Als hij écht mooi is dan is het wat anders, maar de gemiddelde muts word ik niet blij van.quote:
ik heb het ook hoor dat ik iets wat eigenlijk best goedkoop is toch gewoon te duur vindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij écht mooi is dan is het wat anders, maar de gemiddelde muts word ik niet blij van.
En ik heb zojuist voor 3 eur in de sale bij de H&M een mooie gescoord.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
ennuh Pis, ik doe straks lekker de Hello Kutty oorwarmers van mijn dochter op
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Pics
Ik zag wel zo'n hoofdbandflap bij de Action, dat leek me nog best leuk, gewoon een mooie zwarte met een knoop, maar kon er helaas geen in zak vinden, en de formaat zal wel niks geweest zijn
quote:
Awwwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jammer dat ik er op de terugweg alleen niks aan heb want dan wil ze de kleppen natuurlijk zelf op
Linkje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, ik heb bij dealextreme zo'n oorwarmersband gekocht. Zo één die er uitziet als een soort haarband die naar je oren wijder uitloopt. Zeg maar.
Maaaaaaaaaaaaaar... die kon je dus alleen per 12 (twaalf!) afnemen, voor in totaal 4 dollar ofzo. Dus zodra ze binnen zijn, mogen jullie er 10 gratis afhalen in Eindhoven
Gratiesch!!
Tofquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jammer dat ik er op de terugweg alleen niks aan heb want dan wil ze de kleppen natuurlijk zelf op
[..]
Moest ff zoeken want ik heb ze al 3 weken geleden besteld. Vreemd, ik moest 9 dollar afrekenen (dus toch niet 4 dollarquote:
Wowwwwwwwwwww die zijn tof!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Moest ff zoeken want ik heb ze al 3 weken geleden besteld. Vreemd, ik moest 9 dollar afrekenen (dus toch niet 4 dollarmaar nu staan ze alweer voor 12 dollar Toch wel 9 dollar
.
http://www.dealextreme.co(...)-white-12-pack-49462
Ik dacht alleen dat ik ze in het zwart/grijs had besteld
Ik zeg: gratisch in Eindhoven! Of tegen verzendkostenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wowwwwwwwwwww die zijn tof!!!!
tegen verzendkosten it is, retourtje eindhoven kost me nl ruim 40 euro en zo tof zijn ze dan ook weer nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik zeg: gratisch in Eindhoven! Of tegen verzendkosten
Kleur is even afwachten want ik twijfel nu dus welke kleur ik heb besteld
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Je kunt er ook mee in de tijdmachine en naar een jaren 80 disco
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, zodra ze binnen zijn zal ik een fotootje posten! Dan kun je alsnog zien of je ze wil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |