Dat mag je vinden, maar op zich is het vrij logisch dat je je vvb niet tegelijk als kortingskaart voor jezelf kunt gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef greavy het volgende:
Ik heb dan ook een Studenten OV
En officieel gezien mogen die in vrij-reizen periode geen 2-1 met korting kopen
Vind dat maar belachelijk.
ik vind het maar belachelijk dat je zeurt dat je de volle prijs moet betalen voor 1e klas terwijl je GRATIS in de 2e klas mag reizen. Wees daar gewoon een keer blij mee, dat was ik ook altijd toen in nog student was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef greavy het volgende:
En officieel gezien mogen die in vrij-reizen periode geen 2-1 met korting kopen
Vind dat maar belachelijk.
Nieuwste Nieuwe Intercity Dubbeldekker, ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef ReisT het volgende:En als er straks een nieuwer model intercitydubbeldekker komt hoe willen ze die dan gaan noemen?
Tenzij er boven je hoofd een paar kinderen staan te stampen en schreeuwenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef greavy het volgende:
De meeste kinderen niet.
Waarom denk je dat ik altijd beneden zit? Daar is het veel rustiger.
en? dan gaan ze dus maar lekker naar beneden..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef greavy het volgende:
DDAR is tenminste echt materieel. Dit is omgedoopt echt materieel. Wattehell heb je aan stiltezones boven, en de krijsende kinderen beneden? Die kinderkes willen ALTIJD boven zitten...
VIRMm of de V laten ze nog weg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
VVIRM? Vernieuwd Verlengd InterRegio Materieel
Sneltrein bestaat niet meer. En het is Den Haag Centraal, er rijden 3 series tussen Den Haag en Amsterdam, 5 zelfs als je de zuidas mee pakt..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef greavy het volgende:
Rijden ook nog niet in de dienstregeling.
Komen ter zijner tijd als proefbedrijf tussen Den Haag en Amsterdam in de Sneltrein te rijden (serie 2600).
Minstens één is er nog in 2012.quote:
Als student betaal je er anders 68 euro per halve maand voor.. Hoezo gratis?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:33 schreef ReisT het volgende:
[..]
ik vind het maar belachelijk dat je zeurt dat je de volle prijs moet betalen voor 1e klas terwijl je GRATIS in de 2e klas mag reizen. Wees daar gewoon een keer blij mee, dat was ik ook altijd toen in nog student was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |