Ik kan alleen jou nadoen, omdat je zo achterlijk eet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
TWI, voor al uw eetimitaties, nu in te huren voor optredens op bruiloften, recepties en verjaardagen
LIDL-chips, bananenmilkshakes, frikandellen en rode snoepslierten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er iemand suggesties qua eten? Ik denk dat ik een vleesschotel ga maken
En dan later op de avond ergens even een salade ga bikken
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 tot gezond.
20 tot tevreden
30 tot onrealistisch maar toch stiekem verlangen.
Voor 15 kilo gaan dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 tot gezond.
20 tot tevreden
30 tot onrealistisch maar toch stiekem verlangen.
Vleesschotel it isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
LIDL-chips, bananenmilkshakes, frikandellen en rode snoepslierten.
Hardcore wel ditquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga voor 9 kilo. De rest moet gebeuren door te trainen (lees strakker in vel)
maar dat gaat goed komen, met 4 keer in de week fitness, 3 keer in de week hardlopen, en 1 keer in de week BodyCombat
Met die work-out moet dat lukkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga voor 9 kilo. De rest moet gebeuren door te trainen (lees strakker in vel)
maar dat gaat goed komen, met 4 keer in de week fitness, 3 keer in de week hardlopen, en 1 keer in de week BodyCombat
Gewoon gezonder leven en meer bewegen wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Dieeten heeft geen zin, ik hou het toch maar een maand of 2 vol.
Ik 7x in de week 2 sessies per dag, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige jaar deed ik zelfs 5-6 keer in de week fitness
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige jaar deed ik zelfs 5-6 keer in de week fitness
Ik vind het gewoon mooi als je als vrouw zijnde een beetje spiertjes in de armen hebtquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik 7x in de week 2 sessies per dag, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Sowieso prut. Behalve als je elke dag bij de Mac zit misschien. Maar dan ga je jezelf alles ontzeggen en ben je depri en vreet je weer of om het vol te houden moet je de rest van je leven kauwen op een paar blaadjes groen. Ben je nog fucked up in de winter ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik 7x in de week 2 sessies per dag, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Ik zal je als laatste tegensprekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mooi als je als vrouw zijnde een beetje spiertjes in de armen hebt
Niet bodybuilder spieren, maar gewoon mooi gevormd
En BodyCombat is gewoon leuk om te doen, even je agressie kwijt.
En hardlopen is voor mijn conditie
Dieten is ook voor jojo's, je moet je eetpatroon aanpassen in iets wat je je leven lang vol kunt houden. Ik moet zelf ook nog minstens 15 kilo kwijt zien te raken, maar dat gaat ook wel lukken, ben het dubbele daarvan inmiddels al kwijt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
Ja ging vanzelf, maar merkte wel dat ik te moe was voor andere dingen. Vandaar nu 4 keer in de weekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Ik moet er niet aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |