Ik liet de door ons uitgezochte gordijnen zien:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Toen we bij het huis aankwamen bleken de twee uiterst vriendelijke Polen aan het werk te zijn. De coating zelf zat er nog niet in. Volgens de Polen kosten de voorbereidende werkzaamheden de meeste tijd; de coating zelf hebben ze zo gedaan. Het viel me op dat ze heel netjes te werk gaan om de muren en de trap niet te beschadigen. Ik mocht even binnenwandelen om te kijken en foto's te maken. Zo zag de vloer in de woonkamer eruit:
De witte veeg is de plek van de scheur die gevuld is. (De scheur was trouwens niet groter geworden.) Ik heb goed gekeken naar de vloer zelf en die zag er aardig egaal uit, voor zover ik dat in kon schatten. En als de kleur zo was gebleven had ik het ook prima gevonden.
Onze slaapkamer:
Nou ja, goed, de definitieve vloerkleur viel dus jammer genoeg nog niet te zien. Wel is het leuk om iets van het proces mee te maken. Op de foto hieronder zie je trouwens het epoxyspul zelf. Je kunt zien dat de coating lichter is dan het spul dat er al op zit en ook warmer van kleur.
Toen we er kwamen was de hovenier bovendien flink bezig in de voortuin. Het grondwerk in de achtertuin had hij al af.
Man, wat ben ik er blij mee!
De stenen waren er ookal. Op de eerste foto is de donkergrijze variant te zien, op de tweede de lichtgrijze:
Zo donkergrijs is die eerste dus helemaal niet! Ik zou een ieder die stenen uit gaat zoeken op het hart willen drukken om héél goed te vragen wat er allemaal kan gebeuren met de kleur van de stenen. Wij hebben de koppelstones uitgezocht door in de modeltuin rond te lopen en klaarblijkelijk waren die stenen erg nat en daarom donkerder van kleur. Dit pakt dus iets anders uit dan gepland, maar stiekem ben ik er wel blij mee.
En dit is de terrastegel:
Ik ben ineens ontzettend misselijk van de ontlading. Jemig, wat is er een last van me afgevallen! Het komt gewoon goed, het wordt mooi!
Die hebben helaas vertraging opgelopen:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ook, ik ook!
Ik kwam nog foto's van de gordijnen tegen. Woonkamer, kleine en niet grote staal (ik weet alleen niet 100% zeker meer of we deze kleur hadden gekozen):
Ivans kamer (een soort velours, dezelfde stof in alle slaapkamers):
Lena's kamer:
Onze slaapkamer:
Rolgordijnen op zolder:
Plissé-gordijnen voor de keuken in 2 delen, een van de onderste twee kleuren:
Ik was tuinmeubels aan het bekijken:quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ja hoor, word ik nét door Scheltinga gebeld dat een deel van de gordijnen niet op tijd af is! Het gaat om de gordijnen voor de schuifpui in de woonkamer, de gordijnen in Lena's kamer en de zolderrolgordijnen. Die laatste boeien me niet zo, maar Lena's kamer niet kunnen verduisteren is wel heel vervelend, en ik heb ook weinig zin om te koop te zitten in de woonkamer. Ze kijkt even of ze leengordijnen kan regelen.
Ik was er al bang voor...
quote:
En we hadden het over het toffe appartement van miss_sly: het nieuwe appartement van het_fokschaap en miss_slyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
Deze is voor mij gemaakt:
Of gewoon deze:
En als je het oppakt is het waarschijnlijk gewoon een licht stuk plastic.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef RanTheMan het volgende:
persoonlijk vind ik 1000 euro voor een tuinstoel een beetje gortig
ik blijf je dan ff in de gaten houden, want cool is het wel, maar ja te duur, want wil er dan uiteraard 2quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als je het oppakt is het waarschijnlijk gewoon een licht stuk plastic?
Wat mij betreft ook te duur, hoor, maar wie weet kom ik zo via zijwegen uit op iets goedkopers in eenzelfde stijl. En anders laat ik wel iets van hout maken.
Vanwege te licht dus niet geschikt voor ons winderige dakterrasquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als je het oppakt is het waarschijnlijk gewoon een licht stuk plastic.
Wat mij betreft ook te duur, hoor, maar wie weet kom ik zo via zijwegen uit op iets goedkopers in eenzelfde stijl. En anders laat ik wel iets van hout maken.
verhuizen, denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef Z het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen als het allemaal klaar is?
Promoveren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef Z het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen als het allemaal klaar is?
500 euro:quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik blijf je dan ff in de gaten houden, want cool is het wel, maar ja te duur, want wil er dan uiteraard 2
het lijkt wel een uit de kluiten gewassen poquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
500 euro:
[ afbeelding ]
Nog steeds duur, natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef lily het volgende:
[..]
het lijkt wel een uit de kluiten gewassen po
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |