3 maanden? Begin je al in April dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:58 schreef Evit0 het volgende:
Gisteren ook weer op de fiets gekropen, laat in de ochtend. Eerste ritje van het jaar, 60 km ongeveer, dus gewoon een kleine afstand om mee te beginnen.
Ik las gisteren over die Vlaamse journalist die vorig jaar de Tour heeft gefietst (telkens één dag voor het peloton uit), lijkt me ook wel mooi om dat te doen dit jaar. Ik ben zelfstandige, dus de drie maanden vrij kan ik wel krijgen.
De Tour duurt geen 3 maanden hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 09:58 schreef Evit0 het volgende:
Gisteren ook weer op de fiets gekropen, laat in de ochtend. Eerste ritje van het jaar, 60 km ongeveer, dus gewoon een kleine afstand om mee te beginnen.
Ik las gisteren over die Vlaamse journalist die vorig jaar de Tour heeft gefietst (telkens één dag voor het peloton uit), lijkt me ook wel mooi om dat te doen dit jaar. Ik ben zelfstandige, dus de drie maanden vrij kan ik wel krijgen.
Ga je nu echt al 200k doen? Wel een goede training voor de 300 natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:11 schreef Gripper het volgende:
Eindelijk weer lekker weer en zon op de bol![]()
Vanmiddag een tijdritrondje van 3 kwartier gedaan, er zit nog niet zoveel explosieve kracht in de benen...
Morgen een lange D1 (rond de 200 km, want eerst 55 km naar fietsmaatje fietsen die niet topfit is en max 100 km samen wil rijden)
200.000?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ga je nu echt al 200k doen? Wel een goede training voor de 300 natuurlijk.
Een winterjas aan en serieus gaan fietsen? Die zijn gek.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef marcodej het volgende:
Vandaag gewoon weer fietsers in korte broek gezien.En 's winters laat iedereen de soigné-regels varen geloof ik: korte broeken, met de knieen naar buiten fietsen, helmpjes op het achterhoofd (of helemaal geen helm), dikke gewone winterjassen aan...
Vooral mtb-ers hebben daar een handje van ja... En dan met van die dikke harige plofkuiten, over een geasfalteerde dijk fietsen op een 7.000 ¤ Specialized Epic.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef marcodej het volgende:
Vandaag gewoon weer fietsers in korte broek gezien.En 's winters laat iedereen de soigné-regels varen geloof ik: korte broeken, met de knieen naar buiten fietsen, helmpjes op het achterhoofd (of helemaal geen helm), dikke gewone winterjassen aan...
Jongen tochquote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vooral mtb-ers hebben daar een handje van ja... En dan met van die dikke harige plofkuiten, over een geasfalteerde dijk fietsen op een 7.000 ¤ Specialized Epic.
Ik wás vandaag soigné. Totdat mn band lekreed, en ik bij het plakken een zwarte veeg smeer op mn mooie witte mouw kreeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |