Functioneren in de zin van werken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
90% van de Qat-gebruikers functioneert ook normaal. Hoorde ik net nog op de radio. Van iemand van Trimbos als ik me goed herinner.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het verbod is ook niet om de gebruikers maar om de randfiguren daaromheen.
Nogmaals; het gaat niet alleen om de gebruikers. Het gaat vooral om de overlast daaromheen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
90% van de Qat-gebruikers functioneert ook normaal. Hoorde ik net nog op de radio. Van iemand van Trimbos als ik me goed herinner.
Dus iedereen die werkt mag onbeperkt moorden en drugs gebruiken, want dat is blijkbaar het criterium?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Functioneren in de zin van werken?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je die overlast aanpakken, niet iets anders doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals; het gaat niet alleen om de gebruikers. Het gaat vooral om de overlast daaromheen.
Je kunt wel zeggen 'punt' maar ik ben van mening dat er wekelijks meer overlast is van alcohol gebruikers dan van qatgebruikers. Ik heb misschien een enkele keer iemand in de trein op blaadjes zien kauwen, maar verder nog nooit eigenlijk. Elk weekend zijn er hele hordes ME'ers nodig om dronken tuig in bedwang te houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Per gebruiker levert qat meer overlast op dan alcohol. Punt.
Dat zijn toch die mensen die op de boot moeten worden gezet? Waarom vind je hun mening zo belangrijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Somaliërs zelf zeggen heel wat anders.
De reden dat coke verboden is, is ook niet de gebruikers die het af en toe recreatief gebruiken. Snap je wel hoop ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus iedereen die werkt mag onbeperkt moorden en drugs gebruiken, want dat is blijkbaar het criterium?
Misschien eens minder roken dan had je niet over het "per gebruiker" heengelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef t-8one het volgende:
Je kunt wel zeggen 'punt' maar ik ben van mening dat er wekelijks meer overlast is van alcohol gebruikers dan van qatgebruikers. Ik heb misschien een enkele keer iemand in de trein op blaadjes zien kauwen, maar verder nog nooit eigenlijk. Elk weekend zijn er hele hordes ME'ers nodig om dronken tuig in bedwang te houden.
Nee, dan interpreteer je me verkeerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus iedereen die werkt mag onbeperkt moorden en drugs gebruiken, want dat is blijkbaar het criterium?
Wat dus niet kan, maargoed het klinkt wel lekker en daadkrachtig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Half. Daarna in een boot laden richting Somalië.
Wat is de reden eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
De reden dat coke verboden is, is ook niet de gebruikers die het af en toe recreatief gebruiken. Snap je wel hoop ik.
Ik snap het beter dan jij. Gaat gaat om geld en macht. Het gaat om belastingheffen en de concurrentiepositie van Heineken en Bayer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
De reden dat coke verboden is, is ook niet de gebruikers die het af en toe recreatief gebruiken. Snap je wel hoop ik.
Je hebt gelijk. Morele hebzucht is kwalijker en erger voor ons land dan qat gebruikers.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn toch die mensen die op de boot moeten worden gezet? Waarom vind je hun mening zo belangrijk?
Misschien moet je beter verwoorden wat het probleem precies is. Want het probleem is niet "drugs"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan interpreteer je me verkeerd.
Verslaafden en criminelen eromheen die maatschappelijke overlast veroorzaken.quote:
Tuurlijk joh, het is een big farma complot tegen jou en je pothead vriendjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik snap het beter dan jij. Gaat gaat om geld en macht. Het gaat om belastingheffen en de concurrentiepositie van Heineken en Bayer.
en die heb je bij alcohol niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Verslaafden en criminelen eromheen die maatschappelijke overlast veroorzaken.
Die Europese wetten kunnen we negeren. Als we dat eens deden zijn we ook niet zon eenling in Europa meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef t-8one het volgende:
[..]
Wat dus niet kan, maargoed het klinkt wel lekker en daadkrachtig.
Leg anders eens uit waarom juist de minst gevaarlijke drugs verboden worden en waarom dat (behalve XTC) allemaal plantjes zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef Catbert het volgende:
Tuurlijk joh, het is een big farma complot tegen jou en je pothead vriendjes.![]()
Als je het niet weet wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leg anders eens uit waarom juist de minst gevaarlijke drugs verboden worden en waarom dat (behalve XTC) allemaal plantjes zijn.
En zijn we op eenzelfde niveau als de landen die we verafschuwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Europese wetten kunnen we negeren. Als we dat eens deden zijn we ook niet zon eenling in Europa meer.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leg anders eens uit waarom juist de minst gevaarlijke drugs verboden worden en waarom dat (behalve XTC) allemaal plantjes zijn.
Als je het zo goed weet, vertel het ons eens dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het niet weet wat doe je hier dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |