http://www.speurders.nl/o(...)8-3-7-100917408.htmlquote:Land
Nederland
Model
A8
Bouwjaar
1995
Brandstof
Lpg g3
Kilometerstand
247721 km.
Basiskleur
Grijs
Deuren
4
Conditie
Niet bekend
Vermogen
230 pk.
Versnellingstype: Automaat
Aantal deuren: 4
Gewicht: 1684 kg
Cylinderinhoud: 3697 cc
APK datum: 21-07-2012
BTW/Marge: Marge
Bijzonderheden
Bijzonder netto auto in top conditie. LET OP G3 installatie. Lichte schade aan de bumper links achter, voor de rest 100% tip top
Optielijst
boordcomputer
houtafwerking interieur
ABS
stuurbekrachtiging
airco
led. stuurw+versn. pook
el. ram. en centr. deurv.
aluminium carrosserie
mistlampen voor
alarm-systeem
tiptronic-uitvoering
hoofdst. voor en achter
toerenteller
warmtewerend glas
getint warmtewerend glas
buitentemperatuurmeter
dubbele airbag
startblokkering
buitensp. elektr. + verw.
ASR
stoelen in hoogte verst.
verstelbaar stuur
ruitensproeiers verwarmb.
lichtmetalen velgen 16"
EBD
EDS
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hoeveel heeft hij gelopen? Het kan ook zijn dat er teveel olie in de verbrandingskamer komt...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een slee uit '83 op gasheb even geGoogled maar die aanslag zou wijzen op slechte kwaliteit benzine (rijdt op gas en tank altijd 'wit' gas dus dat is goed spul) of slechte olie. Nou is de olie recentelijk vervangen maar ik zal 'm eens peilen.
Dan kies ik toch voor belastingvrij en dieselquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja wat is goedkoop... LPG en belastingvrije kleine auto's misschien
Daarom kies ik op dit moment niet voor een mooie oude amerikaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef Freezer het volgende:
Maar zo'n mooie oude amerikaan op diesel zie je niet zo veel.
Dan zou het de koppakking moeten zijn, komt er waarschijnlijk ook witte rook uit je uitlaat, en zit er sludge in je oliedop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb trouwens even zitten lezen op internet maar ik denk dat ik de koelvloeistof ook eens in de gaten ga houden. Witte aanslag zou ook op KVS kunnen duiden.
Rook alleen als 'ie koud is. Of komt dat door het gas? Ik ga zo eens het KVS bekijken en de oliedop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan zou het de koppakking moeten zijn, komt er waarschijnlijk ook witte rook uit je uitlaat, en zit er sludge in je oliedop.
Welke kleur? Roken doet elke auto, dat maakt an sich niet heel veel uit. Wat voor installatie heb je erin liggen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Rook alleen als 'ie koud is. Of komt dat door het gas? Ik ga zo eens het KVS bekijken en de oliedop.
De vorige eigenaar gebruikte hem ook voor woon-werkverkeer dus ik denk dat 'ie genoeg achter de kiezen heeftquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef L0we het volgende:
Dat kan goed door het gas komen ja, mijn gasbak rookte ook wel wat.
Ontsteking kan vernieuwd zijn, maar als het ontstekingsmoment verkeerd is loopt hij ook niet goed. Ik zou gewoon een paar maanden lekker gaan rijden, zo'n oude bak met zo weinig kilometers zal waarschijnlijk een stuk lekkerder gaan rijden na een paar duizend kilometer
Als hij dat opslurpt merk je dat rap zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb trouwens even zitten lezen op internet maar ik denk dat ik de koelvloeistof ook eens in de gaten ga houden. Witte aanslag zou ook op KVS kunnen duiden.
Dan moet je een nieuwe kopen, en geen klassieker gaan rijdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb godverdomme helemaal geen zin in nog een project, ik heb dit ding gekocht om te rijden.
Wat L0we zegt: ga eerst eens een poosie rijden met je nieuwe pitten en kijk wat er gebeurt. Trek over een weekje of 2 de pitten er eens uit om te checken, en hou de boel een beetje in de peiling.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is gewoon witte rook, en net wat ik zei, alleen 's ochtends als het koud is en als de motor ook koud is. Ontsteking is net helemaal vernieuwd, al zat er op de oude bougies (heeeele oude bougies) een complete witte berg met troep. Gister is het gas nog afgesteld. Het is trouwens een injectieblok.
Zou hem best willen rijdenquote:
Hij zal vast fijn rijden. Voordeel is dat je dan de plompe buitenkant niet ziet.quote:
dan liever zo'n "Japanner"quote:
kan je m weer in de blubber parkerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:19 schreef densmee het volgende:
dinsdag een niksan terrano bekijken (voor de baas)
vandaag weer kopje onder gezeten zo erg dat ik via het raam naar buiten moest, de deuren gingen niet meer openquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je m weer in de blubber parkeren
lekker, die regen maakt goeie drapquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef densmee het volgende:
[..]
vandaag weer kopje onder gezeten zo erg dat ik via het raam naar buiten moest, de deuren gingen niet meer open![]()
40 cm graven voor het sleepoog
jep en sommige stukken zijn geploegd vorig jaar en sommige gefreesd, en alles is gras dus geen verschil te zienquote:
Dat matcht niet echt met mekaar he?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De vorige eigenaar gebruikte hem ook voor woon-werkverkeer dus ik denk dat 'ie genoeg achter de kiezen heeftal zaten er banden op van 10 jaar oud met nog 4mm profiel. Ik zal vanavond aan mijn opa vragen of er veel aan de ontsteking kan worden afgesteld. Hij loopt iig al een stuk beter.
Ik denk dat dat 'plompe' ding je nog heel erg verbaasd op je neus kan doen kijken bij het verkeerslichtquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij zal vast fijn rijden. Voordeel is dat je dan de plompe buitenkant niet ziet.
Wat voor "Japanner"?quote:
Is wel aan te komen hoor, zul je een weekie of 2 geduld moeten hebben, maar dan laat je ze toch over komen? Toko's zat die wekelijks een blik vol zooi over de grote plas slepenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom levert bridgestone geen dueler a/t's in NL? Heb ik een band kapot, moet ik een nieuwe zeker in de US gaan halen of meteen een hele set kopen van een ander type?
Ja, en woon-werk ook nogquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat matcht niet echt met mekaar he?. Banden verslijt je in hooguit 100.000 km, dat houdt in dat hij in het gunstigste geval 5000 km per jaar heeft gereden. Das nie veel
Witte zooi duidt op een te arm mengsel. Maar wat SD al zei; rijdt eerst ff een korte tijd met deze bougies en controleer ze dan nogmaals. Zulke oude bougies zijn natuurlijk niet meer te vertrouwen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is gewoon witte rook, en net wat ik zei, alleen 's ochtends als het koud is en als de motor ook koud is. Ontsteking is net helemaal vernieuwd, al zat er op de oude bougies (heeeele oude bougies) een complete witte berg met troep. Gister is het gas nog afgesteld. Het is trouwens een injectieblok.
Ik ga volgende week dat weekend wel een keer weer verder. De oude waren dus zoals linksonder maar dan nog ietsje erger.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Witte zooi duidt op een te arm mengsel. Maar wat SD al zei; rijdt eerst ff een korte tijd met deze bougies en controleer ze dan nogmaals. Zulke oude bougies zijn natuurlijk niet meer te vertrouwen.
Het beste is om ze te demonteren nadat de motor gelopen heeft (en warm, dus 20 min gereden), dan moeten ze koffiebruin zijn,
Let op, ze zijn wel heet.
Als je de auto warm weg hebt gezet zou ik hem eerst even lekker een paar uurtjes af laten koelen. Zo'n blok blijft langer warm dan je denkt...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:46 schreef daNpy het volgende:
Het beste is om ze te demonteren nadat de motor gelopen heeft (en warm, dus 20 min gereden), dan moeten ze koffiebruin zijn,
Let op, ze zijn wel heet.
Jouw poezen doen aan darts?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef Anne het volgende:
Ik zit dit filmpje te kijken:
Staan beide poesjes naast me, te zoeken en terug te mauwen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |