Wel voor Truus en allevrouw?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spreid gewoon m'n benen niet voor jan en alleman
Nooit gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel voor Truus en allevrouw?
quote:
Beetje verpest bij een ex en iemand de belofte gedaan 2 weken niets te doen. Mooie uitdaging voor mezelf ookquote:
Classy.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spreid gewoon m'n benen niet voor jan en alleman
Mijn haar! Nou ja vroeger.quote:
Wie niet?quote:
Iedere dag, de hele dag.quote:
Eentje van 2 jaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk! Een kitten of?
[..]
Ethanolic.
Jij hebt totaal geen smaak dus ik dacht ik vraag het even subtielquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het een chick with dick dat je dit vraagt ofzo? Of ben je écht homo?
Blauwe ogen, bruin haar, mooi borsten, goed gezicht, ergens heb je wel smaak hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen smaak dus ik dacht ik vraag het even subtiel.
Jij hebt zo weinig smaak dat de papillen op je tong het reeds hebben begevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen smaak dus ik dacht ik vraag het even subtiel.
Hebben wij ruzie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt zo weinig smaak dat de papillen op je tong het reeds hebben begeven.
Dit best wel, ze is te mannelijk for my liking. Ze ziet eruit als een dik verwend kind.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het een chick with dick dat je dit vraagt ofzo? Of ben je écht homo?
quote:
En terecht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |