abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106873288
Weet iemand hier toevallig wat het gemiddeld aantal watts is bij dames in het wielrennen?
Zowel het aantal watts als het aantal watts per kg? Ik probeer dit op Google op te zoeken maar ik zoek niet goed of het staat er gewoonweg niet.
Haters gonna hate.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:19:53 #252
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106873711
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:08 schreef foetre het volgende:

[..]

Hehe das wel beter ja.

Ik heb echt een pesthekel aan mensen die niet op tijd opzij gaan.
Een fietspel op je racefiets vindt ik weer "not done"
Ik ga van het voorjaar denk ik toch maar een klein belletje aan mn fiets hangen, dan is het maar niet soignee.. Het is wel dé manier om anderen te laten weten dat je eraan komt en er graag langs wilt, zonder te veel irritatie te kweken. Velgen met een ratelende naaf ga ik iig niet kopen, wielen moeten een "zoef"-geluid maken imo ;)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_106874003
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:19 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Ik ga van het voorjaar denk ik toch maar een klein belletje aan mn fiets hangen, dan is het maar niet soignee.. Het is wel dé manier om anderen te laten weten dat je eraan komt en er graag langs wilt, zonder te veel irritatie te kweken. Velgen met een ratelende naaf ga ik iig niet kopen, wielen moeten een "zoef"-geluid maken imo ;)
Ik ga er ook 1 aanschaffen. Als je met iemand mee rijdt mét bel merk je toch dat het veel makkelijker gaat en een hoop irritatie voorkomt.

Pas geleden stond er in één of ander fietsblaadje een tof idee: zorg dat je de fietscomputertjes uitrust met een bel functie.Volgens mij moet het tegenwoordig mogelijk zijn om met een relatief klein luidsprekertje een behoorlijk geluidsniveau te halen.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:38:30 #254
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_106874579
quote:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoeveel geluid die rs80 maakt dan.Mischien vindt ik op youtube wel wat
  maandag 16 januari 2012 @ 16:39:21 #255
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_106874626
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik ga er ook 1 aanschaffen. Als je met iemand mee rijdt mét bel merk je toch dat het veel makkelijker gaat en een hoop irritatie voorkomt.

Pas geleden stond er in één of ander fietsblaadje een tof idee: zorg dat je de fietscomputertjes uitrust met een bel functie.Volgens mij moet het tegenwoordig mogelijk zijn om met een relatief klein luidsprekertje een behoorlijk geluidsniveau te halen.
Ja idd das zeker een goed idee.Gat in de markt
pi_106875154
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef Gripper het volgende:

[..]

Sowieso heb je bij een hoog aero wiel (of het nou alu, full carbon of opgespoten purschuim is) een zo lawaaierig mogelijke naaf nodig, niet zo'n zachte fluisternaaf van Shimano. En een hoge velg werkt dan als een prima klankkast om al dat moois nog harder te laten ratelen. TAKKETAKKETAKKETAK!!!!

je hoeft nooit meer te bellen of roepen als je iemand wilt passeren, alleen even je pedalen stilhouden. :)
Alleen als je wedstrijden rijdt hoort iedereen dat je zit te linkeballen ;)

Voor fietsbellen moet inderdaad een mooiere oplossing komen. Ik zou verwerking in de topcap wel een goed idee vinden. Daaronder zit wat loze ruimte die eveneens als klankkast kan fungeren. Klein knopje bovenop :)
  maandag 16 januari 2012 @ 17:00:18 #257
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_106875504
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat het gemiddeld aantal watts is bij dames in het wielrennen?
Zowel het aantal watts als het aantal watts per kg? Ik probeer dit op Google op te zoeken maar ik zoek niet goed of het staat er gewoonweg niet.
Zoiets:

http://forums.teamestrogen.com/showthread.php?t=13750
.
pi_106876037
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:51 schreef eentwee het volgende:

[..]

Voor fietsbellen moet inderdaad een mooiere oplossing komen. Ik zou verwerking in de topcap wel een goed idee vinden. Daaronder zit wat loze ruimte die eveneens als klankkast kan fungeren. Klein knopje bovenop :)
Is er al, dacht ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_106876330
quote:
Nee dit is niet wat ik zoek, ik moet een test doen beginnend op 20 watt en dan tot zover ik kan.
Haters gonna hate.
  maandag 16 januari 2012 @ 17:29:19 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106876506
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:25 schreef eentwee het volgende:
Hoge wielen blijven naar mijn gevoel zeker wel 'in'. Er komen steeds meer aerodynamische wegfietsen. Dikke buizen en veel carbon. Hoge wielen passen uitstekend in dat plaatje. Als je ze niet supermooi vindt zijn de voordelen beperkt. Ze zijn vaak niet al te licht, maar gelukkig compenseert je portemonnee dat een beetje ;) Lage carbon wielen zijn wel licht maar dan moet je echt geld te veel hebben, vele aluminium setjes bieden dan meer value for money.

Die RS80 zijn geen slechte koop voor 600¤, alleen niet heel spetterend. Zilveren naven ben ik zelf geen fan van. Ik zou eerder kiezen voor het aanbod van Campa/Fulcrum dat bij 650¤ begint. Zonder de lelijke stickers zijn ze ook weer iets minder zwaar ;)
Ik vind die dikke buizen wel weer tof, carbon ook, maar niet te veel of te overduidelijk. En dan het liefst met lage wielen. Of 4 spaken voor en dicht achter.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 16 januari 2012 @ 18:33:09 #261
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106878808
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kijk maar eens wat voor geluid er bijvoorbeeld uit een smartphone komt met een klein luidsprekertje.. Zou het zeker wel een stof idee vinden om dit gewoon standaard aan fietscomputers toe te voegen, zou gelijk het hele probleem van het niet soigne zijn van fietsbellen oplossen en een hoop irritatie en ergenis voorkomen, wat ook misschien meteen "onze" reputatie als wielrenners weer wat op krikt :).
pi_106880346
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Kijk maar eens wat voor geluid er bijvoorbeeld uit een smartphone komt met een klein luidsprekertje.. Zou het zeker wel een stof idee vinden om dit gewoon standaard aan fietscomputers toe te voegen, zou gelijk het hele probleem van het niet soigne zijn van fietsbellen oplossen en een hoop irritatie en ergenis voorkomen, wat ook misschien meteen "onze" reputatie als wielrenners weer wat op krikt :).
Onze reputatie als wielrenners zal nooit verbeteren. Mensen blijven altijd bij hun vooroordelen van bijvoorbeeld homo's in strakke pakjes, of hufters die denken dat het fietspad van hun alleen is.
pi_106880911
Zo gedragen we ons ook vaak. Maar heeft niet iedere groep weggebruikers zo'n stempeltje.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_106881216
Beide geen vooroordelen Fred ;)
  maandag 16 januari 2012 @ 19:29:54 #265
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106881327
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:10 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Onze reputatie als wielrenners zal nooit verbeteren. Mensen blijven altijd bij hun vooroordelen van bijvoorbeeld homo's in strakke pakjes, of hufters die denken dat het fietspad van hun alleen is.
Dat komt omdat er altijd wielrenners zijn die zich gedragen alsof de weg van hun is. Het moet natuurlijk ook een beetje van beiden kanten komen.. Maar ik blijf erbij dat als wij een beetje goodwill tonen door netjes te bellen en ze niet meteen de berm in te schreeuwen dat er altijd wel mensen zijn die dan inzien dat er ook aardige wielrenners zijn.. ;). Maar ik ben me inderdaad ook wel van bewust dat onze reputatie nooit helemaal zal verdwijnen
pi_106881846
quote:

[..]

Ik dacht vorige week dat ik ingehaald werd door een auto, was het Yankee met z'n Cosmics :') _O-
  maandag 16 januari 2012 @ 19:39:35 #267
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106881868
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik dacht vorige week dat ik ingehaald werd door een auto, was het Yankee met z'n Cosmics :') _O-
_O- :')

Er zullen mensen zijn die dat geluid prachtig vinden, maar ik hou toch van de stil zoevend shimano naven :)
pi_106882022
Ik hoorde gister een mooie voor als je geen bel bij je hebt. Koeren als een duif. Mensen zijn dan zo verbaasd dat ze niet boos worden :D
  maandag 16 januari 2012 @ 19:55:51 #269
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106882745
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Tommeke het volgende:
Ik hoorde gister een mooie voor als je geen bel bij je hebt. Koeren als een duif. Mensen zijn dan zo verbaasd dat ze niet boos worden :D
Ik kan alleen een pauw nadoen. Zou dat ook werken?
pi_106882801
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Tommeke het volgende:
teveel Duivenmeneer op dumpert gekeken zeker? HOE HOE HOE . lijkt me wel grappig op de fiets XD
pi_106882802
het is niet soigdinges maar ik heb gewoon een bel en als ik een houder kan vinden ook mijn garmin op het stuur, zal ik mijn mobiel er naast doen?
Bij automobilisten werkt alleen een dubbele luchthoorn, die kan er ook naast met de bus lucht in de bekerhouder. die zit links naast de rem.
  maandag 16 januari 2012 @ 20:04:19 #272
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106883186
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef kiekjesdief het volgende:
het is niet soigdinges maar ik heb gewoon een bel en als ik een houder kan vinden ook mijn garmin op het stuur, zal ik mijn mobiel er naast doen?
Bij automobilisten werkt alleen een dubbele luchthoorn, die kan er ook naast met de bus lucht in de bekerhouder. die zit links naast de rem.
Monteer ook meteen ver-schijners en knipperlichten als je toch bezig bent ;).

Even serieus nu, waarom zou je je mobiel naast je garmin op je stuur willen hebben?
  maandag 16 januari 2012 @ 20:05:20 #273
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106883238
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Monteer ook meteen ver-schijners en knipperlichten als je toch bezig bent ;)
Met zo'n 1800 lumen lamp kom je al een heel eind hoor. Dan alleen nog knipperlichten ^O^
pi_106884356
kan je die 1800 lumen niet knipperen dan?
Is overdrijving, niet de garmin en de bel maar de rest. En die garmin alleen als ik de weg niet weet. Als kind had ik graag mijn stuur vol maar dat is wel afgezakt hoor.
  maandag 16 januari 2012 @ 20:29:52 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106884509
Nope. Wel zwak, normaal of sterk.

Ben nog steeds op zoek naar een garminachtig ding. Sowieso een goede lenen/huren voor die tocht in belgië
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')