Je kan een hoop zeggen over mtbers, maar voor een paar heb ik toch echt respect. Ik fietste toen ik nog bij mijn oude baas zat vaak in 't wiel van 1. Die ging echt als een raket. Wel op big apples, maar hij ging wel echt hard.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vooral mtb-ers hebben daar een handje van ja... En dan met van die dikke harige plofkuiten, over een geasfalteerde dijk fietsen op een 7.000 ¤ Specialized Epic.
Ik wás vandaag soigné. Totdat mn band lekreed, en ik bij het plakken een zwarte veeg smeer op mn mooie witte mouw kreeg![]()
Ik had juist last van mijn nek van het diep zitten met ligstuurtje. Wel blij verrast dat ik thuiskwam boven de magische grens in z1z2. Zat ik vorig jaar rond deze tijd lange niet aan.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
200.000?![]()
Het is uiteindelijk 130 geworden, lekker rustig cruisen met 27-28. Als ik niet lek was gereden, en ik op de terugweg vanaf het rondje met vriend niet een hongerklop had gekregen die alleen met een pannekoek+ chocomel slagroom kon worden opgelost, dan was 200 zeker haalbaar![]()
En inderdaad, er moet toch zitvlees en dikke trage vezels worden gekweekt voor de 300.
Check even bij de comments&vragen :quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef foetre het volgende:
Is de wielset shimano WH-RS80 c50 een beetje een goede wielset voor op de sensa giulia ultegra di2?
Ik ben rond de 90kg.
Ok Thnx ! Voor deze prijsklasse is het toch wel een goede keuze?Best lastige keuze met zoveel verschillende wielenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Check even bij de comments&vragen :
http://www.futurumshop.nl(...)on-50-mm-draad.phtml
Geen slechte wielen natuurlijk maar voor hetzelfde geld koop je ook een set Mavic Ksyrium Elite SL, en die zijn wel een paar honderd gram lichter, en dat merk je dus echt.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok Thnx ! Voor deze prijsklasse is het toch wel een goede keuze?Best lastige keuze met zoveel verschillende wielen
Oh mijn god, de horror.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef Gripper het volgende:
Ik wás vandaag soigné. Totdat mn band lekreed, en ik bij het plakken een zwarte veeg smeer op mn mooie witte mouw kreeg![]()
Goed gegokt, was best lekker trouwensquote:Op zondag 15 januari 2012 18:27 schreef Tommeke het volgende:
We mochten niet mee met het A-team van onze club, omdat zij nog niet als team hadden getraind en aan teambuilding wilden doen (ik denk dan aan samen rukken in een blokhut bij het Lauwersmeer)
Als ik ze met hoge velg wil hebben moet ik zeker de MAVIC COSMIC CARBON SL hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen slechte wielen natuurlijk maar voor hetzelfde geld koop je ook een set Mavic Ksyrium Elite SL, en die zijn wel een paar honderd gram lichter, en dat merk je dus echt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 09:56 schreef Freddeh het volgende:
Vanavond de weg weer op
[ afbeelding ]
Neem gewoon lage velgen, tenzij je echt topwielen kan betalen en nog een extra setje voor dagen met wind, want:quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef foetre het volgende:
[..]
Als ik ze met hoge velg wil hebben moet ik zeker de MAVIC COSMIC CARBON SL hebben
Goed plan. Heb je een periode in gedachten? Ik wil niet in volle zomer, alle campings bomvol en veel te veel nederlanders... juni ofzo. of anders september/oktoberquote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef Oksel het volgende:
Zeg Grip, gaan we weekje fietsen in Frankrijk trouwens? Ik kan wel weekje er tussen uit knijpen.
Heb je ze een beetje pijn gedaan? Op de fiets welteverstaanquote:Op maandag 16 januari 2012 10:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Goed gegokt, was best lekker trouwens
Mischien heb je wel gelijk maar hoge wielen zijn momenteel wel inquote:Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Neem gewoon lage velgen, tenzij je echt topwielen kan betalen en nog een extra setje voor dagen met wind, want:
* Lager gewicht
* Betere kwaliteit
* Mooier (over 2 jaar zijn hoge velgen uit)
* Onder alle omstandigheden te gebruiken
en 2x zo duur?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoog zat, veel mooier en lichter
Die wel, maar er zijn zat andere (mooie) setjes te bedenken in die prijsklasse (fulcrum racing 1 bijvoorbeeld, het eerder genoemde setje van mavic, Campa Eurus... etc)quote:
Idd gelukkig heb ik nog 2 a 3 maanden voor ik de beslissing moet nemen.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die wel, maar er zijn zat andere (mooie) setjes te bedenken in die prijsklasse (fulcrum racing 1 bijvoorbeeld, het eerder genoemde setje van mavic, Campa Eurus... etc)
Edit: en mooier is inderdaad natuurlijk een kul-argument, maar imo zijn andere 3 argumenten wel iets om 2 keer over na te denken voordat je zon hip setje hoge wielen aanschaft
Sowieso heb je bij een hoog aero wiel (of het nou alu, full carbon of opgespoten purschuim is) een zo lawaaierig mogelijke naaf nodig, niet zo'n zachte fluisternaaf van Shimano. En een hoge velg werkt dan als een prima klankkast om al dat moois nog harder te laten ratelen. TAKKETAKKETAKKETAK!!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:25 schreef eentwee het volgende:
Die RS80 zijn geen slechte koop voor 600¤, alleen niet heel spetterend. Zilveren naven ben ik zelf geen fan van. Ik zou eerder kiezen voor het aanbod van Campa/Fulcrum dat bij 650¤ begint. Zonder de lelijke stickers zijn ze ook weer iets minder zwaar
Hehe das wel beter ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sowieso heb je bij een hoog aero wiel (of het nou alu, full carbon of opgespoten purschuim is) een zo lawaaierig mogelijke naaf nodig, niet zo'n zachte fluisternaaf van Shimano. En een hoge velg werkt dan als een prima klankkast om al dat moois nog harder te laten ratelen. TAKKETAKKETAKKETAK!!!!
je hoeft nooit meer te bellen of roepen als je iemand wilt passeren, alleen even je pedalen stilhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |