En hij is Engelsman? Lijkt me sterk dat ze hem dan volgend jaar weer verhuren...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze zit dichter tegen het eerste aan als Ryo..
Hij wilde hem zelf al weghalen, maar hij was te laat en krijgt daardoor een banquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
die mensen die helemaal losgaan vanwege die ban![]()
is gewoon een standaard ban van 48 uur die je krijgt als je pm/dm post.
heeft ook niets met netsplitter te maken, gewoon standaard ban die iedereen krijgt.
Maar Tong toch niet, toch ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
heeft ook niets met netsplitter te maken, gewoon standaard ban die iedereen krijgt.
Het heeft niet zozeer met die specifieke ban te maken. Het is gewoon echt ronduit triest hoe hier wordt gemodereert. Tong80 die een godenstatus heeft (quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
die mensen die helemaal losgaan vanwege die ban
Is nog nooit verhuurd. Afgelopen zomer overgenomen van Southampton. Hij wil nu zelf een half jaar ergens anders wedstrijden spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En hij is Engelsman? Lijkt me sterk dat ze hem dan volgend jaar weer verhuren...
Ben op zich prima te spreken over de mods hier op VBL hoor. Je kunt er echt wel normaal mee discussiėren. Alleen zijn er blijkbaar wat FA's die Tong als monument van Fok! beschouwen en vinden dat op hem de regels niet van toepassing zijn. Dat is al eens uitgelegd in het FB topic.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met die specifieke ban te maken. Het is gewoon echt ronduit triest hoe hier wordt gemodereert. Tong80 die een godenstatus heeft () en nooit geband kan worden, wat die lul ook doet. Allemaal van dat soort idiote dingen + het feit dat al die moderators hun gezag gebruiken misbruiken voor van alles en nog wat. Gewoon ronduit triest.
Nee, als je het niet wist willen ze nog wel eens een oogje dichtknijpen. Hebben ze bij mij in het verleden ook gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met die specifieke ban te maken. Het is gewoon echt ronduit triest hoe hier wordt gemodereert. Tong80 die een godenstatus heeft () en nooit geband kan worden, wat die lul ook doet. Allemaal van dat soort idiote dingen + het feit dat al die moderators hun gezag gebruiken misbruiken voor van alles en nog wat. Gewoon ronduit triest.
Sowieso kijken wat er mogelijk is, met zo een versterking erbij kun je wellicht WEL meedoen om de bovenste plaatsen, wat een speler, snel, behendig en sterk scorend vermogen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog nooit verhuurd. Afgelopen zomer overgenomen van Southampton. Hij wil nu zelf een half jaar ergens anders wedstrijden spelen.
Kijk, het is een enorm talent, zit zelfs dicht tegen de nationale ploeg aan, dus het zal wel niet kunnen. Maar toch, Wenger was erg tevreden over Feyenoord en van Geel kan goed onderhandelen. Waarom niet?
Ik vrees voor Ryo dat zijn erg matige fysiek hem belet van kansen in het 1e.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze zit dichter tegen het eerste aan als Ryo..
netsplitter is nou juist van d'n verkeerde keantquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:38 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, als je het niet wist willen ze nog wel eens een oogje dichtknijpen. Hebben ze bij mij in het verleden ook gedaan.
Maar als je net de verkeerde tegenkomt heb je pech
Jep....Sowieso weer een paar spelers huren van arsenal/city whatever. Kost niets en zulke talenten kunnen wij zelf toch niet meer binnenharken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog nooit verhuurd. Afgelopen zomer overgenomen van Southampton. Hij wil nu zelf een half jaar ergens anders wedstrijden spelen.
Kijk, het is een enorm talent, zit zelfs dicht tegen de nationale ploeg aan, dus het zal wel niet kunnen. Maar toch, Wenger was erg tevreden over Feyenoord en van Geel kan goed onderhandelen. Waarom niet?
Zeg het nog 15x dan is dalijk weer iedereen gebanned en is het dood hierquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
netsplitter is nou juist van d'n verkeerde keant
Hoezo. Ik bedoel er toch niks mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg het nog 15x dan is dalijk weer iedereen gebanned en is het dood hier
Als het ze niet aanstaat krijg jij gewoon een ban aan je broek hoor. Doen ze niet moeilijk over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo. Ik bedoel er toch niks mee.
Wees jij nou maar blij dat je er zelf geen 1 hebt, kijk wat je allemaal zegt manquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Als het ze niet aanstaat krijg jij gewoon een ban aan je broek hoor. Doen ze niet moeilijk over.
Ik krijg er zo 1 hoor. Geloof mij nou maar. Tenzij het topic in feedback nog wat uithaalt maar dat denk ik niet. Kansloos hoe het hier allemaal geregeld is...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wees jij nou maar blij dat je er zelf geen 1 hebt, kijk wat je allemaal zegt man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |