Ik zou zo'n lekkere muts met oren eraan kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog langs Zeeman, maar ik heb geen idee of zij wat betere maten verkopen, en ik had het al koud. Misschien morgen even kijken
Er lagen genoeg mutsen maar wat aan de strakke , kleine kant.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de 10e keer naar een muts gekeken bij de Action, maar ze zijn allemaal zo verdomd klein, niks komt over je oren...of je moet zo'n Noorse dwerg-ding kopen en die wil ik niet.
Dat past echt niet bij m'n kleding en ik vind het ook niet mooi. Maar hij zal wel heeeeeel lekker warm zijn met die flappies, Flappequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik zou zo'n lekkere muts met oren eraan kopen
Ja er liggen er genoeg, diverse modellenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er lagen genoeg mutsen maar wat aan de strakke , kleine kant.
Whehe, die heb ik niet gezien!quote:
Wibra/Zeeman ligt ook vol met mutsen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Ik denk jij er een beetje zwaar aan tilt
Ik kom elke week bij de Action, dus ik ga er niet speciaal voor langs. Dat is het punt niet
Maar niet zoals die skinny jeans hats van Action?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Wibra/Zeeman ligt ook vol met mutsen.
Mijn handschoenen waren voor een 13-14 jarige geschikt en ik heb echt geen Chinese minihandjes maar gewoon Europese dus wat betreft handschoenen moet er geen probleem zijn dus ik verwacht het ook niet met de andere winterspullen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar niet zoals die skinny jeans hats van Action?
Ik ga morgen sowieso even kijken
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind die thermoshirts trouwens wel echt hilarisch. Ze zijn wel warm, maar die maat! Ik heb normaal gesproken maat XS/S en ik had voor de zekerheid een M gekocht. De mouwen komen tot net onder mijn ellebogen en het is praktisch een naveltruitje. Dus echt thermo vind ik het niet
Apart, bij mij past het ding perfect.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind die thermoshirts trouwens wel echt hilarisch. Ze zijn wel warm, maar die maat! Ik heb normaal gesproken maat XS/S en ik had voor de zekerheid een M gekocht. De mouwen komen tot net onder mijn ellebogen en het is praktisch een naveltruitje. Dus echt thermo vind ik het niet
Heb jij ook die zwarte, voelt een beetje wolachtig aan? Misschien heb ik wel de verkeerde gepakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Apart, bij mij past het ding perfect.
c&aquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog langs Zeeman, maar ik heb geen idee of zij wat betere maten verkopen, en ik had het al koud. Misschien morgen even kijken
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je niet per ongeluk een thermo-rompertje gekocht?
Je hebt wel 2 soorten, 1 wijd als een t-shirt en een strakkere...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Apart, bij mij past het ding perfect.
Haha ja, vooral met die mouwen, de lengte is bij mij wel goed, al kruipt ie wel snel naar boven dus ik stop m maar in mijn broek/panty.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
een muts voor 5 euro duur vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, voor die 4 keer dat ik hem op ga doen leg ik geen 5 euro neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |