Ik kan alleen jou nadoen, omdat je zo achterlijk eet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
TWI, voor al uw eetimitaties, nu in te huren voor optredens op bruiloften, recepties en verjaardagen
LIDL-chips, bananenmilkshakes, frikandellen en rode snoepslierten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er iemand suggesties qua eten? Ik denk dat ik een vleesschotel ga maken
En dan later op de avond ergens even een salade ga bikken
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 tot gezond.
20 tot tevreden
30 tot onrealistisch maar toch stiekem verlangen.
Voor 15 kilo gaan dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 tot gezond.
20 tot tevreden
30 tot onrealistisch maar toch stiekem verlangen.
Vleesschotel it isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
LIDL-chips, bananenmilkshakes, frikandellen en rode snoepslierten.
Hardcore wel ditquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga voor 9 kilo. De rest moet gebeuren door te trainen (lees strakker in vel)
maar dat gaat goed komen, met 4 keer in de week fitness, 3 keer in de week hardlopen, en 1 keer in de week BodyCombat
Met die work-out moet dat lukkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga voor 9 kilo. De rest moet gebeuren door te trainen (lees strakker in vel)
maar dat gaat goed komen, met 4 keer in de week fitness, 3 keer in de week hardlopen, en 1 keer in de week BodyCombat
Gewoon gezonder leven en meer bewegen wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Dieeten heeft geen zin, ik hou het toch maar een maand of 2 vol.
Ik 7x in de week 2 sessies per dag, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige jaar deed ik zelfs 5-6 keer in de week fitness
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige jaar deed ik zelfs 5-6 keer in de week fitness
Ik vind het gewoon mooi als je als vrouw zijnde een beetje spiertjes in de armen hebtquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik 7x in de week 2 sessies per dag, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Sowieso prut. Behalve als je elke dag bij de Mac zit misschien. Maar dan ga je jezelf alles ontzeggen en ben je depri en vreet je weer of om het vol te houden moet je de rest van je leven kauwen op een paar blaadjes groen. Ben je nog fucked up in de winter ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik 7x in de week 2 sessies per dag, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Ik zal je als laatste tegensprekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mooi als je als vrouw zijnde een beetje spiertjes in de armen hebt
Niet bodybuilder spieren, maar gewoon mooi gevormd
En BodyCombat is gewoon leuk om te doen, even je agressie kwijt.
En hardlopen is voor mijn conditie
Dieten is ook voor jojo's, je moet je eetpatroon aanpassen in iets wat je je leven lang vol kunt houden. Ik moet zelf ook nog minstens 15 kilo kwijt zien te raken, maar dat gaat ook wel lukken, ben het dubbele daarvan inmiddels al kwijt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Ja ging vanzelf, maar merkte wel dat ik te moe was voor andere dingen. Vandaar nu 4 keer in de weekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Ik moet er niet aan denken.
Een dieet houd ik een stuk makkelijker vol dan die milde "levensstijl aanpassen"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dieten is ook voor jojo's, je moet je eetpatroon aanpassen in iets wat je je leven lang vol kunt houden. Ik moet zelf ook nog minstens 15 kilo kwijt zien te raken, maar dat gaat ook wel lukken, ben het dubbele daarvan inmiddels al kwijt.
Wel knap hoor. Geen idee of ik het zou volhouden, maar de angst om dik(ker) te worden zou dan wel goed motiverend werken denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ging vanzelf, maar merkte wel dat ik te moe was voor andere dingen. Vandaar nu 4 keer in de week
Ja jij was ook van het sporten toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal je als laatste tegenspreken
* Laysa Propt snel een kersenbonbon in haar mondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieso prut. Behalve als je elke dag bij de Mac zit misschien. Maar dan ga je jezelf alles ontzeggen en ben je depri en vreet je weer of om het vol te houden moet je de rest van je leven kauwen op een paar blaadjes groen. Ben je nog fucked up in de winter ook.
Gewoon normaal eten, je mag best af en toe snoepen. Gecombineerd met voldoende beweging en dan zit je prima.
Ik kan niet zonder. Ik wil echt niet dikker worden. Lichamelijk en mentaal goed. Plus ik hou mezelf maar voor dat wanneer de Duitsers weer eens binnen vallen ze niets aan een doetje hebben en ik daarom in vorm moet blijvenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jij was ook van het sporten toch?
Ik heb 2 maanden niet gesport (ik bleef grieperig, verkouden, keelontsteking etc), dus ik moet helemaal opnieuw opbouwenDus viel wel tegen gister
Maar morgen weer
En ja, dat kost je nu 40 min fanatiek fietsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa Propt snel een kersenbonbon in haar mond
Ja dat heb ik nu dus ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel knap hoor. Geen idee of ik het zou volhouden, maar de angst om dik(ker) te worden zou dan wel goed motiverend werken denk ik.
Neuh hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ja, dat kost je nu 40 min fanatiek fietsen.
Als je na die 9 kilo door blijft sporten, dan raak je het in bmi of gewicht misschien niet kwijt, maar gaat je lichaam er wel nog beter uitzien. Dan zegt zo'n bmi helemaal niets.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus ook.
Ik was heel slank, ging samenwonen, en werd dikker
Totdat ik bij een gewicht kwam van neee dit wil ik niet
Toen ben ik 21 kilo afgevallenEN nu wil ik nooit meer dik zijn
Ik zit nu zo lekker in me vel
Dat je er alles aandoet, om niet meer 21 kilo aan te komen
![]()
De laatste 9 kilo zijn wel een moeilijkst, maar ik ga ervoor(liefst 16
Maar dan zit ik op een BMI van 20
)
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder. Ik wil echt niet dikker worden. Lichamelijk en mentaal goed. Plus ik hou mezelf maar voor dat wanneer de Duitsers weer eens binnen vallen ze niets aan een doetje hebben en ik daarom in vorm moet blijven![]()
ja daaromquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je na die 9 kilo door blijft sporten, dan raak je het in bmi of gewicht misschien niet kwijt, maar gaat je lichaam er wel nog beter uitzien. Dan zegt zo'n bmi helemaal niets.
Ohnoes, ik ga dit jaar ook samenwonen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus ook.
Ik was heel slank, ging samenwonen, en werd dikker
Totdat ik bij een gewicht kwam van neee dit wil ik niet
Toen ben ik 21 kilo afgevallenEN nu wil ik nooit meer dik zijn
Ik zit nu zo lekker in me vel
Dat je er alles aandoet, om niet meer 21 kilo aan te komen
![]()
De laatste 9 kilo zijn wel een moeilijkst, maar ik ga ervoor(liefst 16
Maar dan zit ik op een BMI van 20
)
Dat is het inderdaad. Ik heb altijd al een hekel aan sport gehad, zelfs toen mijn conditie gewoon goed was. Terwijl je het eigenlijk nodig hebt om in shape te blijven, zeker met aanleg om dik te worden. Zucht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:29 schreef heloef het volgende:
Sporten is gewoon kut, twee maanden gedaan, dag in dag uit maar het trekt me gewoon niet.
Dan ga je met een lekkere vent flink stuk wandelen en dan samen douchen na de inspanning.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Ik heb altijd al een hekel aan sport gehad, zelfs toen mijn conditie gewoon goed was. Terwijl je het eigenlijk nodig hebt om in shape te blijven, zeker met aanleg om dik te worden. Zucht.
Als je voetbalt met je knieën moet je het boekje met de regels weer eens herlezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Aan mij hebben ze dan niks, want ik heb een zwakke voetbalknie
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohnoes, ik ga dit jaar ook samenwonen.![]()
De komende 10 jaar zet ik mijn max qua aankomen op 5 kilo meer dan nu, ik moet er echt niet aan denken.
Ik hou van voetbal, heb het ook gedaan, maar om er nou contributie voor neer te tellen is ook weer zoiets. Er zit hier wel een club op 10 minuten lopen hier vandaan. En aanhaken met mijn conditie is ook nog een opgave.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Ik heb altijd al een hekel aan sport gehad, zelfs toen mijn conditie gewoon goed was. Terwijl je het eigenlijk nodig hebt om in shape te blijven, zeker met aanleg om dik te worden. Zucht.
Ja dat zou ik ook wel weer willen, voetballen. Maar mag niet van de dokterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
Ik hou wel van sporten voor de tofheid, maar niet puur voor conditie of kracht.
Doe dan maar wat teamsport of competitief.
Haha, ik ben benieuwd maar ik denk dat ik zelfs gezonder ga eten als ik met hem samenwoon dan nu, dus dat laatste ga ik ook maar gewoon doen voor mijn eigen gemoedsrust.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja wij gingen los op de snoep en chips
Of 's avonds gezellig op de bank, en dan frikandelletje eten enzo![]()
En dat om half 12 's avonds
Dat is dus verkeerd. Maar we hebben er van geleerd
tafeltennisquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef LostInSpace het volgende:
Ik sport 3 keer per week.. 1 keer fitnessen, 2 keer tafeltennissen.
Is eigenlijk wel prima zo.
Dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd maar ik denk dat ik zelfs gezonder ga eten als ik met hem samenwoon dan nu, dus dat laatste ga ik ook maar gewoon doen voor mijn eigen gemoedsrust.
Komen er nu allemaal stelletjes dit topic binnenvallen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa Propt snel een kersenbonbon in haar mond
Nu ik jouw verhaal gelezen heb gaat het sowieso goed komen ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed![]()
Ik had niemand die mij waarschuwdehihi
Ja lekker de vrijgezellen neerslachtig maken enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komen er nu allemaal stelletjes dit topic binnenvallen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja lekker de vrijgezellen neerslachtig maken enzo
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver ik heb het echt koud
Verwarming staat al op 22, is het heel raar als ik hem op 23 zet
Een goede vetlaag helpt tegen de kouquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Haha, ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij en Drommel zijn echt twee handen op één buik
Dit is een openbare scquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komen er nu allemaal stelletjes dit topic binnenvallen?
ja dagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een goede vetlaag helpt tegen de kou
Hier staat ie doorgaans op 30 graden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Kans op SAO's door een vieze gebruiker is ongeveer even groot.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kans op SAO's door een vieze gebruiker is ongeveer even groot.
ik heb jouw nummer nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef SiIk het volgende:
Wie belde mij
Jullie zijn de enige die mijn nummer hebben
en dat meen je echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier staat ie doorgaans op 30 graden.
Oeh, ik wil zeker mee! Maar eerst maar eens Utrecht en Boven-Leeuwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb jouw nummer niet
Schandalig trouwensWanneer gaan we weer op stap in Amsterdam??? Myr en ik willen snel weer eens naar Woody's
Ja behalve in de zomer dan staat ie op 25.quote:
Ik speel het vooral recreatiefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tafeltennis
Helaas geen tijd meer voor
Naar Utrecht ga ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oeh, ik wil zeker mee! Maar eerst maar eens Utrecht en Boven-Leeuwen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja behalve in de zomer dan staat ie op 25.
Zie je wel dat je een Koreaan bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tafeltennis
Helaas geen tijd meer voor
echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef twi het volgende:
Mijn verwarming gaat niet hoger dan 19, ik voel me niet zo thuis met bejaardentemperaturen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kans op SAO's door een vieze gebruiker is ongeveer even groot.
Warm is overrated. Ik vind het ook vreselijk om onder een warm dekbed te slapen en draai 't mijne daarom regelmatig om zodat de koude kant weer naar beneden komt te liggenquote:
ik zou echt ruzie met je krijgen in bed danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Warm is overrated. Ik vind het ook vreselijk om onder een warm dekbed te slapen en draai 't mijne daarom regelmatig om zodat de koude kant weer naar beneden komt te liggen
Misschien kweekt ie ijsberen?quote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Warm is overrated. Ik vind het ook vreselijk om onder een warm dekbed te slapen en draai 't mijne daarom regelmatig om zodat de koude kant weer naar beneden komt te liggen
Ik wou gewoon even je stem horen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef SiIk het volgende:
Wie belde mij
Jullie zijn de enige die mijn nummer hebben
Dat doe ik ook, maar voor de rest heb ik echt warmte nodig hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik draai mijn kussens zo'n 30 keer per nacht om.
Ach daar bedenken we wel wat op.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik zou echt ruzie met je krijgen in bed dan
Jawel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
Maar Myr, 20 kilo tot je tevreden bent?Je bent toch helemaal niet dik ofzo?
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
Lol, dat deed ik vroeger ook altijd met m'n kussen
Je bent bang dat ie niet egaal doorgebakken wordt? Als jij naast mij lag had ik je hoofd aan je kussen gelijmd draaier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik draai mijn kussens zo'n 30 keer per nacht om.
Jij naait dikkerdjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |