SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie staat ook al klaar op die onderste foto
Nu nog pix van jezelf in die outfit... of een andere outfit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n outfit
Wel inclusief de pinda dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu nog pix van jezelf in die outfit... of een andere outfit.
Of geen outfit.
Gelukkig lijk ik bij lange na niet op die persoonquote:
Wel hetzelfde figuur toch? En hoofd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik bij lange na niet op die persoon. Ik ben nog maar 12, dus dat kan ook niet.
Dat apengeluid nadat Enoh in beeld was gekomen vind ik niet kunnen.quote:
Niks aan de hand imo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat apengeluid nadat Enoh in beeld was gekomen vind ik niet kunnen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FdB kan volgens mij nu nog steeds better ballen dan de jongens bij ajax
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 11-01-2012 om 11:07:22Ajax en FC Twente zijn de enige twee financieel gezonde eredivisie clubs volgens de KNVB. http://t.co/cIETYoYh #Ajax reageer retweet
Its funny because its true.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]Danny Blind is ook nu nog veel beter dan zijn zoontje
we weten allemaal wel dat Daley eigenlijk bij een club als Groningen hoort maar dit door zijn papa werd/wordt tegen gehouden en zo goed vond ik zijn papa ook niet, die kon vrijuit ballen door de mensen om hem heen.quote:
Zijn dat die lui die op 5 van die klapstoeltjes bij de cornervlaggen op noord zitten?quote:
Papa zorgde er ook voor dat sommige mensen om zich heen weggingen omdat Papa het niet zo op zwartjes hadquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
we weten allemaal wel dat Daley eigenlijk bij een club als Groningen hoort maar dit door zijn papa werd/wordt tegen gehouden en zo goed vond ik zijn papa ook niet, die kon vrijuit ballen door de mensen om hem heen.
Ik denk niet dat het een rassenissue was maar hij wilde goed voor zichzelf zorgen en z'n beste maatjes, Jari, Frank en Ronald, maar vergat daarbij dat er nog wat andere spelers belangrijk waren voor Ajax zoals Finidi, Kanu, Kluivert en Davids. Seedorf wilde weg omdat Louis hem vertelde dat hij vaak wissel zou staan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Papa zorgde er ook voor dat sommige mensen om zich heen weggingen omdat Papa het niet zo op zwartjes had
Sad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef J2T het volgende:
Rutten na meevaller Strootman: 'Jammer voor Amsterdam'
Er piept iets onder een eierschaal. Het is PSV-trainer Fred Rutten! Kevin Strootman voelde tijdens een oefenduel van PSV met Real Murcia een steek in zijn knie en ging uit voorzorg naar de kant. De PSV'er trainde apart van de groep en NUsport deed navraag. Het valt mee. "Het is jammer voor Amsterdam, maar Kevin is er waarschijnlijk snel weer bij," reageert Rutten. En dat is een prima reactie, want blijkbaar ziet hij ondanks een verschil van vier punten Ajax nog steeds als concurrent. Dat klopt ook wel. Want hoe vaak eindigde Rutten als PSV-trainer sinds 2009 eigenlijk boven Ajax, en is dat soms de reden van zijn aanstaande vertrek uit Eindhoven?
lololol
Wat jij hierboven zegt bedoelde ik ook. Jammer dat Lowietje niet z'on held was met aankopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een rassenissue was maar hij wilde goed voor zichzelf zorgen en z'n beste maatjes, Jari, Frank en Ronald, maar vergat daarbij dat er nog wat andere spelers belangrijk waren voor Ajax zoals Finidi, Kanu, Kluivert en Davids. Seedorf wilde weg omdat Louis hem vertelde dat hij vaak wissel zou staan.
Die "kabel ruzie" op het EK van '96 is wel een voortvloeisel hiervan en het is ook geen toeval dat Davids zich pas weer beschikbaar stelde voor oranje toen het duidelijk was dat Blind zijn interland carrière over was.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat jij hierboven zegt bedoelde ik ook. Jammer dat Lowietje niet z'on held was met aankopen
quote:Eurosport 2,
16:13
Voetbal
VOETBAL: International Cup onder 17 (Qatar) - Vasco De Gama (Brazilië) - Ajax Amsterdam (Nederland)
quote:Deur dicht voor El Hamdaoui
Bondscoach Erik Gerets van de Marokkaanse nationale ploeg roept Mounir El Hamdaoui niet meer op voor de Afrika Cup. De voormalige trainer van onder meer PSV betreurt het dat hij de man die AZ kampioen maakte en topscorer van Nederland was, geen plek kan geven in de voorhoede van Marokko. „Maar een speler die zo lang aan de kant staat en geen wedstrijdritme heeft, kan ik onmogelijk laten spelen”, zegt Gerets.
Op het fraaie sportcomplex van het Spaanse Marbella onthult de oefenmeester, die een warme band met Nederland en ’Nederlandse’ spelers heeft, wat al maanden zijn dilemma is rond de bij Ajax op een zijspoor belande topschutter. „Mounir speelt niet. Hij komt niet in actie voor Ajax 1.” Achter hem werken de andere Marokkaanse internationals, die bij hun club stuk voor stuk een basisplaats hebben, zich in het zweet. Karim El Ahmadi heeft door zijn grote vorm bij Feyenoord juist zijn selectie in de Marokkaanse ploeg afgedwongen. Gerets kan het niet maken tegenover andere spelers om El Hamdaoui zonder ritme of vorm te laten instromen.
„Zonde”, zucht Gerets. „Want hij kan wel doelpunten maken. Die jongen heeft gewoon een doelpunteninstinct. Hij scoort zo makkelijk.” Een snelle transfer is dringend gewenst. Gerets vraagt of de deal met Espanyol voor El Hamdaoui al rond is. „Gaat het nu door of niet?” Het zou de spits helpen, zij het niet meer voor de Afrika Cup die over tien dagen van start gaat. Maar nog een half jaar op de tribune bij Ajax zou de carrière van de Rotterdammer verder beschadigen. Het prijskaartje zou inmiddels rond de drie miljoen euro bedragen. Ook AS Roma overweegt nog om de spits te kopen.
quote:Ajax wil door met Van Rhijn
Ajax wil ook de komende jaren door met Ricardo van Rhijn (20). De Leidenaar die in het bekerduel met Noordwijk zijn debuut maakte in Ajax 1 en tegen ADO Den Haag debuteerde in de eredivisie, heeft een aflopende verbintenis. „Maar we hebben de intentie om zijn contract te verlengen”, liet Danny Blind in São Paulo weten. „Daarover hopen we binnenkort met zijn zaakwaarnemer te kunnen praten.”
De technisch directeur ad interim bevestigde in Brazilië dat Jordy Brouwer met Jong Ajax mee is naar het trainingskamp op Cyprus. „We kennen hem nog uit onze jeugdopleiding”, zegt hij over de aanvaller die Ajax destijds verruilde voor Liverpool en later voor RKC en ADO Den Haag speelde. „Het is nog veel te voorbarig om over een contract te praten”, aldus Blind.
quote:VVV-Venlo grijpt naast Jody Lukoki
VVV-Venlo heeft een vergeefse poging ondernomen om Jody Lukoki (19) op huurbasis over te nemen van Ajax. De buitenspeler zelf stond positief tegenover een tijdelijke overstap naar Limburg, maar Frank de Boer en Dennis Bergkamp staken daar een stokje voor.
Vanuit São Paulo liet technisch directeur ad interim Danny Blind van Ajax zijn collega Mario Captein van VVV weten dat Ajax Lukoki te hard nodig heeft voor het eerste en Jong Ajax. Lukoki speelde dit seizoen twee competitieduels, twee bekerwedstrijden en een Champions Leagueduel in Ajax 1.
quote:Uitspraak zaak Ling-Ten Have op 25 januari
De rechtbank van Utrecht doet op 25 januari uitspraak in het kort geding dat Tscheu La Ling heeft aangespannen tegen Steven ten Have, de voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax. Beide partijen hebben de rechter dinsdag laten weten er onderling niet uit te komen, zo liet een woordvoerder woensdag weten. De rechtbank velt daarom over 2 weken het oordeel.
Ling, de kandidaat van Johan Cruijff voor een directiefunctie bij Ajax, beweert dat Ten Have hem in verband heeft gebracht met omkoping. De oud-voetballer spande een kort geding aan omdat hij wil dat de rvc-preses zijn beschuldigingen intrekt.
quote:‘Adriaanse beoogd algemeen directeur’
Co Adriaanse wordt, volgens zeer betrouwbare bronnen binnen Ajax, genoemd als beoogd algemeen directeur. Het is na vele berichtgeving vrijwel duidelijk dat er geen werkbare situatie zal ontstaan voor Louis van Gaal. Er wordt binnen de voetbalvereniging een grote strijd gevoerd over de aanstellingen van Van Gaal en Martin Sturkenboom. De nieuwe directie zou al een mondeling akkoord hebben met de Raad van Commissarissen achter de rug van commissaris Johan Cruijff om. De legendarische nummer veertien heeft samen met meerdere trainers een rechtszaak aangespannen, de Raad van Commissarissen is in beroep gegaan tegen de uitspraak.
Een nieuwe naam: Co Adriaanse
Zoals bekend heeft de oud-voetballer en trainer een verleden bij Ajax. Adriaanse was van 1992 tot 1997 hoofd jeugdopleidingen bij Ajax en in het seizoen 2000-2001 hoofdtrainer bij de vereniging. Als trainer had hij weinig succes bij Ajax, het eerste seizoen van Adriaanse begon dramatisch. Ajax werd uitgeschakeld in de UEFA Cup en startte slecht in de competitie. Dat resulteerde in een ontslag op 28 november 2001, 24 uur later had de club al een opvolger: Ronald Koeman met als assistent Ruud Krol. Adriaanse heeft als hoofd jeugdopleidingen wel een goede invloed gehad binnen de Amsterdamse ploeg. Tijdens de periode 1992-1997 leverde de opleiding goede spelers tijdens de Champions League successen in 1995 en 1996.
De Amsterdammer reageerde in november op de bestuurscrisis binnen Ajax: “Het mooiste is als Van Gaal en Cruijff samen Ajax gaan dienen. Eigenlijk zouden ze de club, net als bij sommige landen, in tweeën moeten delen. Johan zou dan De Toekomst kunnen doen en Louis de ArenA. Eén keer per week een overleg moet dan voldoende zijn, ze denken hetzelfde over voetbal”, aldus Adriaanse. Het scenario wat hij in gedachten had lijkt een utopie wegens de vete tussen Cruijff en Van Gaal. Adriaanse was tot januari werkzaam als hoofdtrainer bij FC Twente maar werd daar ontslagen. Hij werd opgevolgd door Steve McClaren.
Aanstelling van Louis van Gaal
De beoogde aanstelling van Louis van Gaal door vier leden van de Raad van Commissarissen wordt aangevochten door Johan Cruijff in samenwerking met een aantal jeugdtrainers van Ajax. Volgens het orakel van Betondorp is de aanstelling achter zijn rug om gedaan en moet daarom nietig worden verklaard. Rob Been junior heeft namens en als voorzitter van de ledenraad aangegeven dat de bestuursraad zo snel mogelijk de Raad van Commissarissen zal wegsturen. Dit kan pas tijdens de buitengewone aandeelhoudersvergadering op 10 februari, één dag na de uitspraak van de rechter.
Toen ik dit plaatje zag beeldde ik mij automatisch in hoe Esteban te keer ging tegen dat kindjequote:
Arno Splinter, Nordin Wooter, Dave vd Bergh, Kiki Musampa, Rody Turpijn, Menno Willems , Melchiot etcquote:Tijdens de periode 1992-1997 leverde de opleiding goede spelers tijdens de Champions League successen in 1995 en 1996.
Don't mess with Kizito Musampaquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Arno Splinter, Nordin Wooter, Dave vd Bergh, Kiki Musampa, Rody Turpijn, Menno Willems , Melchiot etc
nou nou wat goed zeg ...
xD lolzquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alleen kids? Nu kunnen alle ajacieden op FOK ook eens naar de ArenA
Ajax spelers mogen dus ook naar binnen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef bjanaan het volgende:
Volgens mij mogen alle kinderen van 12 jaar of jonger naar binnen? Hier is het grootste gedeelte er boven.
haha alle oud ajacieden misschien wel maar ik weet niet hoe dat zit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ajax spelers mogen dus ook naar binnen?
AHAHAHAHAH! XD XD xP! JEEJ!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alleen kids? Nu kunnen alle ajacieden op FOK ook eens naar de ArenA
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef bjanaan het volgende:
Volgens mij mogen alle kinderen van 12 jaar of jonger naar binnen? Hier is het grootste gedeelte er boven.
Van Louis naar Co is van regen naar de drup, oftewel 1 pot nat, Co is medeverantwoordelijk voor de verslechtering van de jeugdopleiding onder Van Gaal dus geen goed idee.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Louis naar Co is van regen naar de drup, oftewel 1 pot nat, Co is medeverantwoordelijk voor de verslechtering van de jeugdopleiding onder Van Gaal dus geen goed idee.
Als hij bij Twente was gebleven hadden we meer aan hem gehad, hij zorgde in ieder geval voor een concurrent minder
quote:Stormloop op kinderkaarten
In het eerste uur dat sportvereningen en scholen zich konden aanmelden voor het bekerduel tussen Ajax en AZ op 19 januari is dit massaal gebeurd. Op de website van Ajax zijn er nu al 3000 aanmeldingen binnen voor de wedstrijd die alleen door kinderen tot en met twaalf jaar bezocht mag worden. Aanstaande vrijdag om 17.00 uur sluit de aanmelding. De toegang in de Amsterdam ArenA is gratis.
De bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ werd op 21 december gestaakt, nadat een supporter AZ-keeper Esteban aanviel. Die verweerde zich fel en kreeg daarop een rode kaart voorgeschoteld van scheidsrechter Bas Nijhuis. AZ-trainer Gertjan Verbeek haalde vervolgens zijn spelers van het veld, waardoor de wedstrijd werd gestaakt.
Leuk initiatief idd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Lijkt me wel grappig alleen maar kinderen
bronquote:Ten Have heeft goede hoop op winst in zaak tegen Cruijff
Johan Cruijff heeft Steven ten Have rond de jaarwisseling nog een laatste keer verzocht om de raad van commissarissen van Ajax te laten ontbinden. Zonder succes, de RvC-voorzitter ziet nog altijd perspectief in Amsterdam. Ondanks dat ook de verenging (grootaandeelhouder) en supporters daar anders over denken.
Dat meldt Voetbal International.
Op een buitengewone aandeelhoudersvergadering van Ajax wordt volgende maand besloten over de toekomst van de RvC.
De directie van Ajax heeft die vergadering op 10 februari gepland, één dag na de uiterlijke datum waarop de rechter uitspraak doet in de door Cruijff en de jeugdtrainers aangespannen zaak tegen de (voorgenomen) aanstellingen van Louis van Gaal en Martin Sturkenboom. Het hoger beroep in de zaak dient volgende week woensdag, 18 januari.
Ten Have klampt zich in de rechtszaak volgens het weekblad vast aan een motie op de ledenvergadering van 22 december jongstleden.
Een overgrote meerderheid van de leden reageerde positief op de motie van Piet Keizer en oud-ledenraadsleden Cees van Oevelen, Marc Stuut, Dennis Bogaard, Richard Louwers, Reinier van Dantzig, Mark Geestman om de lijn-Cruijff te blijven volgens, maar óók te pogen Van Gaal en Cruijff te laten verzoenen. Dat laatste zou erop duiden dat er binnen de vereniging draagvlak zou zijn voor de aanstelling van Van Gaal.
(Redactie)
Per kind mag er een begeleider mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Lijkt me wel grappig alleen maar kinderen
quote:
Niet te geloven dat dat stelletje idioten in de ledenraad die motie hebben gesteund voor dat verzoeningsgesprek tussen Cruijff en Van Gaal, geeft het die kale k lijder weer een strohalmquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar begint hij 2012 toch nog met een positief gevoel.
Dan kan de harde kern toch gewoon naar binnen als ze een kind mee nemen? Zullen best veel doen danquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Per kind mag er een begeleider mee.
[..]. Ben benieuwd.
Het leven zit wel snor als je een zesling hebtquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dan kan de harde kern toch gewoon naar binnen als ze een kind mee nemen? Zullen best veel doen dan
Nee, per 6 kinderen mag er 1 begeleider mee...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dan kan de harde kern toch gewoon naar binnen als ze een kind mee nemen? Zullen best veel doen dan
Ja mooi doelpunt, ik heb het aanstaan en kijk alleen om als er een doelpunt is, wie is er uitgestuurd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef Wessiej het volgende:
Zoo dan die Becker schiet die bal er net goed in!
Een naam die ik niet zo kan typen, zoek de selectie op en kies de moeilijkste naam, diequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja mooi doelpunt, ik heb het aanstaan en kijk alleen om als er een doelpunt is, wie is er uitgestuurd?
eurosport 2quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef TheDutchguy het volgende:
Waar kijken jullie die wedstrijd dan?
Altijd Ajax erbij halen, het is toch niet te gelovenquote:PSV-voorzitter Tiny Sanders had voor de nieuwjaarsreceptie van zijn club weer een kostelijke grap bedacht over Ajax. Het was het hoogtepunt van een middag vol dagdromen over talenten, Champions League en andere zaken waarover PSV momenteel niet beschikt.
Het is inmiddels traditie dat Tiny ‘Calimero’ Sanders op de receptie bij gebrek aan titels een mopje tapt over Ajax. De grap van dit jaar ging over de geruchten dat Dick Advocaat wordt genoemd als nieuwe PSV-trainer. Wat overigens een uitstekende keuze zou zijn, maar dit terzijde.
De kostelijke woordspeling ging als volgt: ‘Als we Keje Molenaar bij Ajax zien, is een advocaat bij PSV misschien toch niet zo’n goed idee’.
PSV gaat weer 3e worden dit jaar, geen CL, weer 4-5 spelers kopen in de zomer en hop weg is het geld weer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs hier hebben ze het over de grootste club van Nederland. Wat een kutclub is het toch:
[..]
Altijd Ajax erbij halen, het is toch niet te gelovenGister ook al met Rutten ...
Dat zeker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV gaat weer 3e worden dit jaar, geen CL, weer 4-5 spelers kopen in de zomer en hop weg is het geld weer. [ afbeelding ]
oh....ten Havequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV gaat weer 2e worden dit jaar, geen CL, weer 4-5 spelers kopen in de zomer en hop weg is het geld weer. [ afbeelding ]
Wie moeten ze halen dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV gaat weer 3e worden dit jaar, geen CL, weer 4-5 spelers kopen in de zomer en hop weg is het geld weer. [ afbeelding ]
Tadic gaat al naar Duitsland.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelers die een keer goed presteren;
Assaidi, Tadic, Clasie, Schalk, Platje ..
Als Pieters nog goed kan spelen dit seizoen + het EK erbij gaat ie alsnog wel weg, vervanger voor Labyad misschien. Centrumverdediger komt er sowieso wel bij denk ik en wie weet hebben ze weer een talent in de Eredivisie gezien die ze er graag bij willen hebben, terwijl ze die eigenlijk niet nodig hebben.quote:
Erg goed nieuws, Denswil is echt de beste verdediger in de jeugd.quote:Ajax heeft handtekeningen Denswil en Bouy bijna binnen
Ajax is bezig de nodige jeugdspelers vast te leggen met het oog op de toekomst en Stefano Denswil en Ouasim Bouy kunnen wel eens de volgende twee worden van de steeds langere lijst. Dit meldt het Algemeen Dagblad. De Telegraaf voegt toe dat Ajax ook verder wil met Ricardo van Rhijn.
Vergevorderd
Van Rhijn sprak eerder de intentie uit zijn contract te verlengen, al is er nu ook wat interesse van andere clubs. De verdediger voegde toen toe dat hij voor eind januari meer hoopt te weten. "We willen zijn contract verlengen," bevestigt Blind.
Het AD schrijft dat de club in een vergevorderd stadium is wat de onderhandelingen met Denswil betreft over een contract tot medio 2015 met de optie voor een extra jaar. De achttienjarige verdediger staat te boek als groot talent en is bovendien fysiek sterk.
Denswil speelt op dit moment in de A1 en ook Bouy, een andere A-junior, is positief over de gesprekken met Ajax. "Het ziet er goed uit," reageert de middenvelder als het AD hem voorlegt dat zijn handtekening nog ontbreekt.
En dat is onverstandig omdat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Denswil.
VVV wou trouwens Lukoki huren
volgens Canal 9.quote:Valencia denkt er serieus over na om de onderhandelingen met Ajax over Gregory van der Wiel af te blazen. De Amsterdamse club is namelijk niet de meest makkelijke onderhandelingspartner en de Spanjaarden kijken inmiddels elders naar een geschikte rechtsback. Sime Vrsaljko van Dinamo Zagreb is enkele jaren jonger, en kost 'maar' 7,5 miljoen euro. Ajax wil voor Van der Wiel twaalf miljoen euro.
Ajax heeft hem nodig? Wat dacht jij dan. En natuurlijk een goede back-up voor Mickey Mousequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat is onverstandig omdat?
Goede naamgrap, en misschien na ervaring op te hebben gedaan bij VVV.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft hem nodig? Wat dacht jij dan. En natuurlijk een goede back-up voor Mickey Mouse
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft hem nodig? Wat dacht jij dan. En natuurlijk een goede back-up voor Mickey Mouse
Toch denk ik dat Frank meer voor Jody gaat dan voor Aras.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Backup is Ozibiliz.
Verhuren die gast.
10 miljoen schijnt al geboden te zijn, maar ik heb wel vertrouwen dat Ajax weet wat ze doen. Al begint dit toch enigszinds zorgelijk te worden omdat V/d Wiel nog een jaar aan zijn contract houden vragen om problemen is.quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Frank meer voor Jody gaat dan voor Aras.
Dan nog liever geen Lukoki, maar ik weet dat er genoeg users binnen dit topic zijn die het wel helemaal in hem zien zitten. Ook ik zie dat hij een man makkelijk passeert alleen het vervolg wat hij er nu nog aan geeft is zo droevig dat een huurperiode bij VVV eigenlijk perfect zo zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ozbiliz struikelt vast nog wel een keer en scheurt daarbij dan gelijk al zijn spieren.
Blind zei paar dagen terug nog dat ze in de tussentijd geen gesprek meer hebben gehad, neem aan dat Valencia het binnenkort nog eens gaat proberen en dat ze dan wel tot een overeenkomst komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 miljoen schijnt al geboden te zijn, maar ik heb wel vertrouwen dat Ajax weet wat ze doen. Al begint dit toch enigszinds zorgelijk te worden omdat V/d Wiel nog een jaar aan zijn contract houden vragen om problemen is.
Jammer dat vooral Jonk te laat is gekomen, die had deze man nog kunnen reddenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan nog liever geen Lukoki, maar ik weet dat er genoeg users binnen dit topic zijn die het wel helemaal in hem zien zitten. Ook ik zie dat hij een man makkelijk passeert alleen het vervolg wat hij er nu nog aan geeft is zo droevig dat een huurperiode bij VVV eigenlijk perfect zo zijn.
Hij was in de zomerstop wel de enige die Obama zag wegrijden uit het witte huisquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Dikke kijkt z'n ogen uit;
[ afbeelding ]
Lekker weertje daar in Brazil;
[ afbeelding ]
Tyfus, wat heb je toch een domme nepsupporters.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Dikke kijkt z'n ogen uit;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tyfus, wat heb je toch een domme nepsupporters.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was in de zomerstop wel de enige die Obama zag wegrijden uit het witte huis. Jeroentje is echt de toerist uit de selectie (Die nacht wedstrijden toentertijd mogen wel vaken van mij
)
quote:Jordy Brouwer is met Jong Ajax mee op trainingskamp naar Cyprus • De oud-speler van onder meer Liverpool en ADO Den Haag krijgt daar de kans zich te bewijzen •
Want?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat zou nog is een verspilling van geld zijn zeg
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156266quote:Update 11 januari 20:30 uur - 'Fiorentina meldt zich officieel bij Ajax voor El Hamdaoui'
Fiorentina heeft zich officieel in Amsterdam gemeld voor Mounir El Hamdaoui, meldt Voetbal International. De Marokkaan, die bij Ajax niet meer hoeft te rekenen op speelminuten, werd in de wandelgangen ook in verband gebracht met clubs als Olympique Marseille en Espanyol. Ook Red Bull Salzburg zou interesse hebben, maar het Italiaanse Fiorentina lijkt nu dus echt werk te gaan maken van zijn komst. La Viola zoekt een vervanger voor Alberto Gilardino.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156266
Alleen dat zou deze transferperiode al geslaagd maken. Het is toch zonde als je gehele CL wedstrijden premie in zijn salaris zou zitten.quote:
Wat maak je je druk om Ajax? Houd je lekker bezig met Feyenoord.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen dat zou deze transferperiode al geslaagd maken. Het is toch zonde als je gehele CL wedstrijden premie in zijn salaris zou zitten.
Nee daar heet optimistisch denken arrogant, en ben je al arrogant als je stelt dat punt verlies tegen VVV niet zou mogen. Het was een slecht huwelijk, maar wel weer typerend waarom ik ooit als Delfenaar een Ajacied ben geworden en geen Feyenoorder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat maak je je druk om Ajax? Houd je lekker bezig met Feyenoord.
dat je hem steeds dikkie noemt. lekker respectloos naar je eigen speler.quote:
Hoe wel het onnodig is heeft Verhoeven een dik genoege huid om het te kunnen relativeren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat je hem steeds dikkie noemt. lekker respectloos naar je eigen speler.
Zelfs de teamgenoten noemen hem dikke en gaan niet samen met hem de lift in omdat ze bang zijn dat de kabels knappen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat je hem steeds dikkie noemt. lekker respectloos naar je eigen speler.
mensen uit rotterdam zijn gewoon kut.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar heet optimistisch denken arrogant, en ben je al arrogant als je stelt dat punt verlies tegen VVV niet zou mogen. Het was een slecht huwelijk, maar wel weer typerend waarom ik ooit als Delfenaar een Ajacied ben geworden en geen Feyenoorder.
Feyenoord gaat kampioen worden hoorde ik vandaag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat maak je je druk om Ajax? Houd je lekker bezig met Feyenoord.
Ik ook. Het klonk overtuigend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord gaat kampioen worden hoorde ik vandaag.
Van mij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord gaat kampioen worden hoorde ik vandaag.
Er is vrij weinig om zo lyrisch over te zijn op het moment. Zowel voetballend als bestuurlijk is het een grote puinhoop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Ajax, wat ben je mooi.
Eerste liefde.
Dat komt wel goed. Bij Feyenoord is het wel lekker wil je zeggen ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is vrij weinig om zo lyrisch over te zijn op het moment. Zowel voetballend als bestuurlijk is het een grote puinhoop.
Gaat de goede kant op iig. Het is iig niet zo'n chaos als in Damsko.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Bij Feyenoord is het wel lekker wil je zeggen ?
Mooie post van een Feyenoorder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is vrij weinig om zo lyrisch over te zijn op het moment. Zowel voetballend als bestuurlijk is het een grote puinhoop.
Als Ten Have het hoger beroep verliest gaat het ook de goede kant op met Ajax. En we zien wel bij Feyenoord - Ajax heh. Schrik er niet van als Ajax gewoon wint.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op iig. Het is iig niet zo'n chaos als in Damsko.
Jammer alleen dat er bij Ajax wel binnenkort waarschijnlijk een goed bestuur zal zijn, Ajax geen financiele problemen heeft, en Ajax ook nog een beter team op het veld heeft staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op iig. Het is iig niet zo'n chaos als in Damsko.
Je bent een voorstander van Ten Have?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Ten Have het hoger beroep verliest gaat het ook de goede kant op met Ajax. En we zien wel bij Feyenoord - Ajax heh. Schrik er niet van als Ajax gewoon wint.
De tijd zal het leren. Vooralsnog is het weer praatjes vooraf, zoals we gewend zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er bij Ajax wel binnenkort waarschijnlijk een goed bestuur zal zijn, Ajax geen financiele problemen heeft, en Ajax ook nog een beter team op het veld heeft staan.
Klopt, maar je kunt niks met zekerheid zeggen, de bal is rond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Vooralsnog is het weer praatjes vooraf, zoals we gewend zijn.
Lees mijn post eens goed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een voorstander van Ten Have?
Ik zal zeker niet schrikken als Ajax gewoon wint. Ik zal het ook zeker niet doen wanneer Feyenoord gewoon wint. Bal is rond, 11 tegen 11 etc. etc.
Dat zal me een kut gekrijs wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
14000 kinderen op de tribune tegen az
Wellicht gaan de heren lamzakken bij Ajax dan wél pogen goed voetbal te laten zien. Of is dit ijdele hoop en zouden de voetballers er door geraakt worden en juist slechter gaan presteren? Alhoewel, kan het nog slechter?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zal me een kut gekrijs worden
De beker mogen ze van mij laten lopen, die zondag erna in Alkmaar is veel belangrijkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht gaan de heren lamzakken bij Ajax dan wél pogen goed voetbal te laten zien. Of is dit ijdele hoop en zouden de voetballers er door geraakt worden en juist slechter gaan presteren? Alhoewel, kan het nog slechter?
Als het slecht weer is zie ik de bui alweer hangenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
De beker mogen ze van mij laten lopen, die zondag erna in Alkmaar is veel belangrijker
Laten lopen niet, maar idd, competitie is vele malen belangrijker. Toch zou het voor de kinderen wel leuk zijn om getuige te zijn van een schitterende winst. Wel met de reserven, want de eerste keuzes moeten het in de competitie afmaken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
De beker mogen ze van mij laten lopen, die zondag erna in Alkmaar is veel belangrijker
2 verschillende soorten buien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als het slecht weer is zie ik de bui alweer hangen
Het beste is uiteraard gewoon beide wedstrijden te winnenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
2 verschillende soorten buien.De één een negatieve bui en de andere een positieve bui. Dat maakt dat Ajax na Az - Ajax in de competitie nog maar op twee punten van Az staat.
Eens. Maar ik zou zeker in de beker een drie of viertal personen 90 minuten laten voetballen die anders niet zo vaak spelen maar wel dicht tegen de basis aan zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het beste is uiteraard gewoon beide wedstrijden te winnen
Als het goed is heeft de ploeg progressie gemaakt in de winterstop, FdB heeft ze toch een dag of 10 zonder onderbreking bij elkaar dus ik neem aan dat hij met zijn sterkste opstelling zowel voor de beker als in de competitie begint, helaas is zijn sterkste opstelling niet altijd mijn beste opstelling, maar ja wat doe je er aan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Maar ik zou zeker in de beker een drie of viertal personen 90 minuten laten voetballen die anders niet zo vaak spelen maar wel dicht tegen de basis aan zitten.
Je doet er niets aan, maar juist doordat de opstelling niet voor iedereen bevredigend kan zijn, blijft het dat er altijd discussie over zal zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de ploeg progressie gemaakt in de winterstop, FdB heeft ze toch een dag of 10 zonder onderbreking bij elkaar dus ik neem aan dat hij met zijn sterkste opstelling zowel voor de beker als in de competitie begint, helaas is zijn sterkste opstelling niet altijd mijn beste opstelling, maar ja wat doe je er aan?
Weer zo'n typisch PR interview door de perschef geschrevenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je doet er niets aan, maar juist doordat de opstelling niet voor iedereen bevredigend kan zijn, blijft het dat er altijd discussie over zal zijn.
Dat vind ik eigenlijk wel het mooie.
Zaterdag tegen Palmeiras zullen we trouwens al een indruk krijgen hoe De Boer de tweede competitiehelft zal voetballen en wie hij als basisspelers ziet en wie niet.
Hij zei het volgende over deze wedstrijd:
De Boer: vaste basis uur laten spelen tegen Palmeiras
9 januari 2012
Frank de Boer liet tijdens de persconferentie vandaag voor de Braziliaanse pers weten zaterdag met zijn vaste basis te willen starten in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Palmeiras. Hij wil die basis een uur laten spelen om ze klaar te stomen voor de hervatting van de tweede seizoenshelft met het bekerduel tegen AZ. Hij denkt erover om na een uur de nodige wissels te gaan doorvoeren.
Ajax Netwerk
De coach gaf aan heel weinig te weten van Palmeiras. "In Nederland worden de Braziliaanse wedstrijden niet uitgezonden. Ik heb een wedstrijd van Palmeiras tegen Santos gezien en weet dus welk systeem ze spelen en dat het elftal individueel talent herbergt. Palmeiras is een echte topclub en ik ben trots met Ajax tegen ze te mogen spelen. Ik ken Scolari als een topcoach, die ik al jaren erg waardeer. Ik probeer van hem te leren, zoals ik van elke coach probeer de goede dingen op te pakken."
Ik ben érg benieuwd.
Ben ik het wel met je eens hoor. Maar ja, er zal wel iets van waar zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer zo'n typisch PR interview door de perschef geschrevenmaar inderdaad tegen Palmeiras kan je het al een beetje zien
Lodeiro en Ozbiliz gaan echt niet basis spelen. Hij gaat gewoon met dezelfde opstelling door denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens hoor. Maar ja, er zal wel iets van waar zijn.
Denk jij dat De Boer wijzigingen gaat doorvoeren?
Of zou Janssen opnieuw op het middenveld komen te ballen? Ik moet er eigenlijk niet aan denken.
De Boer kennende wellicht niet nee. Maar gewoon met dezelfde opstelling door vind ik toch érg pijnlijk. Niet zo zeer omdat bepaalde voetballers niet zullen spelen, maar wél dat Ajax doorgaat met voetballers die tekort komen voor het zo gewenste combinatiespelletje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lodeiro en Ozbiliz gaan echt niet basis spelen. Hij gaat gewoon met dezelfde opstelling door denk ik.
Idd. De Jong in de punt kan ik nog mee leven, maar Janssen op het middenveld niet. Maar ja, we doen er zo verdomde weinig aan. Kan ook niet anders. Hoogstens onze mening ventileren op een forum.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:
Vermeer
v/d Wiel Alderweireld Vertonghen Anita
Enoh
Eriksen Janssen
Sulejmani De Jong Boerrigter
Zoiets zal het wel worden
Ik vind Janssen niet het grootste probleem maar als je een speler als Eriksen hebt kan je hem beter op 10 met de punt naar voren zetten, dan kan hij meer zijn acties maken, nu moet hij teveel werken en dat gaat ten koste van zijn creativiteitquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. De Jong in de punt kan ik nog mee leven, maar Janssen op het middenveld niet. Maar ja, we doen er zo verdomde weinig aan. Kan ook niet anders. Hoogstens onze mening ventileren op een forum.
Ah ok, wellicht ontbolstert Janssen dan nog wel. Zelf ben ik er sceptisch over.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Janssen niet het grootste probleem maar als je een speler als Eriksen hebt kan je hem beter op 10 met de punt naar voren zetten, dan kan hij meer zijn acties maken, nu moet hij teveel werken en dat gaat ten koste van zijn creativiteit
Dat zou het meest ideale zijn maar dan heb je goede mandekkers achterin nodig en vooral op linksback is Ajax erg kwetsbaar. Dat noem je een ruitquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Of wil jij dan met een inschuivende verdediger gaan werken?
Dan begint Ajax met 4 verdedigers, maar schuift er waar mogelijk centraal een verdediger door, zodat je EN de punt naar achteren hebt EN de punt naar voren.
Ben ik het mee eens. Misschien dan toch iets vaker met vier verdedigers vanachter blijven en alleen als er écht een goede mogelijkheid voordoet door te schuiven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou het meest ideale zijn maar dan heb je goede mandekkers achterin nodig en vooral op linksback is Ajax erg kwetsbaar
Ik zeg niet dat Koppers geen talent is maar zo'n jochie zonder rugdekking te laten spelen is dodelijk, Anita vind ik dit seizoen eerlijk gezegd niet zo goed als vorig seizoen, vooral in het positionele verdedigen waar hij het van moet hebben gezien zijn postuur, daardoor komt hij opbouwend ook minder uit de verf omdat hij minder ballen afpakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Misschien dan toch iets vaker met vier verdedigers vanachter blijven en alleen als er écht een goede mogelijkheid voordoet door te schuiven.
Linksback is Ajax idd kwetsbaar.
Volgens mij kan er dan best Anita weggehaald worden en daar Koppers neergezet worden. Niet dat Koppers beter is op de linksback, maar dan kunnen aanvallen wel vloeiender verlopen doordat Koppers niet iedere keer naar zijn rechter been moet draaien.
Dan kan Anita als half spelen.
Als je het prijskaartje vergeet doet hij het niet onverdienstelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
De Boer: 'We willen Sulejmani graag bij Ajax houden'
12/01/2012 13:03
Coach Frank de Boer en zijn spelers laten deze week het bestuurlijke rumoer bij Ajax achter zich. De selectie verblijft in Brazilië voor een trainingskamp en speelt komende zaterdag een oefenwedstrijd tegen Palmeiras.
De Boer hoeft niet te vrezen dat zijn belangrijkste spelers de komende weken vertrekken. Aanvoerder Jan Vertonghen wil het seizoen bij Ajax afmaken, Christian Eriksen staat niet open voor een tussentijds vertrek en Gregory van der Wiel aast op een zomertransfer naar Valencia.
De Boer wil wel Miralem Sulejmani langer binden. In de nieuwe editie van Voetbal International zegt hij: 'We zijn heel tevreden over Miralem en willen hem graag behouden.'
Heel tevreden over Sulejmani, mis ik iets?
Is waar, maar ik denk dat Koppers minder onder druk gezet wordt als een Anita op het middenveld komt te spelen. Daarbij wordt het middenveld dan versterkt. Anita is zowel verdedigend ( positioneel gezien ) als aanvallend een versterking voor Ajax, zodra hij op het middenveld staat als half.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Koppers geen talent is maar zo'n jochie zonder rugdekking te laten spelen is dodelijk, Anita vind ik dit seizoen eerlijk gezegd niet zo goed als vorig seizoen, vooral in het positionele verdedigen waar hij het van moet hebben gezien zijn postuur, daardoor komt hij opbouwend ook minder uit de verf omdat hij minder ballen afpakt.
Daar heb je een punt. Zijn rendement is iig niet onaardig. Zijn spel zwijg ik maar over.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het prijskaartje vergeet doet hij het niet onverdienstelijk
Ik vind Anita gewoon te kort komen, is een goede wisselspelerquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is waar, maar ik denk dat Koppers minder onder druk gezet wordt als een Anita op het middenveld komt te spelen. Daarbij wordt het middenveld dan versterkt. Anita is zowel verdedigend ( positioneel gezien ) als aanvallend een versterking voor Ajax, zodra hij op het middenveld staat als half.
Op de linksbackpositie zal hij nooit fungeren. Een middenveld bij uitstek is Anita.
Ah ok. Ik ben een andere mening toegedaan, maar die weet je intussen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Anita gewoon te kort komen, is een goede wisselspeler
Resultaten uit het verleden.....quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef gniffie het volgende:
De uitblinker van vorig seizoen komt tekort?
De resultaten van dit seizoen zijn niet representatief, omdat linksback.....quote:
Niet alleen linksback, maar goed uiteraard is dat moeilijker voor hemquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
De resultaten van dit seizoen zijn niet representatief, omdat linksback.....
Ga je het nu elke week proberen onder een nieuwe nickname?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef psvcoach het volgende:
Nu hoor ik dat ajax adriaanse wil ipv van gaal ?
Wat weten jullie daarvan ?
Gerucht, Adriaanse is net als van Gaal, die gast moeten we niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef psvcoach het volgende:
Nu hoor ik dat ajax adriaanse wil ipv van gaal ?
Wat weten jullie daarvan ?
Wie dan ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gerucht, Adriaanse is net als van Gaal, die gast moeten we niet.
Erg goed nieuws, schijnt weer een pareltje te zijn. Nog niet veel van hem gezien. Samen met Patrick Olsen (die ze ook willen halen) echt een geweldig talent. Net zoals Eriksen, Boilesen en Fischer.quote:'Ajax heeft opnieuw groot Deens talent in het vizier'
Volgens het Deense Sporten.dk heeft Ajax na Eriksen en Boilesen opnieuw een groot talent in Denemarken in het vizier. Het gaat om de 17-jarige Lucas Andersen van AAB. Morten Olsen is lyrisch over de speler en wil hem al bij een trainingskamp van het nationale elftal halen om hem ervaring op te laten doen. Ook Liverpool en Borussia Dortmund zouden achter de buitenspeler aanzitten. De technisch directeur van de club wil de namen van geïnteresseerde clubs niet bevestigen, geen van de clubs zou echter al heel concreet onderhandelingen voeren.
quote:Aanmelden Ajax – AZ wederom stopgezet
De aanmeldprocedure voor basisscholen en/of sportverenigingen voor de wedstrijd Ajax – AZ is wederom stopgezet. Er werd gisteren en vandaag massaal gehoorgegeven aan het initiatief om de bekerwedstrijd in aanwezigheid van kinderen te spelen. De website van Ajax is sinds de bekendmaking veelvuldig bezocht en de aanmeldingen stroomden binnen vanuit het hele land. De 10.000 kaarten die vanmiddag beschikbaar werden gesteld waren binnen twintig minuten vergeven. Het totaal aantal bezoekers komt daarmee op dit moment op 24.000.
Ajax is op dit moment druk doende om de capaciteit wederom te vergroten zodat het weer mogelijk wordt om aan de massale vraag gehoor te kunnen geven. De verwachting is dat de aanmeldprocedure morgenmiddag, vrijdag 13 januari, om 14.00 uur weer wordt hervat. Voor geïnteresseerden die zich nog niet hebben opgegeven is het advies om de website van Ajax nauwlettend in de gaten te houden.
LET OP! Ook voor morgen geldt dat de capaciteit beperkt is, dus wacht niet te lang.
Wegens de overweldigende belangstelling was het woensdag in de namiddag al niet meer mogelijk om in aanmerking te komen voor gratis busvervoer. Oad biedt iedereen echter nog wel de mogelijkheid om een bus te huren.
19 Jan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer zou de wedstrijd ook alweer overgespeeld worden?
Moeten die smurfen dan niet op school zitten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Volgende week donderdag 14:30.
Hoop scholen gaan ook, dus die hoeven niet op school te zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moeten die smurfen dan niet op school zitten?
Hehe, nieuw in het curriculum: KNVB bekervoetbalquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoop scholen gaan ook, dus die hoeven niet op school te zitten.
Juist zijn mensen die werken en het ook willen zien S avonds !quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso een debiele tijd voor een voetbalwedstrijd trouwens
Dat word stiekem onder de baas zijn tijd kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Volgende week donderdag 14:30.
Ik ga met mijn groep erheen! xDquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat word stiekem onder de baas zijn tijd kijken
Ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga met mijn groep erheen! xD
Hier nog eenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, juf neemt ons mee naar de wedstrijd xD.
Hahah! echtwaar?! Wij gaan eerst met de trein zei mijn meester, dan een klein stukje lopen. Best spannend xD xP Hoe zie jij eruit, misschien zie ik jou wel!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, juf neemt ons mee naar de wedstrijd xD.
Ik dacht dat jij mijn juf wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef Gnieperd het volgende:
Maar hopen dat het op de radio is zodat ik het op school kan volgen
Begeleider =/= Jufquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn juf was. Ben je niet te oud voor school?
We pakken ze en maken ze helemaal kapot.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ze doen nu ook al gemeen tegen mij in het DWDD topic. Waarom worden wij Ajacieden toch altijd zo gepest ten onrechte.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ze doen nu ook al gemeen tegen mij in het DWDD topic. Waarom worden wij Ajacieden toch altijd zo gepest ten onrechte.
Moet ik wel weten hoe je eruit zietquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
We pakken ze en maken ze helemaal kapot.
Ooit neem ik wel een keer de moeite om een foto te zoeken en op internet te zetten. Nu WIDM kijken, Ajax-nieuws lezen en nog een paar andere dingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Moet ik wel weten hoe je eruit ziet.
Wat voor andere dingen? fototje maken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ooit neem ik wel een keer de moeite om een foto te zoeken en op internet te zetten. Nu WIDM kijken, Ajax-nieuws lezen en nog een paar andere dingen.
Nee. SMS'en, facebooken, ruzie maken. Gewoon, dingen die meisjes altijd doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor andere dingen? fototje maken?
Wat is je facebook?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Nee. SMS'en, facebooken, ruzie maken. Gewoon, dingen die meisjes altijd doen.
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zie je hypocriet, mij een beetje veroordelen.
Als je mijn facebook hebt heb je mijn naam en achternaam en dat wil ik niet.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je mijn facebook hebt heb je mijn naam en achternaam en dat wil ik niet.
Klopt. Maar ik ben aardig en dezelfde leeftijd als jij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je mijn facebook hebt heb je mijn naam en achternaam en dat wil ik niet.
Hoe oud ben je ookalweer? 12 of 67?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben aardig en dezelfde leeftijd als jij.
Tussen de 12 en 67. Zelfde leeftijd als jijquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ookalweer? 12 of 67?
Gratis? GRATIS!?!?!? JA WIJ HOUDEN VAN GRATIS WANT WIJ ZIJN JODEN!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef psvcoach het volgende:
Is engelaar niks voor jullie ?,gratis af te halen .
wtf?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Gratis? GRATIS!?!?!? JA WIJ HOUDEN VAN GRATIS WANT WIJ ZIJN JODEN!
CENTEN POEN FLAPPEN!
JAJAHAHA!
Joden zijn toch gek of geld of niet dan?quote:
Ik zou het niet weten; even aan Smoofie vragen, das een egkte Jood.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Joden zijn toch gek of geld of niet dan?
Ik ben 17.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Joden zijn toch gek of geld of niet dan?
Nee joh ik ken Smoofie goed (ook een trouw volger van zijn Twitter account), en hij heeft al jaren niks met zijn Jodendom gedaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten; even aan Smoofie vragen, das een egkte Jood.
Oh ok. Ik ken hem ook goed, en hij heeft een keppeltje opquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh ik ken Smoofie goed (ook een trouw volger van zijn Twitter account), en hij heeft al jaren niks met zijn Jodendom gedaan.
Ehh dat kan gewoon hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op je 17e studeren aan de VU? Knap.
DOnder op Smoofie is een grotere vriend van mij dan voor jou. Ik ken de jongen zijn echte naam zelfs.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ken hem ook goed, en hij heeft een keppeltje op
Ik ken er iig al 2 die daar op hun 17e al zatenquote:
Klas 2?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken er iig al 2 die daar op hun 17e al zaten
We mogen er niet meer uit van de moderators. Ze vinden dat we anders het algehele niveau omlaag brengenquote:
Nee schele aap, ik ken 2 mensen die daar op hun 17e al een studie begonnenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klas 2?
Normaal zou zijn 18 jaar, 1e klas. 19 jaar 2e.
Iedereen op Fok! is 12, een paar uitzonderingen daargelaten. Bijvoorbeeld tong80, die was laatst jarig en werd 13.quote:
Ja, van m'n twitter accountquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DOnder op Smoofie is een grotere vriend van mij dan voor jou. Ik ken de jongen zijn echte naam zelfs.
Serri? Daten?quote:
Ik vind het nog steeds erg knap. Ken niemand die op z'n 17e in de 2e zit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee schele aap, ik ken 2 mensen die daar op hun 17e al een studie begonnen
Wie heeft het over 2e dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg knap. Ken niemand die op z'n 17e in de 2e zit.
Kom jij uit de directe omgeving van Amsterdam dan?quote:
Dat is anders helemaal niet grappig hoorquote:
Ik kom uit A'dam ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom jij uit de directe omgeving van Amsterdam dan?
Nee klopt, sorry. Studeer je daar ook? Of ben je serieus 16?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dat is anders helemaal niet grappig hoor
ik 4 date?quote:
ik ookquote:
Ik ben serieus 16, als ik over anderhalf jaar dan toch eindelijk slaag ga ik in Utrecht of A'dam studeren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee klopt, sorry. Studeer je daar ook? Of ben je serieus 16?
Geen Journalistiek op het Windesheim?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik ben serieus 16, als ik over anderhalf jaar dan toch eindelijk slaag ga ik in Utrecht of A'dam studeren.
Ben je blond?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik ben serieus 16, als ik over anderhalf jaar dan toch eindelijk slaag ga ik in Utrecht of A'dam studeren.
wie??quote:
Weet nog niet wat ik ga studeren, maar zeer waarschijnlijk geen Journalistiekquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen Journalistiek op het Windesheim?
Dan was het die andere knakker met ajacied in zijn naam die ergens in het boerenland woondequote:
Ik neem mijn woorden terug. Dit is gewoon seksslowchatquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
maar ik vind dit best inhoudelijke discussies voor een winterstop. Zonder voetbal is toch het publiek wat voornamelijk voor Ajax spreekt, en we leren momenteel over elkaar.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. Dit is gewoon seksslowchatJullie weten dat abotus moord is he? dus doe voorzichtig.
A'dam west. Bij Smoofiequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan was het die andere knakker met ajacied in zijn naam die ergens in het boerenland woonde
Maar welke buurt woon je dan?
Dat is stadsdeel, ik vraag welke buurtquote:
ik dacht dat je uit noord kwamquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat je uit noord kwam
quote:
Noord gestoord, nog kerstbomen in de fik gestoken met oud en nieuwquote:
Mag niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noord gestoord, nog kerstbomen in de fik gestoken met oud en nieuw
Ook niet meer op een grote stapel?quote:
het is winterstop, waar moeten we het over hebben?quote:
kinderen gratis naar ajax-azquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is winterstop, waar moeten we het over hebben?
In de winterstop wordt er niet gevoetbalt en zijn de supporters eigenlijk de spreekbuis voor de club. Dus als we elkaar leren kennen leren we ook wat over Ajax. Want als supportersgroep ben je toch eigenlijk 1 geheel. Zeker als er geen transfernieuws of voetbal over te praten is.quote:
Ja leuk voor zequote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Hier mag je slowchatten:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten op
Niet hier.
Kom op, doe nou niet zo. Allemaal ajacieden hier. In dat SC topic zitten allemaal mensen die we niet kenne,.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Hier mag je slowchatten:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1987: Blazen Cyprioten op
Niet hier.
Vraag hun MSN. (no homo)quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik heb niks met die slowchat en wel met Ajax dus waarom zou ik hier niet met mijn internetajaxvriendjes mogen praten
Ja of je overdrijft niet zo met je gezeurquote:
quote:Miralem Sulejmani steekt in een goede vorm. Tijdens de eerste seizoenshelft was de Serviër geregeld bepalend voor Ajax. De vele trainingsarbeid betaalde zich de afgelopen maanden uit. In Brazilië bereidt Sulejmani zich deze week met Ajax voor op de herstart van de competitie. De aanvaller ziet een inhaalrace voor zich die Ajax uiteindelijk naar de 31e landstitel moet leiden.
Als Sulejmani een van de camera’s van Ajax TV aan het einde van de training even werkloos op een statief ziet staan, grijpt hij zijn kans. De rappe Serviër kruipt even in de huid van cameraman en zoomt vol op Siem de Jong in. Al snel heeft de clubtopscorer van Ajax in de gaten hoe de camera werkt en met wat subtiele bewegingen maakt hij er alsnog een fraai shot van. Sulejmani toont zich een snelle leerling.
De aanvaller van Ajax heeft naar eigen zeggen zijn beste halfjaar ooit achter de rug. Zowel op als buiten het veld. In de maanden na het kampioenschap verging het hem zowel op het veld als privé goed. Sulejmani werd voor het eerst vader van zoon Luca en scoorde er in 15 competitiewedstrijden lustig op los. Zijn elf treffers tekenen zijn toegenomen doelgerichtheid. Anders dan voorgaande jaren staat hij sinds afgelopen zomer op een gemiddelde dat richting een doelpunt per wedstrijd gaat. ,,Het is een van de punten waar ik het afgelopen half jaar flinke stappen in heb gezet. Met mijn doelpunten ben ik belangrijk geweest voor het team. De eerste seizoenshelft was mijn beste periode tot nu toe bij Ajax.”
,,We hebben genoeg kwaliteit om opnieuw de beste van Nederland te worden."
Anders dan voorheen is de 23-jarige Sulejmani tegenwoordig met thuis bezig. Juist ook nu hij met Ajax aan de andere kant van de wereld zit. ,,Ik vind het altijd leuk om in een nieuw te land zijn, maar uiteraard mis ik mijn zoon en vriendin wel heel erg. Aan de andere kant: ik ben profvoetballer en daar hoort ook bij dat je veel van huis bent. Daar moet ik gewoon professioneel in zijn. Als we straks weer in Nederland zijn, is er gelukkig genoeg tijd om weer samen te zijn.”
Sulejmani heeft een helder doel voor ogen voor de tweede seizoenshelft. ,,Mijn wens is om opnieuw kampioen te worden met Ajax. Als ik dan zelf ook nog eens goed speel, is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar uiteindelijk gaat het om het team en dus om het kampioenschap. We hebben genoeg kwaliteit om voor het tweede jaar op rij de beste van Nederland te worden. Bovendien denk ik dat we niet meer dezelfde fouten zullen maken als tijdens de eerste seizoenshelft. In de eerste twee wedstrijden tegen AZ kunnen we dat gelijk bewijzen.”
Sterker nog als wij eenmaal met deze chat in "hun" topic komen denk ik dat er niemand blij wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom op, doe nou niet zo. Allemaal ajacieden hier. In dat SC topic zitten allemaal mensen die we niet kenne,.
Dit dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog als wij eenmaal met deze chat in "hun" topic komen denk ik dat er niemand blij wordt.
Dit maakt het best wel weer verleidelijk eigenlijk... Ik ben om.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Al die sc's zijn inteelt kliekjes
nou vooruit dan maarquote:
ik weet het nietquote:
nee hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent wel ouder, maar dat vind je niet erg toch?
Overleg over?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ik hoor jullie. Laat het wel even staan en ik overleg even met mijn medemods.
Of ze een banaanvraag gaan doen, ik ben bangquote:
Naja als serieuze reactie dan...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ik hoor jullie. Laat het wel even staan en ik overleg even met mijn medemods.
Zou wel erg zielig zijn. Het is godverdomme winterstop. Hoe wil je ontopic gaan als er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Of ze een banaanvraag gaan doen, ik ben bang
Ik hou je hand vast, komt goed schatquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Of ze een banaanvraag gaan doen, ik ben bang
Dat was een grapjequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou wel erg zielig zijn. Het is godverdomme winterstop. Hoe wil je ontopic gaan als er niks aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |