Ik voel je pijn, mijn telefoon is onlangs gestolenquote:
Om half 6 in de ochtendquote:Op woensdag 11 januari 2012 05:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, mijn telefoon is onlangs gestolen [ afbeelding ]
Anyway, ben nu gewoon klaarwakker. Ik ga hardlopen, fuck it
Sorry dat ik zo stil was hoor, viel de hele tijdin slaap maar heb je nog wel je zien spacen op je oordopjes plug.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenker dat was heavyNouja ik heb iig geen hoofdpijn terwijl ik amper heb gedronken
ja berequote:
ik zag je wel berenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Welke sportschool gaat ze? En wanneer ga je me nou es vertellen welk dorp je hier woont?
hardcore van je, je hebt ze niet nodigquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo stil was hoor, viel de hele tijdin slaap maar heb je nog wel je zien spacen op je oordopjes plug.
Ik ga straks ook weer ff sporten, echter niemand wilt mee.
Hoe lang heb je uiteindelijk zitten spacen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenker dat was heavyNouja ik heb iig geen hoofdpijn terwijl ik amper heb gedronken
Phantomesse die rond die tijd in slaap valt, iets klopt hier niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo stil was hoor, viel de hele tijdin slaap maar heb je nog wel je zien spacen op je oordopjes plug.
Het is wel handig om iemand bij me te hebben om mee te lullen wanneer anderen mij als praatpaal zien. Als een autist voor me uit staren met oordopjes in vind ik ook zo asociaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hardcore van je, je hebt ze niet nodig
Ken gebeurenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uh, tot een uurtje of 2quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe lang heb je uiteindelijk zitten spacen?
Voelde ook erg onnatuurlijk, moet ik zeggen. Vooral dat ik om 6 uur alweer wakker werd en niet in slaap kon vallen meer, gelukkig had ik nog een halve joint in de asba liggen dus eerst beneden mijn uitgehongerde lichaam voorzien van eiwitten (en koolhydraten, lol), jointgerookt en weer in slaap gevallen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Phantomesse die rond die tijd in slaap valt, iets klopt hier niet.
Elke dag is niet goed joh. Neem gewoon een baantje overdag oidquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voelde ook erg onnatuurlijk, moet ik zeggen. Vooral dat ik om 6 uur alweer wakker werd en niet in slaap kon vallen meer, gelukkig had ik nog een halve joint in de asba liggen dus eerst beneden mijn uitgehongerde lichaam voorzien van eiwitten (en koolhydraten, lol), jointgerookt en weer in slaap gevallen.
Ik ga gewoon elke dag sporten aankomende tijd, dat is goed voor mijn ritme.
Nee in de avond werken vind ik chiller, bij al mijn 9 tot 5 baantjes had ik geen fuck meer aan mijn dag. Je kunt niet ff iets halen in de stad, mijn bank is dicht buiten die uren om, en ik ben te gaar om daarna nog te gaan sporten. Moet straks ook werken, na sporten lekker douchen daar, iets eten in de stad en dan door zu arbeit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Elke dag is niet goed joh. Neem gewoon een baantje overdag oid
quote:
Ik zou sowieso minstens 2 rustdagen inlassen per week.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga gewoon elke dag sporten aankomende tijd, dat is goed voor mijn ritme.
Je komt er toch voor jezelf? Ik ben altijd autistisch & asociaal in mijn eentje bezig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is wel handig om iemand bij me te hebben om mee te lullen wanneer anderen mij als praatpaal zien. Als een autist voor me uit staren met oordopjes in vind ik ook zo asociaal.
Lekkerrrrrr. Mijn intense verkoudheid ook bijna.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]lol.
Whaaaaaaaaaaaaaa, mijn blaasontsteking is bijna weg! Geen bloed meer, of iig geen zichtbaar bloed. Pijntjes nog wel maarrrrrrrrrr het is bijna weg.
Geen trainingbuddy?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt er toch voor jezelf? Ik ben altijd autistisch & asociaal in mijn eentje bezig.
Geen vaste, er lopen wel genoeg anderen rond die me wel eens spotten en mijn brada is er ook steeds vaker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr. Mijn intense verkoudheid ook bijna.\
[..]
Geen trainingbuddy?
Joh, weekend.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou sowieso minstens 2 rustdagen inlassen per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |