Fernandez krijgt geen nieuw contract en je hebt toch dubbele bezetting nodig. Dus Janmaat en Leerdam zouden het dan gewoon moeten gaan uitvechten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk trouwens dat Leerdam op rechtsback ook niks minder is dan die Janmaat. Lijkt mij beetje nutteloze aankoop die gast. Leerdam functioneert uitstekend, zowel verdedigend als wanneer hij bijsluit met het middenveld.
Een bazenmiddenveld hebben we nu. Vormer ipv El Ahmadi is in mijn ogen geen verbetering (alleen financieel is het waarschijnlijk beter)quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Is van Geel trouwens al om de tafel geweest met Bakkal? Volgend seizoen Vormer, Clasie, Bakkel, zou toch wel een bazenmiddenveld zijn hoor.
Leerdam is gewoon een geweldig vastbijtertje. Die heb je keihard nodig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:09 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind Leerdam dit seizoen voor t eerst mee kunnen in het eerste, voorgaande seizoenen was echt rond de 70-80% van zijn balhandelingen balverlies, nu mag hij van mij wel in de basis, maar ik zie m zeker niet als onmisbaar nee
Komt uit onze eigen jeugdopleiding.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
Leerdam is op meerdere posities inzetbaar. Aangezien Swerts en Fernandez ook vertrekken lijkt een rechtsback me wel een prioriteit. Of dat nu die Janmaat moet worden weet ik niet.
Sowieso foute naam in Rotterdam en hij flirt met die joden
Ik vind Leerdam ook een leuke en nuttige speler, maar ik vrees dat ie in het Feyenoord waar de club naar toe wil eerder een ideale stand-in is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fernandez krijgt geen nieuw contract en je hebt toch dubbele bezetting nodig. Dus Janmaat en Leerdam zouden het dan gewoon moeten gaan uitvechten.
Overigens vind ik dat Leerdam gewoon altijd in het team moet staan.
Je mag geen pm's posten, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb anders een Ritmo-seal-of-approval!![]()
[..]
Oh dan haal ik ''m weg. Het is overigens een DMquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je mag geen pm's posten, als ik me niet vergis.
Wel met toestemmingquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je mag geen pm's posten, als ik me niet vergis.
Dat dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik vind Leerdam ook een leuke en nuttige speler, maar ik vrees dat ie in het Feyenoord waar de club naar toe wil eerder een ideale stand-in is.
Janmaat vind ik een betere rechtsback en op het middenveld is de concurrentie moordend, al is ie ook nog jong en zit er volgens mij voldoende rek in.
M.a.w, fijn om in de selectie te hebben, komt ook vast aan veel speeltijd, maar ik denk dat ie buiten de boot valt.
De beste speler die we hebben in het elftal na Ahmadi. Nog op geen fout kunnen betrappen dit seizoen. Dankzij zijn aanvallende intenties wonnen we tegen PSV. Hij was de i-de-a-le ruggensteun voor Ahmadi.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb Leerdam nog nooit weggespeeld zien worden op RB, tevens aanvallend (koppend sterk), snel, en fel. Prima back.
Ook nietquote:
Zwaar onderschatte voetballer inderdaad. Gebeurt wel vaker in Rotterdamquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De beste speler die we hebben in het elftal na Ahmadi. Nog op geen fout kunnen betrappen dit seizoen. Dankzij zijn aanvallende intenties wonnen we tegen PSV. Hij was de i-de-a-le ruggensteun voor Ahmadi.
Dan haal ik ''m weer wegquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook niet
En zeker niet namens een gebande posten
Ach fok die regels. Tijd voor een revolutie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook niet
En zeker niet namens een gebande posten
Dan zet ie m dalijk weer terugquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ach fok die regels. Tijd voor een revolutie.
Jammer dat we hem dan nu terug zouden moeten kopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komt uit onze eigen jeugdopleiding.
Te laat.quote:
Een transfervrije speler met zoveel talent als Janmaat moet je gewoon altijd halen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Janmaat viel me vorig seizoen zo op in wedstrijd bij Heerenveen. Speelde Ryo toen finaal uit de wedstrijd. Was daarmee ook de enige rechtsback die dat lukte volgens mij
5 jaar terug, toen speelde hij een jaartje bij Ado heel sterk en toen kwam al snel belangstelling van veel subtoppers, toen koos hij voor Heerenveen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat we hem dan nu terug zouden moeten kopen.
Wanneer is hij weggegaan dan, weet je dat?
Transfervrij hé komende zomer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat we hem dan nu terug zouden moeten kopen.
Wanneer is hij weggegaan dan, weet je dat?
Hij wist het niet man.quote:
Serieus? Dat slaat toch helemaal nergens op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Heeft 'ie toch weer een ban te pakken. Dag goede voornemens
Jep, alleen wel tekengeld natuurlijk. Maar al met al een goeie. Als hij voor ons kiest natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Transfervrij hé komende zomer.![]()
Prima toch, die jongen was toen (nog) niet goed genoeg, heeft zich ontwikkeld en is nu pas een meerwaarde voor Feyenoord 1 en wordt 'gratis' teruggehaald.
Heeft je jaren salarissen gescheeld, win-win situatie.
pm/dm posten is gewoon altijd 48 uur standaard.quote:
Toppunt van zieligheidquote:
Maanden zie je ze niet, en dan komt er opeens een FA in het topic.quote:
Ziet er leuk uit, maar dan kunnen we beter Ryo huren toch.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de liefhebbers van een winger huren:
wil een half jaar verhuurd worden door Arsenal.
Hij heeft nu ook een zwarte rand om zijn dm venster, die ook overleden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maanden zie je ze niet, en dan komt er opeens een FA in het topic.
FOUT In DE OOOOOORLOG
Deze zit dichter tegen het eerste aan als Ryo..quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar dan kunnen we beter Ryo huren toch.
Befehl ist befehl!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maanden zie je ze niet, en dan komt er opeens een FA in het topic.
FOUT In DE OOOOOORLOG
Vriend van de joden!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt waar. Netsplitter je bent een kankerhond. Klaar. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |