw
tinychat.nl/thebirdssAll good things are wild and free.![]()
Deugnietje =$quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry zal me voortaan iets minder sexy kleden.Yes you are very welcome to joinquote:![]()
Oh, dat van dat ontvruchtbaar worden wist ik niet, enkel dat je dan nierbekkenontsteking krijgt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgens mij moet je met dat soort blaasontsteking dingen enzo wel oppassen. Voor je het weet verspreid het of wat dan ook en kan je ineens onvruchtbaar wordenNu ik dit weet voel ik me ook wel een klein beetje stupid.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom, dat vind ik echt niet vallen onder het minste of geringste hoor.
Ja, die gasten wilden smoken en aangezien het mijn wiet was vond ik wel dat ik even voor mocht proeven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een joint roken voor het sporten.Even handig als je pik in een bak zwavelzuur dopen voor het neuken.
![]()
![]()
HalloC'est la vie
Normaal nooit 1 starten maar vandaag wel ineens, speciaal om mij te bannen omdat ik jou gister bande. Cutequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok overnieuw
tinychat.nl/thebirdss.
![]()
You know you want toquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry, maar ik vind dat echt walgelijk. Ongekend. Als het zo moet hoeft het van mij niet meer.
.
![]()
't Is dat ik te lui ben om te painten anders had ik er wat leuks van gemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Friday the 13th guess who's playing jason(hihi snapjeum krio)
Hallo. Ik heb m'n kop kaalgeschoren en nu ben ik weer sexy.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Pics?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Jajong het volgende:
Hallo. Ik heb m'n kop kaalgeschoren en nu ben ik weer sexy.![]()
Ik mis je afrokopje nu al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Jajong het volgende:
Hallo. Ik heb m'n kop kaalgeschoren en nu ben ik weer sexy.![]()
Ik wil wel even met je cammenquote:.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Middenvoetsbeentjes kneuzen door heavy metal.
Hetzelfde Ethaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
Fijn weekend allen! Wij gaan Valkenburg/Maastricht slopen.!
Whut? Hoe danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Middenvoetsbeentjes kneuzen door heavy metal.?
Ik mag weer lopen
Gisteren op werk een zwaar ding op m'n voet gekregen, toen deed het niet zo een pijn. Vanochtend hinkelde ik door mijn huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut? Hoe dan?
Ik mag weer lopen
Oh wacht, letterlijk heavy metal dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gisteren op werk een zwaar ding op m'n voet gekregen, toen deed het niet zo een pijn. Vanochtend hinkelde ik door mijn huis.Ik snapte de link al niet tussen het kneuzen en die muziek.
Minder wel
Oeffff, dingen die op voeten vallen, zo ontzettend hatelijk. Beterschap ermee, lekker hinkelen! Onder een hete douche, dat dan weer wel. Telefoon al geregeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gisteren op werk een zwaar ding op m'n voet gekregen, toen deed het niet zo een pijn. Vanochtend hinkelde ik door mijn huis.![]()
Over hete douches gesproken, m'n ketel is gemaakt
Douchen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeffff, dingen die op voeten vallen, zo ontzettend hatelijk. Beterschap ermee, lekker hinkelen! Onder een hete douche, dat dan weer wel. Telefoon al geregeld?
Nee nog niet, moet nog wat formulieren invullen voor die contractovername.
Over telefonen gesproken, check de jouwe.Welke terug in de beschaafde wereld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:34 schreef Juminelle het volgende:
Over hete douches gesproken, m'n ketel is gemaakt
Aaah ok, en ja, de werking wordt flink verminderd ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Douchen.
Nee nog niet, moet nog wat formulieren invullen voor die contractovername.
Over telefonen gesproken, check de jouwe.
[..]
Welke terug in de beschaafde wereld.![]()
Goedemorgen aightquote:! Hoe ging dat gesprek laatst trouwens waar je een portfolio voor moest maken? Of was dat voor stage?
Yess was voor stage, en ze vonden m'n niveau niet goed genoeg, maar dat lag meer aan m'n school dan aan mijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goedemorgen aight! Hoe ging dat gesprek laatst trouwens waar je een portfolio voor moest maken? Of was dat voor stage?
![]()
.
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef Maisnon het volgende:
ik zie meteen allemaal Inholland scenario's voor memaar nodig me dan niet uit en geef me geen valse hoop door te zeggen dat m'n CV erg goed was ditdat
Mensen hebben vaak de drang dergelijke dingen te doen bij mensen en ze dan een week te laten wachten op kutnieuws terwijl ze het al de dag erna wisten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU/E studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jamaar nodig me dan niet uit en geef me geen valse hoop door te zeggen dat m'n CV erg goed was ditdat
Kut voor je main!
Lekkerrrrrr!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:34 schreef Juminelle het volgende:
Over hete douches gesproken, m'n ketel is gemaakt![]()
Ach, dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah ok, en ja, de werking wordt flink verminderd ja.Nog steeds fucked up, sorry dat ik ze niet in hun smoel heb gerochelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jamaar nodig me dan niet uit en geef me geen valse hoop door te zeggen dat m'n CV erg goed was ditdat
Nee, precies. Gewoon zwanger worden!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach, dat mag de pret niet drukken.![]()
![]()
TU studentenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jamaar nodig me dan niet uit en geef me geen valse hoop door te zeggen dat m'n CV erg goed was ditdat
Portfolio
Wat doe je voor opleiding![]()
Een toekomst, who needs it.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, precies. Gewoon zwanger worden!
Mensen zijn kutquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak de drang dergelijke dingen te doen bij mensen en ze dan een week te laten wachten op kutnieuws terwijl ze het al de dag erna wisten.Kut voor je main!
.
Haha ja zo'n rochel moet wel goed groen zijn, anders is het de moeite niet meer waard hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds fucked up, sorry dat ik ze niet in hun smoel heb gerochelt.hbo bouwkundequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TU studenten
Portfolio
Wat doe je voor opleidingI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Bouwkunde, dat is toch die studie die je opleidt om de slaafjes van architecten te worden? Zonder enige creatieve vrijheid?
Tenminste dat zeggen die (2) mensen die ik ken en die dat gestudeerd hebben.
Ja wel als je stopt na je HBO, maar daarom ga ik nog master doen, zodat ik m'n eigen slaafjes kan hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Jajong het volgende:
Bouwkunde, dat is toch die studie die je opleidt om de slaafjes van architecten te worden? Zonder enige creatieve vrijheid?
Tenminste dat zeggen die (2) mensen die ik ken en die dat gestudeerd hebben.
.
Als je WO Bouwkunde doet heb je ook niet altijd veel creatieve vrijheid, dat ligt aan de richting die je doet en die zijn behoorlijk uiteenlopend. Je hebt zelfs een soort vastgoed richting
Tevens deze foto![]()
![]()
Hoe da fuck kom jij aan mijn baby foto's?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef Maisnon het volgende:
Als je WO Bouwkunde doet heb je ook niet altijd veel creatieve vrijheid, dat ligt aan de richting die je doet en die zijn behoorlijk uitlopend. Je hebt zelfs een soort vastgoed richting
Tevens deze foto
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef Maisnon het volgende:
Als je WO Bouwkunde doet heb je ook niet altijd veel creatieve vrijheid, dat ligt aan de richting die je doet en die zijn behoorlijk uiteenlopend. Je hebt zelfs een soort vastgoed richting
Tevens deze foto
[ afbeelding ]
Babies! Ik moet bezwangerd worden.quote:![]()
Damn, de zon schijnt, alles! Ikheb zoveel zin in de zomer!
Droomde vannacht wel dat het sneeuwde, dat vond ik een beetje eng. Wat wordt daar over gezegd op tv? Gaan we serieus de winter overslaan ja?Alweer bijna voorjaar.
![]()
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef Phantomesse het volgende:
Babies! Ik moet bezwangerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NichtjesIk ben verliefd
Ik ga de zon tegemoet komen. Ray Ban's op mijn waffel, ik was zo van, swek.
Vrede uit.
Watquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Babies! Ik moet bezwangerd worden.
[..]soms denk ik bij jou echt wtf maar dan niet positief
![]()
![]()
![]()
Mijn zusje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Nicht en nichtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NichtjesIk ben verliefd
Ik ben ook verliefd.
SWACHER. P'z!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga de zon tegemoet komen. Ray Ban's op mijn waffel, ik was zo van, swek.
Vrede uit.![]()
Dit serieus nemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Watsoms denk ik bij jou echt wtf maar dan niet positief
Wauw.
Pic van je.. laatmaarquote:
Mooi meisje.![]()
Zij lijkt echt ziek veel op jou! Leuk meisje wel.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Maar tis wel een bitch. Ze had laatst een meisje uit haar klas een bloedneus gestompt omdat ze een potlood had afgepakt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het leuke aan kleine kinderen is dat je hen alles wijs kan maken en het nog goed geloven ook. Zo vaak met mijn kleine neefjes en nichtjes gedold, echt leuk is dat.
Feyenoord Rotterdam![]()
En terecht, zou ik ook gedaan hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maar tis wel een bitch. Ze had laatst een meisje uit haar klas een bloedneus gestompt omdat ze een potlood had afgepakt.Feyenoord Rotterdam![]()
Nice. Ah, de basisschool. Prikpennen in mensen steken zonder er voor opgepakt te worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maar tis wel een bitch. Ze had laatst een meisje uit haar klas een bloedneus gestompt omdat ze een potlood had afgepakt.![]()
![]()
Wees blij, die kan later prima voor zichzelf opkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maar tis wel een bitch. Ze had laatst een meisje uit haar klas een bloedneus gestompt omdat ze een potlood had afgepakt.C'est la vie
Die serie is echt niet bedoeld voor kinderen lijkt het wel.quote:C'est la vie
Ik geef d'r nog een jaar of 10quote:.
Aight, even doormailen naar m'n moeder, kan dit wel waarderen denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik word echt te vrolijk van dit nummer. Zomergevoel.
![]()
Ik las ik geef haar over een jaar of 10.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef d'r nog een jaar of 10.
C'est la vie
Aight, dit is zo'n track voor onderweg in de tram ofzo als je in gedachtes verzonken bent. Thanksquote:.
![]()
Ik zou aan de paddo's gaan vanavond maar gezien Svenno jarig is leek ons dat toch niet zo'n strak plan, straks komt er opeens onverwacts visite ofzo.
Zondag of volgende week ergens gaan we er dus zwáár aan.![]()
Een jaar of 10 voordat...? Ik vraag het maar even voordat ik je op kom zoeken en vermoorden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef d'r nog een jaar of 10.
[..]
Aight, even doormailen naar m'n moeder, kan dit wel waarderen denk ik.
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een jaar of 10 voordat...? Ik vraag het maar even voordat ik je op kom zoeken en vermoorden.![]()
HELL TO DA FUCKING NEEEUUUUUUWWWWWWWW. Gelijk boos op hem geworden en hem een contactverbod op mijn nichtje gegven. Van MIJ
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........![]()
HELL TO DA FUCKING NEEEUUUUUUWWWWWWWW. Gelijk boos op hem geworden en hem een contactverbod op mijn nichtje gegven. Van MIJ
.
Hij is is al binnen geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........![]()
![]()
He Jum.quote:Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
Wil je wat genetisch materiaal? 100 euro per mm.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Zullen wij eens half molukse half persians gaan producerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NichtjesIk ben verliefd
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: