Geloof je niet in je anus?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik geloof alleen in wetenschap en mijzelf.
Cider is echt vies.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een goede cidre brut is prima te doen.
alleen van Whittard Of Chelseaquote:
Ontplofte het nieteensquote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een keer een fles seven up een aantal meter de lucht ingegooid en toen kwam ie precies op z'n dop terecht. Midden in het winkelcentrum overigens. Dat was wel baas.
Jawel. Spoot een meter of 10 de lucht in. Daarom was het ook baas.quote:
Gewoon Chocomel in de magnetron en dan slagroom van de AH man.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen van Whittard Of Chelsea
het is dan ook onmogelijk om alle bieren vies te vinden. je hebt ze zoet, bitter, licht, zwaar.quote:
Mijn punt daarom ook, omdat Rez meteen over cider begon.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is dan ook onmogelijk om alle bieren vies te vinden. je hebt ze zoet, bitter, licht, zwaar.
vind je het te zoet / niet zoet genoeg?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Nouja, boeiend. Er zullen vast wel ciders zijn die wel lekker zijn, maar ik moet ze nog tegen komen.
chocomel in de magnetron...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon Chocomel in de magnetron en dan slagroom van de AH man.
Te zoet. Ik ben meer bier/whiskey drinker. Daaromquote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vind je het te zoet / niet zoet genoeg?
cider brut proberen. als je een goede hebt nauwelijks zoet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Te zoet. Ik ben meer bier/whiskey drinker. Daarom
Probeer WoC eens, echt die smaak is zooooooooooooo heerlijk. gewoon alles.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon Chocomel in de magnetron en dan slagroom van de AH man.
Ik zal eens kijken. Verkopen ze dat toevallig ook in de supermarkt, of moet ik dan langs gall en gall ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
cider brut proberen. als je een goede hebt nauwelijks zoet.
weet ik niet. g&g heeft ze wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Verkopen ze dat toevallig ook in de supermarkt, of moet ik dan langs gall en gall ofzo
Er is hier ook een ah met een gall en gall erin. Dus komt goed. Morgen even checken.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet ik niet. g&g heeft ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |