Welkom jongeman !quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef sage-noko het volgende:
Ik ben 18 en haat mijn generatie, het enigste wat ze doen is gamen en stoned worden. Dat je geniet van je leven is niet erg, maar dat je niks wil bereiken en leeft met de dag, daar erger ik me aan. Klagen maar geen behoefte aan informatie tonen. Plus de meeste jongeren van mijn leeftijd zijn hopeloos, ze praten nog steeds over dat ze elke dag een andere meisje hebben gepakt, hoe groot hun penis is en drinken overmatig bier. Ze hebben geen respect voor hun lichaam, en roken zich kapot. Mensen die fitnessen / trainen zijn maf volgens hun. Verder heeft de jongere generatie geen goeie jeugd gehad (Dragonball Z, Biker Mice From Mars, Cartoon Network) Dus hebben ze geen goed gevoel ontwikkeld voor bepaalde emoties. Dragonball Z heeft me daar veel over geleerd. Verder is de muziek van deze generatie troep. Het zit vol met gecomputerizeerde bla. Mensen kijken me raar aan als ik zeg dat ik Hip-Hop en Rock luister. Vooral als ik zeg dat ik Electrische gitaar speel.
Danku, ik draag veel wijsheid. Ik geloof dat informatie een mens vormt zoals ze willen zijn, goed zijn in wat je interesseert en leuk vinden wat je doet en doen wat je leuk vind, daar gaat het mij om. Maar ik probeer niemand te imponeren met mijn geavanceerde woordkeuze. Ik probeer alleen volwassen over te komen, zodat ik serieus word genomenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welkom jongeman !
Je klinkt behoorlijk wijs voor je leeftijd
Wie is Goku ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef sage-noko het volgende:
En toen ik mijn broertje Goku zag nadoen op televisie, kreeg ik tranen uit mijn ogen.
Ik neem je serieus, maar ik was verbaasd over je postquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:19 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Danku, ik draag veel wijsheid. Ik geloof dat informatie een mens vormt zoals ze willen zijn, goed zijn in wat je interesseert en leuk vinden wat je doet en doen wat je leuk vind, daar gaat het mij om. Maar ik probeer niemand te imponeren met mijn geavanceerde woordkeuze. Ik probeer alleen volwassen over te komen, zodat ik serieus word genomen
Dat was het hoofdfiguur uit een Animeserie, bedacht door Akira Toriyama. Het ging meer over vechten enz, maar de gebeurtenissen zijn toe te passen op de dagelijkse realiteit. Het leerde mij nooit op te geven, en te vechten voor wat ik belangerijk vind. Verder was Dragonball een van de redenen waarom ik mijn lichaam zo gedefinieerd wou hebben zoals hun.quote:
Op een positieve manier?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik neem je serieus, maar ik was verbaasd over je post
Dankuwel. Ik moest dit gewoon echt even kwijt, want natuurlijk word ik omringd met mensen van mijn leeftijd, en daar kan je dit echt niet kwijt. Dus bedankt voor het lezen van mijn verhaaltjequote:
Ik moest Googelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Dat was het hoofdfiguur uit een Animeserie, bedacht door Akira Toriyama. Het ging meer over vechten enz, maar de gebeurtenissen zijn toe te passen op de dagelijkse realiteit. Het leerde mij nooit op te geven, en te vechten voor wat ik belangerijk vind. Verder was Dragonball een van de redenen waarom ik mijn lichaam zo gedefinieerd wou hebben zoals hun.
Denk het ook wel, maar ik denk niet dat je zin hebt om dit nu te gaan kijken. Maar het is het wel waard, het blijft wel een stoere serie, maar er zit veel emotie achter, het inspireerde me belachelijk veel. Ik krijg heel snel kippenvel als ik dit kijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest Googelen![]()
Maar ik had het gevonden
[ afbeelding ]
http://dragonball.wikia.com/wiki/Goku
Ik weet daar dus echt helemaal niks van, ik heb er ook niks mee, maar dat zal
wel de ''generatiekloof'' zijn
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:24 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Dankuwel. Ik moest dit gewoon echt even kwijt, want natuurlijk word ik omringd met mensen van mijn leeftijd, en daar kan je dit echt niet kwijt. Dus bedankt voor het lezen van mijn verhaaltje
Is prima, ik heb morgen ook school. Dus moet nu ook richting bed, bedankt voor het luisteren! Trusten FANNvanhetlaatsteuurquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Kom gewoon wat vaker langs dan, iedereen is welkom hoor, maar nu ga ik wel slapen
ben tenslotte geen 18 meer![]()
Trusten sage-noko![]()
Wat lief en wat lang al.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Zelf heb ik een kat die gek op dozen is, er moet dan ook ten minste één doos op de grond aanwezig zijn liggen slingeren.
Overigens is het niet eens mijn kat maar die van de buren op de hoek.
Hij moet zijn stekkie delen met 2 reusachtige bakbeesten(honden dus) en hij kan daar geen rustig plekje vinden. Iedere dag als ik thuis kom zit hij op de kliko me op te wachten, en dat nu bijna 10 jaren.
Dat zijn nu de kleine leuke dingetjes...
Ik taai ook af. Trusten mensen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:28 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Is prima, ik heb morgen ook school. Dus moet nu ook richting bed, bedankt voor het luisteren! Trusten FANNvanhetlaatsteuur
Veel plezier morgen op school.quote:
Ja, jij ook he.quote:
Ik heb destijds als verrassing nog een levensgroot DragonballZ figuur op de muur van mijn jongste geschildert.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest Googelen![]()
Maar ik had het gevonden
[ afbeelding ]
http://dragonball.wikia.com/wiki/Goku
Ik weet daar dus echt helemaal niks van, ik heb er ook niks mee, maar dat zal
wel de ''generatiekloof'' zijn
Ah dat is echt lief! Ik zou je voor altijd dankbaar zijn als dat mij overkwam.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb destijds als verrassing nog een levensgroot DragonballZ figuur op de muur van mijn jongste geschildert.
Hij was helemaal gelukkig toen ie uit school kwam
Ah........ dat is liefquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb destijds als verrassing nog een levensgroot DragonballZ figuur op de muur van mijn jongste geschildert.
Hij was helemaal gelukkig toen ie uit school kwam
nah......quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:24 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ah dat is echt lief! Ik zou je voor altijd dankbaar zijn als dat mij overkwam.
Ik ga even checken en evt. aanpassenquote:
Het fhf forum is meer voor mensen die het financieel even moeilijk hebben maar vragen mag altijd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah......ik krijg bijna zin om me aan te bieden om het voor je te doen
![]()
maar dat doe ik niet want daar heb ik echt geen tijd voor en op dit moment ook
de rust niet voor ...... maar...... er bestaat een topic waar je misschien zoiets kan
vragen FOK!kers helpen FOK!kers
Dank je voor het aanpassenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even checken en evt. aanpassen
Als iemand een nieuw deel aanmaakt: nummertje hoeft niet aangepast te worden, gaat vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |