Je spelling ookquote:
Jij rekel jij!quote:
Ik heb liever een gijtje!quote:
Is per persoon verschillend, je kan je onderhoud berekenen (2000nog wat voor mij) en wat je minimaal moet eten om je lichaam in stand te houden (BMR, 1400nog wat)quote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel kcals eten jullie op een dag? Ben benieuwd wat jullie doen om zf te vallen
De taart was absoluut goddelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef Perruche het volgende:
Ewelina wat een baggerleistje(ik ook maar dat weet ik we'll :p)
Superveel suiker en geen groenvoer! Was de taard we'll lekker?
Dzdmovquote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Overigens vind ik bruine bonen wel als groente tellen.
Moet bekennen dat ik die dus niet tel.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel kcals eten jullie op een dag? Ben benieuwd wat jullie doen om zf te vallen
quote:
Nee, je moet iig meer eten dan je BMR in kcal en daarnaast eerst zorgen dat je je voedingsstoffen binnen krijgt (eiwitten, 2 stuks fruit, groente, enz enz) niet dat je niet kan afvallen met 1400 kcal aan McDonalds maar dan heb je waarschijnlijk alsnog een buikje en ben je heel erg ongezond (bezig)quote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je wilt afvallen moet je toch niet alleen kcals gaan schrappen naar rond de 1300-1400?
Ik hoor wat van mensen dus ik ben benieuwd hoe het precies zit
Dat doet dus ook niemand hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je wilt afvallen moet je toch niet alleen kcals gaan schrappen naar rond de 1300-1400?
Ik hoor wat van mensen dus ik ben benieuwd hoe het precies zit
Dat weet ik, daarom vraag ik het ook. Ik doe het zelf ook niet hoor. Ik vind zelfs dat ik te weinig eet nog.quote:
ze zijn in elk geval gezond. er zitten vezels, vitaminen, eiwitten en koolhydraten in. bij de dietiste telden ze of als aardappel+groente of als aardappel+vlees dus dan at je er vlees of groente bij. meestal eet ik er vlees bij en nog iets van rauwkost of uien.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zijn in elk geval gezond. er zitten vezels, vitaminen, eiwitten en koolhydraten in. bij de dietiste telden ze of als aardappel+groente of als aardappel+vlees dus dan at je er vlees of groente bij. meestal eet ik er vlees bij en nog iets van rauwkost of uien.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, bonen en uien? Laat de dekens maar wapperen!
Who cares, ik ben toch alleen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik eet nooit bonen, maar zuurkool does the trickquote:Op maandag 9 januari 2012 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja is dat zo erg?
Heb daar nou echt nooit last van
Dan heb je Bo nog nooit gerokenquote:
Och, dan kan ik een keer terugruften.quote:
Itt thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef Xennia het volgende:
Ik heb lekker uit geslapen vandaag, dus geen O
Ik heb laten uitrekenen door een dietiste dat ik rond de 1380 kcal per dag moet blijven om niet aan te komen, dit ivm 0 activiteitenniveau want rolstoel en zulks.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet Wordfeud gaan spelen met XM dan. Staat garant voor een kutbuiquote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef MarMar het volgende:
Boh ik ben een partij chagrijnig! Maar even een spelletje opzoeken waar ik goed in ben en mensen bij kan inmaken ofzo.. (veel verder dan bubbels kom ik dan niet)
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet Wordfeud gaan spelen met XM dan. Staat garant voor een kutbui.
/spuit elf!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef MarMar het volgende:
Dat scheelt dan alvast, ik ben een van de 10 mensen die geen wordfeud spelen
Dit! Ik wil het ook wel wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo te zien is 'topicvervuiling' gewenst XMertIk wil het ook graag weten
Bezig met de laatste tekstjes voor mijn uitzendwerk! Morgen naar A'dam met zus
Dat ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo te zien is 'topicvervuiling' gewenst XMertIk wil het ook graag weten
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef MarMar het volgende:
Dat scheelt dan alvast, ik ben een van de 10 mensen die geen wordfeud spelen
Oh ik ook niet idd! Al klinkt het als iets wat ik best leuk zou kunnen vindenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik ook niet idd! Al klinkt het als iets wat ik best leuk zou kunnen vindenMaar heb een telefoon die belt en smst en verder weinig doet geloof ik
Krijg wel per februari een nieuwe als het goed is!
Ja dan kan ik ook eindelijk eens uitvissen hoe dat werktquote:
Krijgen? Kado?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik ook niet idd! Al klinkt het als iets wat ik best leuk zou kunnen vindenMaar heb een telefoon die belt en smst en verder weinig doet geloof ik
Krijg wel per februari een nieuwe als het goed is!
0! 0 koekies!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef sigme het volgende:
Lijst van de dag, tellen jullie mee?
(roeien overgeslagen)
• yoghurt met havermout
• 2 roggebroodjes pindakaas
• 1,5 kg groente/fruit
• 4 boterhammen vlees, 1 boterham zoet
• 2 bittergarnituurfrituurdingetjes
• 1 glas "champagne" oid
• 1 rivella
• avondeten: rauwe witlof met spinaziesaus met wat spekjes
• toe: griesmeelpudding
Nounounou? Hoeveel tellen jullie er?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
0! 0 koekies!Zo, stiekeme editert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Er ging wat mis met mijn plaatjequote:
Ja want mijn abbo verloopt dus wil Vodafone me wel iets geven om me te lijmen, denk ik zoquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Krijgen? Kado?
Mijn telefoon kan ook precies dat, niet eens een camera erop. En hij kan een nacht in de regen liggen en dan alleen wat stickeronderdelen verliezen. Als hij ooit wel de geest geeft wil ik zoeen die mijn lief nu heeft. Die kan twee weken met 1 batterij! En bellen en sms'en.
quote:
Lol! Deze is ook goed:quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol! Deze is ook goed:
[ afbeelding ]
Vandaag in een schoenenwinkel geweest. Nou ja, in wel meer. Niet geslaagd. Conclusie: afwijkende voetvorm. Idem met jurkjes.
Donderdag!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:45 schreef sigme het volgende:
Mariaenzo, wanneer begin je op je werk eigenlijk?
Wat snelquote:
Ik heb in de sale basic nette truien gekocht van Esprit en Benetton, voor weinig!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
Ben online aan het shoppen.
Ik wilde truien voor mezelf dat lukt dus niet.
Nu beddengoed en dan truien voor de Mr.
Bohhhquote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan. Blijkbaar is er vandaag bij mijn schoonbroertje & vrouw ingebroken. Tv weg, playstation, camara's.. Hele huis overhoop. Lakens van het bed af waarin ze waarschijnlijk spullen hebben vervoerd etc. Bah![]()
Rekenen ja?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat snel![]()
Dat wordt rekenen voor de boekiehouderT.
15,00 bij de bijenkorfquote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef loveli het volgende:
Beddegoed weer in de actie bij de Makro. Lions beddenshop had ook goede aanbiedingen van kwaliteitsmerken.
Ramp ja mensen die niet op de 1e of de 15e beginnen wordt onze salarisadmin niet blij vanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb in de sale basic nette truien gekocht van Esprit en Benetton, voor weinig!Voelt als prima materiaal
Bij de V&D hiero
50% korting!
[..]
BohhhWat balen! En schrikken ook, hoe is het nu met hen? Beetje bekomen?
[..]
Rekenen ja?Nouja hij wou zsm en ik vind zsm dikke prima!
Activiteit, ritme, centjes!
Jeetjequote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan. Blijkbaar is er vandaag bij mijn schoonbroertje & vrouw ingebroken. Tv weg, playstation, camara's.. Hele huis overhoop. Lakens van het bed af waarin ze waarschijnlijk spullen hebben vervoerd etc. Bah![]()
Zo hee, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik zou het ook zo erg vinden als er inbrekers in mijn huis lopen terwijl mijn kat er gewoon isquote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nee man, dat is heul geen stomme vraagquote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ml: oh op die fiets! Nouja moeten zij weten, als ik maar betaald krijg aan het eind van de maand![]()
Coco: ohja idd.Stomme vraag was dat eigenlijkMeh rottig.
Allemaal rauw, koolrabi is rauw heel lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef loveli het volgende:
Sigme, eet je dat allemaal rauw? Kan de koolrabi niet zo plaatsen dan.
Ja, volgens mij heeft zoiets idd een flinke impact. Lijkt me een heel eng/vies idee.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef sigme het volgende:
He bah Cocotrimonium! Bij mijn liefste is ooit ingebroken, werkelijk het hele huis leeggeroofd, en die hanteert sindsdien een "voor de inbraak" en "na de inbraak"-tijdsindeling (mbt bezittingen).
Wat naar, het idee ook dat je niet de enige bent die in je eigen huis kan komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft zoiets idd een flinke impact. Lijkt me een heel eng/vies idee.
Ah gatver, da´s hard schrikken weet ik maar al te goed helaas Sterkte voor ze!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
^^ Ik zou het verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat naar, het idee ook dat je niet de enige bent die in je eigen huis kan komen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol! Deze is ook goed:
[ afbeelding ]
Vandaag in een schoenenwinkel geweest. Nou ja, in wel meer. Niet geslaagd. Conclusie: afwijkende voetvorm. Idem met jurkjes.
^^quote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo hee, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik zou het ook zo erg vinden als er inbrekers in mijn huis lopen terwijl mijn kat er gewoon is
Nou, reken maar dat die flink bang is.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Blurred86 het volgende:
Jeetje coco, dat is schrikken!
Heb het zelf ook meegemaakt, 's nachts terwijl wij boven lagen te slapen (en allebei niet gehoord hoe het raam werd ingeslagen met een stoeptegelmaar er wakker van worden lijkt me helemaal eng). Was best naar maar aan de andere kant was ik er eigenlijk ook wel best snel overheen
veel sneller dan ik gedacht zou hebben. Waarom het erg zou zijn dat je kat binnen zit kan ik dan weer helemaal niet inkomen eerlijk gezegd
wat maakt dat zo'n beest nou weer uit?
Persoonlijk was denk ik het verkeerde woord, bedoel mee dingen die ik niet kwijt zou willen raken. Foto's en documenten ed.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef loveli het volgende:
Voor je foon zijn er apps die bepaalde gegevens wissen als je foon gestolen wordt, met sms te bedienen ofzo. Zullen ook wel progjes voor laptops zijn die bij bepaalde security-breaches geactiveerd worden.
Scary!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef Lago het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden van een inbreker die mijn kamer binnen kwam. Maar dat had ik op dat moment niet echt bewust door, dus was niet zo eng.Maar daardoor was er toen wel niks gestolen bij mij, dus ik kwam er nog goed vanaf.
Lijkt me echt erg als al je spullen weg zijn.Vooral m'n laptop, daar staan ook zo veel persoonlijke dingen op.
Achteraf vond ik het wel een beetje eng ja. Maar op het moment zelf was ik vooral een beetje verbaasd "huh die ken ik niet, zou hij verdwaald zijn?" (Eh. Midden in de nacht. In een vrouwenstudentenhuis?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat rot Coco
[..]
Scary!
Ik werd laatst wakker door mijn huisgenoot die dronken mijn kamer in kwam. Natuurlijk niet erg, maar wat grappig/eng was is dat hij bijna geen geluid maakte maar ik voelde dat er een vreemd iemand in mijn kamer was. Dus laat staan een inbreker
^^quote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef progje het volgende:
xm, mag ik ook PM, kwam speciaal even kijken of je nog nieuws had
bah wat super vervelendquote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja toch lastig als je voet niet in je jurkje past.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol! Deze is ook goed:
[ afbeelding ]
Toch fijn dat er mensen zijn die uitgebreide info hier zettenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee... ik heb een hardloopdate...
Nouja, ik hoop vooral dat ik 5 km vol kan houden zonder er al te onflatteus uit te zien.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef loveli het volgende:
En nu wil je advies wat je aan moet trekken?
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop vooral dat ik 5 km vol kan houden zonder er al te onflatteus uit te zien.
Truste uniekje!! Je mag me per pm bestoken met vragen hoor.
In de herhaling! Omdat ik 'm écht heel tof vind. Vooral de tekstquote:Als je onvoorwaarlijk voor me kiest.
Stel dat je je hart aan me verliest.
Met alle risico's van dien.
Zul je zien……..dan zul je zien.
Hoe egocentrisch, ijdel, ambitieus ik ben.
Hoe autistisch, onbereikbaar, en nerveus ik ben.
Dat ik ben bedachtzaam, rationeel, en ongenaakbaar ben.
Dat ik een heleboel geflipte idioten ken.
Dat ik niet koken kan en nooit een formulier invul.
Dat ik ook als ik ongelijk heb me er toch uit lul.
Dat ik soms nijg naar paranoia en geen mens vertrouw.
Dat ik niet huil maar soms m'n hele interieur verbouw.
Als je me dit allemaal kan vergeven.
Kies voor mij, en red mijn leven.
Ah, dat ging je nog even shoppenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mine
[ afbeelding ]
Voor 30 euro het bed weer aangekleed
Die is mooi!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mine
[ afbeelding ]
Voor 30 euro het bed weer aangekleed
Wat dan nog meer behalve de tekst?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In de herhaling! Omdat ik 'm écht heel tof vind. Vooral de tekst
Het klinkt lekker (het nummer).quote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat dan nog meer behalve de tekst?
HKW ook in PM enzo ben ik zo autistisch als de pest
Trusten
Hihi ja en nu truienquote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, dat ging je nog even shoppen
Ik ben tussen de opdrachten door (het nakijken ervan althans/feedback verlenen) aan het fokken
Bijenkorf en hij is er nog.quote:
Nope 100% katoen.quote:
Katoensatijn is heul niet glibberig! Volledig satijn wel wat meer, ja. Maar ik zweer bij katoensatijnquote:Op maandag 9 januari 2012 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Ik niet, te glibberig en nagels die erlangs gaan brr.
Heb tegenwoordig bijna allemaal wit met een werkje
Wil nog wel eens zo'n gehaakt overtrek.
Ah next time eens proberen danquote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Katoensatijn is heul niet glibberig! Volledig satijn wel wat meer, ja. Maar ik zweer bij katoensatijn
Dat! Als ik het kon wilde betalen kocht ik een zijden dekbedovertrek, tot die tijd voldoet katoensatijn primaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Katoensatijn is heul niet glibberig! Volledig satijn wel wat meer, ja. Maar ik zweer bij katoensatijn
Slaap lekker! Ik zit persberichten na te kijken terwijl Hans Teeuwen in mijn linkeroor zingtquote:Op maandag 9 januari 2012 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah next time eens proberen dan
Voor nu douche en bed, zelfs de sale is nog truien boven de 50 euro.
Nachtje over slapen dan maar
^^quote:
Waarom stress dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:56 schreef Jagärtrut het volgende:
bleuh...ik moet naar stockholm vandaag. Forenzen, want moet daar werken. Geen zin in, ben nu al gestressed...
Hihi ik ben dan alweer ruim 1,5 a 2 uur uit mijn bed hé.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga m zo eens in een calorieenteller gooien Ml, ben benieuwd hoeveel het is.
Ik gruwel trouwens wel altijd bij jouw ontbijt hoor!Ik zou dat echt niet weg krijgen op mn nuchtere maag.
Ik bak alles zondagavondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:13 schreef Phaidra het volgende:
Melk + havermout in de magnetron mikken vs. groente snijden en bakken met eieren in pan. Hmm, ik weet wel wat ik meer gedoe vind...
Mogge! Gister de hele dag behoorlijk last gehad van vastzittende spieren in m'n nek, nu lijkt het gelukkig beter te gaan. Met stip bovenaan bij de dingen die ik mis: ibuprofen.
Maar jij hebt toch geen chronisch iets? Vind het dan best welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:13 schreef Phaidra het volgende:
Melk + havermout in de magnetron mikken vs. groente snijden en bakken met eieren in pan. Hmm, ik weet wel wat ik meer gedoe vind...
Mogge! Gister de hele dag behoorlijk last gehad van vastzittende spieren in m'n nek, nu lijkt het gelukkig beter te gaan. Met stip bovenaan bij de dingen die ik mis: ibuprofen.
Nope. Alleen paracetamol, maar dat doet niet veel helaas. Ik heb er altijd al last van gehad en er ook een tijdje fysiotherapie voor gehad. Oorzaken kunnen heel divers zijn: verkeerde houding, te lang in dezelfde houding zitten, aan een verkeerd afgesteld bureau zitten, kou/tocht, ongemerkt verkrampt zitten, overbelasting door bijv. sporten, zware tassen dragen, iets boven je macht proberen te doen of je kaken op elkaar klemmen. Daar komt nu nog bij: nieuwe bh-maat waardoor ik geen goed passende bh meer kan vinden (wel wat gepast, maar tot nu toe slechts 1 acceptabel ding gevonden), sowieso andere houding (onbewust...).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik bak alles zondagavond
Oi mag je dan niet innemen? Waar komt die spierpijn van, weet je dat?
Bij stijve spieren (en daarvan krijg ik heel erg hoofdpijn) is het probleem dat je door de pijn ook nog eens verkrampt gaat zitten -> vicieuze cirkel. Met ibuprofen (is spierverslappend) kan je dat doorbreken, met paracetamol niet. En ik slikte best regelmatig ibuprofen ja (ca. 2x per week ofzo), hoewel ik dat bewust al wat afgebouwd had.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:43 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Maar jij hebt toch geen chronisch iets? Vind het dan best weldat je dan pijnstillers mist
Oh, en havermoutpapjeHeeft het vandaag weer gewonnen van toast met banaan
Ik eet mn havermout dan ook heel relaxed op mn werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik ben dan alweer ruim 1,5 a 2 uur uit mijn bed hé.
En jaren op de markt gewerkt dan wil je wel een warme/voedende hap s'morgens.
Zo heb ik ook een tijdje havermout geprobeerd, maar dat vind ik dan weer te papperig/teveel gedoe
Ah zo, maar als bepaalde oefeningen dan werken lijkt me dat een betere oplossing, dat gaat het probleem tenminste tegen. Als ik zelf ook merk hoe krachttraining er voor heeft gezorgd dat ik vrijwel geen last meer heb van m'n rug (helemaal niet vergeleken met hoe het daarvoor soms wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij stijve spieren (en daarvan krijg ik heel erg hoofdpijn) is het probleem dat je door de pijn ook nog eens verkrampt gaat zitten -> vicieuze cirkel. Met ibuprofen (is spierverslappend) kan je dat doorbreken, met paracetamol niet. En ik slikte best regelmatig ibuprofen ja (ca. 2x per week ofzo), hoewel ik dat bewust al wat afgebouwd had.
Ibuprofen gaat ook het probleem tegen. Als de pijn door de spierverslappende werking eenmaal weg is, kan ik écht ontspannen en komt het daarna ook niet meer terug. Natuurlijk helpen de oefeningen ook, maar als de pijn niet even helemaal weg is geweest, blijf ik toch verkrampt zitten op één of andere manier. Maar ik snap het wel hoor, pijnstillers kan je het best zo min mogelijk gebruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah zo, maar als bepaalde oefeningen dan werken lijkt me dat een betere oplossing, dat gaat het probleem tenminste tegen. Als ik zelf ook merk hoe krachttraining er voor heeft gezorgd dat ik vrijwel geen last meer heb van m'n rug (helemaal niet vergeleken met hoe het daarvoor soms was).
En ik heb (zoals zo vaak gezegd) een hekel aan pijnstillers.
Ik slaap tegenwoordig ook geregeld zonder hoofdkussen trouwens, merk dat m'n bovenrug/nek daarvan ook rechter wordt.
Yup, doe ik ook (bewust(er) bezig zijn met houding) maar vaak weet ik écht niet wat ik nu weer fout gedaan heb...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:57 schreef MarMar het volgende:
@Phaidra thx en als je zovaak pijnstiller slikt, lijkt het me niet onverstandig om die oefeningen te blijven doen en bewust bezig te gaan met je houding etc.. Ibuprofen op structurele basis is niet tof voor je maag en lever..
Oorzaak wegnemen lijkt me goed mogelijk, dus go for it!
En dat is de juiste insteek!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yup, doe ik ook (bewust(er) bezig zijn met houding) maar vaak weet ik écht niet wat ik nu weer fout gedaan heb...![]()
Maar genoeg hierover, vandaag wordt gewoon beter dan gister.
Gevonden op internet:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:04 schreef V1z0R het volgende:
Kan dat niet als je zwanger bentOp je buik leek me sowieso niet, maar waarom op je rug dan niet?
Ik word nu ook vaak wakker als ik op mijn rug lig, misschien dat ik dan toch minder comfortabel lig ofzoquote:Hoewel dit een veel voorkomende slaaphouding is voor veel zwangere vrouwen, kan het toch rugpijn veroorzaken. Ook het ademhalen kost meer inspanning. Omdat er een flink gewicht rust op je ingewanden en belangrijke bloedvaten, is deze positie ook nadelig voor de bloedsomloop, ademhaling, spijsvertering, aambeien en bloeddruk.
Heb je al zo'n hoefijzer-kussen? Is voor veel zwangeren een uitkomst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gevonden op internet:
[..]
Ik word nu ook vaak wakker als ik op mijn rug lig, misschien dat ik dan toch minder comfortabel lig ofzo
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gevonden op internet:
[..]
Ik word nu ook vaak wakker als ik op mijn rug lig, misschien dat ik dan toch minder comfortabel lig ofzo
Nope. Die dingen lijken zo huge voor in bedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je al zo'n hoefijzer-kussen? Is voor veel zwangeren een uitkomst.
Dat lijkt me dan wel weer lekker liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nope. Die dingen lijken zo huge voor in bed.
Vaiz![]()
Tip: kopen (een dure, met bolletjesvulling, geen goedkope met schuim). Ga je geen seconde spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vaiz![]()
Ideaal voor borstvoeding, of als tijdelijk bedje voor de baby in de woonkamer, of tussen je benen bij het slapen. Kopen! Wel een goede inderdaad, anders heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vaiz![]()
Hehehe, autocorrect enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:15 schreef Perruche het volgende:
Henk, jij appeltje! Geen idee, maar ik zie het voor de eerste keer. Oi oi oi oi oi.
Ik kreeg zo'n ding.. heb er nooit mee geslapen, enige waar ik het voor gebruikte was ondersteuning voor als de oudste de kleine op schoot had, maar dat kon ook prima met gewone kussens.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ideaal voor borstvoeding, of als tijdelijk bedje voor de baby in de woonkamer, of tussen je benen bij het slapen. Kopen! Wel een goede inderdaad, anders heb je er niets aan.
Probeer eens in de twee weken, of maximaal eens in de week op de weegschaal te gaan. Heb je een digitale?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:11 schreef Quinazoline het volgende:
Nog een vraagje: naast het regelmatig hardlopen (dat ik nu een half jaar ofzo doe) ben ik nu denk ik 2 weken echt keurig aan het eten: boven mijn BMR, onder mijn onderhoud, geen rotzooi, meer fruit. Na hoe lang ga ik dat op de weegschaal zien? /ongeduldig
Lijkt me een typische gamer/achterdepczit kwaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
En als we dan toch bezig zijn met vragenkwartiertje, ik heb de laatste tijd vaak last van verkrampte vingers (vooral als ik wakker word maar soms 's avonds al) en gisteren ook van pijnlijke armen? Zou dat ook van verkrampt zitten komen oids? Ik kon vannacht niet slapen omdat mn armen zeer deden, meh!
Nee, heb geen digitale helaas, maar aangezien ik het afgelopen jaar altijd zo rond 66-67 bleef hangen neem ik aan dat redelijk stabiel is. En ik weeg inderdaad max 1 keer per week, maar het zou leuk zijn als ik nu begon af te vallenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Probeer eens in de twee weken, of maximaal eens in de week op de weegschaal te gaan. Heb je een digitale?
Soms moet je lijf even op gang komen, maar ey, als je rustig aan afvalt, blijft het er in de regel wel makkelijker af!
Hoe lang heb je erover gedaan om dit gewicht te bereiken? Hoe snel verwacht je dat het eraf gaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:11 schreef Quinazoline het volgende:
Nog een vraagje: naast het regelmatig hardlopen (dat ik nu een half jaar ofzo doe) ben ik nu denk ik 2 weken echt keurig aan het eten: boven mijn BMR, onder mijn onderhoud, geen rotzooi, meer fruit. Na hoe lang ga ik dat op de weegschaal zien? /ongeduldig
Ja lijkt mij ook iddquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lijkt me een typische gamer/achterdepczit kwaal.
Ben een hele tijd 10-15 kg zwaarder geweest, nu alweer een aantal jaar op dit gewicht (jaar of 4 ofzo?). Opzich heb ik het er binnen een paar jaar aangegeten, dus de rest mag er nu ook wel af. Vind ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe lang heb je erover gedaan om dit gewicht te bereiken? Hoe snel verwacht je dat het eraf gaat?
/perspectief
Schouders laag houden, regelmatig even bewegen en het geheel losmaken, vriendje vragen om een massage.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook iddMaar vraag me af of er dingen zijn waarop ik kan letten.
Goede stoel, juiste werkhouding, bureau op juiste hoogte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook iddMaar vraag me af of er dingen zijn waarop ik kan letten.
Arboquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goede stoel, juiste werkhouding, bureau op juiste hoogte.
Scherm op juiste hoogte enz.
Jep maar dat heeft Maria niet.quote:
Klopt inderdaad. Alleen vernaggel ik mijn rug ondanks sport nog steeds als ik in bed ga liggen laptoppen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En heel veel sporten.
Ik zit de hele dag op kantoor achter een pc (of voor, hangt er vanaf hoe je er tegenaan kijkt) en 's avonds lig ik vaak met een laptop op schoot op de bank en heb eigenlijk nooit ergens last van. Ik vind dat het door het sporten komt.
Okay makes sense! Ik ga wel af en toe tussendoor een dansje doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Schouders laag houden, regelmatig even bewegen en het geheel losmaken, vriendje vragen om een massage.
Die goeie stoel ga ik kopen met mijn 1e salarisquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goede stoel, juiste werkhouding, bureau op juiste hoogte.
Scherm op juiste hoogte enz.
Als je vanuit huis gaat werken, krijg je dan geen thuiswerkvergoeding om een goede werkplek in te kunnen richten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay makes sense! Ik ga wel af en toe tussendoor een dansje doenSchouders laag is wel lastig - volgens mij is ons (niet verstelbare) bureau wat aan de hoge kant.
[..]
Die goeie stoel ga ik kopen met mijn 1e salaris![]()
Bureau wordt lastig, die van ons is een plank die vast zit aan de muur
Zal eens met vriendje brainstormen iig.
Telefoonboek onder je stoel, voetenbankje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal eens met vriendje brainstormen iig.Stoel kan wel hoger, misschien helpt dat al!
Ook zo'n lachertje bij ons, waarschijnlijk heeft de universiteit ooit voor veel geld speciaal meubilair gekocht, maar ik kreeg gewoon de werkplek van mijn voorganger (man van 1m90) en kon het verder zelf uitzoeken. Ik krijg mijn stoel dus ook niet goed afgesteld, en het bureau begin ik zelf niet eens aan.quote:
Heb nog wel wat tips qua stoelen en online kopen scheelt. Wel eerst proef gaan zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay makes sense! Ik ga wel af en toe tussendoor een dansje doenSchouders laag is wel lastig - volgens mij is ons (niet verstelbare) bureau wat aan de hoge kant.
[..]
Zal eens met vriendje brainstormen iig.Stoel kan wel hoger, misschien helpt dat al!
Ik ben net zo klein als jij volgens mij (1.62), en heb op deze werkplek iets wat lijkt op een kinderbureautje: het enige bureau in de kamer dat zo laag staat, en mijn stoel(tje) is ook al zo laag. Op de andere werkplek heb ik een voetenbankje, dat kun je zelf makkelijk regelen lijkt me: een wijnkistje ergens regelen ofzo, of inderdaad telefoonboeken of een doos met oud papier. Scheelt echt veel!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ook zo'n lachertje bij ons, waarschijnlijk heeft de universiteit ooit voor veel geld speciaal meubilair gekocht, maar ik kreeg gewoon de werkplek van mijn voorganger (man van 1m90) en kon het verder zelf uitzoeken. Ik krijg mijn stoel dus ook niet goed afgesteld, en het bureau begin ik zelf niet eens aan.
Bij ons hadden we De Huismeester, die kon dat het bureau komen verstellen! Bij jullie niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ook zo'n lachertje bij ons, waarschijnlijk heeft de universiteit ooit voor veel geld speciaal meubilair gekocht, maar ik kreeg gewoon de werkplek van mijn voorganger (man van 1m90) en kon het verder zelf uitzoeken. Ik krijg mijn stoel dus ook niet goed afgesteld, en het bureau begin ik zelf niet eens aan.
Winquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel wat tips qua stoelen en online kopen scheelt. Wel eerst proef gaan zitten.
Zit momenteel op een troon
Ja, en ja! (Ik wil niet te veel zeggen want ben bang te veel te verraden)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier de musical Miss Saigon gezien? Is het een aanrader?
Dat is wel een goed idee, van dat voetenbankje, ga ik eens proberen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:30 schreef Quinazoline het volgende:
We hebben een 'rustige' trainingsweek vanavond, dus dat komt goed uit. Dan ga ik gewoon trainen en doe ik rustig aan.
[..]
Ik ben net zo klein als jij volgens mij (1.62), en heb op deze werkplek iets wat lijkt op een kinderbureautje: het enige bureau in de kamer dat zo laag staat, en mijn stoel(tje) is ook al zo laag. Op de andere werkplek heb ik een voetenbankje, dat kun je zelf makkelijk regelen lijkt me: een wijnkistje ergens regelen ofzo, of inderdaad telefoonboeken of een doos met oud papier. Scheelt echt veel!
Weer een nieuwe mogelijkheid, om het positief te verwoorden dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:39 schreef MarMar het volgende:
Hm, het loslaten stukje van mijn goede voornemen lukt nog niet zo goed.. Moet gewoon weer volop aan de bak en ik word er niet vrolijk van.
De procedure met de gemeente sleept inmiddels al acht maanden (voor een herindicatie die eens per zes maanden moet plaatsvinden) en die met het UWV is onderhand in de zesde maand..
NARF
(voor wie het interesseert verwijs ik naar mijn blog, er staat weer wat bij sinds gister)
Ooit win ik de loterij en doe ik niets meer waar ik zelf niet compleet achter sta!
Ik kan er gratis naartoe maar ik ben zo bang voor zingende mannen in maillots.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:35 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, en ja! (Ik wil niet te veel zeggen want ben bang te veel te verraden)
Gratis? Gewoon gaan! Kun je altijd nog in de pauze weg gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan er gratis naartoe maar ik ben zo bang voor zingende mannen in maillots..
Die zijn er niet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan er gratis naartoe maar ik ben zo bang voor zingende mannen in maillots..
Oh jee, ik ga een poging doen, in de hoop dat ik het duidelijk kan verwoorden:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:06 schreef Mini. het volgende:
Phaidra, nog even over die nekspieren, wat voor oefeningen heb jij dan? Ik heb er de laatste tijd ook vaak last van.
Ik kom op m'n rug ook haast niet in slaap, terwijl ik bij het wakkerworden juist in de meest rare houdingen kan liggen (zoals op m'n zij met 1 knie omhoog). Vreemd...
Ik ga niet vier uur in de trein zitten voor een uurtje musical.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gratis? Gewoon gaan! Kun je altijd nog in de pauze weg gaan
Lekker lijstje! Wel aan de krappe kant denk ik...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef Goodbye het volgende:
![]()
O: 2 volkoren beschuitjes, 1x jam en 1x pure hagelslag![]()
T: volk. boterham filet americain
L: 2 volk boterhammen filet americain
T: 2 kiwi's, halve banaan
S: half uurtje krachtoefeningen
T: bakje aardbeienyoghurt
D: boerenkoolstamppot met rookworst
Krappe kant? Mijn portie avondeten is flink, rookworst enzo!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Wel aan de krappe kant denk ik...
Wat doe je met de andere helft van de banaan?
Half bakje vaakquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:51 schreef V1z0R het volgende:
Wou ook al zeggen, gok die van GB zo rond 1700, misschien wel wat weinig groente
0,2gram kwark sjaapje? hoe meet je dat af?
Vind die van jou wel aan de magere kant trouwens
Zal zo'n 250gr boerenkool wezen gok ik, dan nog eens gedeeld door 2quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:52 schreef Goodbye het volgende:
Weinig groente? Boerenkool! En in aardappelen zitten ook gezonde dingetjes toch?![]()
Eens even in de koelkast kijken hoe groot die zak boerenkool is.
Quequote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Que
Ik gokte gewoon dat ze ml bedoelde en dus inderdaad een halve bak, maar 0,2gram is nog geen hap...
Lekker veel vlees, uniek
Het is rotwerk en ik heb ook nog wat struiken staanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten ook boerenkool, een hele struik dus geen zak. Straks maar een uur schoonmaken
Lijst:
O: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit appelstroop, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: appel, peer, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, cup a soup kerrie
T's: blokje choco, mandarijn, dropje, paar toastjes met selleriesalade
D: boerenkoolstamp met rookworst en spekjes en tartaar
T: kwark en vla
Soms heb ik geen flauw idee wat je nou bedoeltquote:
Met je gokquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soms heb ik geen flauw idee wat je nou bedoelt![]()
Ja, ik zag het inderdaad!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal zo'n 250gr boerenkool wezen gok ik, dan nog eens gedeeld door 2
En aardappels verliezen veel van hun goede stofjes door koken
Daarom doe ik ook paprika op brood, 200gram bij m'n D vind ik soms zo'n gekauw...
Heb ik ook zo vaak bij MIquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soms heb ik geen flauw idee wat je nou bedoelt![]()
Je hebt nog 51 weken om ze op te maken, tijd zat lijkt me zo!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
O hai!
Ik heb 31,5 vakantiedagen dit jaar!. Geen idee wanneer ik ze op moet maken, maar goed, het idee is wel lekker
.
Lijstje:
O: volle yoghurt met diepvriesframbozen
T: mueslireep
L: twee bth smeerworst, twee bth chorizo
T: banaan
T: appel
D: farfalle met courgette, spinazie, paprika en champignons (padam pss, meteen genoeg veggies voor de rest vd week)
Ik vind hem wel goed.
Regelmaat is zoveel beter voor jou of niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
O hai!
Ik heb 31,5 vakantiedagen dit jaar!. Geen idee wanneer ik ze op moet maken, maar goed, het idee is wel lekker
.
Lijstje:
O: volle yoghurt met diepvriesframbozen
T: mueslireep
L: twee bth smeerworst, twee bth chorizo
T: banaan
T: appel
T: cup a soup tomaat
D: farfalle met courgette, spinazie, paprika en champignons (padam pss, meteen genoeg veggies voor de rest vd week)
Ik vind hem wel goed.
Vergeet het Alhambra niet te reserveren vooraf. Ik neem aan dat je Granada ook meepikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:08 schreef Ml-etje het volgende:
*onbegrijpbare meld
Net printjes gemaakt voor een tripje Spanje in het voorjaarCordoba, Sevilla enz.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:08 schreef Ml-etje het volgende:
*onbegrijpbare meld
Net printjes gemaakt voor een tripje Spanje in het voorjaarCordoba, Sevilla enz.
Printjes met informatie over de vakantie, lijkt me. Ml is onduidelijk, maar jullie kunnen ook overdrijven hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]weer zoiets
Printjes bijvoorbeeld? Waarom zou je printplaten maken voor een vakantie? Ga je jouw koffers automatiseren zodat je ze zelf niet hoeft te slepen? Of zijn het andere printjes? Maar een leuk motief ergens op heeft ook bar weinig met vakantie te maken...![]()
Mysteries zeg ik je!
Was ook expres overdrevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Printjes met informatie over de vakantie, lijkt me. Ml is onduidelijk, maar jullie kunnen ook overdrijven hoor
Eerder nog wel eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Jij gaat bijna nooit met vakantie, Viz.
Beide inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet het Alhambra niet te reserveren vooraf. Ik neem aan dat je Granada ook meepikt.
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben zelf vooral van het herzien van de planningen.
*komt uit de lurkstand*quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga niet vier uur in de trein zitten voor een uurtje musical.. Maar ik denk dat ik maar gewoon ga. Baardmans kan met korting mee, eens kijken of ik die nog zo gek krijg.
Als ik in de pauze weg zou gaan, bedoel ik, zoals werd gesuggereerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
*komt uit de lurkstand*
Uurtje? Duurt alles bij elkaar meer dan 2,5 uur en is de moeite waard
*terug naar Dieetclub en lurkstand*
En er dan vooral aan het einde achter komen dat je je een dag hebt verrekend en je dus niet genoeg tijd hebt om juist datgene te doen waarvoor je naar het land toe ging.quote:
Op FBquote:Wat je een vrouw ook geeft,ze maakt er iets moois van.Geef haar een zaadje en ze geeft je een baby. Geef haar een huis en ze maakt er een thuis van. Geef haar boodschappen en ze maakt er een maaltijd van. Geef haar je glimlach en ze geeft je haar hart. Ze geeft altijd meer dan dat ze krijgt. Dus al je haar problemen geeft,wees dan voorbereid om veel miserie terug te krijgen,een echte vrouw laat deze boodschap doorgaan.
Oh, wat verschrikkelijk!quote:
Je mist een stukje Moblo!quote:échte vrouwen hebben een buikje en een kont! Wat je een vrouw ook geeft, ze maakt er iets moois van. Geef haar een zaadje en ze geeft je een baby. Geef haar een huis en ze maakt er een thuis van. Geef haar boodschappen en ze kookt een maaltijd. Geef haar je glimlach en ze geeft je haar hart. Ze geeft altijd meer dan ze krijgt. Dus als je haar problemen geeft, wees dan voorbereid om véél miserie terug te krijgen, een ECHTE VROUW laat deze boodschap doorgaan! Like en delen aub
Nu maar hopen dat 'ie niet van MaBlo kwamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, tijd om je vriendenlijst op te schonen?
I LOLed...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef V1z0R het volgende:
Hier, vrouw! Een DROL! Maak er wat moois van![]()
Hoe tenenkrommend kan het nog worden. Ik word hier echt een beetje onpasselijk vanquote:
Dat wil je heul niet weten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe tenenkrommend kan het nog worden. Ik word hier echt een beetje onpasselijk van
Ken! Plastic fantastic!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
every woman deserves a man who calls her baby, kisses her like he means it, holds her like he never wants to let her go, doesn't cheat or lie, Wipes her tears when she cries, doesn't make her jealous of other women, instead makes other women jealous of her, is not scared to let his friends know how he really feels about her, and lets her know how much he really loves her. Re-post if you agree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |