SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 1% gewijzigd door Chocolatebear op 11-01-2012 21:28:23 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ga een weekschema maken met oefeningen.
Dinsdag en woensdag sporten, donderdag pauze, vrijdag weer sporten, zaterdag yes/no/maybe, if not > maandag. Nu de oefeningen...
Even excellen.![]()
![]()
HaiC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Laat maar horen what is what.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:32 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens ga ik straks tóch maar gewoon naar de dokter, ondanks dat het niet meer bloed. Krijg toch een 'onderbuik gevoel' (ha-ha).The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou, ik krijg gewoon een kuur en dat is dat. Ah en een preek over het liefst veilige seks, if not dan tenminste even plassen en douchen erna, van voren naar achter vegen en niet te koud kleden. Die laatste is nonrelevant, i.m.o.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat maar horen what is what.Hai, gefeliciteerd (nog).quote:![]()
![]()
Dank je wel.quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dude, waarom niet eerder naar huisarts dan?quote:
Tevens al die mensen die doen alsof het een fucking soa is, zo naar.Omdat peer.![]()
Antibiotica.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou, ik krijg gewoon een kuur en dat is dat. Ah en een preek over het liefst veilige seks, if not dan tenminste even plassen en douchen erna, van voren naar achter vegen en niet te koud kleden. Die laatste is nonrelevant, i.m.o.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet ik!quote:Waarom denk je dat ik zo lang wacht.
Liever dat het normaal over gaat maar gezien die bacterien al 2 weken de tijd hebben gehad om zch te vermenigvuldigen in mijn lichaam, kan het niet lang meer duren voor ze bij mijn nieren zijn.
Aan de andere hand, ik ga vragen om een antibiotica die gelijk mijn neus even aanpakt.![]()
Moa, dat valt mee lol. Mja, het is wel iets wat je van seks krijgt, e. hjecoeleolalaola bactierie ofzo. Heb het best vaak daardoor gekregen, eerst lekker (kont)seksen en dan opeens een blaasontsteking hebben. No me gusta.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dude, waarom niet eerder naar huisarts dan?
Tevens al die mensen die doen alsof het een fucking soa is, zo naar.
Zwakke lichaamsonderdelen horen niet thuis in koppige mensen.![]()
![]()
Jullie zijn stil, ik ga jullie verlaten, ik moet even de reddende engel uithangen door middel van mijn matties te tetra hydro cannabiliseren. Daarna laat ik me afzetten bij de sportschool, ga ik een uur trainen om daarna weer heerlijk lekker te smoken en dan maar hopen dat het wat wordt op mijn werk.![]()
Allen, 1 fijne dag gewenst!![]()
Liever AB dan een nierbekkenontsteking inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Weet ik!Waarom denk je dat ik zo lang wacht.
Liever dat het normaal over gaat maar gezien die bacterien al 2 weken de tijd hebben gehad om zch te vermenigvuldigen in mijn lichaam, kan het niet lang meer duren voor ze bij mijn nieren zijn.
Aan de andere hand, ik ga vragen om een antibiotica die gelijk mijn neus even aanpakt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Precies, maar het liefst geen van beiden dus, vandaar mijn omgang met de urgentie van dingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Liever AB dan een nierbekkenontsteking inderdaad.![]()
En precies de ochtend na mijn tripavontuur ligt het volgende pakje truffels in mn brievenbusdie laat ik maar ff een maandje of 2 in mn vriezer, tot de lente ofzo..
![]()
Goed idee wel, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga een weekschema maken met oefeningen.
Dinsdag en woensdag sporten, donderdag pauze, vrijdag weer sporten, zaterdag yes/no/maybe, if not > maandag. Nu de oefeningen...
Even excellen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Stuur maar door.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
En precies de ochtend na mijn tripavontuur ligt het volgende pakje truffels in mn brievenbusdie laat ik maar ff een maandje of 2 in mn vriezer, tot de lente ofzo..
Ik ben hier gekomen puur om de naam van TS te adoreren.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Daarna toch wel even opgeruimd he? Smeerpijp.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik ben hier gekomen puur om de naam van TS te adoreren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: