In de SHJN sc staan heel vaak tietenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik hoor dat dames hun tieten laten zien terwijl zo over nagellak praten? Dan mag je blijven.
Nee, ik wou al zeggen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:30 schreef Myraela het volgende:
Zo'n afkorting trekt absoluut geen nieuwe mensen aan.
Mag alsnog hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
als je die edit niet had gedaan had ik even gereageerd
Ik zeg, verander het terug in "SC Als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
En met zo'n afkorting zal niemand weten welk thema deze SC heeft inderdaad. Trekt heel ander volk aan, als het al volk aantrekt.
Over een uurtje is hij volquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg, verander het terug in SC Als versieren niet zo makkelijk gaat
Kleurtjes, nieuwe collecties, oude collecties, ruilen, HTF's, merken, finishes.. en nog veel meer.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg, verander het terug in "SC Als versieren niet zo makkelijk gaat"
HET IS MAAR NAGELLAK! WHO GIVES A....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kleurtjes, nieuwe collecties, oude collecties, ruilen, HTF's, merken, finishes.. en nog veel meer.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HET IS MAAR NAGELLAK! WHO GIVES A....
[..]
[..]
De appel valt niet ver van de boom?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kleurtjes, nieuwe collecties, oude collecties, ruilen, HTF's, merken, finishes.. en nog veel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je wel hoor.![]()
/care we slepen ze wel binnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:30 schreef Myraela het volgende:
Zo'n afkorting trekt absoluut geen nieuwe mensen aan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]welke mis je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je wel hoor.
Of doe even dm
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hossel ze gewoon uit het nieuwe serieuze topic, per dm/pm ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care we slepen ze wel binnen
Har har, we hebben vers vleesch nodig en "Als versieren niet zo makkelijk gaat" is de perfecte hengel!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu is er ten minste ruimte voor een fatsoenlijke TT
Wel alleen vrouwen he.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care we slepen ze wel binnen
Die ook ja.quote:
Ik hossel ze van over het hele forumquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hossel ze gewoon uit het nieuwe serieuze topic, per dm/pm ofzo.
En dat ging goed?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Er waren bij zo'n RTL programma twee fokkers die samen op vakantie gingen.
Ze kenden elkaar niet eens voor die reis en ja dat ging goed.quote:
Ze hadden zeker allebei hun laptop mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kenden elkaar niet eens voor die reis en ja dat ging goed.
Goed hoor.quote:
Niet iedere FOK!ker is een autist die niet zonder zijn laptop kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ze hadden zeker allebei hun laptop mee.
Murdera ging toch met een andere fokker op wintersport?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Er waren bij zo'n RTL programma twee fokkers die samen op vakantie gingen.
Het waren twee vrouwen en niet eens lelijk, wonderbaarlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Murdera ging toch met een andere fokker op wintersport?
Ja.quote:
Werden de usernames er ook bij verteld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het waren twee vrouwen en niet eens lelijk, wonderbaarlijk!
Dank jequote:
Helaas niet Drommel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Werden de usernames er ook bij verteld?
wat zit er in je winkelwagentje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
8 euro op mijn rekening.
65 euro in mijn digitale winkelwagetje. Dit zou wel eens lastig kunnen worden.
Gelukkig heb ik dat soort problemen niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
8 euro op mijn rekening.
Fok die schulden! Dan heb je wel een echte light-saber!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
8 euro op mijn rekening.
Dit jurkje : http://www.hm.com/nl/product/94328?article=94328-Aquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat zit er in je winkelwagentje?
Ik kon de verleiding weerstaan gelukkig vanmiddag.
Ik wacht nog 2 maandjes
Hoe trek je zo'n broek aan? Met vaseline?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit jurkje : http://www.hm.com/nl/product/94328?article=94328-A&variant=042
Deze broek: http://www.hm.com/nl/product/92519?article=92519-B&variant=327
Nog wat armbandjes en een simpel topje.
1 broek en topje er vast uit gehaald.
Leuk jurkje. Wel in het roze, niet die vage bloemenprint.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit jurkje : http://www.hm.com/nl/product/94328?article=94328-A
Deze broek: http://www.hm.com/nl/product/92519?article=92519-B
Nicequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit jurkje : http://www.hm.com/nl/product/94328?article=94328-A&variant=042
Deze broek: http://www.hm.com/nl/product/92519?article=92519-B&variant=327
Strakke broeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe trek je zo'n broek aan? Met vaseline?
Die print vind ik ook echt te lelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk jurkje. Wel in het roze, niet die vage bloemenprint.
dat vind ik ook geen gezicht bij mannen, dus wees blijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Strakke broeken staan mij echt voor geen meter
Dat moeten mannen ook niet dragen gek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Strakke broeken staan mij echt voor geen meter
Al die zogenaamde goede voornemens...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Al die vrouwen met hun afvalleritus altijd in het nieuwe jaar
Latex pakjes welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moeten mannen ook niet dragen gek.
Guilty.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen in strakke broeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was voor het nieuwe jaar al begonnen. En weer gestopt. En weer begonnen. En weer gestopt. en weer begonnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Binnen de slaapkamer mag dat allemaal prima ja.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was voor het nieuwe jaar al begonnen. En weer gestopt. En weer begonnen. En weer gestopt. en weer begonnen.
Nee hoor ben al een tijdje bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij draagt graag latexpakjes in de slaapkamer?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Binnen de slaapkamer mag dat allemaal prima ja.
Ai ik moet hem toch echt eens leren kennenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie mlig nog wel een strakke broek kopen omdat rocksterren dat in de jaren 70 ook deden of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zetten we dat toch in de OP?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
En met zo'n afkorting zal niemand weten welk thema deze SC heeft inderdaad. Trekt heel ander volk aan, als het al volk aantrekt.
Tegen de tijd dat je 80 bent dan kan de champagne open.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens val ik gemiddeld genomen wel af. Ik jojo de goede kant op.
nee.. 'omdat alle mannen die een vriendin hebben dat doen'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie mlig nog wel een strakke broek kopen omdat rocksterren dat in de jaren 70 ook deden of zo.
Dat is fijn, ik kom alleen aan met kerst en vakantie heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee.. 'omdat alle mannen die een vriendin hebben dat doen'
Zoveel hoef ik heul niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je 80 bent dan kan de champagne open.
De TT trekt over het algemeen users aan, niet de OP.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee.. 'omdat alle mannen die een vriendin hebben dat doen'
Ik ook. Maar ik ga mijn goeie voornemen wel doorzetten. Gister dan wat m&ms gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
True, je gaat de goede kant op inderdaad. Beginnen is niets, volhouden is alles, is het motto van de sportschool waar ik zit.quote:
Hoe zit het met jouw M&M eetstijl?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga mijn goeie voornemen wel doorzetten. Gister dan wat m&ms gehadmaar de andere dagen ging het goed.
Niet 30quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 tot gezond.
20 tot tevreden
30 tot onrealistisch maar toch stiekem verlangen.
De serieuze op is los? Dus een nieuwe?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Re het volgende:
Iemand moet nog wel even de serieuze reeks opzetten, daar past deze OP prima in met een verwijzing naar deze SC reeks.
De topicpointer gaat hier natuurlijk verdwijnen maar dat komt later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |