Ja, klopt. Wat een vreselijk ding.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:22 schreef Fiorano het volgende:
Iniedergeval rijdt er nog elke dag een Plan-V rond tussen Amersfoort en Ede-Wageningen/Barneveld Centrum. En ik heb het vermoeden dat dat nog wel even zo zal zijn haha.
Daar wel ja. Dat stel is van xx namelijk en zal vermoedelijk gebruikt gaan worden tot het eind van de concessie van de kippenlijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:22 schreef Fiorano het volgende:
Iniedergeval rijdt er nog elke dag een Plan-V rond tussen Amersfoort en Ede-Wageningen/Barneveld Centrum. En ik heb het vermoeden dat dat nog wel even zo zal zijn haha.
Tot wanneer loopt 'ie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar wel ja. Dat stel is van xx namelijk en zal vermoedelijk gebruikt gaan worden tot het eind van de concessie van de kippenlijn.
tot eind 2021, al vraag ik me dan idd af of de Plan V dat haalt of dat xx tussentijds niet nog wisselt naar bijvoorbeeld een SGMmquote:
Ze zullen sowieso een extra treinstel moeten houden lijkt mij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tot eind 2021, al vraag ik me dan idd af of de Plan V dat haalt of dat xx tussentijds niet nog wisselt naar bijvoorbeeld een SGMm
sommige nieuwelingen niet. Maar goed, laat dit het IVW maar niet horenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog nooit op plan vBegin je niet gewoon op het oudste beesie
Dat dacht ik toen ook. Maar hij reed wel erg vlot weg met dat ding. Een V'tje bedienen is ook niet 't moeilijkste natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sommige nieuwelingen niet. Maar goed, laat dit het IVW maar niet horen
fabrikant is op de fles gegaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom nemen ze niet nog een Protos-stel?
En via rechtszaken was er wel een besluit gekomen dat de FTD-01, een proto-protos, omgebouwd zou worden. Alleen lijkt dat er niet van te komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef Fiorano het volgende:
Fahrzeug Technik Dessau is failliet, overgenomen door een Tsjechische (?) bouwer, maar die heeft niet de rechter van de Protos meegekocht. Daardoor kan er dus nooit meer een Protos gebouwd worden.
Uhuh. De NS is op het doortrekken niet zo happig geloof ik, terwijl verdubbeling van de kippenlijn niet hoog op de priolijst van het rijk staatquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:19 schreef Fiorano het volgende:
Ah dat wist ik dan weer niet. Anyway als ze ooit het kippenlijntje door trekken naar Arnhem, of een kwartierdienst beginnen naar Ede-Wageningen zullen er nog wel meer stellen nodig zijn. Maar dat komt er zeker niet voor eind 2021 denk ik.
Dat is wel heel slim. Zeker gezien het feit dat ongelijkvloerse kruisingen steeds meer worden toegepast.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail wil spoortunnels goedkoper laten aanleggen: http://www.binnenlandsbes(...)bieden.3552541.lynkx
In plaats van dat iedere tunnel uniek is zal er een prefabmodel komen waar uit gekozen kan worden.
En Schultz ook niet. Die vind dat NS daar de dienst nog kan uitmaken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uhuh. De NS is op het doortrekken niet zo happig geloof ik, terwijl verdubbeling van de kippenlijn niet hoog op de priolijst van het rijk staat
foto opblazen wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een hoerensite van de NS. probeer een pasfoto te uppen. Krijg toch de hoerenpest. 10 verschillende foutmeldingen.
Jongetje (9) mist hand na vuurwerkexperimentquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
foto opblazen wil nog wel eens helpen
700 bij 700 pixelsquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
foto opblazen wil nog wel eens helpen
kjgm q34jgq3jguq35q3 giq35y235yuh5trbehquote:Storing
Er is helaas een technische storing in het programma. U kunt later opnieuw proberen uw pasfoto te versturen.
Klik op de link om nu verder te gaan.
Verder
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
700 bij 700 pixels![]()
Het geselecteerde gebied is te klein. Selecteert u een groter gebied of gebruik een grotere foto.
![]()
![]()
Je bent gewoon te lelijk. Dat programma werkt alleen bij de Guppy's en de Crientjes van deze wereldquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een hoerensite van de NS. probeer een pasfoto te uppen. Krijg toch de hoerenpest. 10 verschillende foutmeldingen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lelijk. Dat programma werkt alleen bij de Guppy's en de Crientjes van deze wereld
Denken jullie wat ik denk?quote:113 Teletekst do 12 jan
Boekenweekgeschenk ook in België
` Het boekenweekgeschenk komt dit jaar
voor het eerst ook in België uit.Het
boek 'Heldere Hemel' van de Vlaamse
schrijver Tom Lanoye zal behalve in
Nederland 61.000 keer in België worden
uitgedeeld.De komende editie van de
Boekenweek,in maart,moet volgens de
organisatie leiden tot een intensievere
literaire samenwerking met Vlaanderen.
Ook werd vandaag bekend dat in ons land
de boekenverkoop verder is gedaald.De
omzet van de boekhandels daalde vorig
jaar met 4,6% ten opzichte van 2010.
De branche is bang voor verder dalende
verkoopcijfers,vanwege de groei van het
illegaal downloaden van e-boeken.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Is dat het netwerk dat eerst als 'trains pour l'équilibre du territoire' ofzo bekend stond - de regeling waarmee nu ook departementoverschrijdende treinen gesubsidieerd worden?
Is dat het netwerk dat eerst als 'trains pour l'équilibre du territoire' ofzo bekend stond - de regeling waarmee nu ook departementoverschrijdende treinen gesubsidieerd worden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef James1988 het volgende:
Ohja, SNCF heeft de bezem gehaald door haar verzameling merknamen. Per 2 januari zijn de merknamen Téoz (langeafstandstreinen) en Lunéa (nachttreinen) komen te vervallen, dit valt nu allemaal onder het vernieuwde Intercités-merk. Het Intercités-netwerk omvat nu meer dan 300 bestemmingen in heel Frankrijk, en is gesitueerd tussen het TER-netwerk (regionaal vervoer) en de TGV's.
www.intercites.sncf.com
Dat NMBS deze actie niet sponsort en NS wel dus dat je nu dus dood wordt gemaakt met een blije mus?quote:
Kom kom, altijd uitgaan van het positievequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:39 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat NMBS deze actie niet sponsort en NS wel dus dat je nu dus dood wordt gemaakt met een blije mus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |