De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cherry iets denk ik, moeilijk te zien.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind de smaak nergens op slaan fruit iets, snap niet dat je dat lekker vind mja ieder zijn ding.
Is dat niet bij iedere frisdrank het geval?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
Blikjes van dr pepper beter dan flessen trouwens.
Soeey ben al gefoktrouwd maar de volgende keer mag jij oke?quote:
Limonade was vroeger een merk en is standaard geworden, net als Luxaflex.quote:
Ik doe dat altijd met die ES blikjes en dan gebruik ik ze als spuitbus.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb het niet zo met koolzuurhoudende drankenhet liefst schud ik alles eruit, en vlak voordat alles eruit is, dan is het zooo lekker
Cider.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Bier. Klaar. Hou maar op, jongens.
Pampers, aspirientje.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Limonade was vroeger een merk en is standaard geworden, net als Luxaflex.
nee, bij coca cola wil je altijd het laatste beetje weggooien want dat is ranzig.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat niet bij iedere frisdrank het geval?
ES?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met die ES blikjes en dan gebruik ik ze als spuitbus.
Nee, ik geloof alleen in wetenschap en mijzelf.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef coban het volgende:
Geloven jullie ook in het vliegend spaghettiimonster?
ik wel. hij zit hier in een kooitje. elke dag ff porren met zijn pijl in zijn knie. kankervet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef coban het volgende:
Geloven jullie ook in het vliegend spaghettiimonster?
Geloof je niet in je anus?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik geloof alleen in wetenschap en mijzelf.
Cider is echt vies.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een goede cidre brut is prima te doen.
alleen van Whittard Of Chelseaquote:
Ontplofte het nieteensquote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een keer een fles seven up een aantal meter de lucht ingegooid en toen kwam ie precies op z'n dop terecht. Midden in het winkelcentrum overigens. Dat was wel baas.
Jawel. Spoot een meter of 10 de lucht in. Daarom was het ook baas.quote:
Gewoon Chocomel in de magnetron en dan slagroom van de AH man.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen van Whittard Of Chelsea
het is dan ook onmogelijk om alle bieren vies te vinden. je hebt ze zoet, bitter, licht, zwaar.quote:
Mijn punt daarom ook, omdat Rez meteen over cider begon.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is dan ook onmogelijk om alle bieren vies te vinden. je hebt ze zoet, bitter, licht, zwaar.
vind je het te zoet / niet zoet genoeg?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Nouja, boeiend. Er zullen vast wel ciders zijn die wel lekker zijn, maar ik moet ze nog tegen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |