http://www.speurders.nl/o(...)8-3-7-100917408.htmlquote:Land
Nederland
Model
A8
Bouwjaar
1995
Brandstof
Lpg g3
Kilometerstand
247721 km.
Basiskleur
Grijs
Deuren
4
Conditie
Niet bekend
Vermogen
230 pk.
Versnellingstype: Automaat
Aantal deuren: 4
Gewicht: 1684 kg
Cylinderinhoud: 3697 cc
APK datum: 21-07-2012
BTW/Marge: Marge
Bijzonderheden
Bijzonder netto auto in top conditie. LET OP G3 installatie. Lichte schade aan de bumper links achter, voor de rest 100% tip top
Optielijst
boordcomputer
houtafwerking interieur
ABS
stuurbekrachtiging
airco
led. stuurw+versn. pook
el. ram. en centr. deurv.
aluminium carrosserie
mistlampen voor
alarm-systeem
tiptronic-uitvoering
hoofdst. voor en achter
toerenteller
warmtewerend glas
getint warmtewerend glas
buitentemperatuurmeter
dubbele airbag
startblokkering
buitensp. elektr. + verw.
ASR
stoelen in hoogte verst.
verstelbaar stuur
ruitensproeiers verwarmb.
lichtmetalen velgen 16"
EBD
EDS
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hoeveel heeft hij gelopen? Het kan ook zijn dat er teveel olie in de verbrandingskamer komt...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een slee uit '83 op gasheb even geGoogled maar die aanslag zou wijzen op slechte kwaliteit benzine (rijdt op gas en tank altijd 'wit' gas dus dat is goed spul) of slechte olie. Nou is de olie recentelijk vervangen maar ik zal 'm eens peilen.
Dan kies ik toch voor belastingvrij en dieselquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja wat is goedkoop... LPG en belastingvrije kleine auto's misschien
Daarom kies ik op dit moment niet voor een mooie oude amerikaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef Freezer het volgende:
Maar zo'n mooie oude amerikaan op diesel zie je niet zo veel.
Dan zou het de koppakking moeten zijn, komt er waarschijnlijk ook witte rook uit je uitlaat, en zit er sludge in je oliedop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb trouwens even zitten lezen op internet maar ik denk dat ik de koelvloeistof ook eens in de gaten ga houden. Witte aanslag zou ook op KVS kunnen duiden.
Rook alleen als 'ie koud is. Of komt dat door het gas? Ik ga zo eens het KVS bekijken en de oliedop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan zou het de koppakking moeten zijn, komt er waarschijnlijk ook witte rook uit je uitlaat, en zit er sludge in je oliedop.
Welke kleur? Roken doet elke auto, dat maakt an sich niet heel veel uit. Wat voor installatie heb je erin liggen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Rook alleen als 'ie koud is. Of komt dat door het gas? Ik ga zo eens het KVS bekijken en de oliedop.
De vorige eigenaar gebruikte hem ook voor woon-werkverkeer dus ik denk dat 'ie genoeg achter de kiezen heeftquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef L0we het volgende:
Dat kan goed door het gas komen ja, mijn gasbak rookte ook wel wat.
Ontsteking kan vernieuwd zijn, maar als het ontstekingsmoment verkeerd is loopt hij ook niet goed. Ik zou gewoon een paar maanden lekker gaan rijden, zo'n oude bak met zo weinig kilometers zal waarschijnlijk een stuk lekkerder gaan rijden na een paar duizend kilometer
Als hij dat opslurpt merk je dat rap zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb trouwens even zitten lezen op internet maar ik denk dat ik de koelvloeistof ook eens in de gaten ga houden. Witte aanslag zou ook op KVS kunnen duiden.
Dan moet je een nieuwe kopen, en geen klassieker gaan rijdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb godverdomme helemaal geen zin in nog een project, ik heb dit ding gekocht om te rijden.
Wat L0we zegt: ga eerst eens een poosie rijden met je nieuwe pitten en kijk wat er gebeurt. Trek over een weekje of 2 de pitten er eens uit om te checken, en hou de boel een beetje in de peiling.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is gewoon witte rook, en net wat ik zei, alleen 's ochtends als het koud is en als de motor ook koud is. Ontsteking is net helemaal vernieuwd, al zat er op de oude bougies (heeeele oude bougies) een complete witte berg met troep. Gister is het gas nog afgesteld. Het is trouwens een injectieblok.
Zou hem best willen rijdenquote:
Hij zal vast fijn rijden. Voordeel is dat je dan de plompe buitenkant niet ziet.quote:
dan liever zo'n "Japanner"quote:
kan je m weer in de blubber parkerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:19 schreef densmee het volgende:
dinsdag een niksan terrano bekijken (voor de baas)
vandaag weer kopje onder gezeten zo erg dat ik via het raam naar buiten moest, de deuren gingen niet meer openquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je m weer in de blubber parkeren
lekker, die regen maakt goeie drapquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef densmee het volgende:
[..]
vandaag weer kopje onder gezeten zo erg dat ik via het raam naar buiten moest, de deuren gingen niet meer open![]()
40 cm graven voor het sleepoog
jep en sommige stukken zijn geploegd vorig jaar en sommige gefreesd, en alles is gras dus geen verschil te zienquote:
Dat matcht niet echt met mekaar he?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De vorige eigenaar gebruikte hem ook voor woon-werkverkeer dus ik denk dat 'ie genoeg achter de kiezen heeftal zaten er banden op van 10 jaar oud met nog 4mm profiel. Ik zal vanavond aan mijn opa vragen of er veel aan de ontsteking kan worden afgesteld. Hij loopt iig al een stuk beter.
Ik denk dat dat 'plompe' ding je nog heel erg verbaasd op je neus kan doen kijken bij het verkeerslichtquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij zal vast fijn rijden. Voordeel is dat je dan de plompe buitenkant niet ziet.
Wat voor "Japanner"?quote:
Is wel aan te komen hoor, zul je een weekie of 2 geduld moeten hebben, maar dan laat je ze toch over komen? Toko's zat die wekelijks een blik vol zooi over de grote plas slepenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom levert bridgestone geen dueler a/t's in NL? Heb ik een band kapot, moet ik een nieuwe zeker in de US gaan halen of meteen een hele set kopen van een ander type?
Ja, en woon-werk ook nogquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat matcht niet echt met mekaar he?. Banden verslijt je in hooguit 100.000 km, dat houdt in dat hij in het gunstigste geval 5000 km per jaar heeft gereden. Das nie veel
Witte zooi duidt op een te arm mengsel. Maar wat SD al zei; rijdt eerst ff een korte tijd met deze bougies en controleer ze dan nogmaals. Zulke oude bougies zijn natuurlijk niet meer te vertrouwen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is gewoon witte rook, en net wat ik zei, alleen 's ochtends als het koud is en als de motor ook koud is. Ontsteking is net helemaal vernieuwd, al zat er op de oude bougies (heeeele oude bougies) een complete witte berg met troep. Gister is het gas nog afgesteld. Het is trouwens een injectieblok.
Ik ga volgende week dat weekend wel een keer weer verder. De oude waren dus zoals linksonder maar dan nog ietsje erger.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Witte zooi duidt op een te arm mengsel. Maar wat SD al zei; rijdt eerst ff een korte tijd met deze bougies en controleer ze dan nogmaals. Zulke oude bougies zijn natuurlijk niet meer te vertrouwen.
Het beste is om ze te demonteren nadat de motor gelopen heeft (en warm, dus 20 min gereden), dan moeten ze koffiebruin zijn,
Let op, ze zijn wel heet.
Als je de auto warm weg hebt gezet zou ik hem eerst even lekker een paar uurtjes af laten koelen. Zo'n blok blijft langer warm dan je denkt...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:46 schreef daNpy het volgende:
Het beste is om ze te demonteren nadat de motor gelopen heeft (en warm, dus 20 min gereden), dan moeten ze koffiebruin zijn,
Let op, ze zijn wel heet.
Jouw poezen doen aan darts?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef Anne het volgende:
Ik zit dit filmpje te kijken:
Staan beide poesjes naast me, te zoeken en terug te mauwen![]()
.
Ja, op het Vmbo was het ook al zo'n rotjongquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat ben ik blij dat 'ie FKTWK2703 nogwat weg is zeg
Jij blij dat je er vroegtijdig vanaf getrapt werd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, op het Vmbo was het ook al zo'n rotjong
Ik vond dat altijd een hele sympathieke en leuke gast om hier in de SC te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat ben ik blij dat 'ie FKTWK2703 nogwat weg is zeg
Wie? En waarom weg?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd een hele sympathieke en leuke gast om hier in de SC te hebben.
fkqhrtis23eadinges.quote:
ja het is maar een stihl he, die hou ik met mijn pink nog wel stilquote:
Geen studieschuld is niet genoeg voor een ouwe Lotus, daar moet je minstens een postcodekanjer voor binnenharkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef powerflux het volgende:
nieuwe liefde.
http://cpcms.autoscout24.(...)&soB=brand_id&soL=10
ooooh, waarom heb ik toch die studieschuld..
zie ook mijn ninja-edit. ik ben me er echt van bewustquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen studieschuld is niet genoeg voor een ouwe Lotus, daar moet je minstens een postcodekanjer voor binnenharken
Typisch, de plaatjes doen het niet in het groot. Dat zegt genoeg over de auto zelf.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef powerflux het volgende:
nieuwe liefde.
[ afbeelding ]
http://cpcms.autoscout24.(...)&soB=brand_id&soL=10
ooooh, waarom heb ik toch die studieschuld..
*ja, ik 'val' op technisch aparte (tot onmogelijke) auto's
tip: adblocker uitzetten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Typisch, de plaatjes doen het niet in het groot. Dat zegt genoeg over de auto zelf.
Damn, wat maak jij bizarre uren...!quote:
quote:
Valt wel mee toch? 19.30 begonnen, en om 07.15 reed ik de poort weer uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Damn, wat maak jij bizarre uren...!
misschien niet extreem lang, maar wel slopende uren....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? 19.30 begonnen, en om 07.15 reed ik de poort weer uit
Valt wel mee; in de nacht heb je een stuk minder stress, je kunt op de weg redelijk uitspoken wat je wilt, straatje keren op normaliter tering drukke provinciale wegen, midden op kruisingen een kwartiertje stil gaan staan om iets te fiksen, over fietspaden en pleinen rijden, tegen het verkeer in staan, mensen via de verkeerde kant van rotonde's laten rijden.. kan allemaal 's nachtsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
misschien niet extreem lang, maar wel slopende uren....
petje af dat je dat trekt...
's Nachts werken is inderdaad best tof.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind in de nachten werken best goed te doen, heb ik altijd al gehad..
En je ritme is naar de tering. Ik meen dat ooit is aangetoond dat veel nachtwerk leidt tot een slechtere gezondheid...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef Sounddragon het volgende:
En het betaalt ook nog eens goed; als ik een volle maand in de nacht zou zitten heb ik zomaar 1100¤ netto extra, en dan hebben we het nog niet eens over de overuurtjes
Ernstig groot nadeel: ik zie het vrouwtje veel te weinig, en als we wél samen zijn, is het maar heel effe, en is er geen tijd om te relaxen ofzo.. zij komt thuis, eten, half uurtje zitten, en dan moet ik weg, en als ik thuiskom, komt zij net haar mandje uit en moet ze weg.. dat zuigt.. daarom deed ik het om de week.. anders is het niet grappig meer
Minder tijd voor gezeur aan je harses!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ernstig groot nadeel: ik zie het vrouwtje veel te weinig, en als we wél samen zijn, is het maar heel effe, en is er geen tijd om te relaxen ofzo.. zij komt thuis, eten, half uurtje zitten, en dan moet ik weg, en als ik thuiskom, komt zij net haar mandje uit en moet ze weg.. dat zuigt.. daarom deed ik het om de week.. anders is het niet grappig meer
Mogguhquote:
Het elke keer omschakelen zuigt idd; Maar het lange weekend maakt weer veel goed.. eigenlijk werken ze daar heel gek; je maakt vier nachten, alleen heb je dan niet genoeg uren, want 4 keer 8 uur is maar 32.. wat doen ze nou; dan hadden ze verzonnen dat je op maandagochtend begint, tot een uurtje of 12.. dan ga je naar huis, paar uurtjes slapen/rusten, en dan ga je in de avond beginnen met je nachtdiensten.. 4 dagen lang, en dan vrijdag een slaapdag, net als ik nu heb.. dan kreeg je de laatste 4 uur cadeau van de zaak om aan je 40 uur te komen.. echt te debiel om te vertellen, want door die maandag was je de halve week qua energie achter de feiten aan aan het rennenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
En je ritme is naar de tering. Ik meen dat ooit is aangetoond dat veel nachtwerk leidt tot een slechtere gezondheid...
Als je zo over je chickie denkt wordt het tijd voor een inruilaktiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Minder tijd voor gezeur aan je harses!
je bevalt dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef Anne het volgende:
Ik had verwacht dat je mee ging praten. *gniffel*
quote:
Anne wordt huisvrouw.. en gekluisd aan huis:')quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:26 schreef Anne het volgende:
En nog een, en nog een, en nog een, en nog een. Totdat we gaan verhuizen.
Te vroeg gejuicht: omdat ik nu weer werk ben ik niet meer voor zo'n 50% afgekeurd, maar voor slechts 0,83%. Maar het is zwaar en ik vrees dat als ik op mezelf ga wonen ik het niet (meer) volhoud. Nu heb ik gevraagd of ik dan weer terug kan naar de oude situatie en dan voor ±50% afgekeurd kan worden. Het antwoord kwam vandaag. Het kan niet. Oftewel: door mijn best te doen snijd ik mezelf in de vingers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:59 schreef 2cv het volgende:
Vrijdag de 13e vandaag. Nog niks van gemerkt.
Nieuwe thermoskan en een soort van wok?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
Geen vrijdag de 13e voor mij, eerder pakjesdag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen sleutelen dus
Hij is vandaag naar huis gekomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:37 schreef lipje het volgende:
[..]
[..]
Anne wordt huisvrouw.. en gekluisd aan huis:')
Hoest met Ger? gaat ie alweer iets beter?
Dikke brulpijp jong!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
nieuwe voorruit met spoiler voor de Twin, en een nieuwe roffel![]()
[ afbeelding ]
That sucks big time kerel.. en als je nu weer stopt met werken dan? dan blijft die 0,weinig procent gewoon staan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht: omdat ik nu weer werk ben ik niet meer voor zo'n 50% afgekeurd, maar voor slechts 0,83%. Maar het is zwaar en ik vrees dat als ik op mezelf ga wonen ik het niet (meer) volhoud. Nu heb ik gevraagd of ik dan weer terug kan naar de oude situatie en dan voor ±50% afgekeurd kan worden. Het antwoord kwam vandaag. Het kan niet. Oftewel: door mijn best te doen snijd ik mezelf in de vingers.
Het UWV is natuurlijk nooit een fan van betalen, maar als je aannemelijk kunt maken dat dit écht niet gaat werken, kun je misschien je huidige baan à la vrijwilligerswerk-met-behoud-van gaan doen, kun je misschien wat minder uren maken, of je werkgever kan er wat bij sponsoren op de een of andere manier voor de uren die je wél werkt, dan blijft het voor iedereen een beetje leuk, en is bij jou de druk een beetje van de ketel, maar er blijft wel motivatie om te gaan werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef 2cv het volgende:
Ik heb geen idee. Ik denk dat ik maar eens met m'n baas moet overleggen en het UWV. Of bezwaar maken.
Zo'n leovince had ik ook. Zit daar ook zo'n dB killer in? Bij mij niet namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
nieuwe voorruit met spoiler voor de Twin, en een nieuwe roffel![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik gewoon lekker op zoek gaan naar iets wat beter past en vol te houden is als dat kan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef 2cv het volgende:
M'n werkgever heeft al laten weten niet aan deeltijdwerken te doen. En die krijgt overigens ook al 'sponsorgeld' omdat hij mij aangenomen heeft.
Jep, zit een uitneembare killer in, ik heb al vaker Leo's gehoord op Twins, en dat klinkt heel erg lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n leovince had ik ook. Zit daar ook zo'n dB killer in? Bij mij niet namelijk.
Was standaard niet al te luid helaas. Had die V2 wel beter willen horen
Is deeltijdwerk geen wettelijk recht tegenwoordig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef 2cv het volgende:
M'n werkgever heeft al laten weten niet aan deeltijdwerken te doen. En die krijgt overigens ook al 'sponsorgeld' omdat hij mij aangenomen heeft.
Met zoveel kms valt er weinig te ruilenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je zo over je chickie denkt wordt het tijd voor een inruilaktie
Nah. Dat is te kort door de bocht. Ik ken die man langer dan vandaag. En ik vind m'n werk leuk, dus wil ik het niet graag opgeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon lekker op zoek gaan naar iets wat beter past en vol te houden is als dat kan.
Als die kerel niet een beetje flexibel met werknemers met een serieuze beperking om wenst te gaan is het een flapdrol, en heeft ie je ws domweg aangenomen omdat je lekker goedkoop bent, en boeit het hem verder geen reet, zolang je niet zeurt en je werk maar doet..
Pas als je minimaal een jaar ofzo bij je werkgever werkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is deeltijdwerk geen wettelijk recht tegenwoordig?
Filmpje gezien ja, klinkt wel lekker. een twin mag veel herrie maken wat mij betreftquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, zit een uitneembare killer in, ik heb al vaker Leo's gehoord op Twins, en dat klinkt heel erg lekker![]()
En zoniet, is hij zo weer pleite, maar ik denk dat het wel goed komt, ik wil juist iets minder herrie als ik nu heb.. filmpje gecheckt wat ik postte?
Op wat voor brommer had jij hem zitten dan?
Is ze al 50+?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met zoveel kms valt er weinig te ruilen
Dat zei je er niet bij; je gaf alleen aan dat de beste man niet flexibel is tov jouw beperkingen, en dan zeg ik: voor jezelf kiezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:17 schreef 2cv het volgende:
Nah. Dat is te kort door de bocht. Ik ken die man langer dan vandaag. En ik vind m'n werk leuk, dus wil ik het niet graag opgeven.
Ik heb geen idee, voor zover ik weet zijn alle Leovince uitlaten met E-keur, dus lijkt het me allemaal hetzelfde. Morgen ga ik hem erop knutselen, dan weten we hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Filmpje gezien ja, klinkt wel lekker. een twin mag veel herrie maken wat mij betreft![]()
Onder die Suzuki SV650 die ik had zat zo'n leo. Maar dat was import uit spanje, misschien dat ze daar andere type uitlaten eronder schroeven.
Ik werk in de metaal: lassen, zagen, boren, tappen, buigen, monteren, beetje draaien, heel klein beetje frezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ze al 50+?![]()
[..]
Dat zei je er niet bij; je gaf alleen aan dat de beste man niet flexibel is tov jouw beperkingen, en dan zeg ik: voor jezelf kiezen![]()
Ik begrijp dat je werk je wel lief is, maar dat mag- en moet natuurlijk niet ten koste van jezelf gaan, dan is het gewoon een beetje te hoog gegrepen. (ik heb overigens geen flauw benul wat je doet qua werk)
Da's redelijk heftig werk in jouw conditie of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik werk in de metaal: lassen, zagen, boren, tappen, buigen, monteren, beetje draaien, heel klein beetje frezen.
Klets niet.. is redelijk stevig werk; fysiek heb je wel hulpmiddelen, maar we hebben het over hoge temperaturen, teringherrie, rook, gassen, warmte, stof.. niet bepaald een gezonde werkomgeving met licht werkquote:
Welkom in Nederland waar het huidige kabinet en ook het vorige kabinet het liefste zien dat je jezelf doodwerkt. Succes ermee, je best doen loont nog altijd niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:03 schreef 2cv het volgende:
Te vroeg gejuicht: omdat ik nu weer werk ben ik niet meer voor zo'n 50% afgekeurd, maar voor slechts 0,83%. Maar het is zwaar en ik vrees dat als ik op mezelf ga wonen ik het niet (meer) volhoud. Nu heb ik gevraagd of ik dan weer terug kan naar de oude situatie en dan voor ±50% afgekeurd kan worden. Het antwoord kwam vandaag. Het kan niet. Oftewel: door mijn best te doen snijd ik mezelf in de vingers.
In wat voor auto zit de bewuste plug ? De plug zoals je die in een BX vindt, vind je ook in een AX, ZX, oude Berlingo, oude XM, enzovoorts.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Weeh, kreeg mijn sigarettenaanstekerplug niet lekker vervangen. Weer eens iets unieks van PSA, natuurlijk. Morgen maar langs de sloop. Die nieuwe (uitgeboorde en gesloopte) plug beschouwen we maar als leergeld
Nou, door 40 uur per week te werken i.p.v. 20 uur per wek heb ik anders wel 15% meer loon ontvangen tot nu toequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Welkom in Nederland waar het huidige kabinet en ook het vorige kabinet het liefste zien dat je jezelf doodwerkt. Succes ermee, je best doen loont nog altijd niet.
eerst koffiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:57 schreef densmee het volgende:
Een goede morgen, vandaag weer boompjes afknippen
Je hebt helemaal gelijk. Als je lange trips gaat maken wil je die takkeherrie niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb geen idee, voor zover ik weet zijn alle Leovince uitlaten met E-keur, dus lijkt het me allemaal hetzelfde. Morgen ga ik hem erop knutselen, dan weten we het
Effe kijken of ik ook nog de tijd heb om even op diezelfde plek hetzelfde kunstje uit te halen om een filmpje te maken, dan kunnen we vergelijken. Alleen effe een inbussie meeslepen om de run met- en zonder killer te doen![]()
Ik vind het geluid ook niet echt té, maar ik heb graag de keus om veel of weinig herrie te maken, en de Laser had geen DB-killer, dus gewoon altijd pestherrie, en als je anderhalf uur snelweg gaat deon, is het best een hoop extra herrie, en dat hoeft van mij ook weer nietAls je lekker binnendoor rijdt is het best lekker, maar boven de 100 heeft 'ie best een grote smoel
net als Bojo met zijn stuiterbak en knetterpijp naar de Ring. Bij aankomst was ie doof, en zaten al zijn ribben door elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Als je lange trips gaat maken wil je die takkeherrie niet.
In de stad wel, dan horen ze je tenminste aankomen
psiesjh, al is dat 'horen aankomen' ook maar betrekkelijk, je moet wel lùisteren om te horen, net als dat men moet kijken om te kunnen zienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Als je lange trips gaat maken wil je die takkeherrie niet.
In de stad wel, dan horen ze je tenminste aankomen
dat, trouwensquote:
Op de mijne staat de volgende E-keur:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb geen idee, voor zover ik weet zijn alle Leovince uitlaten met E-keur, dus lijkt het me allemaal hetzelfde.
dalijk misschien effe, net even een nieuwe achterband laten omleggen, zometeen wat lampjes van de cockpit vervangen, remblokken voor even vervangen en de nieuwe voorruit erop zetten, en dan issie weer nieuwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gassen dan, het is heerlijk weer
stond op de Laser ook, en de Leo is ook stout zonder killer, en die ligt er uiteraard al uit, duhquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Op de mijne staat de volgende E-keur:
"not for road use".
Holy shit, ik dacht dat die boot op een zandbank was gelopen maar wel rechtop stond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Zo zijn reddingsboten natuurlijk ook niet nuttig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook lekker met bijna 4300 man aan boord
Thanks!quote:
Misschien bij Heerde op het motorcrossterrein?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:22 schreef daNpy het volgende:
Vandaag een hoop offroad jeeps e.d. op de A50 van Zwolle ri. Apeldoorn trouwens. Een of ander evenement?
Een baby kneuzerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:41 schreef densmee het volgende:
vandaag deze aangeschaft
[ afbeelding ]
2e hands via marktplaats in putten
Ruige sex?quote:
daar zal hij ook wel voor geschikt zijn, ik ga hem toch voornamelijk voor takken gebruiken bij mensen in de achtertuinquote:
Nicequote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
Oud vs. nieuw;
[ afbeelding ]
Nieuw en wat meer profiel![]()
[ afbeelding ]
oude ruit;
[ afbeelding ]
Nieuwe ruit spoiler laag;
[ afbeelding ]
Nieuwe ruit spoiler hoog;
[ afbeelding ]
Filmpjuhs![]()
Dat idee had ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:18 schreef densmee het volgende:
[..]
daar zal hij ook wel voor geschikt zijn, ik ga hem toch voornamelijk voor takken gebruiken bij mensen in de achtertuin
Mwah, dit is effe een beetje revven in de garage, ben toen ik klaar was even een paar keer de straat op en neer geragd, en volgens Anne is 'ie harder als de Laser als de killer eruit is.. hij klinkt volgens mij voornamelijk een stuk voller en dikker als de Laserquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nicezeker zonder killer. Valt me nog mee dat verschil eigenlijk.
Ha, waar in Putten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:41 schreef densmee het volgende:
vandaag deze aangeschaft
[ afbeelding ]
2e hands via marktplaats in putten
Aan de zeedijk, dichtbij de a28 en dichtbij de brug naar de polderquote:
met een Jeepquote:
Gisteren heeft een jeep de burgerbak van extra krassen in de lak voorzienquote:Op zondag 15 januari 2012 10:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Bah, in de uitlaat zeker? *ziet die ene foto voor zich*
En goedemorgen!
Maar dan vang je centjesquote:Op zondag 15 januari 2012 10:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Gisteren heeft een jeep de burgerbak van extra krassen in de lak voorzien
En IDEM!
de meeste krasjes zijn er afgeveegd, maar ik zie nog wel wat krassen in de bumper. De Jeep had een mooie ingedeukte plastic bumperquote:Op zondag 15 januari 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dan vang je centjes!
Kut heurkost weer tijd, geld (hopelijk hou je er juist iets aan over) en gedoe.
stilstaan zodat iemand anders erop kan rijdenquote:Op zondag 15 januari 2012 11:06 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
SD: Dikke uitlaat![]()
sLipje: Burgerbakwat doe je nu?
Wij gaan een ritje op de motor makenquote:Op zondag 15 januari 2012 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een heerlijk weer zeg. Gelukkig mag ik weer de hele dag achter de pc zitten.
quote:
Hey maarrehh.. je weet wat voor auto het was, dus ik neem aan dat de boel vergoed gaat worden.. toch ??quote:Op zondag 15 januari 2012 11:40 schreef lipje het volgende:
[..]
stilstaan zodat iemand anders erop kan rijden
jajajaja..quote:Op zondag 15 januari 2012 13:38 schreef Anne het volgende:
[..].
Hij staat weer gemiddeld op 8.6.
Dit was toen ik gisteren stil (!) stond, bij het tankstation.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Kijk maar naar de tijd en de scherpte van de foto, kuttekop. En nou hap ik niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:04 schreef Paladijn het volgende:
Nog even over die boot he?
Kapitein Costa: Rots stond niet op de kaart
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woeps! Sorry!Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
formuliertjes zijn ingevuld.. maar kost wel weer een hoop tijd en geregelquote:Op zondag 15 januari 2012 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hey maarrehh.. je weet wat voor auto het was, dus ik neem aan dat de boel vergoed gaat worden.. toch ??
Dat is ook weer zo, maar beter als een parkeerschade bij de supermarkt zonder afzenderquote:Op zondag 15 januari 2012 14:24 schreef lipje het volgende:
[..]
formuliertjes zijn ingevuld.. maar kost wel weer een hoop tijd en geregel
In de recycle container mikken op de gemeentewerfquote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Duvel het volgende:
Hé, ik heb een oud Speedtouch 716 modem op zolder gevonden. Kan je daar nog iets leuks mee (behalve amusante destructie)?
Het is een Complot, ze willen je aan t tanken hebben!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit was toen ik gisteren stil (!) stond, bij het tankstation.
Dat valt onder amusante destructie, toch?quote:
de volgende keer schrijven hem opquote:
Beetje gas moet kunnenquote:
Waarom?quote:
Yeah, vond ik ook welquote:
quote:
V-twins rulequote:Op zondag 15 januari 2012 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]dat klinkt goed zeg!
* BaraCuda gaat marktplaats kijken voor africa twins
En hoe denk je over een Super Tenere?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
V-twins rule![]()
Twins zijn redelijk prijzig, en best groot; als je niet zo groot bent kun je ook prima uit de voeten met een Transalp, die zijn een stuk betaalbaarder
Da's een Yamahaquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En hoe denk je over een Super Tenere?
Hmm dacht dat de super een twee cilinder was. Maar jij bent de pro hier dus ik geloof jequote:Op zondag 15 januari 2012 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een Yamaha![]()
Leuke brommert, maar ééncilinder, da's niet al te comfortabel op langere stukken op hogere snelheidNog nooit op gereden trouwens, wel even op gezeten op de beurs afgelopen jaar, maar ik vind hem een beetje ielig aandoen
"niet zo groot"... Moet je 2m+ zijn om op een Twin te passen?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Twins zijn redelijk prijzig, en best groot; als je niet zo groot bent kun je ook prima uit de voeten met een Transalp, die zijn een stuk betaalbaarder
Neuh, dat niet, ik ken ook dames die op een AT rijden, maar die zijn meestal wel een beetje bovengemiddeld qua postuur.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
"niet zo groot"... Moet je 2m+ zijn om op een Twin te passen?
Neuh, maar ik vroeg me gewoon af wat wel of niet groot is. Als ik motor zou gaan rijden, zou dat zijn om te forensen denk ik, en dan zou ik een BMW kopen of zo.quote:
ben je al 50 geweest?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vroeg me gewoon af wat wel of niet groot is. Als ik motor zou gaan rijden, zou dat zijn om te forensen denk ik, en dan zou ik een BMW kopen of zo.
Tegen die tijd zal het wel worden. Ik ben over de helft inmiddels.quote:
Mwoah, zo'n 800'je is zo slecht nog niet. die lompe 1200's is wel een beetje ouwelullig idd, buiten het feit dat ze kotslelijk zijnquote:
ik weet niet hoe het zit met die 800, maar ik hoef geen cruisecontrol, verwarmd zadel, chesterfield zitting, meedraaiende koplamp en dergelijkequote:Op zondag 15 januari 2012 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n 800'je is zo slecht nog niet. die lompe 1200's is wel een beetje ouwelullig idd, buiten het feit dat ze kotslelijk zijn
dat had ik al op mijn belse wallarooquote:Op zondag 15 januari 2012 22:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een tijdje cruisecontrol gehad.
http://link.marktplaats.nl/520716451quote:Op zondag 15 januari 2012 22:46 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het zit met die 800, maar ik hoef geen cruisecontrol, verwarmd zadel, chesterfield zitting, meedraaiende koplamp en dergelijke
aaaaaaaaaargh [ogen sluit]quote:
*pets*quote:
Dat hoor je mij dan ook niet ontkennen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:20 schreef Anne het volgende:
Jij bent anders ook maar een oude lul, Duvel.
Tegenover mij.
Flitskasten? Of camera's als bewaking van een spitsstrook? Ik ben er niet zo lang geleden nog geweest, maar het viel mij niet op (en ik heb nog geen post uit Leeuwarden).quote:Op maandag 16 januari 2012 10:22 schreef Sounddragon het volgende:
Weet er per ongeluk iemand waarom er langs de A50 (veluwe) zo hersenloos debiel veel camera's langs de weg staan? Ik rijd er nu weer langs, en elke keer vraag ik me weer af waarom
Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja... Het zelfde bij het eind van de a12 in Den Haag. Daar staat ook om de 100 meter een camera...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:22 schreef Sounddragon het volgende:
Weet er per ongeluk iemand waarom er langs de A50 (veluwe) zo hersenloos debiel veel camera's langs de weg staan? Ik rijd er nu weer langs, en elke keer vraag ik me weer af waarom
Flitskasten zijn het niet, op de A50 ligt wel een spitsstrook geloof ik, maar op de A12 niet...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Flitskasten? Of camera's als bewaking van een spitsstrook? Ik ben er niet zo lang geleden nog geweest, maar het viel mij niet op (en ik heb nog geen post uit Leeuwarden).
Laatste stuk A12 is wel erg druk, misschien dat ze daarom wat meer bewaking hebben?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:27 schreef L0we het volgende:
[..]
Flitskasten zijn het niet, op de A50 ligt wel een spitsstrook geloof ik, maar op de A12 niet...
nee, pure gluurkassies, links, rechts, middenberm, maximaal om de 200 meter ofzo, ze kunnen met de ene camera de andere zien, en het is midden op de freakin' veluwe.. bij den haag snap ik wel, daar sterft het van de VIP's, maar hier spot je hooguit een wild zwijnquote:Op maandag 16 januari 2012 10:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Flitskasten? Of camera's als bewaking van een spitsstrook? Ik ben er niet zo lang geleden nog geweest, maar het viel mij niet op (en ik heb nog geen post uit Leeuwarden).
En poema'squote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, pure gluurkassies, links, rechts, middenberm, maximaal om de 200 meter ofzo, ze kunnen met de ene camera de andere zien, en het midden op de freakin' veluwe.. bij den haag snap ik wel, daar sterft het van de VIP's, maar hier spot je hooguit een wild zwijn
En hertjes. Maar als je wild op de weg spot, kun je tenminste wat kruizen zetten.quote:
Dan leg je toch een lus?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
Het kan ook nog zijn om voertuigen te tellen?
Misschien korte afstand vanwege mogelijke mist? Kun je RWS niet mailen?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, pure gluurkassies, links, rechts, middenberm, maximaal om de 200 meter ofzo, ze kunnen met de ene camera de andere zien, en het is midden op de freakin' veluwe.. bij den haag snap ik wel, daar sterft het van de VIP's, maar hier spot je hooguit een wild zwijn
Dat hoeft niet om de 200 meter. Mijn kenteken wisselt niet zo vaak.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze willen ook nog graag even je kenteken hebben.
Raar. De zon schijnt, strakblauwe lucht, lekker fris weertje. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef Anne het volgende:
Mijn collega moppert via de mail tegen me dat het vandaag de meest depressieve dag van het jaar is.
En het jaar is pas net begonnen.
*wegklikt*
Ik ook niet!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Raar. De zon schijnt, strakblauwe lucht, lekker fris weertje. Ik zie het probleem niet.
quote:
Ik wil eerst nog ff het idee dat het echt winter is, met vorst, ijs en sneeuw en zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Al hunker ik wel naar de zomer! Da's ook beter voor mijn humeur.
Sneeuw hebben we al gehadquote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog ff het idee dat het echt winter is, met vorst, ijs en sneeuw en zo.
Ben bang dat dat er niet meer van gaat komen helaas..quote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog ff het idee dat het echt winter is, met vorst, ijs en sneeuw en zo.
Wat? Wanneer? Wij alleen hagel...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Sneeuw hebben we al gehad. En vanochtend zat er ijs op mijn ramen.
Ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Ben bang dat dat er niet meer van gaat komen helaas..
Mooi!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Ben bang dat dat er niet meer van gaat komen helaas..
Of een oud bankpasje?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Anne het volgende:
Ik moet trouwens wel een fatsoenlijke nieuwe krabber. Want mijn blauwe schijf valt bijna uit elkaar.
Da's wel een voordeel, want mijn achterlicht is stuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het wordt trouwens al sneller licht 's ochtends en later donker 's avonds. Ideaal.
Hoe moeilijk kan het zijn om een lampje te vervangen of een unit te wisselen?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel, want mijn achterlicht is stuk.
Is draadbreuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om een lampje te vervangen of een unit te wisselen?
De pasjes zijn er al doorheen gekrabt inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of een oud bankpasje?
Ik heb een mooie voor de volgende OP trouwens.
Da's klote. Heb ik gelukkig alleen bij de achteruitrijdlichten. En dat is niet verplicht.quote:
Op een fiets ook niet, gelukkig.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's klote. Heb ik gelukkig alleen bij de achteruitrijdlichten. En dat is niet verplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |