Ai ik moet hem toch echt eens leren kennenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie mlig nog wel een strakke broek kopen omdat rocksterren dat in de jaren 70 ook deden of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zetten we dat toch in de OP?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
En met zo'n afkorting zal niemand weten welk thema deze SC heeft inderdaad. Trekt heel ander volk aan, als het al volk aantrekt.
Tegen de tijd dat je 80 bent dan kan de champagne open.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens val ik gemiddeld genomen wel af. Ik jojo de goede kant op.
nee.. 'omdat alle mannen die een vriendin hebben dat doen'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie mlig nog wel een strakke broek kopen omdat rocksterren dat in de jaren 70 ook deden of zo.
Dat is fijn, ik kom alleen aan met kerst en vakantie heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee.. 'omdat alle mannen die een vriendin hebben dat doen'
Zoveel hoef ik heul niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je 80 bent dan kan de champagne open.
De TT trekt over het algemeen users aan, niet de OP.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee.. 'omdat alle mannen die een vriendin hebben dat doen'
Ik ook. Maar ik ga mijn goeie voornemen wel doorzetten. Gister dan wat m&ms gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
True, je gaat de goede kant op inderdaad. Beginnen is niets, volhouden is alles, is het motto van de sportschool waar ik zit.quote:
Hoe zit het met jouw M&M eetstijl?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga mijn goeie voornemen wel doorzetten. Gister dan wat m&ms gehadmaar de andere dagen ging het goed.
Niet 30quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 tot gezond.
20 tot tevreden
30 tot onrealistisch maar toch stiekem verlangen.
De serieuze op is los? Dus een nieuwe?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Re het volgende:
Iemand moet nog wel even de serieuze reeks opzetten, daar past deze OP prima in met een verwijzing naar deze SC reeks.
De topicpointer gaat hier natuurlijk verdwijnen maar dat komt later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |